Zimbrul, 1855 (Anul 3, nr. 1-279)

1855-02-14 / nr. 24

citatu. Spre acest eovraiu s ù făgănduie în obiectul acesta, licitație în ființa mădulărilor Divanului Obștesc în 10 ale curentei, sau adgiudecatu 32 de stații de poștă, rămăind numai 12 nedate. Prețul de acum a calului neam ap costa nepichepie una cu alta mai 800 lei, cănd cu dispăgubirea făcută, a costa 1070 lei. Tot odată antreprenorii mor nu putu adminicipa mai multu de trei stații, și aceasta sau regulatu cu scopu de a se ținea postele în stare bună, putăndu a se îngriji mai cu mare atenție, fiind numărul lor mai micu. 1 K. REVISTA POLITICA. - Copenhaga (Danemarca) 7 Fevruarie. Volestingul astăzi au încuviințatu cu o majoritate de 87 m contra a 7 voturi, a treia cetire a progretului de lege, țintitoriu de a modifica actul constituționalu (Daile Nevig). În Peimsul din 10 Des se citește: Întru că tu Sevastopolinu ce va sfărma totu a ceea ce nu va fi cu putință de a face în Orientu, nu se va baza decătu pe unu năsipu mișcătoru, căci poi n'amu apuca bine de a trage din flota noastră unul sau două vase, nici a lua din arșană o mie sau două de oamini din oricare pozițiune, fără ca Rușii să nu se răpadă din fundul retragerii lor și să nu pe sfarme, precum au sfărmatu pe Sinope. Resbelul întreprinsu poate că au fostu de nevoe, sau poate și nu, dacă însă resbelul este de neapăratu, apoi numai avemu alta de făcutu, de cătu de a lovi pe ne- dempite postion ees-enii de leur être payée. A cet effet, les publications requises ayant été faites, et des criée s ayant eu lieu dans la salle des séances du Divan Général, 32 relais de poste ont été adjugés, le 10 du courant à différents entrepreneurs. L'entretien dun cheval, avec l'indemnité susmentionnée, coûtait jusqu'ici au Trésor 1070 riastges par an; tandis que, d'apres les prix de l'adjudication actuelle, il ne lui coûtera plus que 800 piastres en moyenne. En même tems, il est défendu aux nouveaux entrepreneurs d'administrer plus de | Cette disposition a été trois relais chacun. prise afin que les postes puissent être entretenues toujours en bon état. amicu în inimă mi de a sfărma falca leului. Într'o corespondență de la Diena adresată G. de lugeburgu ce cetește: Ce poate socoti ca mi de sigură unirea regiei ambelor Sicilii cu alianța contractată în 10 Aprilie între Franția și Englitera, pentru apărarea Turciei în contra Rusiei, în cursul negoțiațiunilor, regile Ferdinand de multe ori au cerutu sfatu de la curtea Vienei, și i s'au declăratu lămuritu că Austria dorea alianța Neapolei cu puterile apusene, căci uniunea tuturor este singurul mijlocu de a impune pacea. Ce zice că Neapoli ce obligă de a trimite de a dreptul in Crimea căteva vase de resbelu, și totu acel numeru de soldați, ce și Piemontul. -Constantinopoli 1 Fev. Rpsirile Rușilor se reînoescu așa de desu încătu ei nu potu mai mult spera de a surprinde pe soldații noștri. În fiecare noapte aliații se așteaptă la unu atacu din partea asediaților, și toate măsurile s'au luatu