Zori Noi, septembrie 1970 (Anul 23, nr. 7060-7085)

1970-09-19 / nr. 7076

ZORI NOI IN PAGINA 2 Din nou despre difuzarea presei Prin diversitatea problematicii materialelor pe care le publică, prin caracterul ei larg informațional, presa și-a creat o arie întinsă de pătrundere, fiind solicitată, zilnic, până în cele mai îndepărtate colțuri ale țării. Și, totuși, în privința difuzării ziarului, al ajungerii lui la cititori, mai sunt încă lipsuri nejustificate. Intr-un raid efectuat prin mai multe comune am urmărit tocmai sistemul de pătrundere a ziarului, la abonat sau la vînzare liberă. Am constatat, cu acest prilej, că numeroase exemplare sunt returnate, deoarece ajung cu prea mare intirziere la cititor, sau, în unele cazuri, chiar deloc. Sistemul de difuzare a presei la sate împarte ziarul prin magazinele cooperației de consum sau prin librării. Existând un slab interes pentru popularizare și recomandare a presei, ziarele fiind, pur și simplu, aruncate într-un raft, este explicabil de ce gestionarul Nicolae Badale, de la librăria din comuna Vama, returează, numai într-o lună, jumătate din numărul de ziare primit. Cu obloanele trase, cu ziarele „ascunse“ pe tejghea, după alte mărfuri sau ambalaje, la această librărie nu se va putea face mare lucru in privința difuzării presei. In satul Iaslovăț, ziarul este difuzat prin magazinul mixt al cooperației de consum. Pe 14 septembrie, la data cînd am fost pe acolo, ziarele erau pe undeva, dar nu știa de ele nici gestionarul Gheorghe Cotoare. Ba, ne-a spus că le-a primit pe la ora 10, dar atunci cînd a găsit teancul depozitat sub tejghea, a început să motiveze că n-are spațiu unde să le expună, că... La Bosanci, vinzatoarea Natalia Bujoreanu, care difuzează presa prin magazinul mixt, returnează, de asemenea, jumătate din cantitatea de ziare primită. Și aici, ca și în alte locuri, se manifestă dezinteres atît din partea vînzătoarei, cit și din partea dirigintelui poștei, Constantin Gherman, care, deși are posibilitatea măririi numărului de abonamente, a „reușit" să-l scadă în ultimul timp, scădere manifestată și la vinzarea liberă, și nu, firește, din lipsă de cititori. Multă delăsare in privința difuzării presei manifestă și dirigintele oficiului poștal din Dolhasca, Ioan Costan, care, cu toate că are în subordine 6 factori poștali, n-a reușit ca până la data de 16 septembrie să facă deciz S abonamente la ziarul „Zori noi", pentru luna octombrie, ceea ce înseamnă extrem de puțin față de realizările din lunile anterioare. După cum ne-a confirmat secretarul comitetului comunal de partid, practic s-ar putea face cel puțin 600-700 de abonamente lunare. Dar, lucrătorii poștei lasă totul pentru ultimele zile ale lunii. La Dolhești, unde cotidianul județean sosește cu trenul, acesta este distribuit imediat, fără a se aștepta presa centrală, care ajunge în timpul prinsului. In alte locuri, însă, deși ziarul „Zori noi" ajunge dimineața, este distribuit abonaților dupaamiaza, o dată cu presa centrală, așa cum se intimplă, spre exemplu, la Udești, Bosanci și în alte locuri. Deși puterea de vinzare prin cooperația de consum este mare, ea nu poate fi fructificată din cauza dezinteresului gestionarilor. Căci, acolo unde există și preocupare pentru recomandarea presei ziarele sînt vîndute și chiar solicitate în cantități din ce în ce mai mari, cum este cazul în comuna Liteni - Fălticeni, unde dirigintele Ion Chehaia a cerut suplimentarea, la vînzare liberă, cu încă 50 de bucăți. Față de situația mai sus prezentată, se impune ca factorii de răspundere - direcția județeană de poștă și telecomunicații, U.J.C.C., diriginții oficiilor poștale, gestionarii și toți acei care distribuie presa - să urmărească ajungerea ziarului la timp in mina cititorilor. A. ANASTASOAIc ȘT. GĂNESCU MEMENTO • MEMENTO BUCUREȘTI DUMINICA 20 SEPTEMBRIE Filogramul 1 6.05 Concertul dimineții. 7.00 Radiojurnal. 7.15 Program muzical. 8.00 Sumarul presei. 8.10 Avanpremieră cotidiană. 9.00 Radiomagazinul femeilor. 9.30 Ora satului. 10.00 Cavalcada ritmurilor. Itrulnire cu melodia populară 11.15 și interpretul preferat. 12.00 De toate pentru toți. 13.00 Radiojurnal. Sport. 13.15 De toate pentru toți... turiștii. 13.45 Muzică ușoară. 14.00 Unda veselă. 14.30 Cîntece cu ... și fără cuvinte. 15.00 Caravana fanteziei. 13.45 Sport și muzică. 18.15 Muzică ușoară. 19.00 Gazeta radio. 19.35 Nestemate, folclorice. 20.05 Teatru scurt. Premieră. Actele de Roger Avermaete. 20.33 Din creația compozitorului Ion Vasilescu. 2c.45 Selecțiuni din opereta Virsta dansului de Ivor Novello. 21.00 Zece melodii preferate. 21.35 Romanțe. 22.00 Radiojurnal. 22.10 Panoramic sportiv. 22.30 Recital Sacha Distel. 22.50 Moment poetic. 23.00 Revista șlagărelor. 0.03—5.00 Estrada nocturnă. Timpul probabil Pentru următoarele 3 zile : Vremea va fi în general frumoasă, cu cerul schimbător. Izolat vor bea averse de ploaie. Vîntul căva sufla slab la potrivit. Temperaturile minime vor fi cuprinse între 10 și 14 grade, iar maximele între 20 și 24 grade. DUMINICA 20 SEPTEMBRIE Program de dimineață 7.00 Buletin de știri. 7.05 Matineu muzicali. 7.30 Descriptio Moldaviae. 7.50 Asta-i hora horelor. 8.00 Buletin de știri. 8.05 Baliul melodiilor. 8.30 Cutezătorii. Program de seară 17.00 Buletin de știri. 17.05 Estrada zilei. 17.30 Cîntecul care mi-e drag. 18.00 Magazin duminical. 19.00 Radiojurnal. 19.15 Voci care au cucerit lumea : Victoria de Los Angeles și Mario del Monaco în opera „Traviata“. de Verdi. 19.30 Jurnal literar. 20.00 Pe portativul undelor, melodia preferată. 21.45 La izvoarele muzicii. 21.00 Buletin de știri. 21.05 Melody-club. /TELEVIZIUNE = SÎMBATA 19 SEPTEMBRIE 16.00 Deschiderea emisiunii. Atletism. Meciul masculin România — Elveția — Italia _ Ungaria și meciul feminin România — Anglia — Ungaria (ziua a II-a). Transmisiune de la stadionul Republicii." 17.00 Emisiune în limba germană. 18.00 Fotbal : Feijenoord Rotterdam UTA (rezumat filmat) 19.20 1001 de seri. Emisiune pentru cei mici: 19.30 Telejurnalul de seară: 20.00 Tele-enciclopedia. 21.00 Film serial : Incoruptibilii. 21.50 Bună seara, fete ! Bună seara,băieți ! 22.50 Telejurnalul de noapte. Telesport: 23.05 Petrecere la... „Bucur“. Muzică populară. 23.30 închiderea emisiunii programului I. PE ECRANE SÎMBATA 19 SEPTEMBRIE SUCEAVA : „Modern" : Mayerling ; „Tineretului" : Operațiunea Leontine ; „Arta" Joc dublu în serviciul secret 5 : „Burdujeni" : Răzbunătorul CIMPULUNG : „Moldova" : Dreptul de a te naște ; „Luceafărul" : Jurnalul unei cameriste : FĂLTICENI : „Doina" : Această femeie ; „Popular" : Departe în apus ; RĂDĂUȚI: „Flacăra" : vînătorul de căprioare ; „Unirea" : Urmărirea ; VATRA DORNEI : „Dorna“ : Argoman superdiaboticul ; GURA HUMORULUI : „Lumina" : Mireasa era negru ; ȘIRET : „Șiretul" în Stăpîn pe situație ; SOLCA : „Solca" : Adio, Texas : DOLHASCA : „Dolhasca" : Mai periculoase decit bărbații ; FRASIN : „Frasin" : Picioare lungi, degete lungi ; FALCAU : „Falcău" : Moll Flanders ; IACOBENI : „Minerul" : Mai periculoase decit bărbații : VAMA : „Vama" : Via Mala ; MOLDOVIȚA : „Moldovița" : Domnișoara doctor. Cadru din filmul „Cei cinci din cer’17 Hanul turistic de la Ilișești, actualmente in stadiul finisajelor Foto, I. MINDRESCU Campania de însămințări reclamă operativitate, spirit de răspundere! (Urmare din pagina I) ce, acestea se depreciază din cauza ploilor, îngrășăminte prost administrate, neeconomic, se constată și la Udești, Poieni- Solca, Castîna etc. Intrucît în numeroase unități se resimte lipsa acută a îngrășămintelor necesare griului, se impune ca organele agricole să inițieze, de urgență, schimburi între unități, întrajutorări, și să se impulsioneze primirea de noi cantități prin baza de aprovizionare a C.A.P. După indicațiile date de Ministerul Agriculturii și Silviculturii, pină la 1 septembrie, în fiecare unitate, trebuia să se asigure întreaga cantitate de sămință de griu. Exceptînd întîrzierea cu care s-au stabilit posibilitățile de schimb, trebuie să subliniem că, în cîteva cooperative agricole, această problemă de mare importanță pentru viitoarea recoltă a fost lăsată la voiia intîmplării. Și acum, după expirarea termenului, la Pîrtești de jos, Costîna, Poieni-Solca, Manolea, Bunești, Valea Glodului și în alte unități mai sint de condiționat însemnate cantități de griu și secară. De asemenea, ca o remarcă cu totul generală este că tratarea cu substanțe antimăsurice nu se face în mod ritmic. Totul se lasă „pentru ultima oră”. Or, se știe că, datorită cantităților mari de semințe ce vor trebui tratate, lucrarea riscă să fie efectuată în grabă și superficial, ceea ce va avea repercusiuni asupra calității tratamentului ce se va face. „Experiența" negativă în această direcție din anii trecuți este îndeajuns de bine cunoscută. In bazele de recepție se găsesc peste 3.000 tone semințe din import și din țară, precum și alte 2.000 tone din fondul de rezervă al județului, care așteaptă să ia drumul ogoarelor. Trebuie urgentat la maximum, cu toate mijloacele, transportul acestora la magaziile unităților. Măsurile pregătitoare campania de însămînțare, pentru de care depinde în ultimă instanță și nivelul recoltei viitoare, includ, cu necesitate, și verificarea tehnică a tractoarelor, semănătorilor, a tuturor utilajelor angajate la semănat, repararea și punerea lor în stare de perfectă funcționare. Desigur, este vorba de acțiuni care trebuiau finalizate de mult. Și, e drept, în numeroase secții de mecanizare, ca de exemplu la Ilișești, Volovăț, Ciumuilești, Stroești și altele, toate mijloacele mecanice ,sunt perfect puse la punct, ceea ce denotă că aici disciplina și răspunderea se află la loc de cinste. Din păcate, nu putem generaliza. De pildă, la Liteni- Moara, din 3 semănători, nici una nu era în stare de funcționare, la Costîna, semănătorile, deși erau unse și completate cu unele tuburi, nu fuseseră încă recepționate și probate. Situații asemănătoare se întîlnesc și la Pătrăuți, Iacobești, Zaharești etc. Față de asemenea fapte se solicită o intervenție urgentă și energică din partea inginerilor șefi din C.A.P., a conducerilor I.M.A., cât și a serviciului mecanizării de la direcția agricolă. Ne aflăm într-o perioadă de muncă intensă. Multiplele activități cerute de recoltarea culturilor târzii, de pregătirea terenului pentru însămînțările de toamnă și de efectuarea arăturilor acinei, solicită din plin capacitatea organizatorică a inginerilor agronomi, a tuturor membrilor consiliilor de conducere. Putem afirma că de înțelegerea răspunderii pe care o aceștia depinde corecta poartă șurare a tuturor acțiunilor, desiăDe fapt, nu o dată am relatat maturitatea și hotărîrea cu care muncesc specialiștii din cooperativele agricole Boroaia, Fîntîna Mare, Verești, Fîntînele, Horodnicu de Jos, Calafindești, Milișăuți, Ilișești și altele. Dar faptele petrecute în aceste zile, in unele unități, ne fac să conchidem că nu peste tot disciplina este respectată. La Dornești și Ciprian Porumbescu, inginerii lipsesc tocmai in această perioadă, la Măneuți, specialistul este plecat încă de la finele lunii august, la Grămești — acesta se ocupă mai mult de treburi personale, iar la Zvoriștea - desconsideră deliberat indicațiile primite pe linie ierarhică. Enumerarea faptelor de acest fel poate continua. Dar, ceea ce trebuie să alarmeze direcția agricolă este faptul că indicații dosebit de clare și precise date atât cu prilejul instructajelor făcute, cit și în scris sau la fața locului, sunt desconsiderate sau numai parțial respectate de către unii specialiști. Ne referim în special la nepreluarea semințelor de griu din baze, la nepregătirea mașinilor agricole, la necompletarea ordinelor de lucru pentru mecanizatori, neținerea la zi a registrului griulului și la lipsa de exigență cu care sunt controlate lucrările executate în unități. Sunt fapte care reclamă măsuri disciplinare hotărîte din partea organelor agricole județene. O cere producția, o cer interesele productivității. In cele de mai sus s-a căutat să se reliefeze cîteva probleme mai deosebite care trebuie rezolvate urgent în această perioadă. Desigur, ele sunt mai mult sau mai puțin complexe. Rezolvarea lor la timp și de calitate corespunzătoare depinde numai de unirea eforturilor din partea tuturor factorilor de răspundere ce lucrează în agricultură. Competența și maturitatea tehnică, disciplina trebuie să primeze. Nimănui nu-i este permis să minimalizeze sarcinile trasate privind sporirea producției agricole. Trebuie ca, în următoarele zile, să se facă totul pentru ca însămînțările și recoltările să se desfășoare într-un ritm cit mai intens și în condiții de calitate corespunzătoare. Vedere din orașul Gura Humorului Foto : D. VINTILA Spre o valorificare superioară, în condiții de eficiență sporită, a bogățiilor subterane (Urmare din pagina I) principal obiectiv care revine minerilor dorneni, anume, pregătirea condițiilor de exploatare a zăcămîntului de sulf din Călimani. După cum se știe, lucrările au fost atacate aici încă din acest an. Reprezintă importanță, având influență asupra activității anului viitor, realizarea integrală a lucrărilor programate pentru anul acesta. Cu prioritate se cer a fi executate spațiile de cazare, drumul de acces Pinal — Exploatare, rețeaua electrică, precum și achiziționarea utilajelor care vor lucra la descopertă. Pentru înfăptuirea lucrărilor au fost luate măsuri bune, dar, cum se observă, insuficiente. Inginerul șef Aurelian Leuștean aprecia că ritmul de lucru nu este corespunzător pentru punerea la termen în funcțiune a obiectivelor de care depinde începerea exploatării. Lucrează sub ritmul scontat atît șantierul T.C.M.M., cit și — mai ales în ultimul timp — formațiile de constructori ale exploatării. întreprinderea de transporturi auto nu îndeplinește planul stabilit, ceea ce influențează negativ asupra ritmului. Lucrurile trebuie privite cu multă răspundere. Darea în folosință a obiectivelor programate a fi executate în acest an condiționează punerea în funcțiune a utilajelor, care au început deja să sosească. Tot pentru desfășurarea normală a activității în zona Călimani se cer soluționate, cu operativitate, unele omisiuni ale proiectantului, precum și grăbirea predării unor proiecte, având și acestea influență asupra ritmului de execuție, îndeosebi în anul viitor. La rândul său, maistrul Elip Cristea, de la secția construcții, a subliniat necesitatea unei mai bune aprovizionări cu materiale, precum și asigurării cu noi efective de muncitori calificați. înfăptuirea promptă a tuturor acestor cerințe reprezintă condiții de bază pentru execuția ritmică a lucrărilor, de aceea, li se cuvine acordată o atenție deosebită. Adunarea generală a reprezentanților salariaților de la Exploatarea minieră Vatra Dornei a fost cu adevărat o ședință de lucru, în care minerii, mecanicii, pornind de la succesele remarcabile obținute pină acum, ținînd seama de obiectivele majore care le revin în următorii cinci ani, au formulat direcțiile în care vor acționa, spre a participa efectiv la înfăptuirea amplului program de dezvoltare a economiei. s*rț\\| \ SPORT - SPORT Rugbi, divizia B La începerea campionatului forurilor de specialitate, cât și a celor ce-l practică, înflăcărarea, dragostea față de rugbi a acestora din urmă. In divizia B, seria I, în campionatul 1970—1971 evoluează 10 echipe : 1. Constructorul Suceava ; 2. Minerul Broșteni ; 3. A.S.A.S. Năvodari ; 4. Farul (II); 5. Ancora Galați ; 6. Constructorul Bârlad ; 7. Unirea Tricolor Brăila; 8. Agronomia Iași; 9. A.S.M. Tecuci; 10. Cimentul Medgidia. In prima etapă, 27 septembrie, echipele sucevene vor evolua astfel : U.S.A.S. Năvodari — Constructorul Suceava și Minerul Broșteni — Unirea Tricolor Brăila. In celelalte etape vor juca după cum urmează : Etapa a ll-a, 4 octombrie ; Farul (II) - Minerul Broșteni ; Constructorul Suceava - Unirea Tricolor Brăila ; Etapa a lll-a, 11 octombrie; Farul (II) - Constructorul Suceava; Ancora Galați — Minerul Broșteni ; Etapa a IV-a, 18 octombrie : Minerul Broșteni — Constructorul Bîrlad, Constructorul Suceava — Ancora Galați ; Etapa a V-a, 25 octombrie , Constructorul Bîrlad - Constructorul Suceava, Cimentul Medgidia — Minerul Broșteni ; Etapa a VI-a, 1 noiembrie, A.S.M. Tecuci — Minerul Broșteni, Constructorul Suceava — Cimentul Medgidia , Etapa a VlI-a, 8 noiembrie : A.S.M. Tecuci - Constructorul Suceava, Agronomia Iași — Minerul Broșteni , Etapa a VllI-a, 15 noiembrie : Minerul Broșteni — A.S.A.S. Năvodari, Constructorul Suceava — Agronomia Iași. Etapa a IX-a. 22 noiembrie : Minerul Broșteni — Constructorul Suceava. După cum se poate constata, în tur ambele echipe sucevene joacă acasă doar în patru etape (din nouă), urmînd ca în retur să joace, pe teren propriu, în cinci partide, ceea ce, desigur, se avantajează, dacă se are în vedere că lupta pentru șefia clasamentului va fi, în acest campionat, deosebit de dîrză. Cei care îndrăgesc acest sport, suporterii, spectatorii speră că ambele echipe din județul Suceava vor avea o comportare onorabilă, care să confirme evoluțiile bune de pină acum. C. M. Peste puțină vreme, la 27 septembrie, va începe campionatul divizei B la rugbi. Pentru prima dată județul Suceava are înscrise, în această valoroasă și mult apreciată competiție sportivă, două echipe. Constructorul Suceava, care de cîțiva ani se afirmă, constant, și bate la porțile primei divizii a țării, și Minerul Broșteni, promovată recent în eșalonul secund al rugbiului românesc. Astfel, la Suceava, rugbiul devine sportuil cel mai bine reprezentat în divizia B. Acest progres atestă atît preocuparea Box ÎNTILNIRE AMICALĂ In sala sporturilor din Suceava s-a desfășurat întîlnirea amicală de Box dintre pugiliștii de la „Nicolina" din Iași și „Metalul“ Suceava, încheiată cu scorul de 10—6 în favoarea sucevenilor. Iată rezultatele tehnice : cat. 45 kg., Ștefan Juravle pierde prin abandon la Viorel Soroceanu (I) ; cat. 54 kg., Mircea Corfus cîștigă la puncte la M. Ungureanu (I) ■; cat. 57 kg., loan Gherman cîștigâ prin abandon la Gh. Racoviță (I) ; cat. 60 kg., Ion Pavlov pierde la puncte la Gh. loniță (I) ; cat. 63 kg., Ilie Lefteriuc pierde prin abandon la Radu Chelaru (I) ; cat. 67 kg., Viorel Dumitriu cîștiga la puncte la P. Onofrei (I) ; cat. 71 kg, Constantin Baston cîștiga la puncte la Victor Macovei (I) ; cat. 75 kg., Dumitru Sinăuceanu cîștiga prin abandon la Iulian Costinescu (I). Cel mai frumos meci al galei l-au susținut boxerii Constantin Baston și Victor Macovei. Volei, divizia școlari - juniori (băieți) La 11 octombrie începe competiția voleibalistică rezervată juniorilor și școlarilor. Din seria I fac parte șase echipe, dintre care două din județul Suceava : Liceul militar Cîmpulung și Liceul „Nicu Gane" — Fălticeni. întrecerea din serie este eșalonată în trei părți (tururi). Prima parte se desfășoară între 11 octombrie și 8 noiembrie astfel: Etapa I. 11 octombrie : Liceul „Nicu Iiceni — Școala Gane Fălsportivă Piatra Neamț ; C.S.M. Iași — Liceul „Vasile Alecsandri“ Galați; Școala sportivă Bacău — Liceul militar Cîmpulung. Etapa a ll-a. 18 octombrie: Școala sportivă Piatra Neamț — Liceul militar Cîmpulung ; Liceul „Vasile Alecsandri" Galați — Școala sportivă Bacău ; Liceul „Nicu Gane“ Fălticeni—C.S.M. lași; Etapa a lll-a. 25 octombrie : C.S.M. lași — Școala sportivă Piatra Neamț ; Școala sportivă Bacău — Liceul „Nicu Gane" Fălticeni ; Liceul militar Cîmpulung - Liceul „Vasile Alecsandri" Galați. Etapa a IV-a. 1 noiembrie; Școala sportivă Piatra Neamț-Liceul „Vasile Alecsandri" Galați, Liceul „Nicu Gane" Fălticeni — Liceul militar Cîmpulung, C.S.M. Iași — Școala sportivă Bacău; Etapa a V-a. 8 noiembrie : Școala sportivă Bacău — Școala sportivă Piatra Neamț ; Liceul militar Cîmpulung — C.S.M. lași ; Liceul „Vasile Alecsandri" Galați - Liceul „Nicu Gane" Fălticeni. Partea a doua se va disputa, sistem turneu, la Cîmpulung, între 20 și 24 decembrie. Partea a treia (ultimul tur) se va desfășura în aceeași ordine indicată mai sus, echipele gazdă jucînd în deplasare. Handbal MECIURILE DIN CAMPIONAT ALE CELOR DOUA DIVIZIONARE SUCEVENE Campionatul divizionar de handbal 1970-1971 a debutat cu rezultate nu tocmai bune pentru cele două echipe sucevene : Voința Rădăuți (fete), divizia B, și Viitorul — Liceul nr. 1 Suceava (băieți), divizia școlari juniori. Prima echipă a disputat pină acum trei meciuri, acumulînd doar un singur punct, iată rezultatele: Universitatea Iași — Voința, 16—11 ; Voința — I.P. Bacău, 6—6; Voința — Voința București, 4—7. In etapele următoare, Voința va juca astfel: La București, cu Progresul (20 septembrie); la Rădăuți, cu Rapid București (27 septembrie); la Buzău, cu Chimia (4 octombrie); la Rădăuți, cu Spartac Ploiești (11 octombrie), la Constanța, cu Comerțul (18 octombrie); la Rădăuți, cu Constructorul București (25 octombrie). Viitorul Liceul nr. 1 Suceava a susținut o partidă acasă : 15—19 cu Liceul „Mihai Eminescu Botoșani. In etapele următoare va juca : la Suceava, cu Școala sportivă Iași (20 octombrie); la Iași cu Liceul nr. 2 (27 septembrie); la Suceava, cu Școala sportivă Gheorghe Gheorghiu - Dej (4 octombrie); la Bacău, cu Școala sportivă (11 octombrie); la Suceava, cu Știința Moinești (18 octombrie); la Iași, cu Școala profesională C.F.R., (25 octombrie). Carnet competițional Cele cinci echipe sucevene din divizia C de fotbal susțin duminică partide dificile: Minoriradul va evolua la Iași în compania Nicolinei, iar Foresta se va deplasa la Botoșani pentru a disputa cele două puncte cu Textila. La Gura Humorului, Minerul primește replica noii promovate I.T.A. Pașcani. Pe terenul Arini din Suceava se întîlnesc Cetatea Sucevei cu Rarăul Cîmpulung. Toate meciurile vor începe la orele 11.00. ★ In campionatul județean este programată etapa a V-a : Unirea Cîmpulung - Avîntul Rădăuți , Bistrița Broșteni - Metalul Suceava ; Locomotiva Dornești - Viitorul Liteni ; Siretul Dolhasca — Chimia Bradul Vama ; Autorapid Suceava - Silvicultorul Moldovița ; Filatura Fălticeni - Străduința Suceava; Ocrotirea Siret — Avîntul Frasin. ★ La complexul sportiv din Suceava, handbaliștii de la „Viitorul" Liceul nr. 1 vor juca în compania echipei Școlii sportive din Iași, meci din cadrul diviziei de școlari . Juniori. ★ Echipa de handbal Voința Rădăuți evoluează mîine la București, unde întîlnește formația Progresul. Handbalistele rădăuțene, care au avut un start slab în acest început de campionat, au rămas datoare spectatorilor. Să vedem ce va aduce meciul de mîine. întreprinderea de industrie locală „Cheile Dornei“ pentru sectorul său de turbărie, de la Poiana Stampei, muncitori necalificați pentru lucrări de drenaj și săpături, cărora li se asigură salarii de peste 2000 lei lunar . Se mai angajează, pentru munci ușoare de zi, băieți și fete, care pot realiza cîștiguri de peste 1.000 lei lunar . Pentru izvorul de ape minerale de la Poiana Coșnei se angajează 15 fete, cărora li se asigură același cîștig. Doritorii se vor adresa întreprinderii, la sediul său din str. 7 Noiembrie nr. 49, din Vatra Dornei.