Buletinul Oficial, ianuarie-decembrie 1986, Partea 3 (Anul 22, nr. 1-104)

1986-11-15 / nr. 87

REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA Anul XXII — Nr. 87 Sîmbătă, 15 noiembrie 1986 BULETINUL OFICIAL AL PARTEA a IlI-a SUMAR Pagina Consfătuire de lucru la Comitetul Central al Partidului Comunist Român........................................................................1—2 Tovarășul Nicolae Ceaușescu a primit pe membrii Consiliului Militar al Forțelor Armate Unite ale statelor participante la Tratatul de la Varșovia . 2 Primiri la președintele Nicolae Ceaușescu . . . 2—4 Consfătuire de lucru la Comitetul Central al Partidului Comunist Român Sub președinția tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, a avut loc, joi, 13 noiembrie 1986, la sediul G.C. al P.G.R., o consfătuire de lucru, în cadrul căreia au fost dezbătute probleme privind realizarea planului pe anul 1986 în industrie și agricultură și pregătirea condițiilor pentru îndeplinirea sarcinilor de plan pe 1987. Au participat primii secretari ai comitetelor județene de partid și secretarii cu problemele economice, conducerile ministerelor și ale organelor centrale de sinteză. Organizată din inițiativa tovarășului Nicolae Ceaușescu, consfătuirea de lucru a pus, încă o dată, cu pregnanță, în evidență preocuparea statornică a secretarului general al partidului de a se întîlni și examina, împreună cu activul de partid și de stat, cu cadrele de conducere din economie, cu colectivele de muncă din toate sectoarele de activitate, modul în care se înfăptuiesc planurile și programele de dezvoltare economico-socială a țării, prevederile cincinalului 1986—1990, obiectivele stabilite de Congresul al XllI-lea al P.C.R. în lumina orientărilor, indicațiilor și exigențelor formulate de tovarășul Nicolae Ceaușescu, primii secretari ai comitetelor județene de partid, conducătorii unor ministere au raportat despre felul în care se acționează pentru realizarea integrală a indicatorilor de plan pe 1986, primul an al actualului cincinal, în cadrul consfătuirii, tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, a pus în fața organizațiilor județene de partid, a ministerelor, organelor centrale, a tuturor oamenilor muncii din industrie și agricultură sarcini de mare importanță privind realizarea integrală și în cele mai bune condiții a planului pe acest an, a prevederilor stabilite în programele speciale privind dezvoltarea bazei de materii prime și energetice, ridicarea nivelului tehnic și calitativ al produselor, sporirea productivității muncii, reducerea consumurilor și creșterea eficienței întregii activități economice. S-a cerut să se acorde o atenție deosebită înfăptuirii programelor de organizare și modernizare a producției. Secretarul general al partidului a subliniat, și cu acest prilej, necesitatea de a se lua toate măsurile pentru realizarea exemplară a producției de export, pentru îndeplinirea în condiții de înaltă calitate și eficiență a contractelor încheiate cu partenerii străini, în mod deosebit, s-a cerut să se acționeze în continuare pentru întărirea răspunderii organelor și organizațiilor de partid, a ministerelor, a tuturor cadrelor din economie, a oamenilor muncii pentru ridicarea continuă a nivelului tehnic și calitativ al produselor, pentru respectarea riguroasă a normelor de calitate, a legilor țării în acest domeniu, în ce privește investițiile, s-a indicat să se acționeze cu hotărîre pentru recuperarea rămînerilor în urmă și punerea în funcțiune a tuturor obiectivelor prevăzute pentru acest an. Secretarul general al partidului a cerut, de asemenea, comitetelor județene de partid să ia măsuri pentru încheierea de urgență a tuturor lucrărilor agricole de toamnă, livrarea la timp și în cantitățile prevăzute a