Evenimentul Zilei, iulie 2014 (Anul 23, nr. 7143-7169)

2014-07-21 / nr. 7160

Simona Halep, în topurile „Sports Illustrated” Celebra revistă americană a realizat ierarhia acestui sezon în tenisul mondial feminin, în care se regăsește și tenismena română Alexandru Toader După evoluțiile excelente din acest an, Simona Halep a intrat în atenția americanilor de la publicația „Sports Illustrated“. Astfel, tenismena română a fost introdusă în topurile revistei, după performanța sa înregistrată pe zgura turneului de Mare Șlem de la Roland Garros. Cele mai frumoase partide au fost selectate, la egalitate, finala dintre Maria Șarapova și Simona Halep, și duelul din turul al treilea de la Wimbledon, dintre Venus Williams și Petra Kvitova. Halep le-a câștigat respectul Americanii au descris finala de la Paris, pierdută de Simona, drept „o partidă care a arătat un contrast de personalități, stiluri și forță, cu Sharapova extrem de agresivă și cu Halep care s-a apărat și a lovit în contraofensivă. Românca a demonstrat de ce a ajuns să fie atât de respectată în circuit, iar Șarapova a rearătat că cea mai mare armă a sa este competitivitatea.“ Tode mii de euro va primi Simona Halep, în urma acestei sponsorizări pur conține, însă, și o față negativă. Cea mai urâtă dispută a anului a fost catalogată ca fiind cea dintre Sloane Stephens și Caroline Wozniacki (1-6, 0-6), de la Miami, joc în care atitudinea americancei a fost cu mult sub așteptări, reușind să câștige doar cinci puncte în setul doi. Halep a semnat un contract colosal Fiind sportivul numărul 1 al României în acest moment, Simona Halep a intrat și în atenția sponsorilor. După sponsorizarea unui important brand de echipament sportiv, care i-ar putea aduce tenismenei într un an suma de 1.000.000 de euro, dacă va rămâne la același nivel de performanță ca în sezonul precedent, Simona va beneficia de acum înainte și de un alt parteneriat. Un nume mare autohton de pe piața românească de bricolaj a obținut semnătura sportivei, iar noul contract face din Halep să fie cea mai bine plătită sportivă din România. Constănțeanca urmează să primească circa jumătate de milion de euro, în urma acestei sponsorizări. BLICITATI .Tenis Sport Românii jubilează pe plan internațional Alexandru Toader alexandru.toader_evz.rc Tenismena Andreea Mitu (cap de serie numărul 2) s-a calificat, sâmbătă, în finala turneului ITF de la Darmstad (Germania), după ce a treia favorită, Mathilde Johansson (Franța), a abandonat în penultimul act, la scorul de 6-2,1-1 în jocul decisiv al competiției dotate cu premii în valoare de 25.000 de dolari, Mitu se va duela cu elvețianca Victorija Golubici (cap de serie numărul 4), care a trecut de rusoaica Irina Hromaceva, cu 6-3, 6-3. Mergea și Copil, performanțe uriașe în probele de dublu Marius Copil și Seghei Stahovski (Ucraina) vor disputa finala probei de dublu din cadrul turneului „challenger" de la Binghampton (SUA), contra echipei britanice formate din Daniel Cox / Daniel Smethurst. Copil și Stahovski s-au impus în „sferturi“ în fața perechii americane Jarmiere Jenkins / Rhyne Williams (cap de serie numărul 3), cu 6-4, 7-5. Cuplul româno-ucrainean și-a asigurat un cec de 1.800 de dolari și 48 de puncte ATP. Perechea formată din tenismenul român Florin Mergea și croatul Marin Draganja a câștigat, ieri, finala la dublu a competiției ATP din Hamburg, în fața principalilor favoriți Alexander Peya (Austria) / Bruno Soarez, cu scorul de 6-4,7-5; în urma acestui succes, românul și croatul și-au asigurat un premiu în valoare de 84.970 de euro plus 500 de puncte ATP. Cei doi vor concura peste câteva zile în proba de dublu a turneului ATP de la Gstaad (Elveția), fiind favoriții cu numărul doi al probei. 'utia