Evenimentul Zilei, ianuarie 2016 (Anul 25, nr. 7607-7630)

2016-01-05 / nr. 7608

ANUNȚ Muzeul Municipiului București organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi vacante: 1 post Muzeograf (S) l Condițiile specifice: -studii universitare de licență, absolvite cu cu diplomă de licență, în domeniile științe sociale sau științe umaniste și arte; -studii universitare de masterat, absolvite cu diplomă de master, în domeniile științe sociale sau științe umaniste și arte; -experiență în activitate de min. 5 ani; -abilități de comunicare; -cunoașterea profilului specific al Muzeului Municipiului București; - experiență in realizarea expozițiilor; -experiență în evidența patrimoniului cultural mobil, în organizarea colecțiilor; -cunoștințe în domenii conexe (antropologie culturală, istorie, etc); -cunoașterea la nivel avansat a unei limbi străine de circulație internațională, demonstrabil prin atestat (nivel min. acceptat CI, conform Cadrului european comun de referință pentru limbi străine); - experiența în operare PC: Microsoft Office (Word, Excell, Acces, Power Point); Internet Explorer; Procesare grafică (Adobe Photoshop, Corel Draw); Programe folosite în gestionarea patrimoniului cultural (DOCPAT). Programe GIS (ArcGIS, Google Earth); -constituie avantaj, titlul științific de doctor sau calitatea de doctorand înmatriculat (demonstrabil prin adeverință emisă de școala doctorală); -constituie avantaj: bibliografia personală (cărți, studii, articole de specialitate publicate); -constituie avantaj, comunicări științifice susținute la diverse manifestări de specialitate interne și internaționale (sesiuni de comunicări, conferințe, simpozioane, congrese); 1 post Muzeograf (S) II Condiții specifice: -studii universitare de licență, absolvite cu cu diplomă de licență, în domeniile științe sociale sau științe umaniste și arte; -studii universitare de masterat, absolvite cu diplomă de master, în domeniile științe sociale sau științe umaniste și arte; -experiență în activitate de min. 1 an; -abilități de comunicare; -cunoașterea profilului specific al Muzeului Municipiului București; -experiență in realizarea expozițiilor; -experiență în evidența patrimoniului cultural mobil, în organizarea colecțiilor; -cunoștințe în domenii conexe (antropologie culturală, istorie, etc); -cunoașterea la nivel mediu a unei limbi străine de circulație internațională, demonstrabil prin atestat (nivel min. acceptat B2, conform Cadrului european comun de referință pentru limbi străine); -experiență în operare PC: Microsoft Office (Word, Excell, Acces, PowerPoint); Internet Explorer; Procesare grafică (Adobe Photoshop, Corel Draw); Programe folosite în gestionarea patrimoniului cultural (DOCPAT); Programe GIS (ArcGIS, Google Earth) ; -constituie avantaj calitatea de doctorand înmatriculat (demonstrabil prin adeverință emisă de școala doctorală); -constituie avantaj, bibliografia personală (cărți, studii, articole de specialitate publicate); -constituie avantaj, comunicări științifice susținute la diverse manifestări de specialitate interne și internaționale (sesiuni de comunicări, conferințe, simpozioane, congrese): 2 posturi Supraveghetor (M.G) Condiții specifice: -studii generale/medii absolvite; -abilități de comunicare; -disponibilitate pentru lucrul peste program; -cunoașterea profilului specific al Muzeului Municipiului București; -constituie avantaj: cunoașterea unei limbi străine - nivel mediu. 1 post Muzeograf (S) IA Condiții specifice: -studii universitare de licență, absolvite cu cu diplomă de licență, în domeniile științe sociale sau științe umaniste și arte; -studii universitare de masterat, absolvite cu diplomă de master, în domeniile științe sociale sau științe umaniste și arte; -experiență în activitate de min. 10 ani; - abilități de comunicare; -cunoașterea profilului specific al Muzeului Municipiului București; -experiență in realizarea expozițiilor; -experiență în evidența patrimoniului cultural mobil, în organizarea colecțiilor; -cunoștințe în domenii conexe (antropologie culturală, istorie, artă, etc); -cunoașterea la nivel avansat a unei limbi străine de circulație internațională, demonstrabil prin atestat (nivel min. acceptat CI, conform Cadrului european comun de referință pentru limbi străine); -experiență în operare PC: Microsoft Office (Word, Excell, Acces, Power Point); Internet Explorer; Procesare grafică (Adobe Photoshop, Corel Draw); Programe folosite în gestionarea patrimoniului cultural (DOCPAT); Programe GIS (ArcGIS, Google Earth); -constituie avantaj, titlul științific de doctor sau calitatea de doctorand înmatriculat (demonstrabil prin adeverință emisă de școala doctorală); -constituie avantaj, bibliografia personală (cărți, studii, articole de specialitate publicate); -constituie avantaj, comunicări științifice susținute la diverse manifestări de specialitate interne și internaționale (sesiuni de comunicări, conferințe, simpozioane, congrese); 1 post Pedagog muzeal (S) I Condiții specifice: -studii universitare de licență, absolvite cu cu diplomă de licență, în domeniile științe sociale sau științe umaniste și arte; -studii universitare de masterat, absolvite cu cu diplomă de master, în domeniile științe sociale sau științe umaniste și arte; -experiență în activitate de min. 5 ani; - abilități de comunicare; -cunoașterea profilului specific al Muzeului Municipiului București; -experiență in realizarea expozițiilor; -cunoștințe în domenii conexe (antropologie culturală, istorie, artă etc); -cunoașterea la nivel avansat a unei limbi străine de circulație internațională (nivel min. acceptat CI, conform Cadrului european comun de referință pentru limbi străine); -experiență în operare PC: Microsoft Office (Word, Excell, Acces, PowerPoint); Internet Explorer; Procesare grafică (Adobe Photoshop, Corel Draw); Programe folosite în gestionarea patrimoniului cultural (DOCPAT); Programe GIS (ArcGIS, Google Earth); -constituie avantaj, titlul științific de doctor sau calitatea de doctorand înmatriculat (demonstrabil prin adeverință emisă de școala doctorală); 1 post Muzeograf (S) II Condiții specifice: - studii universitare de licență, absolvite cu cu diplomă de licență, în domeniile științe sociale sau științe umaniste și arte; -studii universitare de masterat, absolvite cu diplomă de master, în domeniile științe sociale sau științe umaniste și arte; -experiență în activitate de min. 1 an; - abilități de comunicare; -cunoașterea profilului specific al Muzeului Municipiului București; -experiență in realizarea expozițiilor; -experiență în evidența patrimoniului cultural mobil, în organizarea colecțiilor; -cunoștințe în domenii conexe (antropologie culturală, istorie, artă etc); -cunoașterea la nivel mediu a unei limbi străine de circulație internațională, demonstrabil prin atestat (nivel min. acceptat B2, conform Cadrului european comun de referință pentru limbi străine); -experiență în operare PC: Microsoft Office (Word, Excell, Acces, Power Point); Internet Explorer; Procesare grafică (Adobe Photoshop, Corel Draw); Programe folosite în gestionarea patrimoniului cultural (DOCPAT); Programe GIS (ArcGIS, Google Earth); -constituie avantaj, bibliografia personală (cărți, studii, articole de specialitate publicate); -constituie avantaj, comunicări științifice susținute la diverse manifestări de specialitate interne și internaționale (sesiuni de comunicări, conferințe, simpozioane, congrese); 1 post restaurator (S)l Condiții specifice: -studii universitare absolvite cu diploma de licența cu profil arte plastice sau restaurare; -studii postuniversitare specialitatea restaurare icoane (tempera), lemn policrom absolvite cu certificat de atestare; -vechimea minima in domeniul restaurării icoane (tempera), lemn policrom de minim 5 ani; -cunoștințe in restaurarea patrimoniului mobil; -cunoașterea unei limbi străine de circulație internaționala; -abilitați de comunicare; -disponibilitate pentru lucrul peste program; -cunoștințe operare PC: Microsoft Office (Word, Excell, Acces, PowerPoint), Internet Explorer; -cunoștințe in realizarea fotografiilor specifice întocmirii dosarului de restaurare. 1 post Redactor (S) IR Condițiile specifice: -studii universitare absolvite cu diplomă de licență în profilul Utere, studii culturale -constituie avantaj, experiență sau specializări în domeniul relațiilor publce, educației culturale, proiectelor culturale -vechime minimă în domeniu: 10 ani -bună cunoaștere a limbii engleze -abilități de comunicare -cunoașterea profilului specific al Muzeului Municipiului București -disponibilitate de lucru peste program -cunoștințe operare PC Microsoft Office (Word, Excell, PowerPoint) 1 post Auditor (S) I Condițiile specifice: -studii superioare de lungă durată,absolvite cu diplomă de licență sau echivalență în domeniul fundamental al științelor sociale - ramura științe economice; -minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor; -activitatea desfășurată în cadrul unei instituții publice, constituie avantaj; -abilități de comunicare; -disponibilitate pentru lucrul peste program; -cunoștințe operare PC: Microsoft Office (Word, Excell, Acces, Power Point); Internet Explorer; 1 post Șef Birou Resurse Umane - Salarizare (S) II Condițiile specifice: studii universitare de lunga durata absolvite cu diplomă de licență; atestat inspector resurse umane; vechime și experiență managerială în domeniul resurselor umane și salarizare bugetară minim 10 ani; abilități de recrutare și selecție, de comunicare, relaționare și de negociere; disponibilitate pentru lucrul peste program; cunoștințe operare PC: Microsoft Office ; Internet Explorer; 1 post Economist specialist (S) IA Condițiile specifice: -studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental al științelor sociale - ramura științe economice; -minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor; -activitatea desfășurată în cadrul unei instituții publice, constituie avantaj; -abilități de comunicare; -disponibilitate pentru lucrul peste program; -cunoștințe operare PC: Microsoft Office (Word, Excell, Acces, Power Point), Internet Explorer. Proba scrisă se va desfășura în data de 27.01.2016 la sediul Muzeului Municipiului București din Bulevardul I.C. Brătianu, nr.2, Sector 3. Dosarele de concurs se depun până la data de 18.01.2016, ora 15.00, la Biroul Resurse Umane, lunivineri între orele 10.00-15.00. Cerințele privind ocuparea posturilor vacante se vor afișa la sediul instituției și pe site-ul (wmw.muzeulbucurestiului.ro) Informații suplimentare la telefon 021315 68 58, interior 14. MANAGER DR. ADRIAN MAJURU