Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-10-11 / nr. 41

- 301 - R M. Cogălnipiceanu. elactor în următor să se înfățoneze la apest Tribunar în minul arăgat, unde avea să face hareciuire. Oct. 1, No. 38861. Costandin Rungu, cu soția lui târgul Fruntilinii luând o sonă vechi vin de la 920 lei 32 parale, gheorghi Datș, care au cuprins mult siguranțiia caselor ce au în târgul Fălticenii, ca după vânzarea vinului să răspundă creditoriului panii arătați, n'au fost următori numiții a da panii la vade, și nici după încunoștiințările ce ai s'au făcut de Șindecătorie, ca să plătească ctitoriia și să'și scoată amanetul ce este întacnularisit de acest Tribunal, la 29 Noemvrie 181 cu 418, lună care în temeiul închierii ce sau făcut la 29 a următoarii luni, după etărnițile craitorului s'au hotărât a să vinde casa amanetarisită ce este în târgul FDrlaticenii la mahallea despre cișme, pe proprietatea Dsale Costachi Stamati cu plată de bezmăn a căriia loc este în mărime de 4 stânjini 2 palme fața, 16 stânjini 3 palme Gospod lungul în jos, iar vialoa este de lemn acoperită cu zapoiaz de lătunei, pivniță de lemn și un grăjdiuț de lătunoi, casele au 3 dici să puîștiințarea stuh, îngrădite cu țaică termin luni spre elăi și o dugheniță cătră Uliță, în de 6 pretentatorilor și a celor ce vor ave mstuitorii de a răscumpăra amanetul, min de 40 zile (după aceea de 6 luni) precum și în terspre înștiințarea doritorilor m'șterei de a cumpăra arătatul amanet, carii să se înfățoșeză la acest Tribunal. Judecătoria ținutului Neamțu. Oct. 1, No. 4711. După mai multe pretenții ce s'au ivit asupra Dsale Ioan Paladi, picând în categorie de faniament, întru care urmează și poronca Marei Dogofeții prin atesta în termin de 30 vine spre oaștee ca știință, ca toți acii ce vor fi creditori numitului falit, pe greșit să se înfățoșeză la acest Tribunal în terminul arătat socotit de la dapor mai fi ascultați. Judecătoriia ținutului Putniirii răposatului Iordaci Bălcescu, să publică în tot Prinținatul spre înființare tuturor de onite, ca toți anii ce vor fi de asemenea creditor, sgrișit să se îndrioșeză la acest Tribunal termin de 40 zile cu dovezi ce vor fi având, spre a să înainti lucrarea flor de puviință, căci în urmă nu vor mai fi ascultați, Cudegătoria ținutului Covurluii. Ost. 1, Ce. 3417. Vărcălzeiia Ganeții prin agesul din 16 Septemvrie cu No. 10.166, care a să scoate în prânzare prin mezat acareturile Loalei Feodor Chinari, spre îndestularea Lsale Pal Paraschiv Șarvan, și Sarl. Vasili Luciian, după hotărârea Somcescului Divan cuprinsă în anafora sa cu No. 158, care acareturi sânt acesteas 10 odai supt un acoperemânt cu o camară, 1 cuhne, 1 jigniți de scânduri cu o șură supt un osebit acoperemânt, 1 hrubă de cărămidă, 3 odăi pentru saugi supt Un acoperemânt, 1 pramdiu cu o șură pentru trăsuri , o grădinuță, toate îngrădite înpregiur cu scânduri, iar locul lor cu belmăn de SO stănjini pllmă de mărime 1 giumătate să punjmă spre împiințarea acelor ce 14 noapte. 9 sti giumătate palmă spre apus, stânjiți spre amizăzi 20 stânjini spre răsărit, loci potrivit §SS0ă din Condica Țivilă, avea pre un feliu de pretenție sau sarit de a plăti datoriia și să răscumpere amanetul, precum și a doritorilor muțierei, ca să se înfățoșeză la acest Tribunal în trruni de 6 luni, spre a să înainti luptarea oilor de cuviință. Jiudecătoria Ajutătoare. Oct. 1, No. 1640. La această Jumncitorie urmează pricină între Dumitru Feciorul cu femeia Mariia lui Ioan Hilinca, pentru pani, și după îndestule căutări ce s'au făcut celui întăi, neputândui să afla periața, să publică spre științăi, ca în termin de 30 zile, negreșit să se înfățoșeză la această Judecătorie, spre a să rigulțriei cele de cuntifibile ca căci la din împrotivă delia să va l Ac sănia lin lea să cunoaște de falit, să pusplică ta publicației, Spre pu spre Sent, cuvenita punere la 28, No. 44823. care, căci țpiur împungiur, nărăcită, însă, 17 stupjini în spre mezire în pgpuitarea să pute încunoștința pe toți celigo. (de Annie No. 71) ; arď.e