Gazeta Învățământului, 1962 (Anul 14, nr. 642-688)

1962-06-22 / nr. 666

Continuare in pag. 6/ comisiilor examenului de maturitate Centrele și președinții Printr-un Ordin al Ministerului Invățămîntului s-au stabilit centrele i președinții comisiilor pentru examenele de maturitate de la școlile medii de cultură generală și de la școlile medii de artă, precum șixamenele de stat de la școlile pedagogice de învățători și educaoare și de la institutele pedagogice de învățători din sesiunea iunie 1962. Examenele încep în toată țara în ziua de 26 iunie 1962, orele 9 dimineața, cu proba scrisă la limba și literatura romînă. In vederea regătirii lucrărilor examenului, președinții comisiilor se vor prezenta centrele la care au fost numiți în dimineața zilei de 25 iunie a.c. Se menționează mai jos centrele unde vor funcționa comisiile, școlile care vor prezenta candidați la fiecare centru,precum și președinții comisiilor. ORAȘUL BUCUREȘTI Școala medie nr. 5 M Sadoveanu“ — Comisia nr. 1 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 5 ,M. Sadoveanu“ București (curs de zi). Președinte — Pîrvu Nicolae, prof. univ. fizică Institutul de construcții București. Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu" — Comisia nr. 2 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 5 „M. Sadoveanu“ și nr. 35 București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte — Mierlea Gheorghe, prof. lb. romînă, inspector secția de învățămînt a raionului 30 Decembrie, Școala medie nr. 7 ,I. L. Caragiale“ — Comisia nr. 3 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ București (curs de zi). Președinte — Rălian Luiza, prof. economie politică, dir. adjunct școala medie nr. 1 „N. Bălcescu". Școala medie nr. 7 „L. Caragiale“ — Comisia nr. 4 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 7 ,,I. L. Caragiale“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Claudian Virgil, prof. univ. matematică, Institutul agronomic .,N. Bălcescu“, București. Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 5 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. „I. L. Caragiale“ București (curs 7 de zi și restanțieri). Președinte — Blideanu Elena, prof. socialism științific și economie politică, director adjunct la școala medie nr. 17 ,M. Basarab“ București. Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 6 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ București (curs seral). Președinte — Bărbulescu Nicolae, prof. dr. fizică. Institutul de construcții București. Școala medie nr. 7 „L L. Caragiale“ — Comisia nr. 7 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ București (curs seral și restanțieri). Președinte: — Iorgu Stoian, conf. univ. istorie, Universitatea București. Școala medie nr. 28 „Dr. Petru Groza“ — Comisia nr. 8 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 28 „Dr. Petru Groza“ (curs de zi). Președinte — Drăgulescu Constantin, conf. 1, latină-romînă I.P.C.D. București. Școala medie nr. 32 „Filimon Sîrbu“ — Comisia nr. 9 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 32 „Filimon Sirbu" București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Trică Dimitrie, prof. istorie, școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“. Școala medie nr. 32 „Filimon Sîrbu“ — Comisia nr. 10 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 32 ..Filimon Sîrbu“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Ștefănescu Ion, prof. 1. rusă, școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu“ București. Școala medie serală „întreprinderea Regională Electricitate“ — Comisia nr. 11 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală I.8.E3. (curs seral și restanțieri). Președinte — Petricu Elena, prof. geografie, director adj. școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ București. Școala medie serală Combinatul Poligrafic „Casa Scînteii“ (la șc. de cultură generală nr. 4) — Comisia nr. 12 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală Combinatul Poligrafic „Casa Scînteii“ și de la secția serală Otopeni (curs seral și restanțieri). Președinte — Constantinescu Victor, univ. matematică, Institutul conf. de construcții București. Școala medie nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia" — Comisia nr. 13 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia" București (curs de zi). Președinte — Murgoci Adriana, conf. univ. biologie, Universitatea București. Școala medie nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia" — Comisia nr. 14 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia“ și de la școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Lecca Viorica, prof. 1. franceză, directoare școala medie nr. 7 „L. Caragiale“. Școala medie nr. 1I „D. Cantemir“ — Comisia nr. 15 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 11 „D. Cantemir“ (curs de zi). Președinte — Coșniță Cezar, prof. univ. matematică, Institutul de construcții București. Școala medie nr. 11 „D. Cantemir" — Comisia nr. 16 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 11 ,.D. Cantemir“ București (cursuri de zi și serale). Președinte — Pascu Mihai, conf. univ. chimie, Universitatea București, Școala medie nr. 11 „D. Cantemir“ — Comisia nr. 17 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 11 ,,D. Cantemir“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Marinescu Gheorghe, prof. univ. matematică Univ. București, Școala medie nr. 12 „Spiru fîaret" — Comisia nr. 18 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 12 București (curs de zi). Președinte — Andței Gheorghe, prof. pedagogie-psihologie, director școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“. Școala medie nr. 12 „Spiru Haret“ — Comisia nr. 19 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 12 București (cursuri de zi și serale). Președinte — Bratu Emilian, prof. univ. chimie. Institutul politehnic București. Școala medie nr. 12 „Spiru Haret" — Comisia nr. 20 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 12 București (curs seral și restanțieri). Președinte — Tănăsescu Ilinca, prof. matematică, director școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“. Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ — Comisia nr. 21 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ București (curs de zi). Președinte — Șipoș Florica lector șt. naturale I.P.C.D. București. Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ — Comisia nr. 22 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Antonescu Sabin, lector, univ. științe sociale. Institutul politehnic București. Școala medie nr. 8 „Emil Racoviță" — Comisia nr. 23 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 8 „Emil Racoviță" București (curs de zi). Președinte — Boldan Emil, conf. univ. filologie, Universitatea București. Școala medie nr. 8 „Emil Racoviță“ — Comisia nr. 24 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 8 „Emil Racoviță“ București (curs seral). Președinte — Ionescu Haralambie, conf. univ. matematici, Institutul de Științe Economice, București, Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ — Comisia nr. 25 — secție reală, cu limbile de predare romînă și greacă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ și de la școala medie nr. 14 București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Poghirc Cicerone, lector univ. filologie, Univ. București, Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul" — Comisia nr. 26 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ București (curs de zi). Președinte — Țițeica Radu, prof. univ. fizică, Institutul de petrol, gaze și geologie București Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul" — Comisia nr. 27 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ București (curs de zi, examene de diferență și restanțieri). Președinte — Tărăboi Mihai, lector univ. fizică, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ — Comisia nr. 28 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ București (curs seral). Președinte — Balcescu Vasile, prof. fizică, inspector secția de învățămînt a raionului 16 Februarie București. Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul — Comisia nr. 29 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Uta Iulius, prof. socialism științific, directorul școlii medii nr. 5 „M. Sadoveanu“ București. Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu" — Comisia nr. 30 — secție reală cu limbile de predare romînă și maghiară. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ și de la școala medie nr. 9 București (curs de zi) Președinte — Sechereș Elisabeta, prof.. rusă, director adj. școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ București, Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ — Comisia nr. 31 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Bărbulescu Dumitru, prof. lb. romînă, directorul școlii medii nr. 2 „Tudor Vladimirescu“. Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu" — Comisia nr. 32 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 15, „Elena Sîrbu“ București (curs de zi). Președinte — Vasilescu Toma, lector, univ. lb. latină, Universitatea București, Școala medie nr. 15 „Elena Sirbu“ — Comisia nr. 33 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 15 „Elena Sirbu“ și de la școala medie nr. 29 București (curs de zi). Președinte — Păcurarii Dimitrie, lector univ. lb. romînă, Universitatea București. Școala medie nr. 15 „Elena Sirbu“ — Comisia nr. 34 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ București (curs seral). Președinte — Săvulescu Olga — prof. univ. șt. naturale, Universitatea București. Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ — Comisia nr. 35 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ și de la școala medie serală „Filatura Romînă de Bumbac“ (curs seral și restanțieri). Președinte — Rusu Mihai, prof. pedagogie, directorul școlii medii nr. 6 „Ilie Pintilie“. Școala medie nr. 29 — Comisia nr. 36 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 29 București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Haria Felicia, prof. matematici, directoare adjunctă școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ București. Școala medie serală Uzinele „23 August“ — Comisia nr. 37 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală Uzinele „23 August“ București (curs seral). Președinte — Popovici Virginia, prof. 1. romînă, directoare școala medie nr. 25. Școala medie serală Uzinele „23 August“ — Comisia nr. 38 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală Uzinele :.23 August“ București (curs seral). Președinte — Gruia Leo, conf. univ. matematici, Institutul politehnic București. Școala medie muncitorească nr. 4 — Comisia nr. 39 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie muncitorească nr. 4 (curs seral). Președinte — Burcescu Teodor, prof. geografie, directorul școlii medii nr. 28 „Dr. Petru Groza“ București, Școala medie muncitorească nr. 4 — Comisia nr. 40 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie muncitorească nr. 4 (curs seral). Președinte — Mărculețiu Victor, conf. univ. chimie, Institutul politehnic București. Școala medie serală muncitorească nr. 4 — Comisia nr. 41 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală muncitorească nr. £ București (curs seral, examene de diferență și restanțieri). Președinte — Țițeica Gabriela, conf. univ. fizică, Institutul politehnic București, Școala medie nr. 16 „G. Coșbuc“ — Comisia nr. 42 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 16 „G. Coșbuc“ București (cursuri de zi și serale). Președinte — Grigorescu Victor, lector univ. filologie, Institutul de medicină și farmacie București. Școala medie nr. 16 „G. Coșbuc" — Comisia nr. 43 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 16 „G. Coșbuc“ București (curs seral). Președinte — Dragomir Virgil, conf. univ. matematici, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 17 „Matei Basarab“ — Comisia nr. 44 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 17 „Matei Basarab“ București (cursuri de zi și serale). Președinte — Iliescu Victor prof. matematici, dir. școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ București. Școala medie nr. 17 „Matei Basarab" — Comisia nr. 45 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 17 „Matei Basarab“ București (cursuri de zi și serale). Președinte — Teodorescu Ileana, prof. istorie, directoare școala medie nr. 11 „D. Cantemir“ București, Școala medie nr. 17 „Matei Basarab“ — Comisia nr. 46 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 17 „Matei Basarab“ București (curs de zi). Președinte — Piru Alexandru, lector univ. filologie, Universitatea București. Școala medie nr. 26 „Alex. loan Cuza" — Comisia nr. 47 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 26 „Alex. loan Cuza“ București (curs de zi). Președinte — Lucian Gabriel, prof. univ. matematici, Instit. politehnic București. Școala medie nr. 26 „Alex. loan Cuza“ — Comisia nr. 48 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 26 „Alex. loan Cuza“ București (cursuri de zi și serale). Președinte —Tutunaru Dumitru, conf. univ. fizică, Institutul politehnic București. Școala medie nr. 26 „Alex. loan Cuza“ — Comisia nr. 49 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 26 „Alex. loan Cuza“ București (curs seral). Președinte — Walenstein Bențion, prof. lb. romînă, director școala medie serală Filatura Romînă de Bumbac. Școala medie nr. 26 „Alex. loan Cuza" — Comisia nr. 50 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 26 „Alex. loan Cuza“ și nr. 16 „G. Coșbuc“ București (curs de zi). Președinte — Popescu Constanța, prof. lb. franceză, directoare școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu“ București. Școala medie nr. 39 — Comisia nr. 51 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 39 București (cursuri de zi și serale). Președinte — Călin Sergiu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic București. Școala medie nr. 39 — Comisia nr. 52 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 39 și de la școala medie serală „7 Noiembrie“ București (curs seral). Președinte — Gheorghiță Ștefan, conf. univ. matematici, Universitatea București, Școala medie nr. 39 — Comisia nr. 53 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii serale „7 Noiembrie“ și „Timpuri Noi“ București (curs seral). Președinte — Zamfirescu Ion, conf. univ. filologie Institutul pedagogic de 3 ani București. Școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu" — Comisia nr. 54 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Tîrnoveanu Mircea, conf. univ. matematici, Institutul politehnic București, Școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu“ — Comisia nr. 55 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Ciocîrlie Tatiana, lector univ. istorie, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu“ — Comisia nr. 56 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 11 „Mihail Eminescu“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Stănculescu Margareta, prof. matematică, director adjunct școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ București. Școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu“ — Comisia nr. 57 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu“ București (curs seral). Președinte — Stăncescu Dumitru, prof. lb. romînă, director școala medie nr. 26 „AL Ioan Cuza“ București, Școala medie nr. 19 „Ion Creangă“ — Comisia nr. 58 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 ® „Ion Creangă“ București (curs de zi). Președinte — Ion Constantin, prof. univ. fizică, Institutul agronomic București, Școala medie nr. 19 „Ion Creangă" — Comisia nr. 59 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 19 „Ion Creangă“ București (curs de zi). Președinte — Stancu Emil, profesor pedagogic, director adj. școala medie nr. 1 „Nicolae Bălcescu“ București, Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai" — Comisia nr. 60 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ București (curs de zi). Președinte — Armeanu Virgil, prof. univ. chimie, Institutul de Științe Economice București, Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 61 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Bichman Eliza, lector istorie, I.P.C.D. București. Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 62 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ București (curs de zi). Președinte — Chițimia Ioan, conf. univ. filologie, Universitatea București. Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai" — Comisia nr. 63 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ București (curs seral). Președinte — Popescu Ion, prof. matematici, director școala medie serala „23 August“ București. Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai" — Comisia nr. 64 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ București (curs seral). Președinte — Nisimus Pascal, prof. socialism științific și economie politică, director școala medie nr. 16 „G. Coșbuc“. Școala medie nr. 30 — Comisia nr. 65 — secție mixtă. .Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 30 București (curs de zi). Președinte Brîncuș Gigore, lector univ. filologie Univ. București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 66 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ București (curs de zi). Președinte — Săvulescu Maria, prof. limba latină, dir. școala medie nr. 19 „Ion Creangă ‘ Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr” — Comisia nr. 67 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" București (curs de zi). Preșdinte Rădoi Atena, conf. univ. geografie Universitatea București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 68 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 22 „G. Lazăr” București (curs de zi). Președinte — Isopescu Alexandru, prof. univ. chimie Institutul de Ștințe Economice București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 69 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ București (cursuri de zi și serale). Președinte — Pop Mihai, conf. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 70 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Damasthin Dorin, lector univ. pedagogie. Universitatea București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 71 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" București (curs seral și restanțieri). Președinte — Simion Lu