Gazeta Învățământului, 1963 (Anul 15, nr. 689-735)

1963-06-12 / nr. 712

(Continuare in pag. 5) CENTRELE ȘI PREȘEDINȚII COMISIILOR EXAMENULUI DE MATURITATE PT Într-un Ordin al ministrului Invățămîntului s-au stabilit centrele si președinții comisiilor pentru examenele de maturitate de la școlile medii de cultură generală și de la școlile medii de artă, precum și pentru examenele de stat de la școlile pedagogice de învățători și educatoare din sesiunea iunie 1963. Examenele încep în toată țara în ziua de 13 iunie 1963, orele 9 dimineața, cu proba scrisă la limba și literatura romînă. In vederea pregătirii lucrărilor examenului, președinții comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiți în dimineața zilei de 14 iunie a. c. Se menționează mai jos centrele unde vor funcționa comisiile, școlile care vor prezenta candidați la fiecare centru, precum și președinții comisiilor. ORAȘUL BUCUREȘTI Școala medie nr. 1 ,,N. Bălcescu“— Comisia nr. 1 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ (curs de zi). Președinte Nicolae Aurel, prof. univ., Universitatea București, Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 2 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Lucian Gabriel, prof. univ. matematici, Institutul politehnic București, Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ ■— Comisia nr. 3 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ și Școala medie nr. 24 „V. Alecsandri“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Pop Mihai, prof. univ., filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“ — Comisia nr. 4 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Sabini Victor, conf. univ. cuhnie, Universitatea București, Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“ — Comisia nr. 5 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Iosifescu Silvian, prof. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 3 „I. Neculce" ■— Comisia nr. 6 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 „I. Neculce“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Botezat Mihai, prof. univ., matematici, Institutul politehnic București Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ — Comisia nr. 7 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ (curs de zi). Președinte Condrea Sergiu, prof. univ. matematici, Institutul politehnic București. Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ ■— Comisia nr. 8 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ (curs de zi). Președinte Dragomir Virgil, conf. univ., matematici, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ — Comisia nr. 9 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Dinescu Maria lector, matematici I.P.C.D. — București, Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu — Comisia nr. 10— secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Antonescu-Ciocîrlie Tatiana, lector univ. istorie, Institutul pedagogic de 3 ani — București, Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu“ — Comisia nr. 11 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Postelnicu T. Paul, prof. univ., matematici, Institutul politehnic București, Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu“ — Comisia nr. 12 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu“, Școala medie nr. 35 (curs de zi și restanțieri) și restanțieri de la secțiile serale ale școlilor medii nr. 28 și 32. Președinte Cogălniceanu Sergiu, conf. univ., chimie, Institutul agronomic „N. Bălcescu“ *— București, Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ — Comisia nr. 13 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Pâcuraru Dumitru, lector univ., filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 6 „I. Pintilie“ — Comisia nr. 14 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Codreanu Maria, prof. fizicăChimie, Școala medie nr. 10 „I. Kosmodemianskaia“ București, Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ — Comisia nr. 15 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Armeanu Virgil, prof. univ., chimie, I.S.E. „V. I. Lenin“ București, Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ — Comisia nr. 16 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ (curs de zi). Președinte Bădescu I Radu, prof. univ., matematici, Institutul politehnic București, Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ — Comisia nr. 17 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ (curs de zi și restanțieri) și restanțieri de la secția serală a Școlii medii nr. 7. Președinte Apostolescu Maria, conf. științe naturale, I.P.C.D. București, Școala medie nr. 8 „Emil Racoviță“ — Comisia nr. 18 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 8 „Emil Racoviță“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Ursu Gheorghe, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani, București, Școala medie nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia“ — Comisia nr. 19 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Pop Simona, conf. univ. matematici, Universitatea București, Școala medie nr. 11 „D. Cantemir“ — Comisia nr. 20 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 11 „D. Cantemir“ (curs de zi și restanțieri) și restanțieri de la secția serală Școlii medii nr. 11. Președinte Boajin Alexandru, prof. limba romînă, directorul Școlii medii nr. 38, Școala medie nr. 1I „D. Cantemir“ — Comisia nr. 21 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 10 și Școala medie nr. 11 „D. Cantemir" (curs de zi și restanțieri). Președinte Facon Nina, prof. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 12 — Comisia nr. 22 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 12 (curs de zi și restanțieri) și restanțieri de la secția serală de pe lingă Școala medie nr. 12. Președinte Pîrvu Aurel, prof. univ. fizică, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 12 — Comisia nr. 23 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 12 și Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Mierlea Gheorghe, prof. limba romînă, directorul Școlii medii nr. 7, București, Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ — Comisia nr. 24 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 13 „M. Viteazul“ și Școala medie nr. 29 (curs de zi și restanțieri). Președinte Antonescu Constantin, prof. univ. și naturale, Universitatea — București, Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ — Comisia nr. 25 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 13 „M. Viteazul“ și Școala medie nr. 14 cu limba de predare greacă (curs de zi și restanțieri). Președinte Marinescu Himu Maria, lector univ. limba greacă, Universitatea București, Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ — Comisia nr. 26 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 13 „M. Viteazul“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Petrescu Gheorghe prof. univ. fizică, Universitatea București, Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ — Comisia nr. 27 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la secțiile serale ale școlilor medii nr. 8, 13, 15, 29 și 38 (restanțieri). Președinte Petre Victor, prof. limba romînă, directorul Școlii medii nr. 20 „Gh. Șincai“. Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ — Comisia nr. 28 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu" (curs de zi). Președinte Pascu Mihai, conf. univ. fizică, Universitatea București, Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ — Comisia nr. 29 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ (curs de zi și restanțieri). Președintel’etrescu Maria, prof. geografie, directoarea Școlii pedagogice București, Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu" — Comisia nr. 30 — secție mixtă, cu limba de predare română și maginara. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 și Școala medie nr. 9 (curs de zi și restanțieri). Președinte Dobroiu Eugen, lector univ. Biologie, Universitatea București, Școala medie nr. 16 „G. Coșbuc“ — Comisia nr. 31 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 16 „G. Coșbuc“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Grigorescu Victor, lector univ. matematici, I.M.F. București. Școala medie nr. 17 „Matei Basarab" — Comisia nr. 32 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 17 „Matei Basarab“ (curs de zi). Președinte Miu Ion, conf. univ. matematici, Institutul politehnic București. Școala medie nr. 17 „Matei Basarab“ — Comisia nr. 33 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 17 „Matei Basarab“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Popescu Vasile, lector univ., pedagogie, I.P.C.D. București, Școala medie nr. 18 „M. Eminescu“ — Comisia nr. 34 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 18 „M. Eminescu“ (curs de zi). Președinte Stancu Elena, conf. univ. chimie, Institutul agronomic „N. Bălcescu“, București, Școala medie nr. 18 „M. Eminescu“ — Comisia nr. 35 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 18 „M. Eminescu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Mocanu Constantin, lector univ. geografie, I.S.E., „V. I. Lenin“ București, Școala medie nr. 19 „I. Creangă“ — Comisia nr. 36 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 19 „I. Creangă“ (curs de zi). Președinte Mihăilă Nicolae, conf. univ. matematici, I.S.E. „V. I. Lenin“, București; Școala medie nr. 19 Creangă“ — Comisia nr. 37 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 19 „I. Creangă“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Ion Constantin, prof. univ. fizică, Institutul agronomic „N. Bălcescu", București, Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 38 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai”, (curs de zi). Președinte Constantinescu Victor, conf. univ. matematici, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 39 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Vianu Elena, conf. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 40 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai" (curs de zi și restanțieri) și restanțieri de la secțiile serale ale școlilor medii nr. 8 și 20. Președinte Petricu Constantin, prof. șt. naturale, directorul Școlii medii nr. 37, București, Școala medie nr. 21 — Comisia nr. 41 — secție mixtă, cu limbile de predare germană și română. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 21 și Școala medie nr. 31 (curs de zi). Președinte Colbert Bruno, conf. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 22, „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 42 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ (curs de zi). Președinte Mihai Gavrilă, conf. univ. fizică, Universitatea București, Școala medie nr. 22, „Gh. Lazăr“ — Comisia nr. 43 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ (curs de zi). Președinte Ivanov Igor, conf. univ. chimie, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 22, „Gh. Lazăr“ — Comisia nr. 44 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ (curs de zi). Președinte Moruzi Constanța, conf. univ. șt. naturale, Universitatea București, Școala medie nr. 22, „Gh. Lazăr“ — Comisia nr. 45 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ și Școala medie nr. 36 (curs de zi și restanțieri). Președinte Trifu Alexandru, prof. univ. pedagogie, Conservatorul „Ciprian Porumbescu“, București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ — Comisia nr. 46 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la secția serală de pe lângă Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ (restanțieri). Președinte Iordan Marioara, prof. matematici, directoarea școlii medii nr. 39 București. Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 47 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ (curs de zi). Președinte Atanasiu Virgil, conf. fizică, I.P.C.D.București, Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 48 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu" (curs de zi și restanțieri). Președinte Drăgulescu Constantin, conf. filologie, I.P.C.D.București, Școala medie nr. 25 — Comisia nr. 49 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 25 (curs de zi și restanțieri). Președinte Teodorescu Dora, lector univ. matematici, I.S.E. „V. I. Lenin“ București, Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza“ — Comisia nr. 50 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza“ (curs de zi). Președinte Antonescu Sabin, lector univ. științe sociale, Institutul politehnic București, Școala medie nr. 26 „Al. I Cuza" — Comisia nr. 51 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza“ (curs de zi și restanțieri) și restanțieri de la secțiile serale ale școlilor medii nr. 16 și 26. Președinte Bender Constantin, conf. pedagogie SP.C.D. București, Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 52 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 (curs de zi și restanțieri). Președinte Pacoste Cornel șef de lucrări matematică, Institutul de construcții București, nr. Școala medie nr. 27 — Comisia 53 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 (curs de zi și restanțieri). Președinte Boldan Emil, conf. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 28 „Dr. P. Groza“ — Comisia nr. 54 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 28 „Dr. P. Groza“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Teodorescu Petre, conf. univ. matematici, Universitatea București, Școala medie nr. 28 „Dr. P. Groza" — Comisia nr. 55 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 28 „Dr. P. Groza“ și Școala medie nr. 32 (curs de zi și restanțieri). Președinte Vasilescu Toma conf. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 29 — Comisia nr. 56 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de Școala medie nr. 29. Președinte Bogdan Tudov Ana, lector univ. filozofie, Universitatea București, Școala medie nr. 30 — Comisia nr. 57 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 30 (curs de zi și restanțieri). Președinte Costea Mihai, prof. șt. sociale, directorul Școlii medii nr. 13 „Mihai Viteazul“ București. Școala medie nr. 32 — Comisia nr. 58 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 (curs de zi și restanțieri). Președinte Matei Ion, lector univ. matematici, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ — Comisia nr. 59 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ (curs de zi și restanțieri) și restanțieri de la secția serală de pe lingă Școala medie nr. 34. Președinte Barbălat Ion, conf. univ. matematici, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 60 — secție reală. Se vor prezenta candidații de la Școala medie nr. 36 (curs de zi și restanțieri) și restanțieri de la secția serală de pe lingă Școala medie nr. 36. Președinte Feti Ion, conf. univ. fizică, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 37 — Comisia nr. 61 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 37 (curs de zi). Președinte Stanca Emil, prof. pedagogie, directorul Școlii medii nr. 17 „Matei Basarab“ București , Școala medie nr. 38 — Comisia nr. 62 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 38 (curs de zi). Președinte Teodorescu Georgeta, șef de lucrări fizică, Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ București, Școala medie nr. 39 — Comisia nr. 63 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 39 (curs de zi și restanțieri) și restanțieri de la secțiile serale ale școlilor medii nr. 17 și 39. Președinte Cristu Jana, prof. latină, directoarea Școlii medii nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia“ București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 64 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (restanțieri). Președinte Bărbulescu Nicolae, conf. univ. chimie, Universitatea București, Școala medie de muzică nr. 1 —■ Comisia nr. 65 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie de muzică nr. 1 și Școala de arte plastice (curs de zi). Președinte Nica Iulian, lector univ. pedagogie, Conservatorul „Ciprian Porumbescu" București.