Gazeta Învățământului, 1964 (Anul 16, nr. 736-783)

1964-06-12 / nr. 759

(i continuare în pag. 5-a) CENTRELE ȘI PREȘEDINȚII COMISIILOR EXAMENULUI DE MATURITATE Printr-un Ordin al ministrului invățămintului s-au stabilit centrele și președinții comisiilor pentru examenele de maturitate de la școlile medii de cultură generală și de la școlile medii de artă, precum și pentru examenele de stat de la școlile pedagogice de învățători și educatoare din sesiunea iunie 1964. Examenele încep în toată țara în ziua de 15 iunie 1964, orele 9 dimineața, cu proba scrisă la limba și literatura romînă. In vederea pregătirii lucrărilor examenului, președinții comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiți în dimineața zilei de 14 iunie a.c. Se menționează mai jos centrele unde vor funcționa comisiile, care vor prezenta candidați la fiecare centru, precum și președinții școlile comisiilor. ORAȘUL BUCUREȘTI Școala medie „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 1 ■cepe reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „N. Bălcescu“ (curs de zi). Președinte Tudor Ionescu, prof. univ. fizică, Universitatea București; Școala medie „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 2 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „N. Bălcescu“ (curs de zi). Președinte Dragomir Virgil, conf. univ. matematici Institutul de Construcții București, Școala medie „N. Bălcescu" — Comisia nr. 3 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „N. Bălcescu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Nicolescu Miron, prof. univ. matematici, Universitatea București, Școala medie „N. Bălcescu" — Comisia nr. 4 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „N. Bălcescu“ (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Sandu Răutu, conf. univ. matematici Institutul Construcții București, Școala medie „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „N. Bălcescu" (cursuri serale și fără frecvență). Președinte Zamfirescu Ion, conf. univ. filologie, Inst. pedagogic de 3 ani București. Școala medie „N. Bălcescu" — Comisia nr. 6 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „N. Bălcescu“ (curs seral). Președinte Stoica Marius, conf. univ. matematici, Institutul pedagogic de 3 ani, București; Școala medie „N. Bălcescu" — Comisia nr. 7 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „N. Bălcescu“ (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Apostolescu Marin, conf. univ. șt. naturale I.P.C.D. București. Școala medie „T. Vladimirescu“ — Comisia nr. 8 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „T. Vladimirescu“ (curs de zi). Președinte Moisil Gheorghe, conf. univ. fizică, Institutul Politehnic București, Școala medie „T. Vladimirescu“ — Comisia nr. 9 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte Mocanu Constantin, conf. univ. fizică Universitatea București, Școala medie „T. Vladimirescu“ — Comisia nr. 10 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „T. Vladimirescu“ (cursuri serale și fără frecvență). Președinte Rădulea Gheorghe, prof. istorie, Școala medie „N. Bălcescu“, București, Școala medie „T. Vladimirescu“ — Comisia nr. 11 secție mixtă cu lb. de predare romînă și germană. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „T. Vladimirescu" și Școala medie nr. 21 (cursuri de zi și fără frecvență). Președinte Thaiss Victor, lector univ. lb. germană, Universitatea București, Școala medie „Ion Neculce" — Comisia nr. 12 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Ion Neculce“ (curs de zi). Președinte Zapan Mihai, prof. univ. chimie, Institutul Petrol Gaze și Geologie București, Școala medie „Ion Neculce" — Comisia nr. 13 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Ion Neculce“ (cursuri de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte Stancu Emil, prof. pedagogie, director Școala medie „Matei Basarab“, București. Școala medie „Ion Neculce“ — Comisia nr. 14 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Ion Neculce“ (curs seral și restanțieri). Președinte Constantinescu Victor, conf. univ. matematici, Institutul Construcții, București. Școala medie „Ion Neculce“ — Comisia nr. 15 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Ion Neculce“ (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Petricu Constantin, prof. șt. naturale, director Școala medie nr. 37, București; Școala medie „A. Vlaicu“ — Comisia nr. 16 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „A. Vlaicu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Mihăilă Niculae, conf. univ. matematici, Institutul de Științe Economice „V. I. Lenin“, București, Școala medie „A. Vlaicu“ , Comisia nr. 17 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „A. Vlaicu" (curs de zi și restanțieri). Președinte Georgescu Florin, lector univ. socialism științific, Institutul de Cultură Fizică, București, Școala medie „A. Vlaicu" — Comisia nr. 18 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „A. Vlaicu" (curs de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte Ciurea Constantin, prof. matematici, director Școala medie „T. Vladimirescu“, București; Școala medie „M. Sadoveanu" — Comisia nr. 19 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „M. Sadoveanu“ (curs de zi). Președinte Dobrescu Andrei, prof. univ. matematici Institutul Construcții, București, Școala medie „M. Sadoveanu" — Comisia nr. 20 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie ,,M. Sadoveanu" (curs de zi și restanțieri). Președinte Roșculeț Marcel, prof. univ. matematici, Institutul Politehnic, București, Școala medie „M. Sadoveanu" — Comisia nr. 21 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „M. Sadoveanu" (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Drăgulescu Constantin, conf. univ. filologie, Institutul de perfecționare, București, Școala medie „M. Sadoveanu" — Comisia nr. 22 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „M. Sadoveanu“ (curs seral). Președinte Tănăsescu Ilinca, prof. matematici, director, Școala medie nr. 15, București. Școala medie nr. 6 — Comisia nr. 23 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 6 (curs de zi și restanțieri). Președinte Rizescu Gheorghe, prof. matematici director Școala medie nr. 34, Școala medie nr. 6 — Comisia nr. 24 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 6 (curs de zi și restanțieri). Președinte Hanganu Sanda, conf. univ. matematici Institutul Construcții, București, Școala medie nr. 6 — Comisia nr. 25 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 6 (curs de zi și restanțieri). Președinte Bojin Alexandru, prof. l. romînă, director, Școala medie nr. 38, București. Școala medie nr. 6 — Comisia nr. 26 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 6 (cursuri serale și restanțieri). Președinte D. Gheorghe, conf. univ. matematici, Inst. Politehnic București. Școala medie „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 27 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „I. L. Caragiale“ (curs de zi). Președinte Ionescu Haralambie, prof. univ. matematici, Institutul Politehnic, București. Școala medie „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 28 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „I. L. Caragiale" (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Bogdanov Zlate, prof. matematici, Școala medie „N. Bălcescu" București, Școala medie „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 29 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „I. L. Caragiale" (curs de zi și restanțieri). Președinte Moruzi Constanța, conf. univ. șt. naturale, Universitatea București, Școala medie „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 30 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „I. L. Caragiale" (curs seral și restanțieri). Președinte Ilie Ion, prof. gr. II matematici, Școala medie „M. Viteazul“ București, Școala medie ,,I. L. Caragiale" — Comisia nr. 31 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „I. L. Caragiale“ (curs fără frecvență). Președinte Iordan Marioara, prof. matematici, director Școala medie nr. 39 București, Școala medie „Emil Racoviță“ — Comisia nr. 32 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Emil Racoviță" (curs de zi și restanțieri). Președinte Ivanov Igor, conf. univ. matematici, Institutul Construcții București. Școala medie „Emil Racoviță" — Comisia nr. 33 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Emil Racoviță" (curs seral și fără frecvență). Președinte Danielescu Nicolae, prof. pedagogie, director Școala medie nr. 6 București, Școala medie „Zoia Kosmodemianskaia" — Comisia nr. 34 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Z. Kosmodemianskaia" și Grupul școlar M.I. (curs de zi și restanțieri). Președinte Lucian Gabriel, prof. univ. matematici, Institutul de Arhitectură „Ion Mincu" București, Școala medie „D. Cantemir" — Comisia nr. 35 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Cantemir" (curs de zi și restanțieri). Președinte Palade Gheorghe, prof. univ. fizică, Institutul Petrol Gaze și Geologie. Școala medie „D. Cantemir" — Comisia nr. 36 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Cantemir" (cursuri serale și fără frecvență). Președinte Dinescu Radu, conf. univ. chimie, Institutul Politehnic București, Școala medie „D. Cantemir" — Comisia nr. 37 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Cantemir“ (examene de diferență). Președinte Dumitrescu Marin, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic București, Școala medie „D. Cantemir" — Comisia nr. 38 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Cantemir" (examene de diferență). Președinte Almaș Ailincăi Dumitru, conf. univ. istorie, Universitatea București, Școala medie „Spiru Haret" — Comisia nr. 39 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Spiru Haret" (curs de zi și restanțieri). Președinte Cosma Ioana, prof. istorie, director, Școala medie „N. Bălcescu“, București, Școala medie „Spiru Haret" — Comisia nr. 40 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Spiru Haret“ (cursuri serale și fără frecvență). Președinte Isopescu Alexandru, conf. univ. matematici, Institutul de Științe Economice „V. I. Lenin“, București, Școala medie „Spiru Haret“ — Comisia nr. 41 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Spiru Haret“, „D. Cantemir" și „Zoia Kosmodemianskaia” (curs de zi și restanțieri). Președinte Bistrițeanu Alexandru, conf. univ. filologie, Inst. pedagogic de 3 ani București, Școala medie „Mihai Viteazul" — Comisia nr. 42 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „M. Viteazul" (curs de zi și restanțieri). Președinte Burcescu Teodor, prof. geografie, director Școala medie „Dr. Petru Groza“, București. Școala medie „Mihai Viteazul“ — Comisia nr. 43 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihai Viteazul" (curs de zi). Președinte Fait Ioan, conf. univ. matematici, Institutul Construcții București. Școala medie „Mihai Viteazul" — Comisia nr. 44 secție mixtă cu lb. de predare romînă și greacă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „M. Viteazul“ și de la Școala medie nr. 14 (curs de zi și restanțieri). Președinte Coteanu Ion, prof. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie „Mihai Viteazul" — Comisia nr. 45 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „M. Viteazul" (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Olivotto Ivanca, prof. matematici, Școala medie „N. Bălcescu“ București. Școala medie „Mihai Viteazul" — Comisia nr. 46 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihai Viteazul" (curs seral și restanțieri). Președinte Disescu Constantin, prof. univ. fizică, Institutul Agronomic „N. Bălcescu“, București, Școala medie nr. 15 — Comisia nr. 47 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 (curs de zi și restanțieri). Președinte Bender Constantin, conf. univ. pedagogie Institutul Agronomic „N. Bălcescu" București, Școala medie nr. 15 — Comisia nr. 48 secție reală cu lb. de predare romînă și maghiară. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 și Școala medie nr. 9 (curs de zi). Președinte Munteanu George, lector univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 15 — Comisia nr. 49 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 și medie „Emil Racoviță“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Iacob Mihai, lector univ. șt. naturale, Universitatea București, Școala medie nr. 15 — Comisia nr. 50 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 (curs seral și restanțieri). Președinte Antoni Elena, prof. geografie, director adjunct Școala medie „Gh. Lazăr“ București, Școala medie nr. 15 — Comisia nr. 51 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 (curs fără frecvență). Președinte Giurgea Maria, conf. univ. pedagogie, Universitatea București. Școala medie „G. Coșbuc" — Comisia nr. 52 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „G. Coșbuc" și „Matei Basarab" (curs de zi și restanțieri). Președinte Ion Constantin, prof. univ. fizică, Institutul Agronomic „N. Bălcescu“, București, Școala medie „G. Coșbuc" — Comisia nr. S8 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „G. Coșubc“ (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte Otto Iulius, prof. soc. științific, director Școala medie „M. Sadoveanu“ București; Școala medie „Matei Basarab“ — Comisia nr. 54 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Matei Basarab" (curs de zi). Președinte Nicolau Aurel, prof. univ. fizică Universitatea București, Școala medie „Matei Basarab" — Comisia nr. 55 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Matei Basarab“ (curs seral). Președinte Teodorescu Ileana, prof. istorie, dir. Școala medie „D. Cantemir“ București, Școala medie „Matei Basarab“ — Comisia nr. 56 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Matei Basarab" (cursuri de zi și fără frecvență). Președinte Barbălat Ion, prof. univ. matematici, Institutul Construcții, București, Școala medie „Matei Basarab" — Comisia nr. 57 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Matei Basarab“ și medie nr. 39 (curs de zi și restanțieri). Președinte Cristu Jana, prof. lb. latină, director Școala medie „Z. Kosmodemianskaia" București, Școala medie „M. Eminescu" — Comisia nr. 58 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „M. Eminescu" (curs de zi). Președinte Ștefănescu Dan, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic, București; Școala medie „M. Eminescu" — Comisia nr. 59 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „M. Eminescu" (curs de zi și restanțieri). Președinte Aniței Gheorghe, prof. pedagogie, director Școala medie „D. Bolintineanu“, București. Școala medie „M. Eminescu" — Comisia nr. 60 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „M. Eminescu“ (cursuri de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte Vasiliu Mihai, prof. șt. sociale, director Școala medie nr. 36 București. Școala medie „M. Eminescu" — Comisia nr. 61 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „M. Eminescu“ (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte Călugărița Gheorghe, prof. gr. II matematici, Școala medie „T. Vladimirescu" București, Școala medie „Ion Creangă" — Comisia nr. 62 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Ion Creangă" (curs de zi). Președinte Țiienschi Silviu, conf. univ. chimie, Universitatea București, Școala medie „Ion Creangă" — Comisia nr. 63 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Ion Creangă" (curs de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte Petrescu Marin, prof. geografie, director Școala medie nr. 33 București. Școala medie „Gh. Șincai" — Comisia nr. 64 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Șincai" (curs de zi). Președinte Petrea Ion, conf. univ. fizică Universitatea București. Școala medie „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 65 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Șincai" (curs de zi și restanțieri). Președinte Moldoveanu Constantin, prof. lb. latină, Școala medie „N. Bălcescu“ București. Școala medie „Gh. Șincai" — Comisia nr. 66 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Șincai" (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Sava Marieta, prof. chimie, Școala medie „M. Sadoveanu“ București, Școala medie „Gh. Șincai" — Comisia nr. 67 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Șincai" (curs seral și restanțieri). Președinte Bărbulescu Dumitru, prof. lb. romînă, director Școala medie nr. 24 București, Școala medie „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 68 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr“ (curs de zi). Președinte Gheorghiu Constanța, conf. univ. chimie, Universitatea București, Școala medie „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 69 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi). Președinte Vieroșeanu Iuliu, conf. univ. chimie, Institutul de Științe Economice „V. I. Lenin“, București. Școala medie „Gh. Lazăr“ — Comisia nr. 70 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi și restanțieri). Președinte Naumescu Mircea, conf. univ. fizică Institutul Construcții București. Școala medie „Gh. Lazăr“ — Comisia nr. 71 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi). Președinte Săvulescu Maria, prof. lb. latină, director Școala medie „I. Creangă“ București, Școala medie „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 72 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 36 și „Gh. Lazăr“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Antonescu Constantin, prof. univ. șt. naturale Universitatea București, Școala medie „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 73 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr“ (cursuri serale și restanțieri). Președinte Cristian Liviu, lector univ. matematici Institutul Politehnic București, Școala medie „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 74 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr" (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Alecu Viorel, prof. lb. romînă, director Școala medie „E. Racoviță“, București, Școala medie „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 75 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr" (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Maftei Gheorghe, prof. geografie, director Școala medie nr. 40, București. Școala medie „D. Bolintineanu" — Comisia nr. 76 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu" (curs de zi). Președinte Ștefănoiu Vasile, conf. univ. soc. științific, I.P.C.D. București. Școala medie „D. Bolintineanu" — Comisia nr. 77 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu“ (curs d zi). Președinte Țugulea Andrei, conf. univ. fizică Institutul Politehnic, București; Școala medie „D. Bolintineanu" — Comisia nr. 78 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu" (curs de PAGINA 4