Gazeta Învățământului, 1965 (Anul 17, nr. 784-830)

1965-08-17 / nr. 813

(Continuare în pag. 9-a) CENTRELE ȘI PREȘEDINȚII COMISIILOR DE MATURITATE DIN SESIUNEA AUGUST 1965 Printr-un ordin al ministrului învățămîntului, s-au stabilit centrele ți președinții comisiilor pentru examenele de maturitate de la școlile medii de cultură generală și de la școlile medii de artă, precum și pentru examenele de stat de la școlile pedagogice și institutele pedagogice de învățători din sesiunea august 1965 Examenele încep în toată țara în ziua de 19 august 1965, orele 9 dimineața, cu proba scrisă la limba și literatura română. In vederea pregătirii lucrărilor examenului, președinții comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiți în dimineața zilei de 18 august a.c. Se menționează mai jos centrele unde vor funcționa comisiile, școlile care vor prezenta candidați la fiecare centru, precum și președinții comisiilor, ORAȘUL BUCUREȘTI * i Școala medie „M. Sadoveanu", Comisia nr. 1 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii :,M. Sadoveanu* și „I. L. Caragiale" București (cursuri de zi, serale și restanțieri) Președinte George Palade, profesor univ. fizică, Institutul de petrol, gaze și gelogie — București, Școala medie „I. L. Caragiale". Comisia nr. 2 secția umanistică. Se vor prezenta candidați de la școlile medii :,M. Sadoveanu", „I. L. Caragiale“, „Dr. Petru Groza“, școlile medii Nr. 32, Nr. 35 și școala de coregrafie București (cursuri de zi). Președinte Mircea Naumescu, conf. univ. fizică, Institutul de construcții București, Școala medie „I. L. Caragiale“, Comisia Nr. 3 secția reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie „I. L. Caragiale" București (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Victor Constantinescu, conf. univ. matematică, institutul de construcții București, Școala medie „Dr. Petru Groza", Comisia Nr. 4 secția reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie ,,Dr. Petru Groza“ și Școala medie nr. 32 București (cursuri de zi și serale). Președinte Ion Barbălat prof. univ. matematică, Institutul de construcții București, Școala medie Nr. 32, Comisia Nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Nr. 32 și 35 București (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Dumitru Stăncescu prof. 1. română, director școala medie Nr. 26 București. Școala medie nr. 10. Comisia nr. 6 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 10, școlile medii „D. Cantemir“ și „Spiru Haret" București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Simona Pop, conf. univ. fizică, Universitatea București. Școala medie „Dimitrie Cantemir". Comisia nr. 7 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie „Dimitrie Cantemir" București (curs de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Ana Cozmiță, prof. filologie, directoare școala medie Nr. 27 București, Școala medie „Spiru Haret", Comisia Nr. 8 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie „Spiru Haret" București (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Matei conf. univ. matematică, Institutul de construcții București, Școala medie „C. A. Rosetti", Comisia Nr. 9 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie „C. A. Rosetti" București (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Emil Stancu prof. pedagogie, director școala medie „M. Basarab" București. Grupul școlar al Ministerului învățămîntului, Comisia Nr. 10 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Grupul școlar al Ministerului învățămîntului (curs de zi și restanțieri). Președinte Dan Ștefănescu conf. univ. matematici Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" București Școala medie Nr. 10 , Comisia Nr. 11 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Nr. 10 și Nr. 37, școlile medii „D. Cantemir", „Spiru Haret“ și „C. A. Rosetti" București (curs de zi și restanțieri). Președinte Gheorghe Gh. Vrînceanu, lector univ. matematică, Universitatea București. Școala medie „Emil Racoviță". Comisia Nr. 12 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie „Emil Racoviță" București (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Mihai Vasiliu prof. filozofie director școala medie Nr. 36 București, Școala medie „Mihai Viteazul" Comisia Nr. 13 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Nr. 15, Nr. 29, școlile medii „Mihai Viteazul", „Emil Racoviță" și „Alex. Sahia" București (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Mihai Zapan prof. univ. chimie, Institutul petrol, gaze și geologie București. Școala medie „Mihai Viteazul". Comisia Nr. 14 secție reală cu limba de predare română și greacă. Se vor prezenta candidați de la școala medie „Mihai Viteazul" și școala medie Nr.14 București (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Victor Petre prof. lb. română, director școala medie „Gh. Șincai" București. Școala medie Nr. 15. Comisia Nr. 15 secția reală cu lb. de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 15 și nr. 9 București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Gheorghe Rizescu, prof. matematică, director Școala medie „C. A. Rosetti" București, Școala medie Nr. 38. Comisia Nr. 16 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Nr. 38 și Nr. 29 București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Victor Iliescu prof. matematici, director Școala medie „Gheorghe Lazăr" București. Școala medie serală de cultură generală. Comisia Nr. 17 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală de cultură generală București (curs seral și restanțieri). Președinte Gabriela Țițeica, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" București. Școala medie serală de cultură generală. Comisia Nr. 18 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Nr. 15 și școala medie serală de cultură generală București (învățămînt fără frecvență). Președinte Ion Rădulescu conf. univ. geografie Universitatea București. Școala medie ,,G. Coșbuc". Comisia Nr. 19 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie „G. Coșbuc" București (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Iancu Luger conf. univ. matematică, Institutul de Construcții București, Școala medie „G. Coșbuc". Comisia Nr. 20 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Nr. 39, școlile medii „Matei Basarab“ și „Alex. I. Cuza" București (curs de zi și restanțieri). Președinte Andrei Iliescu, conf. univ. biologie. Institutul de cultură fizică, București. Școala medie „Matei Basarab". Comisia Nr. 21 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie „Matei Basarab" București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Igor Ivanov, conf. univ. matematică, Institutul de construcții București, Școala medie „Matei Basarab". Comisia Nr. 22 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii „Matei Basarab" și „Alex. I. Cuza" București . (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Constantin Ciurea prof. matematică, director școala medie „T. Vladimirescu" București. Școala medie Nr. 39. Comisia Nr. 23 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Nr 39 București (curs de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Ivanca Olivotto prof. gradul II matematică Școala medie „Nicolae Bălcescu" București. Școala medie „Mihail Eminescu". Comisia Nr. 24 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Nr. 30, școlile medii „M. Eminescu", „Ion Creangă", „Gh. Șincai", școlile medii de muzică Nr. 1 și Nr. 2 București (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Gheorghe Herman conf. univ. biologie, Institutul de medicină și farmacie București. Școala medie „Mihail Eminescu", Comisia Nr. 25 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii „Mihail Eminescu“ și „Ion Creangă“ București (cursuri de zi). Președinte Constantin Luca, lector univ. chimie, Universitatea București. Școala medie „Mihail Eminescu“. Comisia Nr. 26, secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii „Mihail Eminescu“ și „Ion Creangă“ București (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Mierlea, prof. lb. română, director școala medie „I. L. Caragiale“ București, Școala medie „Gh. Șincai“, Comisia Nr. 27, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 30 și Școala medie „Gh. Șincai“ București (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gabriel Sudan, prof. univ. matematică Institutul de arhitectură „Ion Mincu“ București, Școala medie „Gh. Șincai", Comisia Nr. 28, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Șincai“, Școala medie nr. 30 și Secția medie serală a Școlii generale de 8 ani Nr. 113 București (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Eugen Mihăilescu, conf. univ. matematică, Universitatea București, Școala medie „Gh. Lazăr“, Comisia Nr. 29, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh Lazăr“ și Școala medie Nr. 36 București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Maria Bulgărea, prof. gradul II pedagogie, director adjunct, Școala medie Nr. 10 București, Școala medie „Gh. Lazăr“. Comisia Nr. 30, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 27, Nr. 36 și Școala medie ,,D. Bolintineanu“, București (curs de zi), Președinte Teodor Burcescu, prof. gradul II geografie, director Școala medie „Dr. Petru Groza“, București. Școala medie „Gh. Lazăr". Comisia Nr. 31, secție reală. Școala medie Se vor prezenta candidați de la „Gh Lazăr“ și Școala medie Nr. 36, București (curs de zi și restanțieri). Președinte M. Postelnicescu, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ București, Școala medie „Gh. Lazăr”, Comisia Nr. 32, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr", București (învățămînt fără frecvență). Președinte Vasile Nedelcu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“, București, Școala medie „D. Bolintineanu“, Comisia Nr. 33, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu“, București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Marioara Iordan, prof. emerit matematică, directoare, Școala medie Nr. 39, București. Școala medie „D. Bolintineanu". Comisia Nr. 34, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu“, București (învățămînt fără frecvență). Președinte Cornelia Floroiu, prof. geografie, directoare Școala medie „Aurel Vlaicu“, București, Școala medie Nr. 27, Comisia Nr. 35, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 27, București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Mircea Mancaș, prof. univ. filologie, Institutul de artă teatrală și ■cinematografică „I. L. Caragiale", București, Școala medie Nr. 36, Comisia Nr. 36, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 36, București (cursuri de zi și serale). Președinte Constantin Ioan, prof. univ. fizică, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“, București, Școala medie Nr. 36, Comisia Nr. 37, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 36. București (curs seral). Președinte Constantin Disescu, prof. univ. fizică, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“, București, Școala medie Nr. 36, Comisia Nr. 38, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 36, București (curs seral). Președinte Alexandru Dabija, profesor emerit, director adjunct, Școala medie „N. Bălcescu“, București, Școala medie „Nicolae Bălcescu“, Comisia Nr. 39, secție reală cu lb. de predare română și germană. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Nicolae Bălcescu" și Școala medie Nr. 21, București (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Sevilla Răducanu, lector univ. filologie, Universitatea București, Școala medie „Nicolae Bălcescu", Comisia Nr. 40, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Nicolae Bălcescu“, „T. Vladimirescu", Școlile medii Nr. 25, Nr. 31 și Școala medie de arte plastice București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Jana Cristu, prof. lb. latină, directoare Școala medie Nr. 10, București. Școala medie „Nicolae Bălcescu". Comisia Nr. 41, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 25, Nr. 31 și Școala medie „Nicolae Bălcescu", București (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Elena Flondor, prof. gradul II matematică, Școala medie Nr. 15, București, Școala medie „T. Vladimirescu", Comisia Nr. 42, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „T. Vladimirescu“, rești (cursuri de zi și serale). Președinte BucuIon Fatt, conf. univ. fizică, Institutul de Construcții, București, Școala medie „T. Vladimirescu", Comisia Nr. 43, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „T. Vladimirescu“ și Școala medie Nr. 33, București (învățămînt fără frecvență). Președinte Gheorghe Maftei, prof. geografie, director Școala medie Nr. 40, București. Școala medie „Ion Neculce". Comisia Nr. 44, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Ion Neculce“, „Aurel Vlaicu“ și Școala medie Nr. 6, București (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Haralambie Chirilei, prof. univ. biologie, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“, București. Școala medie „Ion Neculce“, Comisia Nr. 45, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Ion Neculce“ și Școala medie Nr. 40, București (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Alice Moța, prof. gradul II matematică, Școala medie Nr. 15, București, Școala medie „Aurel Vlaicu“, Comisia Nr. 46, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Aurel Vlaicu“, București (curs de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Ilinca Tănăsescu, prof. matematici, directoare Școala medie Nr. 15, București, Școala medie Nr. 6, Comisia Nr. 47, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 6 și Nr. 40, București (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Gheorghe Th. Gheorghiu, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej", București, Școala medie Nr. 10, Comisia Nr. 48, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 10 și Școala medie „Dimitrie Cantemir“, București (examene de diferență). Președinte Nicolae Bărbulescu, conf. univ. chimie, Universitatea București, Școala medie Nr. 10, Comisia Nr. 49, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 10 și Școala medie „D. Cantemir“, București (examene de diferență). Președinte Ion Toboșaru, conf. univ. filozofie, Insstitutul de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“, București. ORAȘUL CONSTANTA s > Școala medie Nr. 1. Comisia Nr. 1 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Nr. 1 și Nr. 4 Constanța (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ion Moisil conf. univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie Nr. 1, Comisia Nr. 2 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Nr. 1 și Nr. 2 Constanța, școala medie Năvodari și școala tehnică specială Constanța (curs seral). Președinte Georgeta Teodorescu lector univ. fizică Institutul agronomic „Nic. Bălcescu" București, Școala medie Nr. 1. Comisia Nr. 3 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Nr. 1 Constanța (învățămînt fără frecvență). Președinte Gheorghe Cristea lector univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie Nr. 1, Comisia Nr. 4 secție reala. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Nr. 1, Nr. 2 și Nr. 3 Constanța (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Tacor Tacoban șef lucrări matematica, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" București. Școala medie Nr. 2. Comisia Nr. 5 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Nr. 2 Constanța (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Sofia Flexi lector univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej" București, Școala medie Nr. 3, Comisia Nr. 6 secție reala. Se vor prezenta candidați de la școala medie Nr. 3 Constanța, școlile medii Năvodari și Mangalia (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Teodor Teodorescu lector pedagogic. Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București, Școala medie Nr. 3. Comisia Nr. 7 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Nr. 3 Constanța, școlile medii Năvodari, Mangalia, Techirghiol și Eforie Sud (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Leon Diculescu conf. univ. filologie, Institutul de arhitectură,Ion Mincu" București, REGIUNEA ARGES Școala medie Nr. 1 Pitești, Comisia Nr. 1, secție mixta. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 1, Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Gheorghe Dragomirescu, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani, Pitești Școala medie Nr. 1, Pitești, Comisia Nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 1, Nr. 2 și Nr. 3, Pitești și Școala medie Ștefănești (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Augustin Z. N. Pop, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani, Pitești, Școala medie Nr. 3 Pitești. Comisia Nr. 3 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 2 și Nr. 3 Pitești. Școlile medii Costești și Vedea (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Gheorghe Vrabie, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Școala medie Nr. 2 Pitești. Comisia Nr. 4 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 2 Pitești (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Gheorghe Moisil, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" București, Școala medie Nr. 3 Pitești, Comisia Nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 3 Pitești, Școlile medii Costești și Vedea (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Florea Oprea, conf. univ. chimie, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" București, Școala medie Nr. 2 Pitești. Comisia Nr. 6 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 1 și Nr. 2 Pitești (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Alexandru Iuracec, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Școala medie Nr. 1 Rm. Vîlcea, Comisia Nr. 7 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 1 Rm. Vîlcea și Școala medie Horezu (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Maria Dinescu, lector matematică, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București, Școala medie Nr. 1 Rm. Vîlcea, Comisia Nr. 8 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 1 și Nr. 2 Rm. Vîlcea și Școala medie Horezu (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Vasile Pleșu, prof. geografie, director Școala medie Nr. 1 Cîmpulung-Muscel. Școala medie Nr. 2 Rm. Vîlcea. Comisia Nr. 9 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 2 Rm. Vîlcea (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Virgil Dron, lector univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie Nr. 2 Rm. Vîlcea. Comisia Nr. 10 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 1 și Nr. 2 Rm. Vîlcea și Școala medie Horezu (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Leon Timofte, lector univ. pedagogie, Universitatea București. Școala medie Nr. 1 Rm. Vîlcea. Comisia Nr. 11 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Băbeni, Govora, Călimănești și Brezoi (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ion Nițescu, prof. gr. II lb. română, director Școala medie Nr. 2 Cîmpulung Muscel. Școala medie Nr. 1 Slatina. Comisia Nr. 12 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 1 Slatina (cursuri de zi). Președinte Crăciun Gută, șef lucrări matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" București. PAGINA 8