Gazeta Învățământului, 1967 (Anul 19, nr. 880-927)

1967-05-19 / nr. 899

(Continuare în pag. a 3-a) CENTRELE ȘI PREȘEDINȚII COMISIILOR EXAMENULUI DE BACALAUREAT Printr-un ordin al ministrului învățămîntului s-au stabilit centrele și președinții comisiilor pentru examenele de bacalaureat de la liceele de cultură generală și de la liceele de artă din sesiunea mai-iunie 1967. Examenele încep în toată țara în ziua de 25 mai 1967, orele 9 dimineața cu proba scrisă la literatura română; în vederea pregătirii examenului, președinții comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiți în dimineața zilei de 24 mai a. c. Se menționează mai jos centrele unde vor funcționa comisiile, liceele care vor prezenta candidații la fiecare centru, precum și președinții comisiilor: Liceul „M. Sadoveanu“ — Comisia nr. 1, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Sadoveanu“ (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Alexandru Niculescu, prof. univ. dr. matematică Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul „M. Sadoveanu“ — Comisia nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Sadoveanu“ (cursuri serale). Președinte Grigore Popa, prof. univ. dr. docent chimie Universitatea București, Liceul „M. Sadoveanu" — Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Sadoveanu“ și Liceul nr. 35 (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Aurel Ianu, prof. univ. chimie Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu Dej“ București, Liceul „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi). Președinte Virgil Armeanu, prof. univ. dr. docent chimie Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București. Liceul „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 5, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Aurel Nicolau, prof. univ. dr. docent fizică Universitatea București. Liceul „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 6, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Florica Bărbulescu, profesor univ. dr. docent fizică Universitatea București. Liceul „Dr. Petru Groza" — Comisia nr. 7, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Dr. Petru Groza“ (cursuri de zi). Președinte Gheorghe Costeanu, prof. univ. dr. docent chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „Dr. Petru Groza“ — Comisia nr. 8, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Dr. Petru Groza“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Constantin Antonescu, prof. univ. dr. docent șt. biologice Universitatea București, Liceul nr. 32 — Comisia nr. 9, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 32 (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Dumitru Tocim, conf. univ. dr. fizică Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 32 — Comisia nr. 10, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 32 (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Constantin Rabega, prof. univ. dr. docent chimie Universitatea București, Liceul de muzică nr. 2 — Comisia nr. 11, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul de muzică nr. 2, Liceul de coregrafie și Liceul de muzică nr. 1 (cursuri de zi). Președinte Mircea Mancaș, prof. univ. dr. filologie, Inst. de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“ București, Liceul nr. 10 — Comisia nr. 12, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 10 și Liceul „C. A. Rosetti“ (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Virginia Barbu, prof. univ. dr. docent șt. biologice Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul „D. Cantemir“ — Comisia nr. 13, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „D. Cantemir“ și Liceul „Spiru Haret“ (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Marcel Roșculeț, prof. univ. dr. docent matematică Inst. politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „D. Cantemir" — Comisia nr. 14, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „D. Cantemir“ și Liceul „Spiru Haret“ (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Toma Vasilescu, conf. univ. filologie Universitatea București, Liceul „Spiru Haret" — Comisia nr. 15, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Spiru Haret“ și Liceul „C. A. Rosetti“ (cursuri de zi). Președinte Virgil Claudian, prof. univ. matematică Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“ București, Liceul „Spiru Haret" — Comisia nr. 16, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Spiru Haret“ (cursuri de zi și serale). Președinte Mihai Pascu, conf. univ. chimie, Univ. București, Liceul „Spiru Haret" — Comisia nr. 17, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Spiru Haret“ și Liceul „D. Cantemir“ (învățămînt fără frecvență și examene de diferență). Președinte Aron Petric, conf. univ. istorie Universitatea București. Liceul nr. 37 — Comisia nr. 18, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 37 (cursuri de zi). Președinte Emilian Angelescu, lector univ. dr. chimie Universitatea București. Liceul „Emil Racoviță" — Comisia nr. 19, secție mixtă cu limba de predare română și greacă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Emil Racoviță“ și Liceul nr. 14 (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Dumitru Ailincăi Almaș conf. univ. istorie Universitatea București. Liceul „Emil Racoviță" — Comisia nr. 20, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Emil Racoviță“ (cursuri serale și restanțieri).^ Președinte George Cristescu conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București. Liceul „M. Viteazul" — Comisia nr. 21, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Viteazul“ (cursuri de zi). Președinte Dan Ștefănescu, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „M. Viteazul" — Comisia nr. 22, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Viteazul“ (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Mihai Botez, prof. univ. matematică Institutul Politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „M. Viteazul" — Comisia nr. 23, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Viteazul“ și Liceul nr. 15 (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Florian Georgescu, conf. univ. filozofie Institutul de cultură fizică București, Liceul nr. 15 — Comisia nr. 24, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 15 (cursuri de zi). Președinte Gabriel Sudan, prof. univ. dr. matematică, Institutul de arhitectură „Ion Mincu“ București, Liceul nr. 15 — Comisia nr. 25, secție mixta cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 15 și nr. 9 cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Carol Kromek, conf. univ. dr. fizică Inst. de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 15 — Comisia nr. 26, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 15 și nr. 38 (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Mihai Novicov, prof. univ. filologie Universitatea București, Liceul „Alex. Sahia" — Comisia nr. 27, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Alex. Sahia“ (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Iosif Ionescu Mușcel, prof. univ. chimie Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul „Alex. Sahia“ — Comisia nr. 28, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Alex. Sahia“ și Liceul nr. 38 (cursuri serale și restanțieri). Președinte Ion Gh. Sabac, prof. univ. dr. docent matematică Inst. politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 38 — Comisia nr. 29, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 38 (cursuri de zi și serale). Președinte Gleb Drăgan, prof. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București. Liceul seral de cultură generală București — Comisia nr. 30, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul seral de cultură generală — București (cursuri serale și restanțieri). Președinte Victor Constantinescu, conf. univ. matematică Institutul de construcții București. Liceul seral de cultură generală București — Comisia nr. 31, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul seral de cultură generală București (cursuri serale și restanțieri). Președinte Gabriela Țițeica, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul seral de cultură generală București — Comisia nr. 32, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul seral de cultură generală București (cursuri serale și restanțieri). Președinte Ion Rădulescu, conf. univ. dr. geografie Univ. București. Liceul seral de cultură generală București — Comisia nr. 33, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul seral de cultură generală București (cursuri serale și restanțieri). Președinte Constanța Moruzi, conf. univ. dr. docent științe biologice Universitatea București. Liceul „G. Coșbuc" — Comisia nr. 34, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „G. Coșbuc“ (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Francisc Albert, prof. univ. dr. chimie Inst. politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul „G. Coșbuc" — Comisia nr. 35, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „G. Coșbuc“ și Liceul „Alex. I. Cuza“ (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Alexandru Trifu, prof. univ. pedagogie-psihologie Conservatorul „Ciprian Porumbescu“ București. Liceul „M. Basarab" — Comisia nr. 36, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Basarab“ și Liceul nr. 39 (cursuri serale). Președinte Mihai Zapan, prof. univ. dr. docent chimie, Institutul de petrol, gaze și geologie București. Liceul „M. Basarab" — Comisia nr. 37, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Basarab“ și Liceul nr. 39 (cursuri de zi și serale). Președinte Haralambie Ionescu, prof. univ. dr. docent matematică, Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul „M. Basarab" — Comisia nr. 38, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Basarab“ și Liceul nr. 39 (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Sergiu Kogălniceanu, prof. univ. dr. chimie, Institutul agronomic „Nicolae Bălceascu“ București, Liceul „M. Basarab" — Comisia nr. 39, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Basarab“ și Liceul nr. 39 (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Constantin Drăgulescu, prof. filologie Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București, Liceul „Alex. I. Cuza“ — Comisia nr. 40, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Alex. I. Cuza“ (cursuri de zi). Președinte Ion Pascaru, conf. univ. fizică, Inst. , politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. La Liceul nr. 39 — Comisia nr. 41, secție mixtă, vor prezenta candidați de la Liceul nr. 39 (cursuri de zi). Președinte Haralambie Chirilei, prof. univ. dr. docent șt. biologice, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“ București, Liceul „M. Eminescu" — Comisia nr. 42, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la „M. Eminescu“ (cursuri de zi, învățămînt Liceul fără frecvență și restanțieri). Președinte Leo Gruia, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „M. Eminescu" — Comisia nr. 43, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Eminescu“ și secția serală din comuna 30 Decembrie (cursuri de zi și serale). Președinte Constantin Disescu, prof. univ. dr. fizică Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ București, Liceul „Ion Creangă“ — Comisia nr. 44, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Ion Creangă“ (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Gheorghe Anghel, prof. univ. dr. docent șt. biologice, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“ București, Liceul „Gh. Șincai" — Comisia nr. 45, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Șincai“ (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Radu Țițeica, prof. univ. dr. docent fizică Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul „Gh. Șincai" — Comisia nr. 46, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Șincai“ și Liceul nr. 41 (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Vasile Ștefănoiu, conf. filozofie Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București. Liceul „Gh. Șincai" — Comisia nr. 47, secție reală. Se vcor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Șincai“ și Liceul nr. 41 (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Mihai Sarian, prof. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. La Liceul nr. 30 — Comisia nr. 48, secție reală, vor prezenta candidați de la Liceul nr. 30 (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Nicolae Dănilă, prof. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. La Liceul nr. 30 — Comisia nr. 49, secție mixtă, vor prezenta candidați de la Liceul nr. 30 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Adrian Ionescu, prof. univ. dr. docent, șt. biologice Institutul de cultură fizică București, Liceul „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 50, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Constantin Ionescu-Bujor prof. univ. emerit matematică Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București. Liceul „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 51, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Nicolae Antonescu, conf. univ. matematică Institutul de construcții București. Liceul „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 52, secție reală Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi și serale). Președinte V. V. Protopopescu, prof. univ. dr. docent matematică Institut de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul „D. Bolintineanu" — Comisia nr. 53, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi și restanțieri). Președin Igor Ivanov, conf. univ. chimie Institutul de construcții București, Liceul „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 54, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceu „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Radu Bădescu, prof. univ. dr. docent matematică Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „D. Bolintineanu" — Comisia nr. 55, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Victor Tufescu, prof. univ. dr. docent geografie Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul nr. 27 — Comisia nr. 56, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 27 (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Gheorghe Constantinescu, prof. univ. matematică Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 27 — Comisia nr. 57, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 27 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ion Berea, prof. univ. dr. docent pedagogic Universitatea București. La Liceul nr. 36 — Comisia nr. 58, secție mixtă, vor prezenta candidați de la Liceul nr. 36 (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Alexandru Isopescu, conf. univ. fizică Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul nr. 36 — Comisia nr. 59, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 36 (cursuri de zi și serale). Președinte Gheorghe Vrînceanu, conf. univ. matematică Institutul de construcții București. Liceul „Nicolae Bălcescu" — Comisia nr. 60, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nicolae Bălcescu“ (cursuri de zi). Președinte Mircea Tîrnoveanu, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul Nicolae Bălcescu“— Comisia nr. 61, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nicolae Bălcescu“ (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Aurel Pîrvu, prof. univ. matematică Institutul de construcții București, Liceul „Nic. Bălcescu“ — Comisia nr. 62, secție mixtă cu limbile de predare română și germană. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“ și Liceul nr. 21 (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Gheorghe Herman, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul de medicină și farmacie București, Liceul „Nic. Bălcescu" — Comisia nr. 63, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“ și Liceul de arte plastice (cursuri de zi). Președinte Emilia Iliescu, conf. univ. consultant dr. docent șt. biologice Univ. București, Liceul „T. Vladimirescu" — Comisia nr. 64, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Moise Cuciuc, prof. univ. matematică Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul „T. Vladimirescu" — Comisia nr. 65, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „T. Vladimirescu“ și Liceul nr. 31 (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Sandu Răutu, conf. univ. dr. matematică Institutul de construcții București, Liceul „T. Vladimirescu“. — Comisia nr. 66, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi și serale). Președinte Petre Mirescu, conf. univ. matematică Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul nr. 25 — Comisia nr. 67, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 25 (cursuri de zi). Președinte Ovidiu Bolgiu, prof. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu — Dej“ București, Liceul nr. 25 — Comisia nr. 68, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceul nr. 25 (cursuri de zi și serale). Președinte Damian Bogdan, prof. univ. dr. docent istoric, Univ. București, Liceul nr. 33 — Comisia nr. 69, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 33 (cursuri de zi). Președinte Dumitriu Bîrcă Gălățeanu, prof. univ. dr. docent fizică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu — Dej“ București, Liceul „Ion Neculce“ — Comisia nr. 70, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Ion Neculce“ (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Florea Zara, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu—Dej“ București, Liceul „Aurel Vlaicu" — Comisia nr. 71, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Aurel Vlaicu“ (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ileana Necșoiu, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu — Dej“ București. Liceul „Aurel Vlaicu" — Comisia nr. 72, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Aurel Vlaicu“ și Liceul nr. 6 (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Constantin Firoiu, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu — Dej“ București, Liceul nr. 6 — Comisia nr. 73, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 6 (cursuri de zi și serale). Președinte Gheorghe Th. Gheorghiu, prof. univ. dr. docent matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu — Dej“ București, Liceul nr. 40 — Comisia nr. 74, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 40 (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ovidiu Dragnea, prof. univ. matematică Institutul de construcții București, Liceul nr. 40 — Comisia nr. 75, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 40 (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Romul Munteanu, conf. univ. dr. filologie, Univ. București. Orașul CONSTANȚA * Liceul „Mircea cel Bătrîn" Constanța — Comisia nr. 1, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanța (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Andrei Iliescu, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul de cultură fizică București, Liceul „Mircea cel Bătrîn" Constanța Comisia nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mircea cel Bătrîn Constanța (cursuri serale și restanțieri). Președinte Marin Dumitrescu, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „Mircea cel Bătrîn" Constanța — Comisia nr. 3, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“, Liceele nr. 2 și nr. 3 Constanța (Cursuri serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Lucius Săveanu, prof. univ. dr. docent fizică Institutul pedagogic de 3 ani Constanța. Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanța — Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ și Liceul nr. 3 Constanță (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Raul Călinescu prof. univ. dr. docent geografie Universitatea București. Liceul „Mircea cel Bătrîn" Constanța — Comisia nr. 5, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“, Liceele Năvodari și Techirghiol ( cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ion Tudor, prof. univ. dr. docent șt. biologice, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Liceul nr. 2 Constanța — Comisia nr. 6, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Constanța (cursuri de zi). Președinte Mircea Predeleanu, conf. univ. dr. matematică, Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 2 Constanța — Comisia nr. 7, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2, Liceul de muzică și arte plastice Constanța și Liceul Eforie Sud (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Vasile Bunescu, conf. filozofie Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București, Liceul nr. 2 Constanța — Comisia nr. 8, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Constanța (cursuri serale și restanțieri). Președinte Oscar Kreindler, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 2 Constanța — Comisia nr. 9, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Constanța, Liceele Năvodari și Eforie Sud și Școala tehnică specială de contabilitate Constanța (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Virgil Hila conf. univ. dr. matematică, Institutul de construcții București, Liceul nr. 3 Constanța — Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Constanța (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Alexandru Mihul, conf. univ. dr. fizică Universitatea București, Liceul nr. 3 Constanța — Comisia nr. 11, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3 și nr. 4 Constanța (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Elena Morlova, conf. univ. dr. docent șt. biologice Inst. agronomic „Nic. Bălcescu“ București. Liceul nr. 4 Constanța — Comisia nr. 12, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Constanța (cursuri de zi). Președinte Dan Anghelescu, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" București, Liceul nr. 4 Constanța — Comisia nr. 13, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Constanța (cursuri de zi). Președinte Nicolae Radu, lector univ. dr. matematică, Universitatea București, Liceul nr. 4 Constanța — Comisia nr. 14, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Constanța (cursuri de zi). Președinte Emil Vrabie, conf. univ. dr. filologie, Universitatea București, Liceul nr. 4 Constanța — Comisia nr. 15, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Constanța (cursuri de zi). Președinte Ion Dineu, conf. univ. șt. biologice, Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul Mangalia — Comisia nr. 16, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Mangalia (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ana Șerbănescu, șef lucrări dr. chimie, Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul Costești — Comisia nr. 1, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele Costești și Mozăceni (cursuri de zi). Președinte Constantin Popovici, conf. univ. dr. matematică, Univ. București, Liceul Costești — Comisia nr. 2, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Costești și Mozăceni (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Viorica Caraiani șef lucrări dr. chimie Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul Curtea de Argeș — Comisia nr. 3, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Curtea de Argeș (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte George Lelescu, prof. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul Curtea de Argeș — Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Curtea de Argeș (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion D. Ion, lector univ. dr. matematică Universitatea București. Liceul Corbeni — Comisia nr. 5, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Corbeni și Domnești (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Lidia Mînzăraru, lector univ. dr. șt. biologico-geografie. Univ. București: Liceul Drăgănești OU — Comisia nr. 6, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Drăgănești Olt și Văleni (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte George Vraciu, conf. univ. matematică Univ. Craiova, Liceul Drăgășani — Comisia nr. 7, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Drăgășani (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Alexandru Solcan, conf. univ. dr. matematică Universitatea București, Liceul Drăgășani — Comisia nr. 8, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Drăgășani (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Constantinescu șef lucrări dr. chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul Găești — Comisia nr. 9, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Găești (cursuri de zi). Președinte Gheorghe D. Simionescu, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București, Liceul Găești — Comisia nr. 10, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Găești (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Carmen Sorescu, șef lucrări dr. chimie Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul Topoloveni — Comisia nr. 11, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele Topoloveni și Vișina (cursuri de zi, și restanțieri). Președinte Ion Marinescu, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Liceul Topoloveni — Comisia nr. 12, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Topoloveni și Vișina (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Gheorghiu, conf. univ. dr. istorie Universitatea București, Liceul Horezu — Comisia nr. 13, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Horezu (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Luca, lector univ. dr. chimie Universitatea București, Liceul Vedea — Comisia nr. 14, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Vedea (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Dumitru Negoiu, conf. univ. dr. chimie Universitatea București, Liceul nr. 1 Slatina — Comisia nr. 15, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Slatina (cursuri de zi). Președinte Costache Telema, lector univ. dr. matematică Universitatea București, Liceul nr. 1 Slatina — Comisia nr. 16, secții reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Slatina și Liceul Potcoava (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Berthold Grimwald, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 1 Slatina — Comisia nr. 17, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Slatina (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Papastate, conf. univ. filologie Univ. Craiova. Liceul nr. 2 Slatina — Comisia nr. 18, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 1 Slatina (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Petru Baltă, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul Băbeni — Comisia nr. 19, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Băbeni și Călimănești (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ovidiu Maior, lector univ. dr. chimie Universitatea București, Liceul nr. 1 Pitești — Comisia nr. 20, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Pitești (cursuri de zi). Președinte Jean Lyli Nicolescu, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul nr. 1 Pitești — Comisia nr. 21, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Pitești (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Grigore Agopian, conf. univ. matematică Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București. Liceul nr. 1 Pitești — Comisia nr. 22, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 și Liceul de muzică Pitești (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Dumitru Firescu, conf. univ. dr. chimie, Universitatea București, Liceul nr. 1 Pitești — Comisia nr. 23, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Pitești (cursuri serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Mircea Naumescu, conf univ. fizică institutul de construcții București. Liceul nr. 2 Pitești — Comisia nr. 24, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Pitești (cursuri de zi). Președinte Alexandru Iuracec, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Liceul nr. 2 Pitești — Comisia nr. 25, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Pitești și secția serală Ștefănești (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Nicolae Nicolescu, conf. univ. matematică Institutul de construcții București. Liceul nr. 2 Pitești — Comisia nr. 26, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Pitești (cursuri serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Tiberiu Bogdan, conf. univ. dr. psihologie Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Liceul nr. 2 Pitești — Comisia nr. 27, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Pitești (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Augustin Z. N. Pop, conf. univ. filologie- Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Liceul nr. 3 Pitești — Comisia nr. 28, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Pitești (cursuri de zi). Președinte Petre Raicu, conf. univ. dr. șt. biologice Universitatea București. Liceul nr. 3 Pitești — Comisia nr. 29, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Pitești (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Viorel Dumitraș, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 3 Pitești — Comisia nr. 30, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la: Liceul nr. 3 Pitești (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Nina Fapon, prof. univ. dr. docent filologie Universitatea București, Liceul nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 31, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Cîmpulung (cursuri de zi). Președinte Chiriac Vasiliu, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 32, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Cîmpulung, Liceele Rucăr și Stîlpeni (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Andrei Dobrescu, prof. univ. dr. matematică Inst. de construcții București, Liceul nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr 33, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Cîmpulung (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Mastacan, conf. univ. fizică Institutul de petrol, gaze și geologie București. Liceul nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 34, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 și Școala tehnică specială Cîmpulung și Liceul Rucăr (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Marcel Sergărceanu, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul nr. 2 Cîmpulung — Comisia nr. 35, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr 2 Cîmpulung (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Constantin Bălă, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 36, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Rm. Vîlcea (cursuri de zi). Președinte Lucia Dobrescu Purice, conf. univ. dr. matematică Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 37, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Rm. Vîlcea și Liceul Govora (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Eneea Barbu, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul nr. 1 Rm Vîlcea — Comisia nr. 38, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Rm. Vîlcea (cursuri serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Vasile Cătuneanu, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 39, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 1 Rm. Vîlcea (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Vasile Petrea, șef lucrări dr. șt. biologice Universitatea București, Liceul nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 40, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Rm. Vîlcea și Liceul Brezoi (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Iulian Oprescu, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul Adjud — Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Adjud (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Valerian Pocinoc, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul nr. 1 Bacău — Comisia nr. 2, secție — din sesiunea mai — iunie 1967 — PAGINA 2