Scînteia Tineretului, iunie 1965 (Anul 21, nr. 4989-5014)

1965-06-11 / nr. 4998

CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR EXAMENULUI DE MATURITATE DIN SESIUNEA IUNIE 1965 Printr-um ordin al ministrului învăţămîntului s-au stabilit centrele şi preşedinţii comisiilor pentru examenele de maturitate de la şcolile medii de cultură generală şi de la şcolile medii de artă, precum şi pentru examenele de stat de la şcolile pedagogice de învăţători şi educatoare din sesiunea iunie 1965. Examenele încep în toată ţara în ziua de 15 iunie 1965, orele 9 dimineaţa cu probă scrisă la limba şi literatura română. In vederea pregătirii lucrărilor examenului, preşedinţii comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiţi în dimineaţa zilei de 14 iunie a.c. Se menţionează mai jos centrele unde vor funcţiona comisiile, şcolile care vor prezenta candidaţi la fiecare centru precum şi preşedinţii comisiilor. Oraşul Bucureşti Şcoala medie „Mihail Sadoveanu". Comisia nr. 1 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Mihail Sadoveanu" (curs de zi). Preşedinte Haralambie Ionescu, prof. univ. matematică, Institutul de Ştiinţe Economice „V. I. Lenin“ Bucureşti. Şcoala medie „Mihail Sadoveanu". Comisia nr. 2 — secfie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Mihail Sadoveanu“ (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Mircea Mancaş, prof. univ. filologie, Institutul de Arte Teatrale şi Cinematografie „I. L. Caragiale" Bucureşti. Şcoala medie „Mihail Sadoveanu". Comisia nr. 3 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii „Mihail Sadoveanu" şi „Dr. Petru Groza" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Filimon, conf. univ. matematică, Institutul de Construcţii Bucureşti. Şcoala medie „Mihail Sadoveanu". Comisia nr. 4 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Mihail Sadoveanu" (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Ion Rădulescu, conf. univ. geografie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „I. L. Caragiale". Comisia nr. 5 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „I. L. Caragiale" (curs de zi). Preşedinte Gabriel Sudan, prof. univ. matematică, Institutul Politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie „I. L. Caragiale". Comisia nr. 6 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „I. L. Caragiale" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte George Cristescu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic ,,Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie „I. L. Caragiale". Comisia nr. 7 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „I. L. Caragiale" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Mihai Zapan, prof. univ. chimie, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Şcoala medie „I. L. Caragiale". Comisia nr. 8 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „I. L. Caragiale" şi Şcoala medie nr. 32 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Ioan Matei, conf. univ. matematică. Institutul de Construcţii Bucureşti. Şcoala medie „I. L. Caragiale". Comisia nr. 9 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „I. L. Caragiale" (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Cornel Eftimiu, conf. univ. fizică.Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Dr. Petru Groza". Comisia nr. 10 — secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Dr. Petru Groza" (curs de zi). Preşedinte Constantin Ionescu Bujor, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti Şcoala medie „Dr. Petru Groza", Comisia nr. 11 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Dr. Petru Groza" şi Şcoala medie nr. 35 (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Elena Vianu, conf. univ filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Dr. Petru Groza", Comisia nr. 12 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Dr. Petru Groza" şi Şcoala medie nr. 35 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Marcel Roşculeţ, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 32, Comisia nr. 13 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 32 (curs de zi). Preşedinte Constanţa Gheorghiu, conf univ. chimie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 32. Comisia nr. 14 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 32 (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Tatiana Ciocîrlie Gafar, lector univ. istorie. Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Şcoala medie nr. 32. Comisia nr. 15 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 32 (invătăuiînt lată frecventă şi restanţieri). Preşedinte Brînduşa Bulgaru, prof. matematică, director adj. Şcoala medie „Mihai Viteazul" Bucureşti. Şcoala medie nr. 10. Comisia nr. 16 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 10 (curs de zi). Preşedinte Nicolae Mihăilă, conf. univ. matematică, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin" Bucureşti. Şcoala medie „Dimitrie Cantemir". Comisia nr. 17 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Dimitrie Cantemir" (curs de zi). Preşedinte Igor Ivanov, conf. univ. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie „Dimitrie Cantemir". Comisia nr. 18 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Dimitrie Cantemir" (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Damian Bogdan, profesor univ. istorie. Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Spiru Haret". Comisia nr. 19 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Spiru Haret" (curs de zi). Preşedinte George Palade, prof. univ. fizică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Şcoala medie „Spiru Haret". Comisia nr. 20 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Spiru Haret" (curs de zi). Preşedinte Cecilia Caroni, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Şcoala medie „Spiru Haret". Comisia nr. 21 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Spiru Haret" (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Alexandra Dabija, prof. şt. naturale, gr. I, director adj. Şcoala medie „Nic. Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie „Spiru Haret". Comisia nr. 22 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Spiru Haret" (învăţămînt fără frecvenţă) Preşedinte Gheorghe Herman, conf. univ. biologie. Institutul de medicină şi farmacie Bucureşti. Şcoala medie „C. A. Rosetti". Comisia nr. 23 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „C. A. Rosetti" (curs de zi). Preşedinte Aurel Nicola, prof. univ. fizică Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „C. A. Rosetti". Comisia nr. 24 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie ,,C. A. Rosetti" şi Şcoala medie nr. 10 (curs de zi) Preşedinte Gheorghe Mierlea, prof. filologie, director Şcoala medie „I. L. Caragiale" Bucureşti. Şcoala medie „C. A. Rosetti". Comisia nr. 25 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „C. A. Rosetti" (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Elena Blideanu, prof. filozofie, Şcoala medie ..Matei Basarab" Bucureşti. Şcoala medie nr. 37. Comisia nr. 26 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 37 (curs de zi). Preşedinte Victor Grigorescu, lector univ. ştiinţe sociale, Institutul de medicină şi farmacie Bucureşti. Grupul şcolar al Ministerului Invăţămintului. Comisia nr. 27 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Grupul şcolar al Ministerului Invăţămintului (curs de zi). Preşedinte Mihail Dragomirescu, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Grupul şcolar al Ministerului Invăţămintului. Comisia nr. 28 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Grupul şcolar al Ministerului învăţămîntului şi Şcoala medie „Dimitrie Dan- Itemir" (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Victor Constantinescu, conf. univ. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie „Emil Racoviţă". Comisia nr. 1 29 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Emil Racoviţă" (curs de zi). Preşedinte Ovidiu Dragnea, prof. univ. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie „Emil Racoviţă". Comisia nr. 30 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Emil Racoviţă" (curs de zi). Preşedinte Dumitru Tudor, prof univ. istorie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Emil Racoviţă". Comisia nr. 31 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Emil Racoviţă" (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandrina Tutoveanu, prof. limba română, gr. I. Şcoala medie „I. L. Caragiale" Bucureşti. Şcoala medie „Mihai Viteazul". Comisia nr. 32 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Mihai Viteazul" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Aurel Pirvu, prof. univ. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie „Mihai Viteazul". Comisia nr. 33 — secţie reală cu limba de predare română şi greacă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Mihai Viteazul” şi Şcoala medie nr. 14 cu limba de predare greacă (curs de zi). Preşedinte Felicia Ştefanţ, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti, Şcoala medie „Mihai Viteazul“. Comisia nr. 34 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie „Mihai Viteazul” (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Victor Iliescu, prof. matematică, director Şcoala medie „Gheorghe Lazăr" Bucureşti. Şcoala medie „Mihai Viteazul”. Comisia nr. 35 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Mihai Viteazul" (curs se-I ral şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ivania Olivotto, profesor matematici gr. II, Şcoala medie „Nicolae Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie nr. 15, Comisia nr. 36 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 15 (curs de zi). Preşedinte Ion Barbălat, prof. univ. matematică. Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie nr. 15. Comisia nr. 37 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 15 (curs de zi). Preşedinte Simona Popp, conf. univ. matematică, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 15. Comisia nr. 38 — secţie mixtă cu limba de predare română şi maghiară Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 15 şi Şcoala medie nr. 9 cu limba de predare maghiară (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Liviu Onu, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 15, Comisia nr. 39 — secţie I reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 15 (curs seral şi restanţieri) Preşedinte Ana Ionescu-Tiu, profesor gr. I matemartici, Şcoala medie „Z. Cosmodemianskaîa" Şcoala medie nr. 15. Comisia nr. 40 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 15 (învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ana Cozmiţă, prof filozofie, directoare Şcoala medie nr. 2, Bucureşti. Şcoala medie „Alex. Sahia". Comisia nr. 41 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Alex. Sahia" (curs de zi). Preşedinte Elena Flondor, profesor matematici, gr. II, Şcoala medie nr. 15 Bucureşti. Şcoala medie „Alex. Sahia". Comisia nr. 42 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Alex. Sahia" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Maria Giurgez, conf. univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Alex. Sahia". Comisia nr. 43 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Alex. Sahia" (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Alice Motaş, profesor matematici. gr II Şcoala medie nr. 15 Bucureşti. Şcoala medie nr. 38. Comisia nr. 44 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 38 (curs de zi). Preşedinte Sandu Răutu, conf. univ. matematică. Institutul de construcţii Bucureşti, clcudia racaie nr. 00. Comisia nr. Coci-vie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 38 (curs seral). Preşedinte Florica Bucur, conf. univ. matematică. Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie nr. 38. Comisia nr. 46 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 38 (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Constantin Velichi, conf. univ. istorie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti. Comisia nr. 47 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Constantin Antonescu, prof. univ. biologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti. Comisia nr. 48 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Marioara Iordan,, prof. matematică, directoare, Şcoala medie nr. 39 Bucureşti. Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti. Comisia nr. 49 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Felicia Haica, prof. matematică, director adj. Şcoala medie „Gh. Şincai" Bucureşti. Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti. Comisia nr. 50 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti (învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Cristian Constantinescu, prof. şt. biologice, director adj. Şcoala medie „Dimitrie Cantemir“ Bucureşti. Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti. Comisia nr. 51 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Ciocirlan, prof. istoric, director Şcoala medie „Alex. Sahia" Bucureşti, Şcoala medie „George Coşbuc". Comisia nr. 52 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „George Coşbuc" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ana Bughici, prof. istorie, directoare Şcoala medie nr. 32 Bucureşti. Şcoala medie „George Coşbuc". Comisia nr. 53 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „George Coşbuc" şi Şcoala medie nr. 39 (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte George Potra, prof. istorie gr. I, Şcoala medie „Aurel Vlaicu" Bucureşti, Şcoala medie „George Coşbuc", Comisia nr. 54 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „George Coşbuc" (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Ciurea, prof. matematică, director Şcoala medie „T. Vladimirescu" Bucureşti. Şcoala medie „Matei Basarab". Comisia nr. 55 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Matei Basarab" (curs de zi). Preşedinte Margareta Giurgea, prof. univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Matei Basarab”. Comisia nr. 56 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Matei Basarab“ (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Pascaru, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie „Matei Basarab". Comisia nr. 57 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Matei Basarab“ (curs de zi şi restanţieri).. Preşedinte Radu Manolescu, lector univ. istorie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Matei Basarab". Comisia nr. 58 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Matei Basarab" (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Mihai Costea, prof. socialism gr. II, director Şcoala medie „Mihai Viteazul" Bucureşti. Şcoala medie „Matei Basarab". Comisia nr. 59 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Matei Basarab" (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte Ion Grigorescu, prof. şt. biologice, gr. II, director Şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti. Şcoala medie „Alex. I. Cuza". Comisia nr. 60 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Alex I. Cuza" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Teodor Burcescu, prof. geografie, gr. II, director Şcoala medie „Dr. Petru Groza" Bucureşti. Şcoala medie „Alex. I. Cuza". Comisia nr. 61 — secţie mixta. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Alex. I. Cuza" (curs de zi, seral şi restantieri). Preşedinte Florea Stănculescu, prof. istorie, gr. II, Şcoala medie „Gheorghe Şincai" Bucureşti Şcoala medie nr. 39. Comisia nr. 62 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 39 (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Oscar Kreindler, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu- Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 39. Comisia nr. 63 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 39 (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ileana Munteanuu, prof. r. română, director Şcoala medie nr. 9 Bucureşti. Şcoala medie „Mihail Eminescu". Comisia nr. 64 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Mihail Eminescu" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Berceanu, prof. univ. filozofie, Institutul Agronomic „Nic. Bălcescu* Bucureşti. Şcoala medie „Mihail Eminescu. Comisia nr. 65 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Mihail Eminescu" (curs de zi). Preşedinte Dumitru Stăncescu, prof. limba română, director Şcoala medie „Al. I. Cuza" Bucureşti. Şcoala medie „Mihail Eminescu". Comisia nr. 66 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala piedie „Mihail Eminescu" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Vicol, profesor emerit, limba franceză Şcoala medie „Mihai Viteazul". Şcoala medie „Mihail Eminescu". Comisia nr. 67 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Mihail Eminescu" (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Adalgiza Angelescu, lector univ. chimie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Ion Creangă" Comisia nr. 68 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Ion Creangă" (curs de zi). Preşedinte Gheorghe Maftei, prof. geografie, director Şcoala medie nr. 40 Bucureşti Şcoala medie „Ion Creangă", Comisia nr. 69 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Ion Creangă" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ana Pierret Antoniu, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Şcoala medie „Ion Creangă". Comisia nr. 70 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Ion Creangă" şi Şcoala medie nr. 30 (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ilinca Tănăsescu, profesor matematici, director Şcoala medie nr. 15 Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Şincai". Comisia nr. 71 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh. Şincai" (curs de zi). Preşedinte Mihai Vasiliu, prof. filozofie, director Şcoala medie nr. 36 Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Şincai". Comisia nr. 72 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie „Gh. Şincai" (curs de zi). Preşedinte Ion Chiţimia, conf. univ. filologie. Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Şincai". Comisia nr. 73 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala merite „.Gh. Şincai" (mursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Constantin Petricu, prof. biologie, director Şcoala medie nr. 37 Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Şincai". Comisia nr. 74 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh. Şincai" (curs seral, învăţă-UlUit 10.11 ncuveniţu episcotunţicn... bucuitii. Emil Stancu, prof. pedagogie director Şcoala medie „Matei Basarab" Bucureşti. Şcoala medie nr. 30. Comisia nr. 75 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 30 (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Fail, conf. univ. fizică Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie de muzică nr. 1. Comisia nr. 76 — secfie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii de muzică nr. 1 şi 2 (curs de zi). Preşedinte Viorel Alecu, prof. filologie, director Şcoala medie „Emil Racoviţă" Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Lazăr". Comisia nr. 77 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi). Preşedinte Marius Petrescu, prof. univ. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Lazăr". Comisia nr. 78 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi). Preşedinte Mircea Postelnicescu, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu- Dej" Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Lazăr". Comisia nr. 79 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Alexandra Nicolescu, prof. univ. matematică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Lazăr". Comisia nr. 80 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi). Preşedinte Constanţa Morazzi, conf. univ. biologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Lazăr". Comisia nr. 81 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi, seral şi restanţieri). Preşedinte Florin Georgescu, conf. univ. filozofie. Institutul de cultură fizică Bucureşti . Şcoala medie „Gh. Lazăr". Comisia nr. 82 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh. Lazăr" (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Florea Zara, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti Şcoala medie „ D. Bolintineanu", Comisia nr. 83 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „D. Bolintineanu" (curs de zi). Preşedinte Grigore Agopian, conf. univ. matematică, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin* Bucureşti. Şcoala medie „D. Bolintineanu". Comisia nr. 84 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „D. Bolintineanu" curs de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ilie Ilasievici, prof. matematici, gr. I, Şcoala medie serală Bucureşti. Şcoala medie „D. Bolintineanu". Comisia nr. 85 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „D. Bolintineanu" (curs de zi). Preşedinta Savin Bratu, conf. univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „D. Bolintineanu". Comisia nr. 86 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „D. Bolintineanu" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Cremer Izidor, conf. univ. pedag. Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Şcoala medie ,,D. Bolintineanu". Comisia nr. 87 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „D. Bolintineanu" (curs seral şi învăţămint fără frecvenţă). Preşedinte Ion Coman, prof. istorie, director Şcoala medie nr. 30 Bucureşti. Şcoala medie nr. 27. Comisia nr. 88 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 27 (curs de zi). Preşedinte Iuliu Vieroşanu, conf. univ. fizică, Institutul de Ştiinţe Economice „V. I. Lenin" Bucureşti. Şcoala medie nr. 27, Comisia nr. 89 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 27 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Cornelia Floroiu, prof. geografie, dir. Şcoala medie „A. Vlaicu" Bucureşti. Şcoala medie nr. 27. Comisia nr. 90 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 27 (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Djamo, conf. univ. geografie, Institutul de Ştiinte Economice „V. I. Lenin" Bucureşti. Şcoala medie nr. 36. Comisia nr. 91 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 36 (curs de zi). Preşedinte Constantin Ioan, prof. univ. fizică, Institutul agronomic „Nic. Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie nr. 36. Comisia nr. 92 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 36 (curs de zi). Preşedinte Ion Brăescu, conf. univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 36. Comisia nr. 93 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 36 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Victor Petre, prof. lb. română, director Şcoala medie „Gheorghe Şincai" Bucureşti. Şcoala medie nr. 36. Comisia nr. 94 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 36 (curs seral). Preşedinte Pascal Nisirius, prof. socialism, director Şcoala medie „George Coşbuc" Bucureşti. Şcoala medie nr. 36. Comisia nr. 95 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 36 (curs seral). Preşedinte Aurelia Teodorescu, prof. istorie, directoare Şcoala medie „Spiru Haret* Bucureşti. Şcoala medie „Nic. Bălcescu*. Comisia nr. 96 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Nie. Bălcescu" (curs de zi). Preşedinte Eugen Mihăilescu, conf. univ. matematică, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Nie. Bălcescu". Comisia nr. 97 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Nie. Bălcescu" (curs de zi). Preşedinte Eneea Barbu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie „Nie. Bălcescu". Comisia nr. 98 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Nie. Bălcescu" (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Dan Ştefănescu, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie „Nie. Bălcescu". Comisia nr. 99 — secţie mixtă cu limba de predare română şi germană. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Nie. Bălcescu" şi Şcoala medie nr. 21 cu limba de predare germană (curs de zi). Preşedinte Bruno Colbert, conf. univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Nie. Bălcescu". Comisia nr. 100 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Nie. Bălcescu" (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Gheorghe Rizescu, prof. matematică, director Şcoala medie „C. A. Rosetti" Bucureşti. Şcoala medie „T. Vladimirescu". Comisia nr. 101 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „T. Vladimirescu" (curs de zi). Preşedinte Tiberiu Roman, conf. univ. matematică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Şcoala medie „T. Vladimirescu". Comisia nr. 102 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „T. Vladimirescu" (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Constantin Mărculescu, prof. geografie, gr. I, Şcoala medie nr. 15 Bucureşti Şcoala medie „T. Vladimirescu". Comisia nr. 103 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „T. Vladimirescu" (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Dragu, prof. istorie-filozofie, director Şcoala medie „Ion Neculce" Bucureşti. Şcoala medie „T. Vladimirescu". Comisia nr. 104 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie ,,T. Vladimirescu* (curs de zi). Preşedinte Maria Săvulescu, profesor ib. latină, director Şcoala medie „Ion Creangă" Bucureşti. Şcoala medie nr. 25, Comisia nr. 105 — secţie reala. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 25 (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Dumitru Flondor, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. «»I. ... u-ului Maiu, ine — sticine mixta. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 25 (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Dumitru Marinescu, prof. matematică, director adp Şcoala medie „Matei Basarab" Bucureşti. Şcoala medie nr. 31. Comisia nr. 107 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 31 (curs de zi). Preşedinte Maria Bulgărea, prof. pedagogie, dir. adj. Şcoala medie „Z. Kosmodemianskaia" Bucureşti. Şcoala medie nr. 33. Comisia nr. 108 — secţie reala. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 33 (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Alexandru Visarion, conf. unit, fizică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. şi Şcoala medie de arte plastice. Comisia nr. 109 ,* secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie de arte plastice şi Şcoala de Coregrafie (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Mihai Rusu, prof. pedagogie, director Şcoala medie nr. 6 Bucureşti. Şcoala medie „Ion Neculce". Comisia nr. 110 , secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Ion Neculce" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Sergiu Gogălniceanu, conf. univ chimie, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie „Ion Neculce". Comisia nr. î111 _sectie mixta- Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Ion Neculce* (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Ana Tucicov Bogdan, lector univ. psihologie. Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Ion Neculce". Comisia nr. 112 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Ion Neculce" (învăţămînt fara frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Polixenia Ardeleanu, prof. istorie, dir. adi Şcoala medie nr. 15 Bucureşti. Şcoala medie „Aurel Vlaicu") Comisia nr. 113 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Aurel Vlaicu" (curs de zi). Preşedinte Constantin Disescu, prof. univ fizică, Institutul agronomic „Nic. Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie „Aurel Vlaicu". Comisia nr. 4 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Aurel Vlaicu" (curs de zi). Preşedinte Leo Gruia, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie „Aurel Vlaicu". Comisia nr. 115 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Aurel Vlaicu" (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Elena Antoci, prof. geografie, dir. adj. Şcoala medie „Gh. Lazăr" Bucureşti Şcoala medie „Aurel Vlaicu". Comisia nr. 116 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Aurel Vlaicu" (curs de zi si restanţieri). Preşedinte Haralambie Chirilei, prof. univ. biologie, Institutul agronomic „Nic. Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie nr. 6. Comisia nr. 117 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 6 (curs de zi). Preşedinte Haralambie Ionescu, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej"-Bucureşti. Şcoala medie nr. 6. Comisia nr. 118 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 6 (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Alexandra Trifu, prof. univ. pedagogie, Conservatorul „Ciprian Porumbescu" Bucureşti. Şcoala medie nr. 6. Comisia nr. 119 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 6 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Moisil, conf. univ. fizică, Instititutul „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 40, Comisia nr. 120 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 40 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Moise Cuciuc, prof. univ. matematică, Intitutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Şcoala medie nr. 40. Comisia nr. 121 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 40 (învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Berthold Grimwald, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie „Spiru Haret". Comisia nr. 122 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Spiru Haret" (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Elena Munteanu, prof. istorie, gr. II, director adj. Şcoala medie „Emil Racoviţă" Bucureşti. Şcoala medie „Dimitrie Cantemir". Comisia nr. 123 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Dimitrie Cantemir" (examene de diferenţă). Preşedinte Margareta Ailincăi, prof. emerit, fizică. Şcoala medie „Dr. Petru Groza" Bucureşti. Şcoala medie „Dimitrie Cantemir". Comisia nr. 124 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Dimitrie Cantemir" (examene de diferenţă). Preşedinte Ion Toboşaru, conf. univ. filologie, Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale" Bucureşti. Şcoala medie nr. 10. Comisia nr. 125 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 10 (examene de diferenţă). Preşedinte Gheorghe Ciucu, prof. univ. matematică. Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 10. Comisia nr. 126 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 10 (examene de diferenţă). Preşedinte Aron Petric, conf. univ. istorie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 10. Comisia nr. 127 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 10 (examene de diferenţă). Preşedinte Dumitru Păcuraru, conf. univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 10. Comisia nr. 128 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 10 (examene de diferenţă). Preşedinte Dumitru Almaş, conf. univ. istorie, Universitatea Bucureşti. Oraşul Constanţa Şcoala medie nr. 1 Constanţa. Comisia nr. 1 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Constanţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Marin Dumbtrercu, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Constanta. Comisia nr. 2 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Constanta (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Anghei Dumitrescu, conf. univ. matematică, I institutul pedagogic de 3 ani Constanţa. Şcoala medie nr. 1 Constanta. Comisia nr. 3 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Constanţa (învăţămint fără frecvenţă). Preşedinte Petre Teodorescu, prof. geografie, director Şcoala medie nr. 7 Constanţa. Şcoala medie nr. 1 Constanţa. Comisia nr. 4 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Constanta (învăţămint fără frecvenţă). Preşedinte Ion Zaharia, prof. matematică, director Şcoala medie nr. 4 Constanta. Şcoala medie nr. 1 Constanta. Comisia nr. 5 d secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Constanta (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Eugenia Brînzu, prof. ştiinţe biologice, gr. II, director adjunct Şcoala medie nr. 7 Constanţa. Şcoala medie nr. 1 Constanţa. Comisia nr. 6 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Constanţa (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Florica Panteni, prof. ştiinţe biologice, director Şcoala medie nr. 6 Constanţa. Şcoala medie nr. 1 Constanţa. Comisia nr. 7 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Constanţa (curs seral, învăţâmînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Florica Dumitrescu, prof. geografie, director Şcoala medie nr. 5 Constanţa. Şcoala medie nr. 1 Constanţa. Comisia nr. 8 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Constanţa şi Şcoala medie Năvodari (curs seral şi restanţieri). Preşedinte inti I tin iit rvinf ietrio nr T Crinin mBan nr. 6 Constanţa. Şcoala medie nr. 2 Constanţa. Comisia nr. 9 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Constanţa (curs de zi). Preşedinte Vasile Manea, lector univ. biologie. Institutul pedagogic de 3 ani Constanţa. Şcoala medie nr. 2 Constanţa. Comisia nr. 10 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Constanţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Elena Fusu, prof. pedagogie, director adjunct Şcoala medie nr. 1 Constanţa. Şcoala medie nr. 2 Constanţa. Comisia nr. 11 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Constanţa(curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Leon Diculescu, conf. univ. filologie, Institutul de arhitectură „Ion Mincu" Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Constanţa. Comisia nr. 12 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Constanţa (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Petre Radam, lector univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Constanţa. Comisia nr. 13 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii nr. 2 şi 3 Constanţa (curs seral, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Brătulescu, prof. matematică, director adjunct Şcoala medie nr. 6 Constanta. Şcoala medie nr. 3 Constanta. Comisia nr. 14 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Constanţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Maria Şerbănescu, lector univ. biologie. Institutul pedagogic de 3 ani Constanţa. Şcoala medie nr. 3 Constanţa. Comisia nr. 15 ■— secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Constanţa (curs de zi). Preşedinte Petre Raicopol, prof. matematică, gr. II, Şcoala medie nr. 1 Constanţa Şcoala medie nr. 3 Constanţa. Comisia nr. 16 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Constanţa şi Şcoala medie Eforie Sud (curs de zi şi restart ieri). Preşedinte Aurel Roman, lector univ. istorie. Institutul pedagogic de 3 ani Craiova. Şcoala medie nr. 3 Constanţa .Comisia nr. 17 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Constanţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Constantin Ciuchindel, lector univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani Galaţi. Şcoala medie nr. 4 Constanţa. Comisia nr. 18 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 4 Constanţa şi Şcoala medie Năvodari (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ştefan Brînză, prof. lb. română, gr. II. Şcoala medie nr 2 Constanţa. Şcoala medie nr. 4 Constanţa. Comisia nr. 19 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 4 şi nr. 1 Constanţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Maria Vartanezian, prof. Ib. franceză, director adjunct, Şcoala medie nr. 2 Constanţa. Şcoala medie nr. 4 Constanţa. Comisia nr. 20 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Techirghiol, Şcoala medie Năvodari şi Şcoala tehnică specială de contabilitate Constanţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinta Mircea Peahă, lector univ. geografie, Institutul pedagogic de 3 ani Constanţa. Şcoala medie Mangalia. Comisia nr. 21 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Mangalia (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Valentina Stănescu, prof. lb. română, director adjunct Şcoala medie nr. 2 Constanţa. Regiunea Argeş Şcoala medie nr. 1 Piteşti. Comisia nr. 1 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Ion Marinescu, conf. univ. biologie. Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Şcoala medie nr. 1 Piteşti. Comisia nr. 2 — secţie reală. Se vor prezenta: candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Piteşti (curs de zi), Preşedinte Arie Arie, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Piteşti. Comisia nr. 3 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Constantin Mocanu, lector univ. geografie, Institutul de ştiinţe economice Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Piteşti. Comisia nr. 4 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Piteşti (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Dinu, prof. r. română, director Şcoala medie nr. 3 Piteşti. Şcoala medie nr. 2 Piteşti. Comisia nr. 5 — secţie serală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Constantin Bucur, lector univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Piteşti. Comisia nr. 6 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Piteşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Mihai Buga, şef lucrări matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Piteşti. Comisia nr. 7 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Nicolae Dinculescu, lector univ. filozofie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Şcoala medie nr. 2 Piteşti. Comisia nr. 8 —— secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Piteşti (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Negoiţă, prof. şt. biologice, director Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. Şcoala medie nr. 2 Piteşti. Comisia nr. 9 —— secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Piteşti (învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Pleşu, prof. geografie, director Şcoala medie nr. 1 Cîmpulung. Şcoala medie nr. 3 Piteşti. Comisia nr. 10 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Alexandru Iuracec, conf. univ. biologie, institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Şcoala medie nr. 3 Piteşti. Comisia nr. 11 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Piteşti şi Şcoala medie Ştefaneşti (cursuri de zi, serale şi restantieri). Preşedinte Vasile Şova, prof. matematică-fizică, Şcoala medie Găieşti. Şcoala medie nr. 3 Piteşti. Comisia nr. 12 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Piteşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Mihaela Mihăilescu, prof. f. latină, Şcoala medie nr. 2 Piteşti. Şcoala medie nr. .1 Piteşti. Comisia nr. 13 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Piteşti (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte. Gheorghe Cristea, lector univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Şcoala medie Vedea. Comisia nr. 14 — secţie, mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Vedea (curs de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Toma, prof. geografie, gr. II, director Şcoala generală de 8 ani nr. 3 Piteşti. Şcoala medie nr. 1 Cîmpulung. Comisia nr. 1.5 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Cîmpulung (curs de zi). Preşedinte Ion Enache, şef lucrări matematică, Institutul politehnic Gheorghe Gheorghiu-Dej, Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Cîmpulung. Comisia nr. 16 — secţie reală.Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Cîmpulung (curs de zi). Preşedinte Petre Alecu, lector univ. mat., Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti, Şcoala medie nr. 1 Cîmpulung. Comisia nr. 17 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Cîmpulung (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Enescu, prof. istorie, gr. II, director Şcoala medie Costeşti. Şcoala medie nr. 1 Cîmpulung. Comisia nr. 13 I— secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Cîmpulung (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Constantin, lector univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala madie nr. 1 Cîmpulung. Comisia nr. 19 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Cîmpulung (învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Emil Penu, prof. istorie, gr .II, Şcoala medie Drăgăşani. Şcoala medie nr. 2 Cîmpulung. Comisia nr. 20 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Cîmpulung (curs de zi). Preşedinte Luca Gîrleanu, şef lucrări matematică. Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Cîmpulung. Comisia nr. 21— secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Cîmpulung (curs de zi). Preşedinte Ion Ceauşescu, prof. geografie, gr. II, director Şcoala medie nr. 1 Rm. Vîlcea. Şcoala tehnică specială de contabilitate Cîmpulung. Comisia nr. 22 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala tehnică specială de contabilitate Cîmpulung şi Şcoala medie Rucăr (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Desdemona Slavie, prof. geografie, directoare Şcoala medie nr. 2 Piteşti Şcoala medie nr. 1 Rm. Vîlcea. Comisia nr. 23 d— secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Rm. Vîlcea (curs de zi). Preşedinte Vasile Mihăilescu, şef lucrări matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu- Dej* Bucureşti Şcoala medie nr. 1 Rm. Vîlcea. Comisia nr. 24 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Rm. Vîlcea (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Mitulescu, prof. geografie, gr II, director Şcoala medie nr. 1 Piteşti. Şcoala medie nr. 1 Rm. Vîlcea. Comisia nr. 25 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Rm. Vîlcea (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Elena Achimescu, prof. şt. biologice, director adjunct Şcoala medie nr. 2 Slatina. Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. Comisia nr. 26 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea (curs de zi). Preşedinte Crăciun Guţă, şef lucrări matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. Comisia nr. 27 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ştefan Predescu, prof. matematică-fizică, gr. II. Şcoala medie nr. 1 Slatina Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. Comisia nr. 28 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea (curs de zi şi