Scînteia Tineretului, august 1966 (Anul 22, nr. 5351-5375)

1966-08-12 / nr. 5360

Centrele şi preşedinţii comisiilor examenului de bacalaureat Printr-un ordin al Ministrului Învăţămîntului s-au stabilit centrele şi preşedinţii comisiilor pentru examenele de bacalaureat de la liceele de cultură generală şi de la liceele de artă, precum şi pentru examenele de diplomă de la liceele pedagogice de învăţători, educatoare şi institutele pedagogice de învăţători din sesiunea august 1966. Examenele încep în toată ţara în ziua de 19 august 1966, orele 9 dimineaţa, cu proba scrisă la limba şi literatura română. In vederea pregătirii lucrărilor examenului, preşedinţii comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiţi în dimineaţa zilei de 18 august a.c. Se menţionează mai jos centrele unde vor funcţiona comisiile, şcolile care vor prezenta candidaţi la fiecare centru, precum şi preşedinţii comisiilor. Liceul „Mihail Sadoveanu“ — Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „M. Sadoveanu“, „I. L. Caragiale“, „Dr. Petru Groza“, nr. 32, 35 şi Liceul de muzică nr. 2 (cursuri de zi). Preşedinte Constantin Ionescu Bujor, prof. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „Mihail Sadoveanu" — Comisia nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „M. Sadoveanu“, „I. L. Caragiale“, „Dr. Petru Groza“ şi nr. 32 (curs seral). Preşedinte Ştefan Petrescu, prof. univ. matematici, Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul „Ion Luca Caragiale“ — Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „I. L. Caragiale“, „M. Sadoveanu“, „Dr. Petru Groza“, nr. 32 şi nr. 35 şi Liceul de muzică nr. 2 (cursuri de zi — secţia umanistă şi restanţierii de la cursurile de zi, secţia reală şi umanistă). Preşedinte Aurel Nicolau, prof. univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 32 — Comisia nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 32 şi „I. L. Caragiale“ (cursuri serale, restanţieri şi fără frecvenţă). Preşedinte Ioana Cosma, prof. istoric gr. I, Liceul „Nic. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul „Dimitrie Cantemir“ — Comisia nr. 5 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „D. Cantemir“ şi „C. A. Rosetti (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Igor Ivanov, conf. univ. chimie, Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul „Spiru Haret“ — Comisia nr. 6, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „Spiru Haret“ şi nr. 37 (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Mihail Botez, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „Spiru Ilatet“ — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „Spiru Haret“, „D. Cantemir“, „C. A. Rosetti“, nr. 10 şi nr. 37 (cursuri de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Alexandru Nicolescu, prof. univ. matematici. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Emil Racoviţă“ — Comisia nr. 8, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Emil Racoviţă“ (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Izidor Cremer, conf. univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul" — Comisia nr. 9, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „Mihai Viteazul“, „Al. Sahia“ şi nr. 14 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Gabriel Sudan, prof. univ. matematici, Institutul de arhitectură „Ion Mincu“ Bucureşti, Liceul „Mihai Viteazul“ — Comisia nr. 10, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele „Mihai Viteazul“, „Al. Sahia“ şi nr. 15 (cursuri de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Gheorghe Mierlea, prof. filologie, Liceul „I. L. Caragiale“ Bucureşti. Liceul nr. 15 — Comisia nr. 11, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 15 şi nr. 9 (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Stela Manolescu, prof. emerită fizică, Liceul nr. 10 Bucureşti. Liceul nr. 38 — Comisia nr. 12, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 38 (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Gheorghe Herman, conf. univ. biologie, Institutul medicofarmaceutic Bucureşti. Liceul seral de cultură generală — Comisia nr. 13, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele serale de cultură generală „D. Cantemir“ şi „Spiru Haret“ (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi examene de diferenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Pascu, conf. univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Matei Basarab" — Comisia nr. 14, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „M. Basarab“, „G. Coşbuc“ şi nr. 39 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Toboşaru, conf. univ. filozofie, Institutul de lrtă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale“ Bucureşti. Liceul „Matei Basarab“ — Comisia nr. 15, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Matei Basarab“ (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ilinca Tănăsescu, prof. matematici, Liceul nr. 15, Bucureşti. Liceul „Alex. Ioan Cuza“ — Comisia nr. 16, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „Alex. loan Cuza“ şi „G. Coşbuc“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Haralambie Ionescu, conf matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 39 — Comisia nr. 17, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 39 (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Florea Zara, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „Mihail Eminescu“ — Comisia nr. 13, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „M. Eminescu“, „Ion Creangă“ şi nr. 30 (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mircea Mancaş, prof. univ. filozofie, Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale“ Bucureşti. Liceul „Mihail Eminescu“ — Comisia nr. 19, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „M. Eminescu“, „Ion Creangă“ şi nr. 30 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Nedelcu, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti, Liceul „Gheorghe Şincai“ — Comisia nr. 20, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gh. Şincai“ şi Liceul de muzică nr. 1 (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Constanţa Moruzi, conf. univ. biologie, Universitatea Bucureşti, Liceul „Gheorghe Şincai“ — Comisia nr. 21, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gh. Şincai“ şi secţia serală din comuna 30 Decembrie (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Ioan, prof. univ. fizică, Institutul Agronomic „Nicolae Bălcescu“ Bucureşti, Liceul „Gheorghe Lazăr“ — Comisia nr. 22, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gheorghe Lazăr“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Elena Nicolaescu, prof. gr. I matematică, Liceul nr. 15 Bucureşti, Liceul „Gheorghe Lazăr“ — Comisia nr. 23, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „Gh. Lazăr“ şi nr. 36 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Palade, prof. univ. fizică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Dimitrie Bolintineanu“ — Comisia nr. 24, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Viorel Alecu, prof. gr. I, Liceul „Emil Racoviţă“ Bucureşti. Liceul „Dimitrie Bolintineanu" — Comisia nr. 25, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul ,,D. Bolintineanu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Emil Stancu, prof. pedagogie gr. II, Liceul „M. Basarab“ Bucureşti. Liceul nr. 27 — Comisia nr. 26, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 27 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Simona Isopp, conf. univ. matematici, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 36 — Comisia nr. 27, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 36 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Leo Gruia, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 36 — Comisia nr. 28, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 36 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Ilie Ilasievici, prof. matematici gr. I, Liceul nr. 38 Bucureşti, Liceul „Nicolae Bălcescu“ — Comisia nr. 29, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“ şi Liceul nr. 21 (cursuri de zi, seriale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Marioara Iordan, prof. emerit — matematici, Liceul nr. 39 Bucureşti, Liceul „Nicolae Bălcescu“—Comisia nr. 30, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“, Liceul de arte plastice şi Liceul nr. 25 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Bender, conf. pedagogie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul „Tudor Vladimirescu“ — Comisia nr. 31, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Elena Rădan, prof. matematici Liceul nr. 30 Bucureşti. Liceul nr. 33 Bucureşti — Comisia nr. 32 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 33, nr. 31 şi Liceul „T. Vladimirescu“ (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă, şi restanţieri). Preşedinte Haralambie Chirilei prof. univ. biologie Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul „Ion Neculce“ — Comisia nr. 33 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „Ion Neculce“ şi nr. 6 (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Constantin Disescu, prof. univ. fizică Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“ Bucureşti. Liceul „Ion Neculce“ — Comisia nr. 34 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „Ion Neculce“ şi nr. 6 (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Maria Petrescu, prof. geografie, Liceul nr. 33 Bucureşti, Liceul „Aurel Vlaicu“ — Comisia nr. 35 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Aurel Vlaicu“ (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Sergiu Gogălniceanu, prof. univ. chimie Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“ Bucureşti. Liceul nr. 40 — Comisia nr. 36 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 40 (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Maria Apostolescu, conf. biologie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul „Mircea cel Bătrîn" Constanţa — Comisia nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“, liceele nr. 2 şi nr. 3 Constanţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Crîstescu, lector univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul „Mircea cel Bătrîn" Constanţa — Comisia nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ şi Liceul nr. 3 Constanţa (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Victor Constantinescu, conf. univ. matematici, Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanţa — Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mircea cel Bătrîn", Liceul nr. 3 şi Şcoala tehnică specială Constanţa, liceele Năvodari şi Mangalia (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Stănciulescu, lector univ. şt. sociale, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin“ Bucureşti. Liceul nr. 2 Constanţa — Comisia nr. 4, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ şi Liceul nr. 2 Constanţa (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Marin, lector univ. chimie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 3 Constanţa — Comisia nr. 5, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3 Constanţa, liceele Năvodari, Eforie Sud, Techirghiol şi Mangalia (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Vasile Popescu, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 4 Constanţa — Comisia nr. 6, secţie reală. Se vor pezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 Constanţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Moisil, conf. univ. fizică, Universitatea Bucureşti, Liceul nr. 4 Constanţa — Comisia nr. 7, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 şi Liceul de muzică şi arte plastice Constanţa, liceele Năvodari, Mangalia şi Eforie Sud (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Berceanu, prof. univ. şt. sociale, Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul „Nic. Bălcescu" Piteşti — Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“ liceele Costeşti, Mozăceni şi Curtea de Argeş (curse de zi şi restanţieri). Preşedinte Virgil Atanasiu, conf. fizică, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul „Nic. Bălcescu“ Piteşti — Comisia nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“, liceele nr. 2 şi nr. 3 Piteşti, liceele Vedea şi Corbeni (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Zamfirescu, conf. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 2 Piteşti — Comisia nr. 3, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Piteşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Cornel Stanciu, conf. univ. fizică, Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul nr. 2 Piteşti — Comisia nr. 4, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“ şi liceele nr. 2 şi nr. 3 Piteşti, liceele Ştefăneşti, Curtea de Argeş, Corbeni şi Costeşti (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Eneea Barbu, conf. univ. matematici. Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 2 Piteşti — Comisia nr. 5, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“ liceele nr. 2 şi nr. 3, Liceul de muzică Piteşti şi Liceul Vedea (cuire de zi şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Dinculescu, lector univ. filozofie, Institutul de 3 ani Piteşti. Liceul nr. 3 Piteşti — Comisia nr. 6, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3 Piteşti, liceele Domneşti, Corbeni şi Vedea (cursuri de zi, serale şi restanţierri). Preşedinte Dumitru Stoian, lector univ. chimie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 3 Piteşti — Comisia nr. 7, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“, liceele nr. 2, nr. 3 Piteşti, liceele Curtea de Argeş şi Corbeni (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Sabin Antonescu, conf. univ. şt. sociale, Institutul de cultură fizică Bucureşti. Liceul nr. 1 Cîmpulung Muscel — Comisia nr. 8 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Cîmpulung-Muşcel (curs de zi). Preşedinte Gheorghe Negoiţă prof. biologie Liceul nr. 2 Em. Vîlcea. Liceul nr. 1 Cimpulung-Muscel — Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Cîmpulung-Muşcel, liceele Rucăr şi Stîlpeni (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Augustin Z. N. Pop, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Rm. Vîlcea, liceele Horezu, Călimăneşti şi Drăgăşani (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Florea Vasile, lector univ. fizică, Universitatea Craiova. Liceul nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 11, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 şi nr. 1 Rm. Vîlcea, liceele Govora, Băbeni şi Brezoi (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Ion Filimon, conf. univ. matematici, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 12 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 şi nr. 1 Rm. Vîlcea, liceele Drăgăşani şi Horezu (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Lupu, lector univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Slatina — Comisia nr. 13, secţie reală. — Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi 2 Slatina, liceele Potcoava, Drăgăneşti-Olt şi Văleni (curs de zi). Preşedinte Osias Sachter, conf. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 2 Slatina — Comisia nr. 14, secţie mixtă. — Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 şi nr. 1 Slatina, liceele Drăgăneşti — Olt şi Piatra Olt (cursuri de zi, serale, învăţămînt , fără frecvenţă şi restanţieri). — Preşedinte Alexandru Juracek, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul Topoloveni — Comisia nr. 15, secţie mixtă — Se vor prezenta candidaţi de la liceele Topoloveni, Găieşti şi Vişina — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Marinescu, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul nr. 1 Oraşul „Gh. Gheorghiu-Dej" — Comisia nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Oraşul „Gh. Gheorghiu-Dej“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Marin Cosmescu, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul nr. 2 Oraşul „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Comisia nr. 2, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Oraşul „Gh. Gheorghiu-Dej“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Grigore Coban, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Liceul Tg. Ocna — Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Tg. Ocna (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Serghei Postolache, prof. matematici gr. II, Liceul nr. 4 Bacău, Liceul Buhuşi — Comisia nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Buhuşi (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Ciuchi, prof. matematici, Liceul nr. 1, Oraşul „Gh. Gheorghiu- Dej“, Liceul nr. 1 Piatra Neamţ — Comisia nr. 5, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Piatra Neamţ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Ştefănoiu, conf. filozofie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul nr. 2 Piatra Neamţ — Comisia nr. 6, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Piatra Neamţ, liceele Roznov şi Bicaz (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Virgil Dron, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul Tg. Neamţ — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Tg. Neamţ, Borca şi Ţibucani (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Marilena Lefter, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Liceul Moineşti — Comisia nr. 8, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Moineşti, Comăneşti şi Boiştea (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Leontina Savin, lector univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul nr. 1 Bacău — Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Bacău şi Liceul Adjud (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Ticulescu, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul nr. 2 Bacău — Comisia nr. 10, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Bacău (curs de zi). Preşedinte Emanoil Popper, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Iaşi. Liceul nr. 2 Bacău — Comisia nr. 11, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Bacău (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Valeriu Pocinog, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul nr. 4 Bacău — Comisia nr. 12, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 Bacău (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Alexandru Bucur, prof. filologie Liceul Comăneşti. Liceul Roman — Comisia nr. 13 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Roman şi Săbăoani (curs de zi). Preşedinte Ioan Grigoriu, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul Roman — Comisia nr. 14, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul: Roman (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Aurel Zota, prof. matematică-fizică, Liceul Tg. Ocna. Liceul nr. 3 Bacău — Comisia nr. 15, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3, nr.2 Bacău şi Liceul Podul Turcului (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Virgil Antonescu, lector univ. fizică, Universitatea „Alex . I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 1 Caransebeş — Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Caransebeş şi Liceul Oţelul Roşu — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Achim Dragomir, lector matematici, Universitatea Timişoara. Liceul Lipova — Comisia nr. 2, secţie mixtă cu limbile de predare română şi slovacă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Lipova, Curtici, Pîncota, Nadlac, Vinga şi Liceul nr. 1 Pecica — (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Crişan, lector univ. filologie Universitatea Timişoara. Liceul Oraviţa — Comisia nr. 3, secţie, mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Oraviţa, Grădinari, Moldova Nouă şi Bozovici — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Drebcin, lector univ. matematici, Universitatea Timişoara. Liceul Sînnicolaul Mare — Comisia nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Sînnicolaul Mare, Periam, Dudeşti Vechi, Peciul Nou şi Jimbolia (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ioan Benea, lector univ. filologie Universitatea Timişoara. Liceul nr. 1 Arad — Comisia nr. 5, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 şi nr. 5 Arad — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iosif Dich, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 2 Arad — Comisia nr. 6, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 şi nr. 5 Arad — (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Petru Tribunescu, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 3 Arad — Comisia nr. 7, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 3 Arad, liceele nr. 1, nr. 10 Timişoara, Liceul nr. 1 Lugoj, Liceul nr. 2 Pecica, Liceul Jimbolia, Liceul Petroşeni — Hunedoara şi Liceul „Decebal“ Deva — (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Ladislau Nemeş, lector univ. chimie. Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureş. Liceul nr. 2 Lugoj — Comisia nr. 8, secţie reală. Se vor prezenta: candidaţi de la liceul nr. 1, nr. 2 Lugoj, liceele Făget, Nădrag şi Mehadiea (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Iosif Reichel, prof. univ. chimie. Institutul, politehnic Timişoara. Liceul nr. 1 Lugoj — Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Lugoj, liceele Buziaş, Belinţ, Făget şi Orşova —(cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Eugen Kimmel, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 1 Reşiţa — Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Reşiţa, liceele Bocşa şi Anina — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Valeriu Ilăbuţ, lector univ. matematici, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 2 Reşiţa — Comisia nr. 11, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Reşiţa, liceele nr. 1, nr. 2 Caransebeş, liceele Bocşa şi Anina (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nuşa Strat, prof. filologie gr. II, Liceul nr. 5 Timişoara. Liceul nr. 1 Timişoara Comisia nr. 12, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, itr. 4, nr. 7, nr. 8, nr. 10 Timişoara, liceele Ciacova, Deta şi Gătaia (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Vasile Mioc, prof. univ. matematici, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 2 Timişoara — Comisia nr. 13, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Timişoara — (curs seral). Preşedinte Petre Stanciu, conf. univ. matematici, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 3 Timişoara — Comisia nr. 14, secţie reală cu limbile de predare română şi sârba. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3 şi nr. 10 Timişoara (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ioan Gh. Stoica, lector univ. filologie, Universitatea Timişoara, Liceul nr. 3 Timişoara — Comisia nr. 15, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4, nr. 5, nr. 6, nr. 10 Timişoara, Liceul de muzică Timişoara, liceele Ciacova şi Gătaia (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Elvira Bîtea, prof. emerită filologie, Liceul nr. 10 Timişoara. Liceul nr. 5 Timişoara — Comisia nr. 16, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 5, nr. 1 Timişoara şi Liceul Recaş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Sanciuc Leon, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara, Liceul nr. 10 Timişoara — Comisia nr. 17, secţie mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 10, nr. 2 Timişoara, Liceul nr. 4 Arad, Liceul nr. 1 Lugoj, Liceul, Jimbolia şi Liceul pedagogic, Timişoara. Preşedinte Iosif Tauber, lector univ. matematici. Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 1 Făgăraş — Comisia, nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Făgăraş, liceele Agnita, Şercaia şi oraşul Victoria (curs de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maria Fanache, prof. gr. I filologie. Liceul nr. 1 Sibiu. Liceul nr. 2 Făgăraş — Comisia nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Făgăraş (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Costin Dumitrescu, prof. gr. II matematici, Liceul Cisnădie. Liceul Avrig — Comisia nr. 3, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Avrig, Tălmaciu, Sălişte şi Cisnădie (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Secară, şef lucrări fizică, Institutul politehnic Braşov. Liceul nr. 1, Sibiu — Comisia nr. 4, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Sibiu (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Alexandru Vaida, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Braşov. Liceul nr. 3 Sibiu — Comisia nr. 5, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3 Sibiu (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Stelian Năstăsoiu, lector univ. fizică, Institutul politehnic Braşov. Liceul Blaj — Comisia nr. 6, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Blaj, Copşa Mică şi Dumbrăveni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Florea Saivan, lector istoric, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Braşov. Liceul Mediaş — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi br. 2 Mediaş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Melania Creangă, lector biologie. Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Braşov. Liceul nr. 1 Sighişoara — Comisia nr. 8, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Sighişoara şi Liceul Rupea (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ştefan Iacob, lector filologie. Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Braşov. Liceul nr. 2 Sf. Gheorghe , Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Sf. Gheorghe, liceele Feldioara, Lunca Calnicului, Tg. Secuiesc şi Covasna (curs de zi, seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Pop, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureş, Liceul nr. 1 Braşov — Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Braşov (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Alexandru Todirescu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Braşov, Liceul nr. 3 Braşov — Comisia nr. 11, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3, nr. 1, nr. 2, nr. 5 şi Liceul de muzică Braşov (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Drăgulescu, prof. filologie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul nr. 4 Braşov — Comisia nr. 12, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 Braşov (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Adalgiza Trică, lector univ. chimie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 5 Braşov — Comisia nr. 13, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 5 Braşov (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Viorica Manu, şef lucrări chimie. Institutul politehnic Braşov. Liceul Codlea — Comisia nr. 14, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Codlea, Săcele şi Zărneşti (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ana Serob, prof. chimie. Liceul Rîşnov. Liceul nr. I Sf. Gheorghe — Comisia nr. 15, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Sf. Gheorghe, Liceul nr. 3 Sibiu, Liceul nr. 1 Sighişoara şi Liceul Baraolt (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Francisc Baral Iaşi, lector univ. şt. sociale, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureş, Liceul Tg. Secuiesc — Comisia nr. 16, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Tg. Secuiesc, Covasna, Săcele şi Liceul nr. 5 Braşov (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Imre Asztalos, lector univ. pedagogie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureş, Liceul nr. 1 Sibiu —Comisia nr. 17, secţie mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidaţi de la liceele: nr. 1, nr. 2 Sibiu, Liceul nr. 1 Braşov, Liceul nr. 2 Mediaş, Liceul nr. 2 Sighişoara, Liceul Agnita, Liceul pedagogic Sibiu, Liceul nr. 1 Bistriţa, reg. Cluj şi Liceul Sebeş, reg. Hunedoara (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Edmond Iambrek, prof. gr. II pedagogie, Liceul nr. 1 Sighişoara, Liceul nr. 4 Braşov Comisia nr. 18, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 Braşov, liceele Predeal şi Rîşnov (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Roman, lector univ., Institutul pedagogic de 3 ani Braşov. Liceul nr. 1 Sibiu — Comisia nr. 19, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3 şi nr. 4 Sibiu (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Miheşan, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. IV Mureş. Liceul Alexandria — Comisia nr. 1, secţie mixtă. — Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Alexandria — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţa şi restanţieri). — Preşedinte, Georgeta Teodorescu, lector fizică.’ Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti. ' ' ’ . . Liceul nr. 1 Călăraşi — Comisia nr. 2, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Călăraşi — (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Emilia Iliescu, conf. univ. biologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 2 Călăraşi — Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Călăraşi — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ilie Stanciu, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti-Liceul Feteşti — Comisia nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Feteşti — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Trandafira Petrescu, prof. filologie gr. II„ Liceul Răcari. Liceul nr. 1 Giurgiu — Comisia nr. 5, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Giurgiu şi Liceul Drăgăneşti — Vlaşca — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitrache Niţulescu, prof. matematică-fizică gr. II, Liceul nr. 1 Călăraşi. Liceul nr. 2 Giurgiu — Comisia nr. 6, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Giurgiu şi Liceul Călugăreni — (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Victor Păun, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Olteniţa — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Olteniţa (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Lucia Georgian, lector istoric, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul Lehliu — Comisia nr. 8, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Lehliu şi Brăneşti — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Baron, prof. matematici — fizică gr. II. Liceul nr. 1 Giurgiu. Liceul Răcari — Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Răcari, Buftea şi Snagov — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ilie Mihalache, prof. matematică-fizică, Liceul nr. 2 Roşiori. Liceul nr. 1 Roşiori — Comisia nr. 10, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Roşiori — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Cosma, conf. univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul Slobozia — Comisia nr. 11, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele Slobozia şi Căzăneşti — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri. Preşedinte Dumitru Panaitescu, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul Titu — Comisia nr. 12, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Titu şi Bolintin Vale — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Eliza Richman, lector istoric, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul Turnu Măgurele — Comisia nr. 13, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Turnu Măgurele şi Salcia — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Petru Vlaicu, prof. istorie gr. II, Liceul nr. 2 Giurgiu. Liceul Urziceni — Comisia nr. 14, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Urziceni şi Fierbinţi — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Murăraşu, prof. istorie gr. II, Liceul Snagov. Liceul Videle — Comisia nr. 15, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Videle şi Oltenia (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Picoş, lector univ. biologie, Universitatea Bucureşti. Liceul Zimnicea — Comisia nr 16, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Zimnicea şi Piatra — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Apostolescu, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Avram Iancu“ Aiud — Comisia nr. 1, secţie mixtă cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Avram Iancu“, Liceul „Bethlen Gabor“ Aiud şi Liceul Ocna Mureş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Todoran, prof. univ. pedagogie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul nr. X Bistriţa — Comisia nr. 2, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Bistriţa, liceele Prundul Bîrgăului şi Teaca (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Pompiliu Dumitrescu, conf. univ. lb. română, Universitatea „Babeş- Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 1 Dej — Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Dej (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Bulzan, lector univ. st. sociale, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Cluj, Liceul nr. 2 Dej ■— Comisia nr. 4, secţie reală cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Dej, Liceul nr.. 2 Bistriţa, Liceul „Petru Maior“ Gherla, liceele Beclean, Gîrbou şi Ileanda (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Francisc Székely, prof. chimie. Liceul nr. 11 Cluj. Liceul „Ana Ipătescu“ Gherla — Comisia nr. 5, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Ana Ipătescu“. Liceul „Petru Maior“ Gherla şi Liceul Mociu (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Fărcaş, prof. pedagogie, Liceul Zalău, Liceul „G. Coşbuc“ Năsăud. Comisia nr. 6, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2, Liceul ,,G. Coşbuc“ Năsăud şi Liceul Sîngiorz-Băi (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Cîmpian, prof. istorie, Liceul nr. 15 Cluj. Liceul Zalău — Comisia nr. 7, secţie mixtă, cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Zalău şi Jibou (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Andrei Bodor, prof. istorie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Mihai Viteazul" Turda — Comisia nr. 8, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Viteazul“ Turda (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Marcel Rădulescu, lector univ. matematici, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Mihai Viteazul" Turda — Comisia nr. 9 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Turda, Liceul nr. 3 Cîmpia Turzii, liceele Iara, Cîmpeni, Abrud şi Baia de Arieş (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Stan, lector univ. matematici, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Turda — Comisia nr. 10, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2, Liceul „M. Viteazul“ Turda, Liceul nr. 3 Cîmpia Turzii, liceele Cîmpeni şi Abrud (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Ioan Mesaroşiu, conf. univ. filozofie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Ady-Şincai“ Cluj — Comisia nr. 11, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 6, nr. 10, nr. 12, nr. 14, nr. 15, nr. 16, Liceul „Ady Şincai“, Liceul „G. Coşbuc“, Liceul „E. Racoviţă“, Liceul „G. Bariţiu“,Liceul „N. Bălcescu“, Liceul „M. Eminescu“ Cluj (cure de zi şi restanţieri). Preşedinte Traian Trefin, conf. univ. şt. naturale, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul „G. Coşbuc" Cluj —• Comisia nr. 12, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 10, nr. 12, Liceul „Ady-Şincai“, Liceul „G. Coşbuc“, Liceul „G. Bariţiu“, Liceul „N. Bălcescu“, Liceul „M. Eminescu“, Liceul de muzică, Liceul de coregrafie, Liceul de arte plastice Cluj, liceele Huedin şi Gilău (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Eugen Cîmpeanu, conf. univ. lb. română, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „G. Bariţiu“ Cluj — Comisia nr. 13, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 7, nr. 10, nr. 12, Liceul „Ady Şincai“ şi Liceul „G. Bariţiu“ Cluj (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Nicula, lector univ. fizică, Universitatea „Babeş Bolyai" Cluj. Liceul „Emil Racoviţă“ Cluj — Comisia nr. 14, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „E. Racoviţă“ şi Liceul „M. Eminescu“ Cluj (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Isac conf. univ. filozofie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 7 Cluj — Comisia nr. 15 secţie reală cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3, nr. .7, nr. 10, nr. 11, nr. 12, nr. 14, Liceul „Ady Şincai“ şi Liceul „N. Bălcescu“ Cluj (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Edmund Felszegy prof. univ. chimie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul nr. 11 Cluj — Comisia nr. 16 secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3, nr. 7, nr. 10, nr. 11, nr. 15, nr. 16, Liceul „Ady- Şincai“, Liceul „Nic. Bălcescu“ Cluj, Liceul Huedin şi Liceul „M. Viteazul“ Turda (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iosif Toth prof. univ. filozofie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Beiuş — Comisia nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2, nr. 1 Beiuş şi Liceul „Dr. P. Groza“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Toma, lector univ. filozofie, Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul nr. 1 Beiuş — Comisia nr. 2, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Beiuş (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Irimie, lector univ. filozofie, Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul Ineu — Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Ineu, Chişineu Criş, Sîntana, Gurahonţ şi Sebiş (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ştefan Bitan, lector univ. filologie, Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul Marghita — Comisia nr. 4, secţie reală cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Marghita, Valea lui Mihai, Săcuieni şi Popeşti (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Roşu, prof. matematici, Liceul nr. 1 Oradea Liceul Salonta — Comisia nr. 5, secţie mixtă cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Salonta şi Ţinea (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Antin Dringa, prof. matematici, Liceul nr. 1 Oradea. Liceul Simleu — Comisia nr. 6, secţie mixtă cu limbile de predare română şi maghiară. Şi vor prezenta candidaţi de la Liceul Simleu (curs de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexa Csetri, conf. univ. istorie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. DIN SESIUNEA AUGUST 1966