Scînteia Tineretului, iunie 1971 (Anul 27, nr. 6853-6878)

1971-06-11 / nr. 6862

WS8 CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR EXAMENULUI DE BACALAUREAT LA LICEELE DE CULTURĂ GENERALĂ MUNICIPIUL BUCUREŞTI Liceul „M. Sadoveanu“. Comisia nr. 1 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Sadoveanu“ (cursuri de zi). Preşedinte : Roşculeţ Marcel, prof. univ. dr. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti. Liceul „M. Sadoveanu". Comisia nr. 2 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Sadoveanu“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Teodorescu Ştefan, conf. univ. matematici, Institutul de Construcţii — Bucureşti, Liceul „M. Sadoveanu“, Comisia nr. 3 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Sadoveanu“ (cursuri de zi şi restanţieri) Preşedinte : Grigorescu Victor, conf. univ. dr. ec. politică, I.M.F. — Bucureşti. Liceul „I. L. Caragiale“. Comisia nr. 4 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Gheorghiu Th. Gheorghe, prof. univ. dr. doc matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti. Liceul „Z. Kosmodemianskaia“. Comisia nr. 16 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Z. Kosmodemianskaia“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Beşliu Călin, prof. univ. dr. fizică, Universitatea — Bucureşti. Liceul „Z. Kosmodemianskaia“. Comisia nr. 17 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Z. Kosmodemianskaia“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Theodorescu Barbu, conf. univ. dr. filologie. Universitatea — Bucureşti Liceul „D. Cantemir“. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Cantemir“ (cursuri de zi). Liceul „Mihai Viteazul“. Comisia nr. 30 reală, limba de predare română-greacă. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihai Viteazul“ şi Liceul nr 14 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Gabriel Sudan, prof. univ. dr. doc. matematici. Institutul de arhitectură „Ion Mincu“ — Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul“. Comisia nr. 31 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihai Viteazul“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Georgescu Paul, conf. univ. dr. filologie, Universitatea — Bucureşti. Liceul nr. 15 Comisia nr. 32 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 15 (cursuri de zi). Preşedinte : Blum Isac, prof univ. dr. doc. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti. Liceul nr. 15. Comisia nr. 33 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 15 şi Liceul nr. 9 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Constantinescu Gheorghe, prof. univ. geologie. Institutul de petrol gaze şi geologie — Bucureşti, liceul nr. 15. Comisia nr. 34 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr 15 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Velichi Constantin, prof. univ. dr. istorie. Universitatea — Bucureşti. Liceul nr. 15. Comisia nr. 35 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 15 (cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Rădulescu Alexandru, conf univ. dr. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" — Bucureşti. Liceul „G. Coşbuc“. Comisia nr. 36 reală, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „G Coşbuc" (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Creţu Traian, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti Liceul „G. Coşbuc“. Comisia nr. 37 mixtă, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „G. Coşbuc“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte : Hornos Tudor, conf. univ. dr. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti. Liceul „Al. Sahia". Comisia nr. 33 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Sahia“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Fnlade Eugenia, conf. uniiv. dr. şt. biologice. Universitatea — Bucureşti. Liceul „Al. Sahia“. Comisia nr. 39 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Sahia“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Bucur Florica, conf. univ. dr. matematici. Institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul „23 August“. Comisia nr. 40 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „23 August“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ivanov Igor, prof univ. dr. chimie. Institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul „23 August“. Comisia nr. 41 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „23 August“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Sachter Octavian, conf. univ. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ — Bucureşti. Liceul seral de cultură generală, Comisia nr. 42 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul seral de cultură generală (cursuri serale). Preşedinte : Ţiţeica Gabriela, prof. univ. dr. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti. Liceul seral de cultură generală. Comisia nr. 43 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul seral de cultură generală (cursuri serale). Preşedinte : Tîrnoveanu Mircea, conf. univ. dr. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti. Liceul seral de cultură generală. Comisia nr. 44 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul seral de cultură generală (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Ştefănescu Dan, conf. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ — Bucureşti. Liceul „Al. I. Cuza“. Comisia nr. 45 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. I Cuza" (cursuri de zi şi restanţieri) Preşedinte : Barbălat Ion, prof. univ. matematici. Institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul „Al. I. Cuza“. Comisia nr. 46 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. I. Cuza“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Lăcătuşu Matilda, conf. univ. dr şt. biologice. Universitatea — Bucureşti. Liceul „ Basarab". Comisia nr. 47 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Basarab" (cursuri de zi). Preşedinte : Dobrescu Luigi, prof. univ. dr. doc. fizică, A.S.E. — Bucureşti Liceul „M. Basarab“, Comisia nr. 48 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Basarab" (cursuri serale). Preşedinte: Ghiliceanu Mircea, conf. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti. Liceul „M. Basarab". Comisia nr. 49 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Basarab“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Baiulescu George, conf. univ. dr. doc. chimie, Universitatea Bucureşti. Liceul „M. Basarab". Comisia nr. 50 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Basarab“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Cleja Aurel, prof. univ. dr. filozofie, Institutul de Construcţii Bucureşti, Liceul nr. 39, Comisia nr. 51 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 39 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Jercan Elena, conf. univ. dr. chimie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 39. Comisia nr. 52 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 39 (cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Petrescu Maria, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" — Bucureşti. Liceul nr. 39. Comisia nr. 53 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 39 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Pişotă Ion, conf. univ. dr. geografie — Universitatea — Bucureşti, Liceul nr. 43, Comisia nr. 54 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 43 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Andrei Silvan, conf. univ. dr. geologie — Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 43. Comisia nr. 55 umanistă, limbă de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 43 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Al. Dimitriu Păuşeşti, conf. univ. dr. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „M. Eminescu". Comisia nr. 56 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu" (cursuri de zi). Preşedinte : Craifăleanu Dionisie, conf. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „M. Eminescu". Comisia 57 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu“ şi Liceul nr. 41 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Manoliu Ion, prof. univ. matematici, Institutul de Construcţii Bucureşti, Liceul „M. Eminescu“, Comisia nr. 58 umanistă, limba de predare română. Se vor preznta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Mancaş Mircea, prof. univ. dr. filozofie, Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I.L. Caragiale“ Bucureşti. Liceul „I. Creangă“, Comisia nr. 59 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Creangă“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Caragheorghe Emil, prof. univ. dr. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „I. Creangă“. Comisia nr. 60 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Creangă“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Hurmuz Vasile, conf. univ. dr. istorie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai“. Comisia nr. 61 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Şincai“ (cursuri de zi). Preşedinte : Bulău Leon, conf. univ. dr. chimie, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai“. Comisia nr. 62 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Şincai“ (cursuri de zi). Preşedinte : Carabeţeanu Petre, conf. univ. matematici, Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul „Gh. Şincai“, Comisia nr. 63 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Şincai“ (cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ungureanu Ion, conf. univ. dr. matematici, Institutul de Construcţii Bucureşti, Liceul „Gh. Şincai", Comisia nr. 64 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Şincai“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Georgescu Ştefan, prof. univ. dr. filozofie Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 30. Comisia nr. 65 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 30 (cursuri de zi). Preşedinte : Sarian Mihail, prof. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 30. Comisia nr. 66 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 30 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Cremer Isidor, conf. univ. pedagogie. Universitatea Bucureşti Liceul nr. 30. Comisia nr. 67 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 30 (cursuri serale). Preşedinte : Vlasiu Gheorghe, conf. univ. dr. fizică — Institutul de Construcţii Bucureşti, Liceul „Gh. Lazăr“, Comisia nr. 68, reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi). Preşedinte: Barcă Gălăţeanu Dumitru, prof. univ. dr. doc., Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti, Liceul „Gh. Lazăr". Comisia nr. 69 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Lazăr” (cursuri de zi). Preşedinte : Vrănceanu Gheorghe, conf. univ. dr. matematici, Institutul de Construcţii Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr“. Comisia nr. 70 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Lazăr“ (cursuri serale). Preşedinte : Popescu Ilie, conf. univ. dr. matematici. Universitatea Bucureşti. -Liceul „Gh. Lazăr". Comisia nr. 71 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Toboşaru Ion, prof. univ. dr. filozofie, Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale“ Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr“, Comisia nr. 72 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Rabega Constantin, prof. univ. dr. docent chimie, Universitatea Bucureşti, Liceul „D. Bolintineanu“, Comisia nr. 73 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte: Vasiliu Chiriac, conf. univ. dr. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“, Bucureşti, Liceul „D. Bolintineanu“, Comisia nr. 74 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ursea Vasile, conf. univ. dr. geografie — Institutul de Construcţii Bucureşti, Liceul „D. Bolintineanu“. — Comisia nr. 75 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Beca Constantin, prof. univ. dr. docent geologie, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti, Liceul „G. Călinescu". Comisia nr. 76 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „G. Călinescu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Zapan Mihai, 2 prof. univ. dr. doc. chimie, Institutul de petrol, garze şi geologie Bucureşti, Liceul „G. Călinescu". Comisia nr. 77 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta ■ candidaţii de la Liceul „G. Că■ linescu“ (cursuri de zi şi se■ rale). Preşedinte : Rebuşapcă Dimitrie, conf. univ. dr. ec. politică, I Institutul politehnic ,,Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. ‘ Liceul nr. 36. Comisia nr. 78 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de : la Liceul nr. 36 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ioniţă Pavel, conf. univ. ec. politică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti.l ■ Liceul nr. 36. Comisia nr. 79 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 36 (cursuri de zi şi serale). Preşedinte: Ionescu Virgil, conf. univ. matematici. Institutul de Construcţii Bucureşti. Liceul „N. Bălcescu". Comisia nr. 80 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu" (cursuri de zi). Preşedinte : Moisil Gheorghe, prof. univ. dr. docent fizică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „N. Bălcescu". Comisia nr. 81 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“ (cursuri de zi). Preşedinte: Melcu Ion, conf. univ. matematici. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „N. Bălcescu“. Comisia nr. 82 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Stoica Marius, conf. univ. dr. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „N. Bălcescu“. Comisia nr. 83 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Grădişteanu Ion, prof. univ. dr. soc. ştiinţific, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „T. Vladimirescu“. Comisia nr. 84 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi). Preşedinte : Guţă Crăciun, conf. univ. dr. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „T. Vladimirescu“. Comisia nr. 85 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „T. Vladimirescu" (cursuri serale). Preşedinte: Nicolescu Lili Jeanne, conf. univ. dr. matematicii Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti, Liceul „T. Vladimirescu“, Comisia nr. 86 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Grama Ion, prof. univ. dr. doc. şt. biologice Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul nr. 21. Comisia nr. 87 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 21 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Albert Francisc, prof. univ. dr. chimie, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 25. Comisia nr. 88 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 25 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Predeleanu Mircea, prof. univ. dr. matematici. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul nr. 25. Comisia nr. 89 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 25 (cursuri serale). Preşedinte : Diacon Alexandru, conf. univ. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 25. Comisia nr. 90 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 25 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Cădere Radu, conf. univ. geologie. Institutul de petrol, gaze şi geologie — Bucureşti. Liceul nr. 31. Comisia nr. 91 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 31 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Popescu Ion, conf. univ. dr. şt. biologice, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 33. Comisia nr. 92 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 33 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Barca Furmu- Izache, conf. univ. dr. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti. . Liceul nr. 33. Comisia nr. 93 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candi- . daţii de la Liceul nr. 33 (cursuri , de zi, serala şi restanţieri). Preşedinte : Ştefan Adela, conf. univ. dr. docent chimie, I Universitatea — Bucureşti. Liceul nr. 42 Comisia nr. 94 , mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 42 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Nicolescu Aexandru, prof. univ. dr.matematici, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Ion Neculce" Comisia nr. 95 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Ion Neculce“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Georgescu Florin, conf. univ. filozofie, I.M.F. Bucureşti. Liceul „Ion Neculce" Comisia nr. 96 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Ion Neculce“ (cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Palade Gheorghe prof. univ. fizică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „A. Vlaicu“ Comisia nr. 97 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „A. Vlaicu“. (cursuri de zi). Preşedinte : Ţiţeica Radu, prof. univ. dr. docent fizică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „A. Vlaicu“ Comisia nr. 98 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „A. Vlaicu" (cursuri de zi, serate, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Dumitraş Viorel, conf. univ. dr. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu Dej" Bucureşti. Liceul „A. Vlaicu“ Comisia nr. 99 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „A Vlaicu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Şoptereanu Virgil, conf. univ. dr. filologie — Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 6 Comisia nr. 100 ,mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 6 (cursuri de zi). Preşedinte: Todor Ion, prof. univ dr. doc. biologie, Institutul pedagogic din Piteşti, Liceul nr. 6 Comisia nr 101 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 6 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Antonescu Sabin, conf. univ ec. politică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu Dej“ Bucureşti Liceul „D. Petrescu“. Comisia nr. 102 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Petrescu" (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Lambrino Vladimir, conf. univ. chimie, I.M.F. Bucureşti. Liceul „D. Petrescu“, Comisia nr. 10a reală, limba de predare româna. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Petrescu“ (cursuri serale, invaţămînt fară frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Frîncu Paul, conf. univ. dr. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul de arte plastice. Comisia nr. 104 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul de arte plastice (cursuri de zi şi restanţieri).. Preşedinte: Tohăneanu Alexandru, conf. univ. dr. pedagogie, Institutul de arte plastice „N. Grigorescu“ Bucureşti. Liceul de muzică nr. 1. Comisia nr. 105 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul de muzică nr. 1 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Bălan Theodor, cont. univ. pedagogie, Conservatorul de muzica „C. Porumbescu“ Bucureşti. Liceul de muzică nr. 2, Comisia nr. 106 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul de muzică nr. 2 şi Liceul de coregrafie (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Trifu Alexandru, prof. univ. pedagogie-psihologie, Conservatorul de muzică „Ciprian Porumbescu“ Bucureşti. JUDEŢUL ALBA Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Alba Iulia Comisia nr. 1 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“, din Alba Iulia (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Degan Corneliu, prof. univ. dr. doc. şt. biologice — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Alba Iulia Comisia nr. 2 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ din Alba Iulia. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Tomuţă George conf. univ. dr. filozofie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Alba Iulia Comisia nr. 3 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ din Alba Iulia. (cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bechet Maria, şef lucrări st. biologice — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Abrud Comisia nr. 4 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Abrud. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ghiurcă Virgil, şef lucrări dr. geologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Avram Iancu“ Aiud. Comisia nr. 5 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,Avram Iancu“ din Aiud. (cursuri de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Bechet Ioan, conf. univ. dr. şt. biologice — Universitatea „Babeş-Bolyai11 Cluj. Liceul „Avram Iancu“ Aiud Comisia nr. 6 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Avram Iancu“ din Aiud. (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Cosma Dan, şef lucrări fizică — Institutul politehnic Cluj. Liceul „B. Gabor“ Aiud. Comisia nr. 7 mixtă limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „B. Gabor“ din Aiud. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Kovács Valeria, şef lucrări, dr. şt. biologice — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul de cultură generală Baia de Arieş Comisia nr. 8 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Baia de Arieş. (cursuri de zi, servile şi restanţieri). „ Preşedinte : Maghiaru Ovidiu, lector univ. filozofie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. . Liceul „I. Mureşianu“ Blaj. Comisia nr. 9 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Mureşianu“ din Blaj. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Negrea Ion, lector univ. matematici — Institutul politehnic Cluj. Liceul „I. Mureşianu" Blaj. Comisia nr. 10 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Mureşianu“ diin Blaj. (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Oros Ioan, conf. univ. dr. şt. biologice — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul de cultură generală Cîmpeni. Comisia nr. 11 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Cîmpeni. (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Man Emilian, lector univ. şt. biologice — Institutul agronomic „Dr. P. Groza“ Cluj. Liceul de cultură generală Cugir. Comisia nr. 12 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Cugir. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Hodiş Viorel, lector univ. filologie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul de cultură generală Cugir. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Cugir. (cursuri serale). Preşedinte : Fersedi Liviu, şef lucrări matematici, Institutul agronomic „Dr. P. Groza“ — Cluj. Liceul de cultură generală Jidvei. Comisia nr. 14 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Jidvei. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Golesz Ferdinand, conf. univ. dr. matematici, Institutul politehnic Cluj, Liceul de cultură generală Ocna Mureş. Comisia nr. 15 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Ocna Mureş, (cursuri de zi serale şi restanţieri). Preşedinte : Boţoc Margareta, şef lucrări, dr. şt. biologice, Universitatea „Babeş-Bolyai“ - Cluj, Liceul de cultură generală Sebeş. Comisia nr. 16 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Sebeş, (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ceteanu Ion, lector univ. chimie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ — Cluj. Liceul de cultură generală Sebeş. Comisia nr. 17 mixtă limba de predare română-germană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Sebeş, (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Schmidt Gerhardt, lector univ. dr. chimie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul de cultură generală Teiuş. Comisia nr. 18 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Teiuş. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Felea Ana, lector univ. filologie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Horea“ Zlatna. Comisia nr. 19 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Horea“ din Zlatna (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Veza Samson, lector univ. geografie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. JUDEŢUL ARAD Liceul „I. Slavici“ Arad. Comisia nr. 1 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Slavici“ din Arad. (cursuri de zi). Preşedinte : Pervain Iosif, prof. univ. dr. doc. filologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „I. Slavici“ Arad. Comisia nr. 2 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Slavici“ din Arad. (cursuri serale). Preşedinte : Babuţia Ion, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul „I. Slavici“ Arad. Comisia nr. 3 mixtă limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Slavici“ din Arad. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Nestor Lupei, prof. univ. dr. şt. biologice, Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. (Continuare în pag. a IV-a) EXAMENUL DE BACALAUREAT LA LICEELE DE CULTURĂ GENERALA SE VA DESFĂȘURĂ TN PERIOADA 18—28 IUNIE A.C. PROBELE SCRISE SÎNT PROGRAMATE DUPĂ CUM URMEAZĂ: • 18 IUNIE — la literatura română ; • 20 IUNIE— la matematică (secţia reală) şi la limba modernă sau la limba latină (secţia umanistă) ; • • 22 IUNIE _ la literatura maternă pentru liceele cu predare în limbile naţionalităţilor conlocuitoare. Examinarea orală va începe după o pauză de 1—2 zile de la ultima lucrare scrisă şi se va face succesiv pe obiecte, în zile diferite, după programul stabilit de comisia de examen, asigurîndu-se cel puţin o zi liberă între obiecte, pentru fiecare serie de candidaţi. Liceul „I. L. Caragiale". Comisia nr. 5 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. L. Caragiale“ (cursuri serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Popp Simona, conf. univ. dr matematici, Universitatea Bucureşti. Liceul :,,I. L. Caragiale". Comisia nr. 6 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. L. Caragiale“ şi Liceul nr. 35 (cursuri de zi). Preşedinte : Creţu Ion, conf. univ. dr. matematici, Institutul de petrol, gaze şi geologie — Bucureşti. Liceul „I. L. Caragiale“. Comisia nr. 7 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi şi restanţieri).. Preşedinte : Colesnicova Nadia, conf. univ. filologie. A.S.E. — Bucureşti. Liceul „T. L. Caragiale“. Comisia nr. 3 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,I. L. Caragiale" şi Liceul nr. 35 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Strungaru Gr., conf. univ. dr. st. biologice, Universitatea — Bucureşti. Liceul nr. 24. Comisia nr. 9 mixtă limba, de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr 24 (cursuri de zi şi restanţi°ri) Preşedinte : Luca Constantin, conf. univ. dr. docent chimie, Universitatea — Bucureşti. Liceul „Dr P. Groza“. Comisia nr. 10 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Dr. P. Groza“ (cursuri de zi). Preşedinte : Kreindler Oscarprof. univ. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghitu- Dej" — Bucureşti. Liceul „Dr. P. Groza“. Comisia nr. 11 reală limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Dr. P. Groza“ (cursuri serale). Preşedinte : Şerbănescu Ana, conf. univ. dr. chimie, Institutul de petrol, gaze şi geologie — Bucureşti. Liceul „Dr. P. Groza“. Comisia nr. 12 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ..Dr. P Groza“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Teodorescu Maria, conf. univ. dr. şi biologice, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 32. Comisia nr. 13 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la tracul nr 32 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Mihălă Nicolae conf univ. matematici, A. S. E . Bucureşti. Liceu nr. 32. Comisia nr. 14 mixtă limba de precare română s. vor nT rrti candidafii de la Ticenii nr. 31cursuri de zi, seminai restanţieril. Preşedinte : Paşcan Vasile, conf. univ. dr. şt. biologice. Institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul „C. A. Rosetti". Comisia nr. 15 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „C. A. Rosetti“ (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Itusu Florenţa, prof univ. filozofie. I.E.F.S. — Bucureşti. Preşedinte : Sofian Alexandru, conf. univ. dr. matematici. Universitatea — Bucureşti. Liceul „D. Cantemir", Comisia nr. 19 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Cantemir“ (cursuri serale). Preşedinte : Bobeică Traian, conf. univ. dr. fizică, Universitatea — Bucureşti. Liceul „D. Cantemir". Comisia nr. 20 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Cantemir“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Teodorescu Grigore, conf. univ. dr. chimie. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti Liceul „Spiru Haret“. Comisia nr. 21 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Spiru Haret“ (cursuri de zi). Preşedinte : Gheorghiu Constanţa, prof. univ. dr. doc. chimie, Universitatea Bucureşti, Liceul „Spiru Haret“, Comisia nr. 22 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Spiru Haret“ (cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Mocanu Constantin. conf. univ. dr. geografie, A.S.E. — Bucureşti. Liceul nr. 37. Comisia nr. 23 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 37 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Croitoru Vasilica. conf. univ. dr. chimie, Universitatea — Bucureşti. Liceul nr. 37. Comisia nr. 24 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr 37 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ionescu Varo-Mircea, prof. univ. dr. doc. şt. biologice. Universitatea Bucureşti. Liceul „E. Racoviţă“. Comisia nr. 25 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţiii de la Liceul „E. Racoviţă“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Florian Alexandru, conf. univ. dr. filozofie. Institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul „E. Racoviţă“. Comisia nr. 26 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,E. Racoviţă“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Zeveleanu Constantin, conf. univ. matematici. Institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul“. Comisia nr. 27 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihai Viteazul“ (cursuri de zi). Preşedinte : Botez Mihai, prof univ. dr. matematici, Institutul politehnic ..Gh. Gheorghiu-Dej“ , Bucureşti Liceul „Mihai Viteazul“. Comisia nr. 23 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihai Viteazul“ (cursuri de zi). Preşedinte : Pîrvu Aurel, prof. univ. matematici. Institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul". Comisia nr 29 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihai Viteazul“ (cursuri serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restantieri). Preşedinte : Isopescu Alexandru, conf. univ. dr. fizică, A.S.E . Bucureşti I frSCeNTEIA TINERETULUI" pag. 3 VINERI II IUNIE 1971