Scînteia Tineretului, iunie 1972 (Anul 28, nr. 7166-7191)

1972-06-14 / nr. 7177

rSClNTEIA TINERETULUI" pag. 3 CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR DE BACALAUREAT (Urmare din pag. a 11-a) Liceul Jidvei. Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Jidvei (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Tirlea Ion, prof. gr. X, pedagogie, director Liceul Sebeş. Liceul Ocna Mureş. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Ocna Mureş (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Lazăr Valeriu, lector univ. istorie, Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul Sebeş. Comisia nr. 16 reală, limba de predare română şi germană. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile limba de predare română şi germană ale Lie. Sebeş (cursuri de zi). Preşedinte : Moţiu Adrian, conf. univ. dr. geologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Sebeş. Comisia nr. 17 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Sebeş (cursuri de zi). Preşedinte : Bîrluţiu Traian, prof. gr. I pedagogie, Liceul „Avram Iancu" Aiud. Liceul Sebeş. Comisia nr. 18 I mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţiii de la Lie. Sebeş (cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Baia Vichentie, şef lucrări biologie, Institutul agronomic Timişoara. Liceul Teiuş. Comisia nr. 19 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Teiuş (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Popescu Dan, lector univ. fizică, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Horia" Zlatna. Comisia nr. 20 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Horia“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Lupaşcu Dumitru, prof. gr. II istorie, directorul Liceului Baia de Arieş. JUDEŢUL ARAD Liceul „Ion Slavici" Arad. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Slavici“ (cursuri de zi). Preşedinte : Lazăr Jucu Doina, conf. univ. dr. chimie. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul „Ion Slavici" Arad. Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Slavici“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Popa Ion, conf. univ. dr. fizică. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 3 Arad. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Nichioi Alexandru, conf. univ. dr. fizică. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 3 Arad. Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 3 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Cazacu Mihai, lector univ. filologie, Universitatea Timişoara. Liceul nr. 3 Arad. Comisia nr. 5 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 3 (cursuri serale). Preşedinte : Constantin Ema, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 3 Arad. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare maghiară ale Lie. nr. 3 şi Lic. „Ion Slavici", (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Menessy Iuliu, conf. univ. dr. chimie. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 4 Arad. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română şi germană. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi germană ale Lie. nr. 4 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Hummel Ioan, conf. univ. fizică, Universitatea Timişoara. Liceul nr. 5 Arad. Comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 5 (cursuri de zi). Preşedinte : Drcucean Aurel, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul Curtici. Comisia nr. 9 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Curtici (cursuri de zi). Preşedinte : Tripcea Teodor, conf. univ. dr. filologie, Universitatea Timişoara. . Liceul Pincota. Comisia nr. 10 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Pincota (cursuri de zi). Preşedinte : Rădoi Arsene, şef lucrări dr.. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul Chişineu Criş. Comisia nr. 11 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Chişineu Criş (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Dumitraşcu Sever, lector univ. istorie. Institutul pedagogic Oradea. Liceul Sebiş, Comisia nr. 12 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Sebiş (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Bucă Marin, conf. univ. dr. filologie. Universitatea Timişoara. Liceul Ineu. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Ineu (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Arsenie Dumitru, şef lucrări, Insitutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul Ineu. Comisia nr. 14 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Ineu (cursuri de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Botiş Valeria, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Oradea. Liceul Lipova. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Lipova (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Babuţia Ioan, conf. univ. dr.. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul Nâdlac. Comisia nr. 16 mixtă, limba de predare română şi slovacă. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi slovacă ale Lie. Nădlac şi de la secţia pedagogică cu limbă de predare slovacă (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Olteanu Pandele, prof. univ. dr. docent filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Gheorghe Lazăr" Pecica. Comisia nr. 17 reală, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Gh. Lazăr“ cu limba de predare română şi de la Lie, nr 2 cu limba de predare maghiară (cursuri de zi şi restanţieri). . Preşedinte: Hegedüs Atilla, lector univ. dr. fizică. Institutul politehnic, „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul Vinga, Comisia nr. 18 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Vinga (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Soceneanţu Aurel, conf. univ. dr., Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul Sîntana. Comisia nr. 19 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Sintana (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Haida Virgil, şef lucrări. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul Gurahonţ. Comisia nr. 20 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Gurahonţ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte: Bieahu Victor, prof. gr. I geografie, Liceul din Lipova. Liceul Cermei. Comisia nr. 21 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Cermei (cursuri de zi). Preşedinte : Covic Valentin, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Oradea. Liceul Săvirşin. Comisia nr. 22 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Săvirşin (cursuri de zi). Preşedinte : Herşcovici Otto, lector univ. geografie. Universitatea Timişoara. JUDEŢUL ARGEŞ Liceul „Nicolae Bălcescu" Piteşti. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „N. Bălcescu" (cursuri de zi). Preşedinte : Manoliu Ion, prof. univ. Institutul de construcţii Bucureşti Liceul „Nicolae Bălcescu" Piteşti. Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Nicolae Bălcescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bodnărescu Horia, conf. univ. matematică. Institutul de petrol Ploieşti Liceul „Nicolae Bălcescu“ Piteşti. Comisia nr. 3 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „N. Bălcescu" (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Dobrinescu Dumitru, şef lucr. chimie, Institutul de petrol, gaze şi geologia Bucureşti Liceul „Nicolae Bălcescu" Piteşti. Comisia nr. 4 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „N. Bălcescu“ şi Liceul de muzică şi arte plastice (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Hassan Ivonne, lector univ. filologie. Institutul de arte plastice „N. Grigorescu“ Bucureşti Liceul „Zinca Golescu" Piteşti. Comisia nr. 5 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de ta Lie. „Z. Golescu“ (cursuri de zi). Preşedinte : Todor Ion, prof. univ. dr. biologie. Institutul pedagogic Piteşti Liceul „Zinca Golescu" Piteşti. Comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Z. Golescu“ (cursuri de zi, învâţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Dragomirescu Gheorghe, conf. univ. filologie. Institutul pedagogic Piteşti Liceul „Zinca Golescu" Piteşti. Comisia nr. 7 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Z. Golescu“ (cursuri de zi). Preşedinte Şoigan Pompiliu, lector univ. dr. geologie. Institutul pedagogic Piteşti. Liceul „Zinca Golescu" Piteşti. Comisia nr. 8 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Z Golescu“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Mirescu Nicolae, conf. univ. dr. matematică. Institutul politehnic Bucureşti Liceul „Alexandru Odobescu" Piteşti. Comisia nr. 19 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Al. Odobescu“ (cursuri de zi).Preşedinte : Alecu Petre, lector univ. matematică, Institutul politehnic Bucureşti Liceul „Alexandru Odobescu" Piteşti, Comisia nr. 10 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Al. Odobescu“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Marinescu Ion, prof. univ. dr. biologie. Institutul pedagogic Piteşti Liceul „Alexandru Odobescu" Piteşti. Comisia nr. 11 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Al. Odobescu“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Moise Ion, conf. univ. dr. filologie, Institutul pedagogic Piteşti Liceul seral Ştefăneşti. Comisia nr. 12 reală, limba de predare romînă. Se vor prezenta candidaţii de la Lie seral (cursuri serale şi restanţieri) Preşedinte : Arsenescu Nicolae, şef lucr. chimie. Institutul pedagogic Piteşti Liceul „Dinicu Golescu" Cimpulung. Comisia nr. 13 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Golescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Pop Z. N. Augustin, prof. univ. dr. filologie, Institutul pedagogic Piteşti, Liceul „Dinicu Golescu" Câmpulung. Comisia nr. 14 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Golescu“ (cursuri de zi şi invăţămint fără frecvenţă). Preşedinte : Boiangiu Ana, şef lucr. fizică, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Dinicu Golescu“ Cîmpulung. Comisia nr. 15 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Golescu“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Costinescu Polixenia, conf. univ. dr. chimie. Institutul de petrol Ploieşti. Liceul nr. 2 Cîmpulung. Comisia nr. 16 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 Cîmpulung şi Liceul de atletism (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Gheghea Ion, şef lucr. de Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 2 Cîmpulung. Comisia nr. 17 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 2 şi Liceul de atletism (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Posea Aurora, lector univ. geografie. Universitatea Bucureşti. Liceul „Vlaicu Vodă" Curtea de Argeş. Comisia nr. 18 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Vlaicu Vodă“ (cursuri de zi). Preşedinte: Moncea Jean, conf. univ. matematică, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Vlaicu Vodă" Curtea de Argeş. Comisia nr. 19 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Vlaicu Vodă“, cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri şi de la Liceul Domneşti, cursuri de zi. Preşedinte : Iosif Elena, lector univ. pedagogie. Universitatea Bucureşti. Liceul Costeşti. Comisia nr. 20 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Costeşti (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Săraru Stelian, lector univ. biologie, Institutul pedagogic Piteşti. Liceul Costeşti. Comisia nr. 21 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Costeşti (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bidescu Maria, prof. gr. I filologie, Liceul „N. Bălcescu“ Piteşti. Liceul Topoloveni. Comisia nr. 22 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Topoloveni (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Tomescu Gheorghe, conf. univ. dr. Academia de studii economice Bucureşti. Liceul Vedea. Comisia nr. 23 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Vedea (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Zaharescu Ion, prof. gr. I geografie, Liceul „Vlaicu Vodă“ Curtea de Argeş. Liceul Stîlpeni. Comisia nr. 24 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Stîlpeni (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Manolache Dom, prof. gr. I matematică, director, Liceul „Vlaicu Vodă“ Curtea de Argeş, Liceul Rucăr. Comisia nr. 25 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Rucăr (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Vasiliu Gheorghe, conf. univ. dr. biologie. Institutul pedagogic Piteşti. Liceul Corbeni. Comisia nr. 26 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Corbeni (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Diaconescu Mihail, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Piteşti. JUDEŢUL BACAU Liceul „George Bacovia" Bacău. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „G. Bacovia“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Lupu Nicolae, conf. univ. dr. geografie. Institutul pedagogic Bacău. Liceul „Vasile Alecsandri“ Bacău. Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „V. Alecsandri“ (cursuri de zi). , Preşedinte: Marinescu Mihai, conf. univ. chimie. Institutul politehnic Iaşi. Liceul „Vasile Alecsandri“ Bacău. Comisia nr. 3 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „V. Alecsandri“ (cursuri de zi). Preşedinte: Ciubotaru Valerian, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Bacău. Liceul „Vasile Alecsandri" Bacău. Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezena candidaţii de la Lic. nr. 3 (invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Oniceanu Mihai, şef lucrări geologie. Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 3 Bacău. Comisia nr. 5 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 3 (cursuri de zi). Preşedinte: Bantaş Gheorghe, lector univ. dr. matematică, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 3 Bacău. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 3 şi Liceul de muzică (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ciobanu Ioan, lector univ. Institutul Pedagogic Bacău. Liceul „Lucreţiu Pătrăşcanu" Bacău. Comisia nr. 7 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „L. Pătrăşcanu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte: Orlovschi Nicolae, conf. univ. dr. fizică. Institutul politehnic Iaşi. Liceul „Lucreţiu Pătrăşcanu" Bacău. Comisia nr. 8 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „L. Pătrăşcanu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Alexandrescu Ecaterina, lector univ. filologie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul „Lucreţiu Pătrăşcanu" Bacău. Comisia nr. 9 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „L. Pătrăşcanu“ (cursuri serale). Preşedinte: Singurel Ghiţă, lector univ. dr. fizică, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 1 Oraşul Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 10 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Trufaş Vaier, lector univ. dr. geografie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Oraşul Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 11 reală, limba de predare română. , Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 (cursuri serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Vrabie Liviu, lector univ. biologie, Institutul pedagogic Bacău. Liceul nr. 2 Oraşul Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 12 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 şi Lic. de gimnastică (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte: Cojocaru Constantin, lector univ. filologie. Institutul pedagogic Bacău. Liceul nr. 2 Oraşul Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte: Caraiani Viorica, şef lucrări dr. chimie. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul Buhuşi. Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Buhuşi (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Mercheş Ioan, lector univ. dr. fizică, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul Buhuşi. Comisia nr. 15 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Buhuşi (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Caproşu Maria, lector univ, chimie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul Moineşti. Comisia nr. 16 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Moineşti şi secţia serală Zemeş (cursuri de zi şi serale). Preşedinte: Stan Costici, lector univ. matematică, Institutul pedagogic Bacău. Liceul Moineşti. Comisia nr. 17 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Moineşti (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Bălan Mihai, lector univ. geografie. Institutul padagogic Bacău. Liceul Comăneşti. Comisia nr. 18 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Comăneşti şi secţia serală Dărmăneşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Popa Valeriu, lector univ. matematică. Institutul pedagogic Bacău. Liceul Comăneşti. Comisia nr. 19 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Comăneşti (cursuri de zi, învăţământ fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Lefter Marilena, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Bacău. Liceul Tg. Ocna. Comisia nr. 20 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Tg. Ocna (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte: Savin Leontina, lector univ. biologie. Institutul pedagogic Bacău. Liceul Podu Turcului. Comisia nr. 21 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Podu Turcului (cursuri de zi, învăţământ fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Căşeriu Cezar, lector univ. biologie, Institutul pedagogic Bacău. JUDEŢUL BIHOR Liceul „Emanuil Gojdu" Oradea, Comisia nr. 1 reală, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „E. Gojdu“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Şuteu Alexandru, conf. univ. dr. chimie, Institutul pedagogic Oradea. Liceul „Emanuil Gojdu" Oradea. Comisia nr. 2 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „E Gojdu“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Copii Maria, prof. gr. II filologie, dir. Liceului nr. 2 Oradea. Liceul „Emanuil Gojdu" Oradea. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „E. Gojdu“ (cursuri serale). Preşedinte : Chişu Ioan, conf. univ. dr. Universitatea „Babeş- Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Oradea. Comisia nr. 4 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte: Piscoi Maria, prof. gr. II psihologie, dir. Liceul pedagogic Beiuş. Liceul nr. 2 Oradea- Comisia nr. 5 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Diculescu Vladimir, prof. univ. dr. istorie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Oradea. Comisia nr. 6 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 (cursuri serale). Preşedinte : Lung Nicolae, lector univ. matematică, Institutul pedagogic Oradea. Liceul „Alexandru Moghioroş" Oradea. Comisia nr. 7 reală, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Al. Moghioroş“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Toth Alexandru, conf. univ. matematică, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Alexandru Moghioroş" Oradea. Comisia nr. 8 umanistă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Al. Moghioroş“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Szegő Ecaterina, lector univ. filozofie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Alexandru Moghioroş" Oradea. Comisia nr. 9 reală, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ,„Al. Moghioroş“ (cursuri serale). Preşedinte : Makkay Klára, lector univ. dr. chimie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj-Liceul nr. 4 Oradea. Comisia nr. 10 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 4 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Cîmpian Vasile, lector univ. matematică, Institutul pedagogic Oradea. Liceul nr. 4 Oradea. Comisia nr. 11 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 4 şi Liceul de muzică şi arte plastice (cursuri de zi). Preşedinte : Blajovici Traian, lector univ. filologie. Institutul pedagogic Oradea. Liceul nr. 4 Oradea. Comisia nr. 12 mixtă, limba de pedare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 4 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Felszegy Edmund, prof. univ. dr. biologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Aleşd. Comisia nr. 13 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Aleşd (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Crăciun Octaviana, şef lucr. dr. biologie, Inst. de medicină şi farmacie Cluj. Liceul Vadul Crişului. Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Vadul Crişului (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Dale Maria, prof. gr. II filologie, director Liceul nr. 2 Beiuş. Liceul „Samuil Vulcan" Beiuş. Comisia nr. 15 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „S. Vulcan“ şi Lie. nr. 2 Beiuş (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Radu Florin, lector univ, matematică, Institutul, pedagogic Oradea. Liceul „Samuil Vulcan" Beiuş. Comisia nr. 16 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii , de la Lic. „S. Vulcan“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Vesa Vasile, lector univ. istorie, Universitatea „Babeş-Bolyai“, Cluj. Liceul Oraşul Dr. Petru Groza-Comisia nr. 17 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Oraşul Dr. P. Groza (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Ifrim Mircea, şef lucrări, dr. biologie, Institutul de medicină şi farmacie Cluj. Liceul Vaşcău. Comisia nr. 18 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Vaşcău (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Suciu Iosif, prof. gr. II biologie-chimie, dir. adj., Liceul „Emanuil Gojdu“ Oradea. Liceul Marghita. Comisia nr. 19 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Marghita (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Pop P. Grigore, lector univ. dr. geografie, Institutul pedagogic Oradea. Liceul Marghita. Comisia nr. 20 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Marghita (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Mate Ioan, lector univ. dr. chimie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Popeşti. Comisia nr. 21 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Popeşti (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Vesa Petru, prof. gr. II biologie, chimie, dir. Liceul Dr. Dr. P. Groza. Liceul Săcuieni. Comisia nr. 22 reală, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. Săcuieni (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Gilău Ludovic, lector univ. chimie, Institutul pedagogic Oradea. Liceul Valea lui Mihai. Comisia nr. 23 reală, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. Valea lui Mihai (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Isai Savu, lector univ. matematică, Institutul pedagogic Oradea. Liceul „Arany Ianos" Salonta. Comisia nr. 24 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. Salonta (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Szöcs Iosif, conf. univ. Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul Ţinea. Comisia nr. 25 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Ţinea (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Rus Coriolan, lector univ. fizică, Institutul pedagogic Oradea. JUDEŢUL BISTRIŢA-NASAUD Liceul „Liviu Rebreanu" Bistriţa. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română şi germană. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi germană ale Lie. „L. Rebreanu“ (cursuri de zi). Preşedinte : Stugren Bogdan, conf. univ. dr. biologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Liviu Rebreanu" Bistriţa. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ,,L. Rebreanu“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Negrea Ion, lector univ. matematică, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Andrei Mureşanu" Bistriţa. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lic. „A. Mureşanu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Precup Octavian, şef lucrări dr. biologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul „George Coşbuc" Năsăud, Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „G. Coşbuc" (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ghiţescu Tamara, şef lucrări geologie, Institutul politehnic Cluj. Liceul nr. 2 Năsăud. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, nr. 2 Năsăud şi Liceul Nimigea (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Crăciun Ioan, şef lucrări fizică, Institutul politehnic Cluj. Liceul Beclean. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Beclean (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Găzdac Grigore, prof. gr. I filozofie, director Liceul „G. Coşbuc" Năsăud. Liceul Singeorz Băi : Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Singeorz Băi (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Hrişcă Corina, lector univ. filozofie, Institutul politehnic Cluj. Liceul Prundu Bîrgăului. Comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Prundu Bîrgăului, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Cuţova Ion, prof. gr. I filologie, Liceul „A. Mureşanu“ Bistriţa. Liceul Teaca. Comisia nr. 9 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Teaca (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Susan Iile, şef lucrări geografie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. JUDEŢUL BOTOŞANI Liceul „August Treboniu Laurian“ Botoşani. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „A. T. Laurian“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Ursescu Dan, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic Iaşi. Liceul „August Treboniu Laurian“ Botoşani, Comisia nr. 2 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „A. T. Laurian“ şi Liceul de muzică (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Călinescu Cicerone, lector univ. filologie, Universitatea „Al. I. Cuza" Iaşi. Liceul „Mihai Eminescu" Botoşani. Comisia nr. 3 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Mihai Eminescu“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Deutsch Rudolf, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic Iaşi, Liceul „Mihai Eminescu" Botoşani. Comisia nr. 4 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „M. Eminescu" (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Priscornic Romulus, lector univ. filologie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul Darabani. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii, de la Lic. Darabani (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Gheorghe Amarandei, prof gr. II istorie, director Liceul nr. 1 Dorohoi. Liceul nr. 1 Dorohoi. Comisia nr. 6 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Rucinschi Eugenia, conf. univ. dr. chimie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 1 Dorohoi. Comisia nr. 7 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 Dorohoi (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Diaconescu Traian, lector univ. filologie, Universitatea „Al. X. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 2 Dorohoi. Comisia nr. 8 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Acker Constantin, conf. univ. dr. matematică, Institutul politehnic Iaşi. Liceul nr. 2 Dorohoi. Comisia nr. 9 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, nr. 2 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Jenina Maria, lector univ. istorie. Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul Săveni. Comisia nr. 10 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Săveni (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Rotundu Vasile, lector univ. filologie. Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul Săveni. Comisia nr. 11 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Săveni (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Marin Costică, lector univ. filozofie. Universitatea „Al. I. Cuza" Iaşi. Liceul Bucecea. Comisia nr. 12 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Bucecea (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte: Atudoroaie Dumitru, prof. gr. II istorie, Liceul „A. T. Laurian“ Botoşani. Liceul Rădăuţi Prut. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Rădăuţi Prut (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Diaconiţă Vasile, lector univ. dr. fizică, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul Ştefăneşti. Comisia nr. 14 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Ştefăneşti (cursuri de zi). Preşedinte : Guţi Victor, prof. gr. I, geografie, Liceul nr. 1 Dorohoi. Liceul Truşeşt. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Truşeşti (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Scutru Victor, lector univ. fizică, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul Vorniceni. Comisia nr. 16 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Vorniceni (cursuri de zi). Preşedinte: Leonte Ştefan, prof. gr. I, filologie, Liceul „M. Eminescu“ Botoşani. JUDEŢUL BRAŞOV Liceul nr. 1 Braşov. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 1 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Munteanu Giuseppe, prof. univ. dr. fizică, Universitatea Braşov. * 1 ■ . Liceul nr. 1 Braşov. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Iac. nr. 1 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Duldner Maria, lector univ. pedagogie. Universitatea Braşov. Liceul nr. 1 Braşov. Comisia nr. 3 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 (cursuri serale). Preşedinte : Voina Ecaterina, şef lucrări chimie. Universitatea Braşov. Liceul nr. 1 Braşov. Comisia nr. 4 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte: Tică Rădica, şef lucrări chimie, Universitatea Braşov. Liceul nr. 2 Braşov. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, nr. 2 şi Lie. Predeal (cursuri de zi). Preşedinte : Bednar Victoria, conf. univ. dr. chimie. Universitatea Braşov. Liceul „Dr. Ion Meşotă“ Braşov. Comisia nr. 6reaţă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Dr. I. Meşotă“ (cursuri de zi). Preşedinte : Marga Gheorghe, conf. univ. dr. Universitatea Braşov. Liceul „Dr. Ion Meşotă“ Braşov. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Dr. I. Meşotă“ (cursuri de zi şi restanţieri). , Preşedinte : Puiu Ilie, conf. univ. dr., Academia de studii economice Bucureşti, Liceul „Dr. Ion Meşotă" Braşov. Comisia nr. 8 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Dr. I. Meşotă“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Ionaşcu Nicu, şef lucrări fizică, Universitatea Braşov. Liceul nr. 4 Braşov. Comisia nr. 9 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 4 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Parpală Vasile, conf. univ. fizică, Universitatea Braşov. Liceul nr. 4 Braşov. Comisia nr. 10 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 4 Braşov, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Lerch Rudolf, lector univ. dr. chimie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Unirea“ Braşov. Comisia nr. 11 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Unirea“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ploeşteanu Maria, lector univ. matematică. Universitatea Braşov. Liceul „Unirea" Braşov. Comisia nr. 12 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Unirea“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Papastate Constantin, prof. univ. dr. docent filologie, Universitatea Craiova. Liceul „Unirea" Braşov. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Unirea“ (cursuri serale).. Preşedinte : Alexandru Petre, şef lucrări, dr., Universitatea Braşov, Liceul „Unirea" Braşov. Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Unirea“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Sisak Ştefan, şef lucrări fizică, Universitatea Braşov. Liceul „J. Honterus" Braşov. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare germană. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „J. Honterus" (cursuri de zi). Preşedinte : Rothbacher Hans, conf. univ. dr. chimie, Universitatea Braşov. Liceul de muzică şi arte plastice Braşov. Comisia nr. 16 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, de muzică şi arte plastice (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Popovici Sabina, prof. gr. I biologie, Liceul nr. 1 Braşov. (Continuare în pag. a IV-a) .....................„P MIERCURI 14 IUNIE 1972