Scînteia Tineretului, iunie 1972 (Anul 28, nr. 7166-7191)

1972-06-14 / nr. 7177

„SCâNTEIA TINERETULUI" pag. 2 MIERCURI 14 IUNIE 1972  MUNICIPIUL BUCUREŞTI Liceul „Nicolae Bălcescu“. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de ta Lie. „N. Bălcescu“ (cursuri de zi). Preşedinte : Ţiţeica Radu, prof. univ. dr. docent fizică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Nicolae Bălcescu”. Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „N Bălcescu“ (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă). Preşedinte : Teodorescu Petre, conf. univ. dr. docent matematică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Nicolae Bălcescu". Comisia nr. 3 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „N. Bălcescu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Bolgiu Ovidiu, prof. univ. fizică, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Nicolae Bălcescu". Comisia nr. 4 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „N. Bălcescu“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Stoica Stelian, conf. univ. dr. filozofie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Tudor Vladimirescu". Comisia nr. 5 reală, limba de predare română- Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi). Preşedinte: Protopescu Marius, prof. univ. dr., Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Tudor Vladimirescu“, Comisia nr. 6 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „T. Vladimirescu“ (cursuri serale). Preşedinte : Dumitraş Viorel, conf. univ. dr. matematică, Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „Tudor Vladimirescu“, Comisia nr. 7 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Camboli Dimitrie, conf. univ. dr. chimie. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Tudor Vladimirescu“. Comisia nr. 8 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Georgescu Al. Paul, conf. univ. dr. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Ion Neculce“. Comisia nr. 9 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Neculce“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Mihăileanu Nicolae, prof. univ. dr docent matematică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Ion Neculce“, Comisia nr. 10 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Neculce“ (cursuri serale şi invăţămint fără frecvenţă). Preşedinte : Caragheorghe Emil, prof. univ., Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Ion Neculce". Comisia nr. 11 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie „I. Neculce“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Strihan Andrei, prof univ. dr. filozofie. Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale“ Bucureşti. Liceul „Aurel Vlaicu". Comisia nr. 12 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „A. Vlaicu“ (cursuri de zi). Preşedinte : Zapan Mihai, prof. univ. dr. docent chimie, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Aurel Vlaicu". Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „A. Vlaicu“ (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Botez Mihai, prof. univ. dr. docent matematică. Institutul politehnic Bucureşti-Liceul „Aurel Vlaicu". Comisia nr. 14 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „A. Vlaicu“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Nichifor Natalia, conf. univ. filologie. Institutul de medicină şi farmacie Bucureşti Liceul „Mihail Sadoveanu". Comisia nr. 15 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „M. Sadoveanu“ (cursuri de zi). Preşedinte : Soare Mircea, prof. univ. dr. docent. Institutul de construcţii Bucureşti-Liceul „Mihail Sadoveanu". Comisia nr. 16 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „M. Sadoveanu“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Timoveanu Mircea, conf. univ. matematică. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Mihail Sadoveanu“. Comisia nr. 17 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „M. Sadoveanu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Rebuşapcă Dimitrie, conf. univ. dr.. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 6. Comisia nr. 18 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 6 (cursuri de zi şi restanţieri). ... . . . . , Preşedinte : Lelescu Gheorghe, conf. univ., Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 6. Comisia nr. 19 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 6 (cursuri de zi şi serale). . . Preşedinte : Bădescu Teodor, conf. univ. dr. chimie, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Ion Luca Caragiale". Comisia nr. 20 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. L. Caragiale“ şi Liceul nr. 35 (cursuri de zi). Preşedinte : Pîrvu Aurel, prof. univ., Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Ion Luca Caragiale“. Comisia nr. 21 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Popescu Grigore, conf. univ., Institutul de medi-, cină şi farmacie Bucureşti. Liceul „Ion Luca Caragiale". Comisia nr. 22 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „I. L. Caragiale“ şi Liceul nr. 35 (cursuri de zi). Preşedinte : Popescu Ion, prof. gr. filologie, directorul Liceului „Mihai Viteazul“ Bucureşti. Liceul „Ion Luca Caragiale“. Comisia nr. 23 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. L. Caragiale“ (cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Isopescu Alexandru, prof. univ. dr., Academia de Studii Economice, Liceul „Emil Racoviţă". Comisia nr. 24 reală, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „E. Racoviţă“ (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Boiangiu Dumitru, conf. univ. matematică, Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „Emil Racoviţă". Comisia nr 25 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „E. Racoviţă“ (cursuri de zi, serale, învâţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Picoş Constantin, conf. univ. dr. biologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Zoia Kosmodemianskaia“. Comisia nr. 26 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Z. Kosmodemianskaia" (cursuri de zi). Preşedinte : Ivănescu Magda, conf. univ. dr. chimie, Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti.• Liceul „Zoia Kosmodemianskaia". Comisia nr. 27 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Z. Kosmodemianskaia“ (cursuri de zi). Preşedinte : Lăzărescu Gheorghe, conf. univ. dr. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Dimitrie Cantemir". Comisia nr. 28 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Cantemir“ (cursuri de zi). Preşedinte : Palade Gheorghe, prof. univ., Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Dimitrie Cantemir". Comisia nr. 29 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Cantemir“ (cursuri de zi, serale, invăţăminte fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ciofu Angela, conf. univ. dr. chimie, Institutul agronomic „N. Bălcescu" Bucureşti. Liceul „Spiru Haret". Comisia nr. 30 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Spiru Haret" (cursuri de zi şi restanţieri) Preşedinte : Hangan Teodor, prof. univ. dr. matematică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Spiru Haret". Comisia nr. 31 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Spiru Haret" (cursuri serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Cucurezeanu Iile, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Spiru Haret". Comisia nr. 32 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Spiru Haret“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Mocanu Constantin, conf. univ. dr., geografie Academia de studii economice Bucureşti, Liceul „Mihai Viteazul“, Comisia nr. 33 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihai Viteazul“ (cursuri de zi). Preşedinte : Petrea Ion, conf. univ. dr. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul". Comisia nr. 34 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihai Viteazul" (cursuri de zi). Preşedinte : Roşculeţ Marcel, prof. univ. dr. doc. matematică, Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „Mihai Viteazul“, Comisia nr. 35 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihai Viteazul" şi Liceul nr. 14 (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Beşliu Călin, prof. univ. dr. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul". Comisia nr. 36 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihai Viteazul“ (cursuri de zi, învăţământ fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Airinei Ştefan, conf. univ. dr. doc. geologie, Universitatea Bucureşti, Liceul „Mihai Viteazul“, Comisia nr. 37 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Viteazul“ (cursuri serale, şi restanţieri). Preşedinte: Sudan Gabriel, prof. univ. dr. docent matematică, Institutul de arhitectură „I. Mincu“ Bucureşti. Liceul nr. 15. Comisia nr. 38 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 15 (cursuri de zi). Preşedinte: Ionescu Viorica, prof. univ. dr. matematică, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 15. Comisia nr. 39 reală, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 15 şi Lic. nr. 9 cu limba de predare maghiară (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte: Grecu Voicu, conf. univ. dr. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 15. Comisia nr. 40 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 15 (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Jalbă Zamfira, conf. univ. dr., Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul nr. 15. Comisia nr. 41 reală, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 15 (cursuri serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Grama Ion, prof. univ. dr. docent. Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti Liceul „George Coşbuc". Comisia nr. 42 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „G. Coşbuc“ (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Mihai Nicolae, cont univ. chimie, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „George Coşbuc". Comisia nr. 43 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „G. Coşbuc“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte • Beca Constantin, prof. univ. dr. geologie. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Matei Basarab". Comisia nr. 44 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Matei Basarab“ (cursuri de zi şi invăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Bogdănescu Virgil, conf. univ. matematică. Institutul petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Matei Basarab", If comisia nr. 45 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „M. Basărab“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Rădulescu Ionel, prof. gr. II matematică, direc- . torul Liceului „Ion Creangă“ Bucureşti. Liceul „Matei Basarab". Comisia nr. 46 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „M. Basarab“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Costin Cornelia, conf. univ. dr. fizică. Universitatea Bucureşti. Liceul „Matei Basarab“. Comisia nr. 47 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta: candidaţii de la Lic. „Matei Basarab“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Popa Cornel, conf. univ dr. filozofie. Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „Mihai Eminescu“. Comisia nr. 48 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „M. Eminescu" (cursuri de zi). Preşedinte : Dumitrescu Gheorghe, prof. univ. dr. docent pedagogie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Mihai Eminescu", Comisia nr. 49 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „M. Eminescu“ (cursuri serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Teodorescu Grigore, conf. univ. dr. chimie, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Mihai Eminescu". Comisia nr. 50 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „M. Eminescu" (cursuri de zi). Preşedinte : Grigorescu Victor, conf. univ. dr. Institutul de medicină şi farmacie Bucureşti. Liceul „Ion Creangă“. Comisia nr. 51 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „I. Creangă“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte: Cuculescu Ion, conf. univ. dr. matematică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Ion Creangă". Comisia nr. 52 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Creangă“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte: Răban Luiza, prof. gr. I, directorul Liceului „N. Bălcescu" Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai". Comisia nr. 53, reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. ,,Gh. Şincai* (cursuri de zi). Preşedinte : Nicolescu Alexandru, prof. univ. dr. docent matematică, Institutul de petrol, gaze şi geologie — Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai“. Comisia nr. 54 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Gh. Şincai“. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Müller Leonar, conf. univ. dr. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai“. Comisia nr. 55 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Gh. Şincai“ (cursuri serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri).. . Preşedinte : Pop Simona, conf. univ. dr. matematică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai". Comisia nr. 56 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Gh. Şincai" şi Liceul nr. 41 (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Berciu Lucia, conf univ..dr. filologie, Academia de studii economice. Liceul nr. 21. Comisia nr. 57 mixtă, limba de predare germană. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 21 (cursuri de zi). Preşedinte : Smighelschi Octavian, conf. univ. dr. chimie. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr". Comisia nr. 58 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi). ■ ■"'* ' -Preşedinte : Crăifăleanu Dionisie, conf. univ. dr. Institutul politehnic Bucureşti. • v v.. Liceul „Gh. Lazăr", Comisia nr. 59 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi). Preşedinte : Rabega Constantin, prof. univ. dr. docent chimie, Universitatea Bucureşti, Liceul „Gh. Lazăr". Comisia nr. 60 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Gh. Lazăr" (cursuri serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Tirea Doina, prof. gr. II chimie, directorul Liceului : „Cl. A. Rosetti“ Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr". Comisia nr. 61 umanistă, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi şi invăţămint fără frecvenţă). Preşedinte : Georgescu Ştefan, prof. univ. dr. filozofie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Dimitrie Bolintineanu“. Comisia nr. 62 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi).Preşedinte : Ciobanu Gheorghe, conf. univ. dr. fizică Universitatea Bucureşti. Liceul „Dimitrie Bolintineanu". Comisia nr. 63 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Bolintineanu“ (cursuri serale şi invăţămint fără frecvenţă). Preşedinte: Teşcan Vasile, conf. univ. dr. chimie, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Dimitrie Bolintineanu“, Comisia nr. 64 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte: Georgescu Florin, conf. univ. dr. filozofie, Institutul de medicină şi farmacie Bucureşti, Liceul nr. 24. Comisia nr. 65 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 24 (cursuri de zi). Preşedinte : Sămboan Gavril, prof. univ. dr. matematică, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 25. Comisia nr. 66 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 25 (cursuri de zi). Preşedinte : Lambrino Vladimir, conf. univ. dr. chimie, Institutul de medicină şi farmacie Bucureşti. Liceul nr. 25. Comisia nr. 67, reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Ii,ic. nr. 25 (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Atanasiu Lucian, conf. univ. dr. biologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 25. Comisia nr. 68 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 25 (cursuri de zi). Preşedinte: Florian Alexandru’ ?îf' J univ- dr- filozofie, Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul „Alexandru Ioan Cuza“. Comisia nr. 69 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Al. I. Cuza" (cursuri de zi). Preşedinte : Şovu , Gheorghe, prof. gr. I filologie, directorul Liceului nr. 39 Bucureşti, liceul „Alexandru Ioan Cuza", Comisia nr. 70 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Al. I. Cuza“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte: Gruia Leo Nicu, conf. univ.,matematică, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Alexandru Ioan Cuza", Comisia nr. 71 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta : candidaţii de la Lie. „Al. I. Cuza“ (cursuri de zi). Preşedinte : Cristea Ionescu Tira, conf. univ. dr. istorie, Institutul de medicină şi farmacie Bucureşti. Liceul „George Călinescu". Comisia nr. 72 umanistă, limba de predare română. Se vor pre-Z^nta»,.cWdid?ții de Ia Lie. „G. Călinescu" (cursuri de zi si restanţieri)... Preşedinte: Djamo Lucia, conf. • univ. dr. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „George Călinescu". Comisia nr.73 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „G. Călinescu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Croitoru Vasilica, prof. univ. dr. chimie. Universitatea Bucureşti,Liceul „George Călinescu". Comisia nr. 74 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „G. Călinescu“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Teodorescu Ion, conf. univ. dr. matematică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Dr. Petru Groza". Comisia nr. 75 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Dr. P. Groza“ (cursuri de zi). Preşedinte : Halanay Aristide, prof. univ. dr. docent matematică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Dr. Petru Groza“. Comisia nr. 76 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie- „Dr. P. Groza“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Lăcătuşu Matilda, conf. univ. de biologie. Universitatea Bucureşti. Liceul „Alexandru Sahia". Comisia nr. 77 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Al. Sahia" (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Lazăr Costinei, conf. univ. dr. Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „Alexandru Sahia", Comisia nr. 78 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la lb. „Al- Sahia“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Vrejoiu Constantin, conf. univ. dr. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 30. Comisia nr. 79 reală, limba de predare română- Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 30 (cursuri de zi). Preşedinte : Armeanu Virgil, prof. univ. dr. doc. chimie, Academia de studii economice Bucureşti. Liceul nr. 30. Comisia nr. 80 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lieu nr. 30 (cursuri de zi şi restanţieri). . Preşedinte : Filimon Ion, prof. Univ. dr. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti, Liceu nr. 30, Comisia nr. 81 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 30 (cursuri serale). Preşedinte : Hangea Nicolae, conf. univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 31. Comisia nr. 82 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 31 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Hanganu Elisabeta, conf. univ. dr. geologie, Universitatea Bucureşti-Liceul nr. 32. Comisia nr. 83, reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 32 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Ionescu Varo Mircea, prof. univ. dr- doc. biologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 32. Comisia nr. 84 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la: Lic. nr. 32 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Vianu Samu, conf univ. dr. istorie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 33. Comisia nr. 85 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 33 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte: Barbălat Ion, prof. univ. matematică. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 33. Comisia nr. 86 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 33 (cursuri de zi şi restanţieri)! Preşedinte: Jercan Elena, conf. univ. dr. chimie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 34,Comisia nr. 87, mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 34 (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte:: Dobrescu Luigi, prof. univ. dr. docent, Academia de studii economice Bucureşti. Liceul nr. 36. Comisia nr. 88 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 36 (cursuri de zi). Preşedinte : Cremer Izidor, conf. univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 36. Comisia nr. 89 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie nr. 36 (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Ştefan Adela, conf. univ. dr. docent biologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 37. Comisia nr. 90 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 37 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Teodorescu Maria, conf. univ. dr. biologie. Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 37. Comisia nr. 91 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 37 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Pop Virgiliu, prof. gr. II istorie, directorul Liceului nr. 43 Bucureşti. Liceul „23 August“. Comisia nr. 92 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „23 August“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Popescu Ion, conf. univ. dr. biologie. Universitatea Bucureşti. Liceul „23 August". Comisia nr. 93 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „23 August“ (cursuri serale). Preşedinte : Pană Ioana, conf. univ. dr. geologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „23 August". Comisia nr. 94 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „23 August“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Strungaru Grigore, conf. univ. dr. biologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „23 August". Comisia nr. 95 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „23 August“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Oprescu Vasile, conf. univ. dr. filozofie. Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul nr. 39. Comisia nr. 98 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 39 (cursuri de zi). Preşedinte: Roman Tiberiu, conf. univ. matematică. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul nr. 39. Comisia nr. 97 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 39 (cursuri serale şi invăţămint fără frecvenţă). Preşedinte: Bucur Florica, conf. univ. dr. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti.Liceul nr. 39. Comisia nr. 98 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 39 (cursuri de zi şi invăţămint fără frecvenţă). Preşedinte : Bratu Savin, conf. Univ. dr. filologie. Universitatea Bucureşti. Liceul „Dumitru Petrescu“. Comisia nr. 99 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Petrescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Cosma Gheorghe, conf. univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Dumitru Petrescu". Comisia nr. 100 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Petrescu" (cursuri serale). Preşedinte : Vrînceanu Gheorghe, conf. univ. dr. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul „Dumitru Petrescu“, Comisia nr. 101 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ..„ Petrescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Cucu Silvia, conf. univ. dr. filologie, Institutul de artă teatrală „I. L. Caragiale" Bucureşti. Liceul nr. 42, Comisia nr. 102 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 42 (cursuri de zi). Preşedinte : Zugravu Mihai, conf. univ. dr. filozofie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 43. Comisia nr. 103, reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 43 (cursuri de zi). Preşedinte : Firoiu Constantin, conf. univ. dr. chimie, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 43. Comisia nr. 104 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 43 (cursuri serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Mutîhac Vasile, conf. univ. dr. geologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 43. Comisia nr 105 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 43 (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Popescu Ion, prof. gr. I filologie, director adj. Liceul „Gh. Lazăr“ Bucureşti. Liceul seral de cultură generală. Comisia nr. 106 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. seral (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte: Gavrilaş Ionel, conf. univ. dr., Institutul politehnic Bucureşti. Liceul seral de cultură generală. Comisia nr. 107 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. seral (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Ştefănescu Dan, conf. univ. matematică, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul de muzică nr. 1. Comisia nr. 108 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. de muzică nr. 1 (cursuri de zi). Preşedinte : Rotaru Ion, conf. univ. dr. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul de muzică „George Enescu“. Comisia nr. 109 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de 13 Lie. „George Enescu“ şi Lic. de coregrafie (cursuri de zi). Preşedinte : Vasile Georgeta, prof. gr. I filologie, directorul Liceului „Zoia Kosmodemianskaia“, Bucureşti. Liceul de arte plastice „Nicolae Tonitza“. Comisia nr. 110 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „N. Tonitza“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Mancaş Mircea, prof. univ. dr. biologie, Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale“ Bucureşti. JUDEŢUL ALBA Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Alba Iulia. Comisia nr. 1 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Horia, Cloşca şi Crişan“ (cursuri de zi). Preşedinte : Pop Ioan, lector univ. istorie, Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Alba Iulia, Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Horia, Cloşca şi Crişan“ (cursuri de zi). Preşedinte : Cosma Ion, şef lucrări fizică, Institutul politehnic Cluj. Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Alba Iulia. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Horia, Cloşca şi Crişan“ (cursuri serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Albu Nicolae, lector univ. biologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Abrud. Comisia nr. 4 mixtă, limba de predareromână. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Horia, Cloşca şi Crişan“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). s ., ... ■, Preşedinte: Munteanu Ion, prof. gr. I, geografie, dir. Liceului „Horia, Cloşca şi Crişan“ Alba Iulia. Liceul „Avram Iancu“ Aiud. Comisia nr. 5 umanistă, limba de predare română.. Se vor presanta candidaţii de la Lie. „Avram Iancu“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bîrsan Gheorghe, lector univ. filozofie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Avram Iancu" Aiud. Comisia - inr. 6 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Avram Iancu“ (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Teodoreanu Mihai, şef lucrări biologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Bethlen Gabor“ Aiud. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „B. Gabor“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Kiss Zoltán, şef lucrări dr. biologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Baia de Arieş. Comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie.1 Baia de Arieş (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Cormos Liviu, lector univ. chimie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Ion Mureşanu" Blaj. Comisia nr. 9 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Mureşanu“ (cursuri de zi). Preşedinte : Samochis Boris, lector univ. dr. biologie, Institutul agronomic „Dr. Petru Groza“ Cluj, Liceul „Ion Mureşanu" Blaj. Comisia nr. 10 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Mureşanu" (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Drăgoi Victor, prof. gr. II, biologie, directorul Liceului Cimpeni, Liceul Cimpeni. Comisia nr. 11 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Cimpeni (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Maghiara Ovidiu, lector univ. filozofie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul Cugir. Comisia nr. 12 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Cugir (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Man Emil, lector univ. şt. biologice, Institutul agronomic „Dr. P. Groza“ Cluj. Liceul Cugir. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Cugir (cursuri serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Beja Nicolae, lector univ. matematică, Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. (Continuare în pag. a (II-a) 1. Examenul de bacalaureat la liceele de cultură generală şi liceele de specialitate, precum şi examenul de diplomă la liceele şi institutele pedagogice de învăţători şi educatoare, se vor desfăşura în perioada 18—28 iunie a.c. 2. Probele scrise sunt programate după cum urmează : a) LA LICEELE DE CULTURA GENERAL 18 IUNIE: la literatura română 20 IUNIE: la matematică (secţia reală) şi la limba modernă sau limba latină (secţia umanistă) 22 IUNIE : la limba maternă (licee cu predarea în limbile naţionalităţilor conlocuitoare). b) LICEELE DE SPECIALITATE: 18 IUNIE: la literatura română 20 IUNIE: la matematică, cu excepţia specialităţilor agronomie, horticultura, protecţia plantelor, zootehnie şi veterinară — de la liceele agricole — la care matematica poate fi înlocuită cu chimia, la alegerea candidatului , la anatomia şi fiziologia omului sau fizică sau chimie, la alegerea candidatului pentru liceele sanitare. c) LA LICEELE ŞI INSTITUTELE PEDAGOGICE DE ÎNVĂŢĂTORI ŞI EDUCATOARE : 18 IUNIE , la limba şi literatura română (licee pedagogice de învăţători şi educatoare) şi la limba română şi literatura pentru copii (institute pedagogice de învăţători şi educatoare). 20 IUNIE: la matematică (licee pedagogice de învăţători), la aritmetică (institute pedagogice de învăţători) şi la pedagogia preşcolară (licee şi institute pedagogice de educatoare). 22 IUNIE: la limba şi literatura maternă (licee pedagogice de învăţători şi educatoare) şi la limba maternă şi literatura pentru copii (institute pedagogice de învăţători şi educatoare), la unităţile cu predarea în limbile naţionalităţilor conlocuitoare. 3. Probele orale se vor susține succesiv pe obiecte, în zile diferite, după programul stabilit de comisia de examen, asigurîndu-se cel puțin o zi liberă între obiecte, pentru fiecare serie de candidați.