Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1876 (Anul 9, Nr. 74-141)

1876-12-03 / nr. 132

I ANUL IX. lasst, Vineri 3 Dechemvrie 1876. Mo. 132 PREȚUL ABONAMENTULUI Iași: Pe un an 12 lei noi;—Pe șase luni 6 lei noi; —Pe trei luni S lei noi. In districte: se adaogă portul de 2 fr. 40 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase luni 22 franci. ANUNCIURI: Răndul sau locul sen 15 bani. Apare de trei ori pe septămănă DUMINICA, MERCURI și VINERI. Redactiunea si AdminMratiunea in focalul TIPOGRAFIEI NATIONALE. CALENDARUL SEPTAMANEI. Inserțiuni și reclame: Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se prmnesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Francia. Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru „Curiera de Iași“ foaea oficială se fac la Havas, Laffite - Cune, 8 Place de la Bourse, Paris Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru Curierul de Iași foaea oficială, să fac la D. Eugene Micoud. Constantinopoll 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 Bani. Stil vechiu. Stil non. ZIO A. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. Stil vechiu. Stil non. ZIO A. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. ... L. . .11 I ___ __________________--... ■ - - -Noemvrie. Decemvrie. ore. m. ore. m. Decemvrie. Decemvrie. I ore. m. ore. m. 28 10 Duminică. Cuviosul Stefan cel nou. 7 44 4 15 2 14 Joi. Profetu Avacum. 7 46 4 14 29 11 Luni. M. Paramon Fii Acachie. 7 45 4 15 3 15 Vineri. Profetu Sofonie. 7 46 4 14 30 12 Marți. _ f Ațm. Andrei vităi chemat. 7 45 4 15 4 16 Sâmbătă. 1 Martira Varvara. 7 47 4 13 _____1 Dec.______13________Mercuri.__________Profetul Naum. 7 46 4 14 5 17 Duminică. ____f Cuviosul Sava.__________________ 7 47 4 13 PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. N. 12013. Din Regimentul 7 de Dorobanți, au dezertat soldații: Anghel Lazăr, 1 m. 570, blond, fruntea mijlocie, ochii căprii, nasul lungăreț, barba rotundă, părul și sprincenele castanii, și Vintilă Gheorghe, 1 m. 581, roșcovan, fruntea mică, ochii albaștri, nasul ascuțit, gura mare, barba eșită, părul și sprincenela blonde, să publică aflarea muniților. No. 12061. Din Regimentul 7 de Dorobanți, au dizertat soldații: Gheorghe a Babei, 1 m. 660, balan, ochii albaștri, bărbia mică, păru și sprincenele negre; Babaroi Ioan, 1 m. 700, brun, ochii căprii, bărbia mică, păru și sprincenele negre, și Bogapon Gheorghe, i. m. 760, smad, ochi căprii, bărbia rotundă, părul și sprincenele castanii, să publică aparea numiților. Prefectura Poliției Iași. No. 9915. Domnul Avram Moscovici, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă și bucătărie, in despărțirea a IV-a, strada Halei, este necesitate a se ști mai intăiut dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras înaintea tribunalului pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească in recidivă du delicte, vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate autoritățile respective, că dacă vor cunoște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu, pănă in termen de 40 zile de la data aceștia. Prefectura județului Roman. No. 13807. Spre a se pute da autorizație d-lui Iosup Șafel, de a are deschis stabiliment de crășmă ia astă urbă, e necesar a se ști dacă numitul n’au fost supus vre-unei cauze prevăzută la art. 4 din regulamentul ad-hoc, autoritățile respective sunt rugate in caz afirmativ se denunțe Prefecture. Primăria Municipiului Iași. Domnul Ioan Enghel, de profesiune Pharmacist, cerănd certificatul prevăzut , de art. 78 lit. f. pentru a se naturaliza in România. Subsemnatul invită prin aceasta pe oricine ar avea probe despre împrejurările care ar interesa pe comună de a nu elibera un asemenea certificat d-lui loan Enghel, se binevoească a le prezenta la acest oficiu in termen de 3 luni, socotite de la data fonei prezente. p. Primar: Gherghel. Secretar: D. Antonescu. Biuroul III. No. 9543. Șef: Evghenide. 1876. Dechemvrie 1. Primăria comunei Belcești No. 3040. Conform art. 48, din legea poliției rurale, se publică terminul de 6 luni pentru aflarea păgubașului unui cal, la păr negru, coama și coada negre, cu o mică pată albă in spinare, ce au rămas la această comună, pe urma prevenitului Constantin Gândăoanu. v Primăria comunei Ciortești. No. 1329. La această comună s’au declarat de pripas 3 vaci, la păr 1 porumbă plăvană, coarnele greblișe aduse, inserată la cornul drept in partea din lăuntru cu litera Ș chirilic, pachișe, 1 la păr porumbă plăvană coarnele țapoșa cam greblișe, inserată la amăndouă coarnele in partea de afară cu litera C, și cea al treilea la păr porumbă, coarnele latine înlături, inserată amândouă cu lit. C. la cel stâng in partea din lăuntru și la cel drept in partea din afară, care s'au găsit fără păzitor in ziua de 26 Noemvrie anul curent. Primăria comunei Cucuteni. No. 1845. Conform regularisirei d-lui judecător de pace, al plasei Stavnicu, prin adresa No. 572, la 6 Dechemvrie curent, in localul acestei Primării, urmează a se vinde 1 mănzată a lui V. a Balașei, 2 lăiceri de lână a lui Ioan Hanganu, 1 merță popușoi a lui Th. Moga, 1 porc a lui Dim. Butnariu, 1 mănzată a lui Th. Trofin, 2 lăiceri a lui Stefan Borci și 2 lăicere a lui V. Tricolici, spre îndestularea d-lui V. Cocoveică cu o sumă bani, se publică spre cunoștința concurenților, Primăria comunei Podul-Uoae. No. 2875. La această comună, in ziua de 25 Noemv. espirat, s’au declarat de pripas 1 gonitor rănceu, la păr plavan porumb, coarnele latișe, pentru care se publică spre cunoștința păgubașului. No. 2812. La această comună s’au declarat de pripas in ziua de 20 a trecutei 1 cal, la păr alb, coama și coada albe, coama cam lungă, pentru care se publică spre cunoștința păgubașului. Primăria comunei Pașcani. No. 3782. La 15 a trecut ei, a picat de pripas in astă comună 2 boi, 1 plavan, coarnele țapoșe subțiri cam împreunate și cu albață pe ochiul stâng, și altul cu cornul drept strâmbat in jos pe ochi, la păr galben, plavan, pentru care se publică spre deșteptarea proprietarului acelor doi, ca in termenul legiuit, să se prezinte la acest oficiu spre ai priimi, cunoscând că la din contra, se va urma cu ei potrivit dispozițiunilor legei. Primăria com. Tărg. Ștefănești, No. 1225. Pentru arendarea oratului comunei sat. Ștefănești, rachiu, vin și vânzarea vitelor mari și mici, r oilor, a meilor și masculilor, pe termin de 3 ani, cu începere de la 1 Ianuar 1877 și pănă la 1 Ianuar 1880, să deschide licitație in ziua de 5 Dechemvrie a. c., oara 12 meridiane, cănd concurenții ce vor fi să se prezinte in camera acestui oficiu la ziua și ora sus indicată, cu garanții in regulă spre a concura. No. 1224. Pentru arendarea craturilor acestei comuni, rachiu, vin, bere, gaz, vânzarea vitelor mari și mici, a oilor, a meilor și a masculilor, tacla căntariatului și 1 la sută din vânzarea vitelor mari și mici in zilele de tărg Bălei sau iarmaroc, pe termin de 3 ani, cu începere de la 1 Ianuar 1877 și pănă la asemenea zi și lună anul 1880, să deschide licitație in ziua de 5 Dechemvrie a. c., oara 12 meridiane, când concurenții ce vor fi să se prezinte in camera acestui oficiu, lakóra și ziua sus indicată, cu garanții in regulă spre a concura. Comisia desp. I din Iași. No. 4874. Pentru vânzarea averei sechestrate de la d. Bernard Brand, in pretenția d-lui D. Zotta pentru bani, fiind regulat termen la 23 Dechem. curent, oara 12 din zi in piața Primăriei locale, se publică spre cunoștință generală. Comisia disp. a V-a din Iași. No. 3502. D. judecător ocol. a V-a, prin adresa No. 1501, fixată termin de 7 Dechemvrie curent, pentru vânzarea obiectelor mobile, sechestrate de la Vinteamin Costachi și Casuca Baldovici, pentru îndestularea d-nei Zoița Popovici, se publică acest termen, iar vânzarea se va efectua in piața Halei, in asistența d-lui jude și agentul de urmărire. midliată in Iași cu suma de 150 galbeni cu a lor procent, plus clausă penală și cheltuiii de urmărire, ce are a lua in virtutea obligațiunei hinotecară, înscrisă de Tribunalul de Iași la No. 12«, din 17 April 1874, și investită cu formula esecutorie, No. 493, cesionată d-nei Cermachi da cătră d-na Otinca Văleanu, după cesiunea legafisată de Comisia disp. IV, sub No. 1316, din 13 Aprilie anul curent. La 27 Fevruarie anul 1876, cănd au fost fixat terminul venzarei indicatul imobil in pretentia d-nei Văleanu, nu s’au putut efectua adjndecarea deoarece Tribunalul prin jurnalul No. 826, din acea zi a suspendat vénzarea imobilului menționat, conf. cerirea părților in drept sărată prin petițiunea înregistrată la No. 1630, in urmă insă d-1 avocat Zotta procur. d-nei Bricetti de Cemendhi prin petițiunea înregistrată la No. 8338, cerând a -« pune din nou in vânzare aratatul imobil. Pe acest temeiu și in baza art. 553 și următori din pr. civilă, Trib. publică din nou vinderea indicatului imobil, conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpără, după lămurițele de mai sus, după cuma de aceat imobilu s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaia oficială No. 126, din 26 Noemv. 1875, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni III, la 17 a lunei Ianuar, ziua Luni 1877, vara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreunu dreptu de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipoteca, sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la Tribunal spre a-și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li Se mai ține in samă. No. 932. D-nul Paul Popov, de profesiune proprietar, domiciliat in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 729, automat pe d-nul Panaite Popazol, de profesiune proprietar, domiciliat in Iași, ca un termin de 30 zile se respundă suma de 124 galbeni cu a lor procent de 5 ° C pe fiecare lună, socotit de la 25 Noemvrie 1875 și pănă la numerătoare, ce se reclamă in virtutea obligațiune hipotecară înscrisă de Tribunalul Iași secțiunea III, la No. 435, din 11 Decemvrie 1874, și investită cu formula esecutorie, fără prejudețul dirituelilor de urmărire. Fiindcă d-nul debitor in tratatul termin ce au espirat n’a plătit banii, iar d-nul creditare prin petițiunea înregistrată la No. 7601 cerănd a se pune in urmărire vânzarea imobilului hipotecar, care este o casă situată in orașul Iași, disp. IV, strada Bărboiu, înscrisă la No. 4, construită de cărămidă, acoperită cu tinichea și compusă din 4 odăi cu o șală prin centru, mai având încă o odae alipită de această casă, construită tot de cărămidă, acoperită cu șindilă, și sub ea o bucătărie cu pivnița și locul ei. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedură civilă, Tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a compara indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege, la 7 a lunei Martie, ziua Luni 1877, oara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, ervitute, chirie, privilegiu, hipoteca, sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la Tribunal spre a-și arata pretențiinele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Secția a IV-a. No. 6457. D-l Anton Crucu, cu domiciliu necunoscut, se citează ca in ziua de 14 Decemvrie 1876, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru maltratare, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă,,conform art. 182 pr. penală. No. 6457, D-nul Hambert Conrad, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 14 Decemvrie 1878, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestei Tribunal, spre infățoșare in procesul in care sa inculpă pentru maltratare, cunoscând că nefiind următor, sa va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală. ESTRACTE DE SENTINȚĂ. No. 775. Prin sentința pronunțată in ședința publică din 16 Noemvrie a. c. a condemnat pe Al. Bocșa (Bogza) cu domiciliul necunoscut, pentru del ctul de maltratare, pe baza art. 238 codul penal, la 2 luni inchisoare și daune interese, sentința cu drept de oposiție și apel. No. 772. Prin sentința pronunțată in ședința publică din 15 Noemvrie a. c. a consemnat pe Paraschiva Șarban, cu domiciliul necunoscut, pentru delictul de furt, pe baza art. 308 codul penal, la 15 zile închisoare corecțională, sentința cu drept de oposiție și apel. No. 739. Prin sentința pronunțată in ședința publică din 3 Noemvrie a. c. a condemnat pe Vasile Ștefănachi pentru delictul de maltratare, pe baza art. 238 și 60 codul penal la 10 lei amandă, conform art. 28 codul penal, sentința cu drept de apel și oposiție. Tribunalul județului Bacău. No. 19623. Conform mijlocirei d-lui Președinte a Tribunalului județului Putna sub No. 1008, din luna Mai anul curent, și a cerirei primită de la d-na Catinca Lipan, de profesiune casnică, domiciliată in Capitala București, in calitate de tutrice minorilor rămași de la defunctul său soț Neculai Lipan, și anume: Aneta, Ținea și Clemansa. Să pune in vânzare voluntară moșia Boișița, proprietate a casei defunctului Lipan, situată o mică fracțiune in județul Putna, plasa Răcăciunii, comuna Coțofăneștii și cea mai mare parte in județul Bacău, plasa Trotușu, comuna Javrenii, compusă din fănaț, loc de arătură și pădure, megieșinduse acest imobil de giur inpregiu cu proprietatea casei Sfântului Spiridon numită Coțofăneștii, cu Conțeștii d-nei Ruxanda Stamate, cu proprietatea d-lui Iordache Galen și cu moșia Statului Bălca, și cu următoarele lămuriri: Avânzarea menționatului imobil este Încuviințată de consiliul de familie a casei prin procesul verbal din 21 August 1872, omologat de Tribunalul de Putna prin sentința No. 5567 din 1872; B) prețul de la care urmează a se face vânzarea este 10 galbeni falcea, fixat de consiliu prin citatul proces verbal, iar condițiile vânzarei sunt: 1) vânzarea să face după stăpânirea de față ce are casa; 2) cumpărătoriul va achita prețul in casa de consemnație in termen de o lună de zile maximum; 3) spesele inginerului ce se va alege de părți, sau se va numi din oficiu, care va măsura terenul spre a servi la fixarea prețului ce are a respunde cumpăratoriul, privește pe acel cumpărătoriu, și al 4 taxa de înregistrare, timbre, și orice alte cheltueli, asemenea privesc pe cumpărător. Prin urmare se publică spre știinta concurenților care se vor conforma art. 542 pr. civilă și că vânzarea menționatului imobil se va face in sala ședințelor acestui tribunal la cea intăi zi lucrătoare, oarele 11 dimineață, după espirarea terminului de 40 zile, calculat de la publicarea in foaia oficială din Iași. No. 19357. După espirarea terminului de 3 luni, publicat in Gazeta de Focșani No. 100 din 29 Noemvrie 1875, din nestăruința părților s’au închis licitația venzurei silnic a 2 case cu locul supus bezmănului, situate in comuna Moinești din județul Bacău, plasa Tazlău de sus, strada Principală, compuse fiecara casă câte din 3 odăi, toate sub un acoperemént și cu poartă la mijloc, mai având din dos in ogradă 2 căsuți mici, un grajdiu vechiu, 3 șuri și 2 beciuri, proprietate a d-lui Calmăn sin Herș Leib, domicilia in comuna Bucșeștii, tot din județul Bacău, in pretenția d-lui Avram Meilih (acum defunct) bancher tot din comuna Moineștii, pentru 260 galbeni și a lor procent de 2 °/„ pe lună, plus 100 franci apese de instanță, conform sentinților Tribunalui de Bacău No. 158 și 269 din 1874, investite cu formula esecutorie, acum insă după cerirea primita de la d. avocat Holban procuratore d-nei Maria Lacu, tutrice de drept a minorilor rentași de la de la def. Avram Meilih, Tribunalul prin jurnalul No. 4714, regulând punerea din nou in vânzare a menționatelor imobile, după documente și stăpânirea de față spre îndestularea casei def. Meilih și fegură adusă pentru acest fraut , se ține licitație in loaiul ședințelor acestui Tribunal in cea întâi zi lucrătoare, oarele 12 dimineață după espirarea terminului de 30 zile, calculat de la data publicărei in foaia opstala din Iași, se face cunoscut concurenților care sa vor conforma an. 542 pr. civilă, lamuli adusă insă că d-l Grefier Tribunalului prin adresa No. 21127 spune că pe numele d-lui Calmăn sin Herș Leib nu s’au găsit sarcini hipotacare, iar pe numele Calman sin Leib asupra imobilului din Moinești exista sarcina de 500 galbeni prin hipoteca câtră Stat, formată la 15 Decemvrie 1871, cu 3 acte de hipotecă. Totodată se somează pe toți acei ce ar ave vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipoteca sau ori ce alt drept asupra bunurilor urmărite, ca mai înainte de adjudecare să se presinte la Tribunal spre a-și arata pretențiile lor, căci in urmă au li se vor mai ține ia samă. No. 17480. Fiindcă d-nul Dimitrie Botez, domiciliat in București, asupra căruia de la mezatul urmat in Bala ședințelor acestui Tribunal in ziua de 16 Octomvrie 1875, au rămas cu preț de 121 galbeni, una casă cu locul ei supus besmanului, compusă din 2 odăi cu beciu sub ea și in ogradă grajdiu și șură, proprietate a d-lui loan Constandiniu, domiciliat in comuna Orișa, situat aratatul imobil tot in acea comună in Tărgușorul Valea-Ră, plasa Tazlău de Jos, județul Bacău, și megieșit la o parte cu Primăria din acel Tărgușor, iar la alta cu școala israelită, nu au urmat cu depunerea prețului spre îndestularea d-lui Gheorghe Condopul, de profesiune proprietar, domiciliat in comuna Helegea, cu suma de 792 lei cursul pieței vechi și procentele ce are a lua de la d-nul Constandin după cartea de judecată No. 75, din 1869 a d-lui Jude de pace plasa Tazlău de Jos, investită cu formula esecutorie. De aceea conform jurnalului inchiet de Tribunal sub No. 2411, aratatul imobil să scoate din nou in revindmre pe comptul d-lui adjudecător Dimitrie Botez cu termin de 30 zile, și dar se publică ca la cea intăi zi lucrătoare oarele 12 din zi, după espirarea terminului de 30 zile, calculat de la inserarea in foaia oficială din Iași, concurenții ce vor fi să se presinte in sala ședințelor acestui Tribunal (conformăudusă art. 542) unda urmează a se ține licitația. Totodată se somează pe toți acei ce vor pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipoteca sau orice alt drept asupra imobilului urmărit, ca mai înainte de adjudecare, să se prezinte la Tribunal, spre a-și arata pretențiunele căci in urmă nu li se vor mai ține la samă. Tribunalul județului Botoșani. No. 1960. Prin sentința No. 283, din 24 Noemvrie a. c., in virtutea art. 310 alin. 6 cod. penal, l’au condemnat pe Vasile a Lupului, la închisoare corecțională pe timp de 3 ani și la interdicțiune pentru tot acest timp, pentru furtul unor obiecte in timp de incendiu, sentința este supusă oposițiunei și apelului conform art. 183,195 și următ, procedura penală. No. 11959. Prin sentința No. 277, din 23 a curentei, in virtutea art. 53 și 54 codul penal, l’au condemnat pe Dănilă Hrițcu, cu domiliul necunoscut, la închisoare corecțională pe timp de 6 luni și o zi, pentru delictul de tăinuire, sentința este supusă oposițiunei și apelului, conform art. 183, 195 și următori pr. penală. No. 1566. Prin sentința No. 269, din 18 a curentei in virtutea art. 203,204 comb. cu 60 al. ultim cod. penal, s’au condemnat pa Costachi Ciuhureanu, cu domiciliul necunoscut la închisoare corecțională pe timp de căte 3 luni, pentru delictul de sustragere de acte publice, sentința este supusă oposițiunei și apelului, conform art. 183, 195 și următori pr. penală. Tribunalul județului Fălciu. No. 5913. Prin sentința acestui Tribunal No. 440, din 23 Octomvrie aspirat, anul curent, condemnănduse in lipsă pe inculpatul Vasile Neculai Romila, la Închisoare de 7 luni, pentru că in unire cu Ghiță Gavril Chitochi, a furat 2 cai a lui Iaccu Ițic, Dumitrachi Chiriac și Gheorghe Iancu; văzând că domiciliul numitului e necunoscut, se publică aceasta cu deșteptare pentru inculpat că are dreptul de oposiție și apel conform art. 183 și 198 pr. penală. Tribunalul județului Neamț. ESTRACTE DE SENTINȚĂ. No. 19259. Individul Toader Bezicu, prin sentința Tribunalului No. 643, pronunțată in audiența de la 10 Noemvrie anul curent, este condamnat la închisoare de 15 zile, pentru că a maltratat prin lovituri voluntarii pe baciul Spion a Diescenței, și fiindcă domiciliul numitului din lucrările dosarului nu se cunosc, se publică aceasta spre cunoștința sa, cunoscând că are dreptul de apel și oposițiune, conform art. 198 și 183 din pr. penală de la data Ionei. No. 19285. Numitul Ioan Misir, prin sentința Tribunalului No. 567, din 8 Octomvrie anul curent, s’a condemnat in temeiul art. 238 din codul penal, la 15 zile închisoare pentru că a lovit cu voință pe Marcu Blumer și fiindcă domiciliul numitului nu se cunoaște, se publică aceasta spre cunoștința sa, cunoscând că de la data Ionei are dreptul de apel și oposițiune, conform art. 198 și 183 din pr. penală. No. 19286. Individul Vasile Terinte prin sentința Tribunalului No. 559, pronunțată la 1 Octomvrie 1876, s’a condemnat la închisoare de 15 zile in temeiul art. 238 din co- PUBLîGATH JUDECĂTORESC!. Curtea de Apel din Iași secția II-a. No. 4005. Martinu Vlașcu, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 180 din procedura penală, combinat cu art. 75 alin. 6 pr. civilă, este citat a se presenta in persoană înaintea secțiunei II a Curții de Apel la 10 a lunei ianuarie, anul 1877, oarele 11 din zi, cănd are a se judeca procesul intentat lui pentru luare de mită. Tribunalul județului Iași secția II-a. No. 1917. D-nul Emanoil Argheropolu, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 71, 75 al. 6 din pr. civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege înaintea secțiunei II a Tribunalului, la 14 a lunei ianuariu, anul 1877, oarele 11 din zi, cănd are a se judeca procesul intentat de d-nul Haim Ițic Rotenberg contra ds. pentru bani, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la asumare causa se va căuta in lipsă. Secția a IlI-a. No. 936. Imobilul d-nei Surra Litman, fără profesiune, domiciliată in Iași, disp. IV, tubicea casei defunctului Litman sin Manasiu ce se compune din o casă, situată in orașul Iași dispărț. IV, strada Sf. Vineri, înscrisă la No. 52, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă, și care se compune din 2 odăi și o dugheană, având in ogradă o altă căsuță, construită tot de cărămidă, acoperită cu scânduri și care se compune din 2 camere cu locul lor,fiind scoase in vânzare silnică spre îndestularea d-nei Babetai de Cerneschi, cesionara drepturilor d-nei Gatinca Văleanu, do