Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1877 (Anul 10, Nr. 1-69)

1877-01-05 / nr. 1

I Catra D-nii Abonați. Intemplăndu-se neregulariați in distribuirea foaei noastre, administrația au hotarit la de la 1 Ianuarie 1877, să limită foaea prin poștă chiar a abonaților din orașul Iași. Prevenim tot o dată pe onor. D-nii abonați că D-nul Daniil Mihailescu a incetat de-a fi mpărțitoriul și casierul ambulant al administrației, și că casarea abonamentelor se vade acum inainte de cătră ul Constantin Mocranschi. ANUL X. Iassi, Mercuri 5 Ianuarie 1877. NoI PREȚUL ABONAMENTULUI?n Iași și districte: Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani; — pe șase luni 6 lei noi. Plus portul 1 fr. 20 bani. un trist: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 10 franci; — Italia, Belgia, Elveția — Pe șase luni 22 franci. ANUNCIURI. Rândul «an locul sen 15 bani. FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN USSI. Apare de trei ori pe septămănă DUMINICA, MERCURI și VINERI. Redactiunea si Administratiunea In localul TIPOGRAFIEI NATIONALE. Insertion și reclame: Rândul 40 ha»; « Epistole nefrancato nu se primesc. — Manuscriptele nepătate se vor arde. Frânci» s Pe șase luni 26 franci. Abonamitele 8» au uncrurile Pe«5jL'5 de Iași“ foaea oficială se fac la Havas, Laffir & 8.place de “lonatantinopole; 26 franci. Abonament«» și antunciurile pentru Curierul de Iași foaea oficială, să fac la D, Bicond. Constantinopoli 2 rue de la Ban ®" otto ®*10 2-Exemplarul 30 Bani. CALENDARUL SEPTAMANEI. --------------------------------------------- ----------------^ÜT* Din catsa schitei ser'atoi*i <rc mane, Mo. vH er al Ioaei va apace Hu«uinla. PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura Poliției Iași. No. 1i 14. D. Moise Sfarui, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă și bucătărie in acest oraș despărțirea a IV-a, trebue a se cunoaște dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională pentru delicte de vini sau crimi, tras înaintea trib, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autorităție respective, că dacă vor cunoaște țenimitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data Ioaei. No.i 149, D. Solomon Haim, cerând a i se daf autorizațiune pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă și locantă in acest odeop. a IV-a, este necesitate a se cunoaște dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt legate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu, mai înainte de 40 zile de la data Ionei, No. 11109. D. Ioan Botez, cerând să se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș quart, fiu, este necesitate a se cunoaște mai intâi dacă i numitul nu este căzut in vreo cauză corect fiuală, tras înaintea tibunalului pentru cerliere de vini sau crimi, sau pus sub privirgherea polițienească pentru delicte de vinil sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate Ie autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ioaei No. 11191. D. Calmăn Ghinzilberg, cerând a i se da autorizare pentru deschiderea unui stabiliment de trășină in desp Ia, strada Zugravilor, mai imâiu este necesitate a se ști dacă nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigheres polițienească in caz de recidive, delicte, vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ioaei. No. 11240. D. Gheorghe Paladi, cerăm a i se da autorizațiune pentru deschiderei unui stabiliment de crâșmă in acest oraș despărțirea lui, trebue mai insăiu a se cunoaști dacă numitul nu este căzut in vre o cauzi corecțională, tras inaintea trib, pentru delicti de vini sau crimi, sau pus sub privighere polițienească pentru delicte de vini sau crimi aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște numitul căzut nu vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu păn, in termen de 40 zile de la data Ioaei. Prefectura județului Roman. No. 15773. D. Costachi Melinte prin petiția dată Prefecturea, au cerut a i se o autorizație pentru a avea deschis stabilimentul de crășmă la casa No. 108, despărțirea a 4-a din urba Roman, se publică spre cunoștința tuturor autorităților, a denunța acestei Prefecturi, dacă nu cumva d. Melinte se află in vreuna din categoriale prohibitive, prevezute de regulamentul pentru crâșme. Prefectur«a județului Vaslui. No. 12^1. Fiind necesitate a se cunoaște dacă d. Moise Cabana, ce voește a deschide un stabiliment de crâșmă in acest oraș, nu este implicat in vreo chestiune corecțională, tras inaintea vreunui tribunal, pentru acuzații de crime, pus sub privigherea polițienească, sau căzut in recidivă de delicte sau crime, sunt rugate toate autoritățile respective, că cunoscând pa numitul căzut in asemenea categorie se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data prezentei publicațiuni. No. 12148. Fiind necesitate a se cunoaște dacă d. Avram Ițic, ce voește a deschide un stabiliment de crâșmă in acest oraș, nu este implicat in vreo chestiune corecțională, tras inaintea vreunui tribunal pentru acuzație de crime, pus sub privălarea polițienească sau căzut in recidive de delicte sau crime, sunt rugate toate autoritățile respective că cunoscând pe numitul căzut in asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data prezentei publicațiuni. No. 12154. Fiind necesitate a se cunoaște dacă Herșcu Abram Solomon, ce voește a deschide un stabiliment de crășmă in acest oraș, nu este implicat in vre o chestiune corecțională, tras inaintea vreunui trib pentru acuzație de crime, pus sub privigherea polițienească, sau căzut in recidivă de delicte sau crime, sunt rugate toate autoritățile respective că cunoscând pe numitul căzut in asemene categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data prezentei publicațiuni. No. 12145. Fiind necesitate a se cunoaște dacă d. loan Popa ce voește a deschide stabiliment de crâșmă in acest oraș, nu este implicat in vreo chestiune corecțională, tras inaintea vreunui trib, pentru acuzații de crime, pus sub privigherea polițienească, sau căzut in recidivă de delicte sau crime, sunt rugate toate autoritățile respective că cunoscând pe numitul căzut in asemene categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data prezentei publicațiuni. Casieria generală a județului Iași. No. 7237. Fiindcă la termenul de 23 Dechemvrie trecut nu s’au putut efectua in total vânzarea averei sechestrată de la d. Arendaș mișiei Temeștî cu cotunele, ci mai temăînd ne-vănduți incă 10 cai, 8 boi și 100 stoguri fân, care avere se vinde spre îndestularea Statulul cu suma de lei 12,702, bani 50, căștiul de 15 iulie trecut, salarile pădurarilor și Păzitorilor de Hotară și lei 18, bani 50, cheltueli de urmărire, sa publică un din nou termin pentru 20 Ianuarie curent 1877, ziua Joi, cu deșteptare că licifcaria urmează a se ține la Iarmarocul de la Movila Cuzei, in prezența unei comisiuni comjuse din d-nii Sub-prefect plasei Codru, Primarele comunei Tomești și un Delegat din partea Casieriei, iar adjudecațiunea se va face asupra persoanelor, care ar oferi prețul ei mai avantajos, numerănd de îndată și prețul ce va resulta. Primăria comunei Albești. No. 1215. Se publică termenul de 15 zile de la data Ionei, pentru dârei din nou in antrepriză a cratului de băuturi din această comună, pe câmpta d-lui antreprenor, socotit da la i Ianuar curent și fănă la acea zi și lună anul 1879, iar concurenții ce se vor ivi se binevoiască a se prezenta in camera acestei Primării, la ziua hotărătă, vara 10 dimineață cu garanții in rigulă spre a concura, tot atunci vor vnde și condițiiinele antreprizei. No. 1180. Se publică termenii de 10 zile de în data foaei, când are a scinde in camera acestei Primarii, 1 buhai pripășit in astă comună și publicat in foaea No. 50, acărui termin de 6 luni au esprat, doritorii să se prezinte la acest post, si aratata zi la oara 10 dimineață, spre a concura. Primăria urbei Hărțău. No. 2906. Pentru darea in antrepriză a orcupului comunal, pe timp de 3 ani, începători de la 1 Ianuar 1877, se publică din nou termen de 15 zile, de la diva fonei spre deșteptarea concurenților, care a arătat o zi să se prezinte in camera acestei Primării cu garanția in regulă, unde văzind condițiunele se poată fi admiși a concura. No. 2948. Pentru darea in antrepriză a cantamaticei facultativă pe timp de 3 ani, începători de la 1 Ianuar 1877, se publică din nou termenul de 15 zile de la data fonei, spre deșteptarea concurenților, cari in arătata zi să se prezinte in camera acestei Primării, cu garanția in regulă, unde văzind condițiunele acestei antreprize se poată fi admiși a concura. No. 3950. Pentru darea in antrepriză a taxelor cotitului pe timp de 3 ani, începători de la 1 Ianuarie 1877, se publică din nou termenul de 15 zile de la data fonei spre deșteptarea concurenților, cari in arătata zi să se prezinte in camera acestei Primării cu garanția in regulă, unde văzind condițiunele acestei antreprize, se poată fi admiși a concura. Primăria urbei Neamțu. No. 4460. Pentru darea in antrepriză a confecționărei inbrăcămintei Pompierilor și sergenților de vil pe anul 1877, regulănduse termen de licitație la 13 a curentei, se invită pe d-nii concurenți ca la acest termin să sa prezinte in camera acestei Primării, întovărășiți de garanțiele cuvenite, cănd ave a se ține licitația. No. 4594. Regulă aduse nou termin de licitație la 17 Ianuar curent, pentru darea in antrepriză a venitului tacsei gazului din astă urbă, pe timp de 1 sau 3 ani, începători de la 1 Ianuarie curent, se invită pe d-nii concurenți că la acest termen să se prezinte in camera acestei Primării, întovărășiți de garanțiele cuvenite, cănd ave a se ține licitație. No. 4593. La 17 a curentei luni Ianuarie, regulănduse un termen de licitație, pentru darea in antrepriză a venitului tacsei romului, pe uime <re i sau 5 ani. Începători de la 1 Ianuarie curent, se invită pe d-mi concurenți ca ia acest termen să se prezinte in camera acestei Primării, cănd avea se ține licitațiunea. Primăria urbei Piatra No. 5726. Urmând a se ținea licitație pentru următoarele antreprize: 4) la 14 curent pentru antrepriza tabselor vechi de la zahar, cafe, rom, etc., 2) idem pentru facerea reparațiilor necesare la podul de pe apa Bistriței din dreptul orașului, visavi de cafeneaua numită turcească, 3) la 23 tot curent pentru arendarea schelei comunei, numită insula, cu începere de la 23 Aprilie viitor anul curent, 4) idem pentru arendarea petrăriei, lutăriei și ipsoseriei de pe proprietatea comunei (numită răzășască) cu începere tot de la 23 Aprilie viitor, se publică ca concurenții ce vor fi să se prezinte atunce la ora 12 din zi, in camera Primăriei însoțiți de garanții solvabile, iar condițiile se vor putea vede in cancelaria Primăriei. Primăria comunei Podul-Iloae. No. 3125. Nici la traiaul de 23 Dechemvrie trecut neputănduse efectua darea in antrepriză a construirei uneltilor necesare pentru incendiu, și anume: 3 sacale așezate pe cotiugi, 6 topoare, 4 căngi, 12 cofe de pânză și 3 scări lungi, sau regulat un din nou termen de 30 zile libere de la data foaei, amatorii sunt rugați a se prezenta in arătata zi la iactul Primăriei, însoțiți de garanție pe suma de 100 lei noi. No. 3122. La termenul de 20, 21 și 22 Dechemvrie trecut, nefvinduse concurenți care se ies in antrepriză construirea clopotniței de la Biserica din Podul Iloae, sau regulat un din nou termin de 30 zile libere de la data Ioaei, la 3 zile de arăndul, amatorii vor bine-voi a se prezenta in camera Primăriei la arătatul termin, însoțiți de garanție pe suma fie 1000 lei noi. Comisia disp. a IlI-a din Iași. No. 48. In urmarea adresei d-lui jude de pace locul No. 5312, fie să aduse termenul de vânzarea obiectelor sechestrate de la d. Simha Bărbieriu in pretenția d-lui I. C. Popovici pentru ziua de 10 Ianuarie curent, sa publică spre generala cunoștință, Tribunalul județului Iași secția III-a, No. 10272. In baza jurnalului Consiliului de miniștri din 24 Septemvrie și in urmarea adresei Prefecture de județ No. 10517, acest Tribunal prin jurnalul No. 4953, din 1876, ordonând vânzarea silită a următoarelor imobile: 1) o casă din comuna Dragenii, comuna Cucuteni, plasa Stavnicul, județul Iași, a lui Stefan Mărăcine, pentru satisfacerea fiscului cu 37 lei 28 bani, despăgubirele clăcei pe 1872. 2) o casă situată in comuna Drăgenii acest județ, proprietate a lui Gheorghie Săndulache pentru satisfacerea casei fiscului cu suma de 37 lei 28 bani despăgubire le clăcei pe 1872. In viderea art. 25 din legea de urmărire și a art. 57 din regulamentul acelei legi, publică vânzarea indicatelor imobile spre cunoștința persoanelor amatoare de a le cumpără, ca să se prestaze la camera acestei secțiuni, la 2 atunci Martie, anul 1877, ziua Mercuri, soarele 11 dimineață, cănd are a se face adjudecațiunea potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea, art. 559, 561, 564 și 565 proc. civilă. Totodata conform art. 506, se somează pe toți atei ce ar pretinde vreun drept de proproprietate, usufrat, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca in lăuntrul acestui termin să se prestate la Tribunal spre a li se valida pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține la samă. No. 986. D-nii Alecu Trifan, Gh. Cuparencu și Gr. Filipescu, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71, combinat cu art. 75 al. 6, din pr. civilă, sunt citați a se prezenta in persoană sau prin procurator admis de lege înaintea judelui comisar a tribunalului Iași, secția a IlI-a, la 10 ianuarie curent, oarele tl din zi, cănd are a se cerceta, contestațiunea făcută de d. Ion Feldher și Iacob Șor, la tabloul creditorilor def. Ștefan Grigoriu, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuat la lipsă. Secția a IV-a. No. 8210. D. Avram Croici, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 10 Fevruarie viitor 1877, oarele 10 dimineață, să se prezinte inaintea acestui tribunal, spre înfățoșară la procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală. No. 892. Tribunalul Iași secția a IV, prin sentința pronunțată in ședința publică din 11 Decemvrie 1876, a condamnat pe Costachi Julescu, cu domiciliul necunoscut, pentru delictul de tăinuire, pe baza art. 53, 54 și 43 codul penal, la 2 ani închisoare corecțională. No. 6692. D. D. Șchiopu, cu domiciliu necunoscut, se citează ca in ziua de 18 Fevruarie viitor 1877, carele 10 dimineață să se prezinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală. No. 6692. D. Ion a lui T. Ciobanu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca la ziua de 18 Fevruarie viitor 1877, oarele 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală. No. 6692. D. I. Piser, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 18 Fevruarie viitor 1877, oarele 10 dimineață, să se prezinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală, No. 7032. D-l Calmăn Bercovici, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 8 Ianuar 1877, oarele 10 dimineață, să se prestaze inaintea acestui Tribunal, spre tabăroșare in procesul ia care sa inculpă pentru insultă, cunoscând că la neurmare se va pronunța sentința ia lipsă, conform art. 182 pr. penală, Tribunalul județului Botoșani. No. 13363. D. Costachi Valachi, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui tribunal, in ziua de 22 April viitor 1877, oara 10 dimineață, in procesul privitor pe sine pentru furt, la neurmare se va precede conform legii. No. 13349. D. Costachi Popovici, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui tribunal, in ziua de 22 April viitor 1877, oara 10 dimineață, in procesul privitor pe sine pentru furt, la neurmare se va proceda conform legii. No. 13231. D. Th. Acsintovici, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui tribunal, in ziua de 8 Mart viitor 1877, oara i0 dimineață, in procesul privitor pe sine, inculpat pentru furt, la neurmare se va proceda confor legii. Tribunalul județului Bacău. No. 20858. D-nul avocat Alexandru C. Avram, procuratorele d-lui Neculai Proca prin petițiunea registrată la No. 9204, cerând esecutarea decisiunei No. 176 a Curței de Apel din Iași secția I, investită cu formula esecutorie pronunțată asupra apelurilor făcute de d. Grigorie Cozodin curatorele interdictului Nicu Alcaz și Iorgu Scărlat Miclescu contra sentințelor Tribunalului Bacău No. 262 și 282, din 5 și 17 Decemvrie 1875, prin care li s’a respins oposițiunele la vânzarea moșiei Ungurenii sau Călugăra Mare cu părțile dependințe de ea, prin punerea din nou in vânzare a acestui imobil in un termin de 2 luni, apoi prin jurnalul No. 4498 de la 21 Octomvrie anul trecut, regulând continuarea urmăririi și prin urmare vânzari acestui imobil și anume: moșia Călugăra cu siliștele ei din plasa Bistrița de Sus, județul Bacău, iu depărtare de orașul Bacău ca la 3 kilometri cu cătunele ei Osebiții, Călugăra, Sohodolu și Turluiu, circumscripția comunei Călugăra Mare, și care se megieșește cu moșia Luzii Călugăra, proprietate a locuitorilor, cu moșia Târgului Bacău, cu Răchitișu, proprietate a d nei Ruxanda Sturza, cu Enăcheștii răzeși, cu Mărginenii, proprietate a d-lor Sandu Crupenschi și Theodor Brăescu, cu Făntănelile, proprietate a prințului Witgenstain și Comanu, proprietate a d-lor loan Sion și Aristide Fornovachi, având casă de locuință, coșere, hambariu, 2 hanuri la drumul Mare, locuri de arat, fănaț, pădure mare și mică de stejar, fag și altele, proprietate a d-lor Nicu Alcaz, representat prin d. Grigorie Corodin, domiciliat in comuna Climeștii județul Neamț și Iorgu Scarlat Miclescu, domiciliat in comuna Călineștii, judetul Botoșenii, in calitate de tutore minorilor sei fii, spre îndestularea dlui Neculai Proca, domiciliat in Iași cu capitalul de 5000 galbeni și procentele legale de 10 °/6 pa an, calculat de la 28 Fevruar 1853 și pănă la numerătoare, in virtutea creanței defunctului Nicu Rosset, legalizată de desființată Curte de Confirmație din Iași, sub No. 771, cu hipotecă in acest imobil, din care suma d-l Miclescu urmează a plăti numai 400 galbeni, așa precum ambele părți a declerat inaintea Curții de Iași și pentru care se urmărește vânzarea in separat numai a o atriea parte din sus zisul imobil, proprietate a defunctei Aglaea Miclescu, representată de d-nul Iorgu Scărlat Miclescu, iar celelalte ■ 2 părți din sus zisul imobil, proprietate a interdictului Nicu Alcaz, se vând pentru achitarea a 2 părți din capitalul de 5000 galbeni cu procentele pănă la numerătoare, fără prejudețul cheltuelilor de urmărire timbru și de judecată. Deci dar se face cunoscut concurenților care au a se conforma art. 542 pr. civilă, și că vânzarea va avea loc in sala ședințelor acestui Tribunal in cea tatălui lucrătoare, vara 12 din zi, după espirarea termicului de 2 luni, calculat de la data publicărei in foaia oficială din Iași. Totodată se arată că asupra acestui imobil după informația dată de Grefă mai există și hipoteca de 5000 galbeni, formată la 28 Fevruar 1853 de desființată acum Curte de Confirmație către d-nul Alecu Adam, se somează și pe acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra acestui imobil, ca mai înainte de adjudecațiune să se prestate la Tribunal spre a’și arata pretențiunele lor, căci in urmă nu li se vor mai ține in samă. No. 20673. Din inpregiurările arătate in jurnalul No. 4924, de la 16 Noemvrie anul trecut, cănd s’a înplinit terminul de 3 luni ce au fost publicat in foaia oficială din Iași No. 90, din 15 August anul trecut, neputănduse efectua Vânzarea silită a imobilului urban și anume: una dugheană din ulița Mare, orașul Bacău, înscrisă ln No. 32, dispărțirea III, coloarea albastră, compusă din 2 odăi de zidiu cu o șeliță alăturea, având in ogradă alte 3 odăi de zidiu, cu beciu de piatră sub ele, precum și alte atenanse de lemn, care se megieșește pe din sus cu imobilul d. Dr. Constantin Prodan și pe din gios cu a d. Mendel Pascal, proprietate a d-lui Leon Focșineanu, cu domiciliul ales in Bacău la d-nul Leib N. Focșaner, care imobil urma a se vinde atunci spre îndestularea d. Herman Grimberg, de profesiune liberă, domiciliat in Bacău cu suma de 1000 galbeni după actul de hipotecă din 1876, înscris la No. 35 și investit cu formula executorie, apoi Tribunalul prin jurnalul No. 4592, din 25 Noem Stil vechin. Stil non. 1 ZIUA. | PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. Stil vechin. Stil non. ZIUA. | PATRONUL ZILEI._______ Res. Soar. Ap. So =^.......—L=J== ■ " ■ ===== T . —• . " n~ ~ ore. m. ore. m. Ianuarie. Ianuarie. ore. m. ore. m. Ianuarie. Ianuarie. . „ ora 49 2 14 Duminică, Părintele Silivestru, Papa Romei. 7 33 4 45 6 18 Joi. (*Botezule Domnului nostru. 3 15 Luni. Sf. Prof. Milahia și sf. mart. Gordie. 7 33 4 46 7 19 Vineri. (i) Sf. Prof. Ioan Botezătorul ? 3Ö 51 4 16 Marți. Adunarea celor 70 apostoli și Teoctist. 7 32 4 47 8 20 Sâmbătă. | Cuv. Mac. Domnica și Par. George. 7 29 4 53 5 17________Mercuri. 1 Sf. Mart. Teompempl și Theona. (post) 7 31 4 48___________________21_______Duminică. 11 St. Martir, Polieuc . ------------------—--------------------------------- PUBLICAȚII JUDECĂTORESC!. Curtea de Apel din Iași secția II-a. No. 893. D-na Profira Răducanu Rosetti cu domiciliul necunoscut. In virtutea—art. 183 din procedura penală, combinat cu art. 75 alin. 6 procedura civilă, este citată a se presenta din persoană inaintea secțiunei II a Curței de Apel la 14 a lunei Ianuarie, anul 1877, oarele 11 din zi, când are a se judeca procesul dintre d-sa și alți cu d-nul Iorgu Scărlat Miclescu pentru daune*