Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1877 (Anul 10, Nr. 70-141)

1877-09-11 / nr. 98

ANUL X. Iassi, Duminica II Septemvrie 1877. PREȚUL ABONAMENTULUI: In Iași și districte: Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani; — pe șase luni 6 lei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe ß luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase luni 22 franci. Inserțiuni și reclame. Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. ROMÂNIA. Comisiunia de apel pentru cercetarea tuturor contestațiunelor ce se vor aduce contra recensierii pontentabililor din orașul și județul Iași. Noi Primul Președinte tribunalului Iași, membrul Comitetului Permanent și casierul județului, membrii ce compun comisiunea de ape, având de secretar pe controlorul șef al județului, instituiți astăzi in comisiune conform art. 8 din legea pentru recensimentul contribuțiunelor directe și convocați fiind in fie-care zi in ședințe, de la oarele H pănă la 4 post meridiane, cu incepere de la 1 a curentei luni, pentru cercetarea contestațiunelor ce se vor aduce astăzi din partea patentabililor, căt și din partea fiscului sau a comunei, contra clasificărei de cătră comisiunele comunale la patente și 5 la sută din salare. Publicăm aceasta spre cunoștința celor interesați, cu lămurire că comisiunea ’și are biuroul seu in camera Comitetului Permanent, și că contestațiunele adresate in numele președintelui Comitetului Permanent, se recomandă comisiunei de apel care decide asupra lor in mod difinitiv conf. legei. Dată astăzi anul una mie opt sute șeptizeci și șapte, luna Septemvrie in patru zile. Președinte trib. Mandrea. Membri: B. Botez, Bogdan. Secretar, Aristomen N. Gonciu. No. 10648. Conform adresei d-lui Director general, a Telegrafelor și Poștelor No. 13945, la 16 curent, urmând a se ține licitațiune in camera acestui oficiu, pentru concedarea transportului de la oficiul poștal la gara și vice-versa, se publică spre cunoștința generală. No. 10703. La 23 a curentei, urmează a se ține licitațiune pentru imprimarea materialului de constatare, percepere și drumuri, se publică aceasta spre cunoștința d-lor Tipografi, de a se prezenta in ace zi, vara 12 meridiane, in camera Comitetului Permanent, însoțiți de garanția de 10 la sută, spre a se ține licitație pentru aceste imprimate. Prefectura Poliției Iași, No. 7384. D. Iancu Lupu, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a IV-a, strada Tăetoarea mare, casa No. 9, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data foaei. No. 7379. D. Vasile Danu, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă, in acest oraș, in Tărgușorul peste bariera Păcurari, casa No. 50, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 7239. D. Uie sin Leiba, cerând a i se da autorizațiune pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a V-a, strada Tataraș, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițieneață pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut iu vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ionei. No. 7261. D-na Haia Hei și sin Chiva, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a II-a, Tărgușorul Socola, casa No. 146, este necesitate a se ști dacă numita nu este căzută in vre o cauză corecțională, sau trasă înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pusă sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numita căzută in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fetei. No. 7221. D. Iur Maier, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a IV-a, strada Frecău, casa No. 105, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoacut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ionei. Prefectura distr. Botoșani. No. 8533. La 19 a curentei luni, urmând a se da in antrepriză 44 stânjeni lemne de foc. necesare autorităților, pe iarna anului 1877 și 1878, să publică acest termen, ca amatorii ce vor fi, să se prezinte in camera Comitetului Permanent a județului Botoșani, cu garanția in regulă spre a putea concura. No. 8532. Comitetul Permanent a județului Botoșani, având a da construirea a 6 poduri pe calea județană Botoșani-Stefănești, publică termenul de 30 zile, socotit de la data Ionei, ca amatorii ce vor fi, să se prezinte in acea zi la Comitet cu garanție în regulă spre a concura. Prefectura județului Bacău. No. 14260. In ziua de 30 a curentei, urmând a se ține licitație in camera Comitetulu Permanent a acestui județ, pentru darea in antreprisă a facerii reparațiunelor necesare la localul Prefecturei, după devizul ce s’a format de d. Inginer de județ, se publică ca concurenții ce vor dori a lua această antrepriză, să se presinte in acea zi, vara 11 dimineață in camera Comitetului, cu garanțiunele prevăzute de condițiuni, care împreună cu devizul se pot vedea in grefă in orice zi. Prefectura județului Roman. No. 8427. In ziua de 19 Septemvrie curent, urmând a se ține licitație in camera Comitetului Permanent, pentru aprovisionarea prin antrepriză a materialului imprimatelor necesare serviciilor pendinte de casa județului in anul 1878, se publică ca doritorii să se presinte la termin, însoțiți de garanții in regulă, pentru care finit condițiunele formate se pot vedea in toate zilele in cancelaria Comitetului. Primăriul Municipiului Iași. Proces-verbal. No. 17431. Anul 1877 luna Sept. 6’zile. Subsemnatul Primar al municipiului Iașii Având in vedere rostirea art. 33 din legea electorală, care cuprinde: „In fiecare județ „Consiliul comunal al orașului de reședință „prin înțelegere cu cele alte consilii comunale din județ, va face pe fiecare an, de la „1—15 ianuarie revizuirea listelor cetățenilor care întrunesc condițiunile cerute spre „a fi alegători, impărțindu-i după categorii. „Un exemplar al rolurilor de contribuțiuni, „certificat conform cu originalul de cătră împlinitori și adeverit de casierul districtului „va fi trimis pentru acest sfirșit înainte de „1 Ianuarie consiliului comunal respectiv.“ De unde rezultă 1) că comuna de reședință, care are dreptul a face listele are prin urmare și inițiativa luărei măsurilor in tot județul, pentru formarea acestor liste, și 2) ca orice măsură s’ar lua pentru stricta aplicare a legii, ea trebui a fi luată nu numai pentru această comună, ci pentru toate comunele din județ, pentru că numai astfel se poate ajunge a se aplica legea deopotrivă pentru tot județul, și a se ave liste electorale uniforme. Avănd in vedere disposițiunea luată de subsemnatul prin procesul-verbal din 20 a trecutei luni August, No. 16166, publicat in foaea oficială „Curierul de Iași“ No. 94, pentru a face ca listele electorale ale anului viitor 1878, se poată fi dresată in conformitate cu art. 36 din legea electorală, mai sus citată. In vederea acestora subsemnatul dispune ca măsura luată prin procesul-verbal mai sus citat, pentru comuna Iașii, să se întindă in tot județul Iașii; și spre acest finat se vor lua următoarele măsuri: 1) Se va imprimă un număr de . . . buletine, întocmai după modelul celor deja imprimate. 2) După ce mai intăi se va lua știință de la Comitetul Permanent, despre numele comunelor după noua lor împărțire, și despre numerul contribuabililor creștini din fiecare comună, se va trimete prin Prefectura de județ, fiecăreia Primării din district căte un număr din aceste buletine, și i se va adresa poftire a aplica întocmai pentru alegătorii din acea comună cele prescrise de citatul proces-verbal No. 16166, imprimat in dosul buletinului, cu osebire numai, că lucrarea care prin acel proces-verbal se cere a se îndeplini pănă la 15 a curentei luni Sept. se o îndeplinească pănă la 15 Oct. viitor, și acea cerută a se îndeplini pănă la 25 Sept. se o îndeplinească pănă la finele lui Oct., adecă ca alegătorii se nu fie obligați a înapoi buletinele îndeplinite cu toate indicațiunile cerute de acele buletine, decât la 15 Oct., și Primăriile să nu aibă a înapoi și ele acele buletine la comuna de reședință (Primăria de Iași) decăt la finele lui Oct., când tot atuncea vor trimete și esemplaml de roluri, cerut de art. 33, mai sus citat. 3) Fiindcă după prescripțiunile art. 33, Consiliul comunal de reședință trebue a face revizuirea listelor in înțelegere cu celealte consilii comunale din județ, apoi pentru a se putea urma in mod practic această înțelegere, se va face poftire tuturor unor consilii comunale din județ, ca in terminul prescris de lege, adică intre 1—15 Ianuarie viitor 1878, se bine-voească a se presenta la Consiliul comunal de Iași, dacă nu in complect cel puțin in majoritate, pentru a se pute înțelege cu el asupra revizuirei listelor. Totodată se va lămuri Consiliilor comunelor rurale, (aceasta iasă numai spre știință), că unele din consiliile comunale rurale înscriind In listele electorale ale anului curent cu drept de alegători in colegiul al III persoane care iși au domiciliul și iși oservă profesiunile lor in acele comune. Consiliul comunal de Iași cu ocasiunea facerii listelor din intregul județ, așa precum o prescrie art. 33, pe temeiul art. 5 din legea electorală care cuprinde: „Fac parte din al III-lea colegiu al orașelor comercianții și industrialii, „care plătesc, etc.“, și a art. 6 care intre altele cuprinde: „Toate orașele unui district „formează un singur colegiu cu orașul de reședință“, a exclus pe toate acele persoane din comunele rurale, înscrise precum s’a zis intre alegătorii colegiului III, ca trecute in liste in contra art. 5 și 6, mai sus menționate. 4) Fiindcă mai mulți alegători din Iași s’au plăns in contra scurtimei terminului fixat prin procesul-verbal de la 20 August No. 16,166, mai sus citat, pentru inaperea buletinelor pănă la 15 Septemvrie curent, apoi se va prelungi acest termin pănă la data statornicită pentru comunele din județ, adică că și alegătorii din Iași nu vor fi obligați a înapoi buletinele decăt la 15 Oct. viitor, și perceptorul nu va avea ale înapoi și el la autoritatea comunală decăt la finele lui Octomvrie. 5) Persoanelor înscrise in listele electorale ale anului curent, și a cărora domiciliu civil se cunoaște a fi in alte județă, precum de exemplu d. Dimitrie Cornea, domiciliat in București, li se vor trimite căte un buletin prin comuna de reședință a județului in care s’ar găsi domiciliați, și se va adresa poftire primăriilor acelor comune de a face a se îndeplini acele buletine de cătră cei in drept, cu lămurirele cerute de la ele, și apoi la finele lui Octomvrie să inapoiască buletinele Primăriei de Iași. Procesul-verbal de faclă se va insera atăt in foaea oficială locală căt și in dosul buletinelor despre care s’au vorbit. Primăria comunei Buciumii. No. 1708. La termenul defapt prin anoasurile No. 1578 și foaea oficială No. 90, neputănduse efectua vânzarea joncei (acum cu vițel) ce se află de pripas in această comună, din causa lipsei de concurenți, se publică spre generala cunoștință, ca pentru vănzarea acestei junei, urmează a se ține din nou licitație in peața Trei fontăni, in ziua de 18 a curentei. No. 1719. In această comună pripășinduse un cal roib, coamt, coada roaibe, păntănog de piciorul stâng dinapoi, stricat de șe in mai multe locuri pa spinare și pe coaste, se publică spre aflarea păgubașului in termenul prevăzut de lege. No. 1684. In această comună pripășinduse unaeapă, la păr neagră, la trup mare, coada retezată scurtă și cu puține pete albe pe spinare, se publică aflarea păgubașului la termenul prevăzut de lege. CURIERUL DE IASSI FOREA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. ____ _____________ ..............................— ------------------- . . fȘ ---------- ■ —................................r ■" —- - ------------------ ... 4 [UNK] ............................0 .................. ...........................................................0 — .... .. —....................................... .. .uhil i"—■ Apare de trei ori pe septămănă DUMINICA, MERCURI și VINERI. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale. ANUNCIURI. Rândul sau locul sau 15 bani. Francia. Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anondurile pentru :Curierul de Iași* foaea oficială se fac la Havas, Laffite A Cute, 8 Place de la Bourse, Paris. Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru »Curierul de Iași“ foaea oficială, se fac la D-nn Engine Micoud, Constantinopol, 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul LO bani. C A L E N D A R U L S E P T A M A N E I . ___________________________ _ _ _ _ _______ Bot_ . . _ .. .....-........ - - - - ■ - -.... Stil vechia. Stil nou. ZIO A. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Soar. Stil vechia. Stil nou. ZIO A. PATRONUL ZILEI. Reg. Soar. Ap. Soar. * 1 12 13 14 Septemvrie. Septemvrie. ore. m. ore. m Septemvrie. Septemvrie. ore. m. ore. m. 11 23 Duminică. Cuvioasa Teodora. 5 48 5 57 15 27 Joi. Sf. Nichita și sf. Visarion. 5 53 5 49 12 24 Luni. Sf. mart. Autonom. 5 50 5 55 16 28 Vineri. Sta mart. Efimia. 5 54 5 47 13 25 Marți. Sf. mart. Cornelie sutașul. 5 51 5 53 17 29 Sâmbătă. S-ta Sofia, Agapi și Pistiș. 5 55 5 46 14 26 Mercuri. (f) In. Sfintei Cruci (post.) 5 52 5 51 18 30 Duminică. Cuv. păr. Ermenie. 5 56 5 44 Primăria comunei Bivolari. No. 1012. Pentru doi cai, la păr unul sur alb, coama ta icoada idem, inserat la piciorul drept dinapoi cu litera M, și unul la păr roib închis, coamă și coada idem, cu fire de păr sure prin ele, inserat la piciorul stâng dinapoi cu literile K. I., țintat in frunte, la piciorul stăng de dinainte sus spre spată o dungă albă in fațe și una spre corp, împrejurul piciorului și pe spate trei peti mici albe, picați de pripa3 in această comună la 2 a curentei luni, se publică termenul de 6 luni de la data Ionei, pentru aflarea păgubașului. Primăria urbei Neamțu. No. 2981. Urmând a se ține licitație la 4 a lunei viitoare Octomvrie, pentru darea in antrepriză a aprovisionărei stabilimentelor publice, pendinte de astă Primărie, cu semnele necesare pe anul viitor 1878, se invită pe d-nii concurenți ca la terminul citat să se prezinte in camera acestei Primării, întovărășiți de garanțiile cuvenite. Primăria urbei Tărgul-Frumos. No. 1149. In prima zi, după espirarea termenului de 15 zile, considerate de la data eșirei prin fone, cu incepere de la 10 care antimeridiane, urmează a se vinde licitativ, in camera acestei Primării, materialul de lemn de la 2 dugheni, proprietăți a bisericei Sf. Neculai din astă urmă, care sunt deteriorate și anume: 20 căpriori mic cu mare, 9 grinzi de la tămațe mai scurte, 26 grinzi de podele, 256 bucăți de podele, 6 perechi ușori, 2 perechi tarabe, 5 ciregi, 1 talpă și 1 ușa, se publică spre generala cunoștință, cu adăugire că licitația se va face in asistența și a d-lor Epitropi ai sus citatei biserici. Pimăria comunei Secueni, jud. Bacău. No. 446. In ziua de 29 Septemvrie a. c., urmănd a se ține licitație in camera Comitetului Permanent, pentru revinderea accizelor acestei comuni, pe comptul antreprinorului pentru neplata de căștiuri, cu incepere de la trimestrul al trielea și pănă la finele anului curent, se publică spre cunoștința amatorilor care in ace zi se vor prezenta la Comitet cu garanțiile cerute de condițiuni, care se pot videa la Comitet. Comisia de sp. Jiu din Iași. No. 4087. Pentru vănzarea averei sechestrată de la Ioniță Vasiliu și Vasile Vatavu, in pretenția d-lui Th. Mincu pentru bani, fiind regulat termin la 15 Septemvrie a. c., oara 12 din zi, in piața Sf. Spiridon, se publică spre cunoștința generală. Comisia desp. a Il-a din Iași. No. 1576. Conform adresei d-lui judecător ocol. al II-a, No. 1787, se publică vănzarea mai multor obiecte sechestrate de la d-na Tasica Dimitriu născută Lupu, spre satisfacerea d-lui Fr. Carl Miller cu o sumă bani, cari va ave loc in piața Nicolina, pentru ziua de 15 curent, oara 12 din zi. Comisia desp. a IlI-a din Iași. No. 4849. In ziua de 22 a curentei, de agentul acestui oficiu urmează a se vinde licitativ in piața Primăriei, obiectele casnice împlinite de la evreul Simca Barbera, in pretențiunea d-nei Maria Gheorghiu pentru bani, se publică spre deșteptarea concurenților. PUBLICAȚII JUDECĂTORESC!. Curtea de Apel din Iași Secția I-a, No. 520. Arhimandritul Teofan, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71, 75 și 76 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, înaintea acestei Curți secțiunea I-a la 3 a lunei Noemvrie 1877, oarele 11 din zi, când are a se judeca apelul făcut de defunctul Colonel Al. Millo, contra sentinței tribla și secția I-a sub No. 458, din 18 April 1877, prin care Arhimandritul Teofan, a fost condamnat la plata sumei de 3000 galbeni, cu procentul lor depus ca garanție de defunctul Millo, la luarea in arendă a moșiilor Monastirea Buhalnița, din districtul Neamțu, pe periodul 1855—1864, aducăndu-și atuncea și probele ce va fi arend, la neurmare procesul va fi căutat in lipsa sa, conform art. 151 din proe. civilă, Tribunalul jud. Iași Secția a II-a, No. 1393, D. Alfăr sin Israil Rosemberg Chitariu, cu domiciliul necunoscut, in virtu No. 98. tea art. 75 alin. 6 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, înaintea secțiunei a II- a a trib. Iași, la 28 Septemvrie curent, oara 11 din zi, când are a se judeca oposiția făcută de D-sa contra sentinței trib. la și secția a 2-a, sub No. 445, și a cârjei de judecată, a D-lui jude de pace ocol. II sub No. 93, in causa cu D. Gh. Mincu pentru bani, aducând atuncea și probele necesare, la neurmare se va tranșa in lipsă. Secția a 111-a. No. 694. D. Iosif Pavlicovschi, de profesiune frizer și D-na Bronislava Grolle, de profesiune liberă, domiciliați in Iași, ambii in calitate de tutori a casei def. Adolf Nobile de Grolle, având a lua de la D-na Maria Stegărescu, acum Mavrichi, de profesiune proprietară, domiciliată in comuna Copou, județul Iași, suma de 300 galbeni cu a lor procent de 18% pe an, pănă la numerătoare, plus 50 galbeni cheltueli judecătorești, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecară, înscrisă de tribunalul Iași, secția a IlI-a, sub No. 327, din 2 August 1875, investită cu formula executorie și prin care debitoarea a renunțat la comandament, spre satisfacerea zisei case a def. Adolf Nobile de Grolle. Fiindcă d-na debitoare in terminus prevăzut prin obligațiune, n’au plătit procentele, dar d-nu tutore, prin petițiunea înregistrată la No. 3930, cerând a se pune in urmărire vănzarea imobililor ipotecate, care sunt: 1) o casă situată in orașul Iași de sp aia, strada Lățescu, înscrisă la No. 1, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă, și compusă din 2 odăi mari și 2 mici cu o sală, plus o odae lipită de casă, avănd in ogradă o bucătărie și spălătorie de vălătuci, acoperită cu scânduri, o șură de scânduri, grădină cu dependințele și locul lor. 2) o vie situată in județul Iași, plasa Copou, comuna Copou, in mărime aproximativ de 3 fălci vie, loc de arătură și fănaț, megieșindu-se cu via Sf. Spiridon, cu drumul comunal, cu imașul Copoului și cu altă vie a D-nei Maria Stegărescu acum Mavrichi. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, tribunalul publică vănzarea conform art. 510 din acea procedură, cu concurenții ce ar fi de a cumpăra indicatele imobile cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege, la 16 a lunei Decemvrie, ziua Vineri 1877, oarele 11 din zi, cănd are a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă, totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă, sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal spre a-și arata pretențiunele lor sub pedeapsă de a nu li se mai ține in sumă. No. 696. D-na Casandra Bojinca, de profesiune liberă, domiciliată in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 456, au somat pe D-na Elena Arhip, născută Balasopulo, de profesiune liberă, domiciliată in Iași, ca la termin de 30 zile, se respundă suma de 500 galb. capital, cu a lor procent 18% pentru tot timpul de intărziere, pănă la numerătoare, plus 50 galbeni, clausa penală, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecară, înscrisă de trib. Iași secția a 3-a, la No. 521 din 22 Noemvrie 1875 și investită cu formula executorie. Fiindcă d-na debitoare, in arătatul termin ce au espirat n’a plătit banii, ear d-na creditare, prin petițiunea înregistrată la No. 4906, cerănd a se pune in urmărire vănzarea imobilului ipotecat, care este: o cată situată Iași, disp. la strada Carp, înscrisă la No. 5, in două etaje construită de cărămidă acoperită cu tinechea și compusă din un salon, 5 odăi, și o camară sus, ear jos din 5 odăi și un antret cu pivniță dedesupt, mai având incă 3 odăi tot de cărămidă, acoperită cu table de fer, grajdiu și șură de grinzi acoperite cu scănduri, grădină cu dependințele și locul lor. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din proc. civilă, tribunalul publică vănzarea conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale, să se infățoșeză in camera acestei secțiuni a III- a, cu garanția cerută de lege la 16 a lunei Dechemvrie, ziua Vineri 1877, ora 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau ori ce alt drept, asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să arăte la tribunal, spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă.