Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1878 (Anul 11, Nr. 1-72)

1878-01-01 / nr. 1

ANUI'XI lassi, Duminica i ianuarie 1878. No. 1. CURIERUL DE IASS! FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. Apare de trei ori pe septămănă DUMINICA, MERCURI Și VINERI. PREȚUL ABONAMENTULUI: [a Iasi || districte: Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani. —pe Șase luni 6 lei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. ustrlarP® 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, I, Belgia, Elveția: — Pe șaae luni 22 franci. aserțiuni și reclame: B&ndul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc.— Manuscriptele nepublicate se vor arde. Redacțîunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale. ANUNCIURI. Rândul sau locul seu 15 bani. Francin: Pe șase Iani 26 franci. Abonamentele ți ananciurile pentru ,Guirierul de Iași* foaca oficiali se fac la Havas, Laffire & Cune, 8 Place de la Bourse, Paris. Constantlnopole; 26 franci. Abonamentele ți anancinrile pentru „Curierul de lași" foaea oficiali, se fac la D-nu Engine Micoud, Oonatantinopol, 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 bani. kNUNWUL PAG1NEI I-a. I A eșit de sub tipar și se află ie vânzare la „Tipografia I Națională“ Regulamentul întocmit pentru administrația GARDEI CIVICE Prețul broșat 1 franc PARTEA OFICIALA 1 • P ■ [UNK]" ! " ■ [UNK] [UNK].. . PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași, No. 14660. Conform oficiei d-lui Ministru Cultelor și Instrucțiunelor Publce No. 13516, la 10 Ianuarie 1878, urmând a se ține licitațiune, in curtea Bisericei Bârnova, din plasa Codru, acest județ, pentru vânzarea unor obiecte casnice a acelei Monastiri, se publică aceasta spre cunoștința generală. No. 14714. Fiindcă in termenul de 28 Dechemvrie trecut, fixat pentru antreprisa medicamentelor necesare medicilor de arandiement din acest județ, in cursul anului curent 19 76,’nu s’a presentat concurenți, care se oferă prețuri suficiente, conform decisiunei luată de Comitetul Permanent, se publică aii, termin de licitație pentru ziua de 15 a clientei luni Ianuarie, spre cunoștința concurenților. No/14745. Conform adresei d-1or Administratori Sicndenielor și Pădurilor Statului No. 36363b], 9 Ianuarie 1878, urmând a 10 b‘ielicif,ține in camera acestei Prefecturi, I pentrufrondarea moșiilor Statului, pe periodul igjos—1883, a căror adjudecare nu sa infirms sau pentru care nu s’a presentat coniarenți, se publică aceasta spre cunoștința generală. Prefectura distr. Botoșani. No. 11769. Pe teritorul comunei Copălău, din plisa Coșula, acest județ, pripășinduse 2 golitori, 1 plavm, la coarne butac, și 1 murg la coarne țapoș, inserat la cornel drept cu In jra O, și urechele amândouă retezate, precum 1 Subprefect acelei plăși, prin raportul No. 2810 incredințată, se publică termenul de 7 luni, conform legei poliției rurale, spre ivirea păgubașului, care cu dovezi in regulă, să se prezinta la Primăria comunei respective, spre a’i primi. Noi 11770. In comuna Rădenii, din plasa Coșula, acest județ, pripășinduse țeapă murgă închisă, coama, coada negre, țeapă cu mănz, la păr roaibă, coama, coada roaibe, brează in frunte, și țeapă tot cu mărz, la păr roaibă, coama, coada idem, brează in frunte, cu pete albe pe spinare și păntănoagă de piciorul drept de dinapoi, precum și in comuna Delenii țeapă, la păr albă, coama, coada albe, cu urechile cam surie, după mmnd. Subprefect acelei plăși prin raportul No. 2741 incredințază, se publică termenull de 6 luni, conform legei poliției rurale, sufe ivirea păgubașilor, care cu dovezi in regulă, să se presinte la Primăriile comunilor respective, spre a le primi. •‘'rfectiv*a județului Fălciu. No. 1 teritorul comunei Roșienii, din jur în rasua, acest județ, găsinduse un bou, ia p! .lan, coarneie gheușe cam la P ° 9e< f mne, se publică spre înștiințarea tiarului, care in termenul Pretins de 0 A poliției rurale, că se presinte cu don !«gulă la Primăria menționatei comuni, spre i’i primi. Freiera județului Roman. No. 1213. Pe teritorul comunei Brăteștii, din Prundul, ecist jugeț, Vau pripășit 1 cai, oipăt murg închis, coama, coada negre, istnoat In spinare și foarte «ab, care după 3 zile au murit, și unduise pt’ea, se păstrează la Primăria comunei, se publică aceasta spre cunștința păgubașului, care in termenul și cu probele cerute de legea poliției rurale, să se presinte la citata comună, spre a-și primi acea piele. No. 12136. La comuna Galbenii, din plasa Siretiul de jos, pripășinduse 1mănzat, la păr porumb, coarnele butace, cu un semn mic la o ureche, au perit din cauza recelei, și luănduise pielea, s’au lasat in pastrarea locuitorului Neculai Stețcu din zisa comună, se publică spre cunoștința păgubașului ce ar fi, ca in termenul și cu probele prevăzute de legea poliției rurale, să se presinte la citata comună, spre a’și primi pelea acelui mănzat, căci contrar se va vinde in folosul comunei. Casieria generală a județului Iași. No. 6281. La 18 a curentei luni Ianuarie 1878, urmănd a se vinde licitativ 1 cal, 1 vacă, 1 căruță și 1 păreche hamuri, averea d-lui Frânți Mihail, fost Primar comunei Tăuteștii, spre îndestularea Statului cu suma de lei 100, bani 25, amenda și taxa timbrului legal, pentru contravențiunea adusă la legea timbrului, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține in camera acestui oficiu și va fi deschis de la 1—4 oare, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de indată și prețul ce va rezulta, iar la termenul fixat se vor afli aicea in piața Palatului administrativ, calul, vaca și celelalte obiecte sechestrate. No. 6284. La 19 a curentei luni Ianuarie 1878, urmând a se vinde licitativ 80 merțe popușoi, sechestrați pe moșia Găijoaca și Zbereni, spre îndestularea Statului cu suma de lei 590, ce datorește arendașul acestei moșii, pentru terminul de 15 Octomvrie trecut, se publică aceasta cu deșteptare, că licitația urmează a se ține in camera acestui oficiu, care va fi deschis de la i—4 oare, iar adjudecarea se va face asupra persoanei care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de indată și costul ce va resulta, iar la termen se va pune in vederea concurenților și probe de popușoii sechestrați. No. 6318. La 23 a curentei luni Ianuarie 1878, urmănd a se vinde licitativ 100 oi, 5 stoguri fân, 4 stoguri ovăs, 7 stoguri și 1 gireadă de 12 Blănjeni in lungime și 2 lățime malai, 3 stoguri păring, 2 boi, 2 juncani, 2 vaci și 4 vase cu vin, averea d-lui arendaș moșiei Cârlig și Rediu, sechestrată spre îndestularea Statului cu suma de lei 3570, bani 38, căștiu de 15 Octomvrie trecut, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține in camera acestei Casierii și va fi deschisă de la 1—4 oare, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de indată și prețul ce va resulta, iar la termenul fixat se vor afla aicea in piața Palatului administrativ vitele sechestrate, și se va pune in vederea concurenților și probe din producte. Primăria comunei Miroslava. No. 2068. Se publică că in ziua de 19 Ianuarie curent 1878, la acest oficiu, urmează a se vinde 1eapă, 1 mănzată și 4 boi de pripas, a cărora termin de 6 luni s’au împlinit. Primăria urbei Neamț. No. 4086. In baza declarației d-lui Ilie Iormescu, anansată de Prefectura județului prin adresa No. 22802, se publică din nou termen de licitație la 20 a curentei luni Ianuarie 1878, pentru darea in antreprisă a venitului taxei acestei comuni de la jugărit, pe timp de 3 ani, începători de la 1 a acei luni, se invită pe d-nii concurenți, ca la acel termen, să se prezinte in camera acestei Primării, întovărășiți de garanțiele cuvenite, cănd area Be ține licitația. No. 4099. In baza ofertelor primite la Comitetul Permanent, pentru antrepriza facselor acestei comuni, de la lână, bere, țuică și drojdie de bere, pe timp de 1 3 ani, începători de la 1 Ianuarie 1878, așa precum se vede din adresa Prefecturei de județ, No. 22946, se deschide nouă licitație pentru această antrepriză, la 19 Ianuarie curent, se invită pe d-nii concurenți, ca la acest termin, să se presinte in camera acestei Primării, întovărășiți de garanțiele cuvenite, cănd avea se ține licitația. No. 4078. Pentru darea in antrepriză a venitului taxei de 1 leu de la suta de lei, din venzarea vitelor mari și mici, și adaos de la mortosepie, pe timp de 3 ani și cu începere de la 1 Ianuarie 1878, urmănd a se ține din nou licitație la 19 acei luni, se invită pe d-nii concurenți, ca la acel termen să se prezinte in camera acestei Primării, întovărășiți de garanțiele cuvenite, cănd are a se ține licitația. Primăria com. Răileni, jud. Botoșani, No. 720. Prin procesul verbal redactat sub No. 974, s’au declarat de pripar 3 vite cai, cu semnele următoare: țeapă stearpă, la păr murgă închisă, coama, coada negre, cu 2 pete albe pe spinare, și stricată de ham la piept; țeapă cu mănz, lăpăr roaibă, coama, coada roaibe, brează in frunte, puțină pată albă la partea dreaptă și deasupra grebănului coama puțin albă, seapă cu mănz, la păr roaibă, coama, coada roaibe, brează in frunte, cu pete albe pe spinare, păntănoagă de piciorul drept de dinapoi și puțin păntănoagă la piciorul stâng de dinainte, se publică aflarea păgubașilor acestor vite, cari cu dovezi in regulă, conform&adune legei poliției rurale, in lăuntrul termenului de 6 luni, să se presinte la acest post spre a le primi. Primăria comunei Tomești. No. 3095. Pe teritorul acestei comuni, au picat de pripasa mănzată, la păr porumbă, coarnele greblișe și pântecele elb, se publică aceasta spre generala cunoștință. Comisia de sp. f-iu din Iași. No. 5763. Se publică vânzarea mai multor juvaeruri, sechestrate de la d. Iosif Gruber, in pretențiunea d-nei Elena Periu pentru bani, care va ave loc in ziua de 3 Ianuarie curent 1878, oara 11 din zi, in peața Sf. Spiridon. = CALENDĂRUL SEPTAMANEI.___________________________________________ Stil |achiu. j Stil nou. ZIO A | PATRONUL ZILEI. B. Soar. Ap. Soar. Stil ?esbiu. Stil nou. ZIOA. PATRONUL ZILEI. || Res. Soar. Ap. Soar. 1 lent riâuteuuwo | ore. m. ore. m Ianuarie. Ianuarie. ore. m. ore. m. ? 13 Duminică. | (•) Tăerea imp. șîst. V. cel mare. 7 50 4 28 5 17 Joi. Martir Teop&mpt și Theona. 7 47 4 34 2 14 Luni. Sf Silvestru Papa Romei. 7 49 4 30 6 18 Vineri. (••) Bot. D. N. Jesus f hr și R. Laced 7 46 4 36 3 15 Marți. Proprietul Malacha și Martirul Gordiu. 7 49 4 31 7 19 Sămbătă. (••) St. loan Botezătoriul. 7 45 4 88 j_____i j 16 Mercuri. Conciliul celor 70 Ap. și curas Teoctist. 7 48 4 32 8________ 20________Duminică._________Cv. George și Emil și cv. Domnică Virgil 7 44 4 39 PUBLICAȚII JUDECĂTORESCĂ. Tribunalul jud. Iași Secția a IV-a. No. 99 45. D. Neculai Grumăzescu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 24 Fevruarie 1878, oara 10 dimineață, să se prezinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furtul comis in dauna lui Altăr Zeilik, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 10256 D. Gheorghe Gorovei, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 15 Fevruarie 1878, oar de 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care să inculpă pentru abuz de încredere, comis in paguba moștenitorului defunctului Procopie Florescu, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art 182 p. pen. No. 10275. D. Costachi Timofti Carion, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 27 Fevruarie 1878, oarele 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru lovirea lui Stef. Dimitriu, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 10278. D. Iosef Ivanov, cu domiciliul necunoscut, se citeză ca in ziua da 27 Fevruarie 1878, oarele 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul inare se inculpă pentru ultragiul lui Gheorghe Zamfir, cunoscănd că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. penală. No. 10305. D. Dimitrie Axinte Vezeteu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 17 Martie 1178, oarele 10 dimineață, să se preșate inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furul comis in paguba lui Anuș Măguolici, cunosăed că nefind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. pinală, an al doilea exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa trib. conform art. 75 alin. i pr. pen. No. 10467. D. Gheorghe Rusu, cu domiciliul necunoscut, se citiază ca in ziua de 10 Martie 1878, oarele 1( dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care sa inculpă pentru furtul comis in paguba lui Hercu sin Avram, cunoscând că nefiind urmatar, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală. No. 10378. D. Gh. Mihailescu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 8 Martie 1878, oarele 10 dimineață, să se prezint« Înaintea acestui tribunal, spre înfățișare in procesul in care se inculpă pentru furtul comis in paguba lui Toader Tftutu, cunoscând că nefi'nd următor se va pronunță sentința in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 10406. D. Mendel sin Simon, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 1 Martie 1878, oarele 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furtul comis in paguba lui Zisu Herman, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 10365. D. Dim. Ivașcu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 1 Martie 1878, oarele 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru lovirea lui Gh. Cafengiu, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 din pr. pen. No. 10360. D. Gh. Gheorghiu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 16 Martie 1878, oarele 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru lovirea lui Gavril Popa, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 10,369. D. Andrei a lui Dimitrie Morariu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 1 Martie, 1878, carete 10 dimineață, să se presinte Înaintea acestui trib, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furt de vite, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală, No. 10,433. D. Filip Lavici, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 11 Martie, 1878, oarele 10 dimineață, să le presinte inaintea acestui trib, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru lovirea lui T. Pavel, cunoscând că nefiind următor, se va pronunță sentința in lipsă, conform art. 182 pr. p. No. 9710. D. Ioan Vasile, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 7 Martie, 1878, oarele 10 dimineață, să sa presinte inaintea acestui trib, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru jurământul fals, comis lui Teodor Morariu, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. p. No. 1562. Tribunalul Iași sect.a IV, prin sentința pronunțată in ședința publică din 7 Dechemvrie 1877, a condamnat pe Vasile Gatlan, cu domicilul necunoscut, pentru furt, pe basa art. 309 al. 160, cod pen. la 6 luni si 1 zi închisoare corecțională, și daune civile, sentința cu drept de oposiție și apel. Tribunalul județului Botoșani. No. 2606. D. Gheorghe I. Bejan, avocatul d-nei Soltana Turturinu născută Petru Cristea, prin petițiunea din 7 Martie 1877, registrată la No. 4114, au acționat in judecată pe d-lor Iancu Cristea, Savastița Soroceanu și Bena sora defunctului Petru Cristea, pentru deviziunea averei innasă după defunctul Petru Cristea, această cerere au fost sorocită spre judecare in ziua de 20 Iunie anul trecut 1877, și când trib. prin jurnalul No. 2511, in virtutea art. 728 și următorii din cod. civ., admițând cererea, a numit esperți pe d-nii I. Frank L. Iamandi și Iosef Snaeltz, pentru operațiunea impărțesei, in presența d-lui Lupeant delegat de trib., d-nii esperți cu adresa inc* gstrată No. 9939 din 22 Noemvrie 1877, au depus următorul raport: „Subsemnații Lascar Iamandi, Ioan Frank și Iosef Smeltz, in căitate de esperți aleși pentru prețeluirea averei remasă dună reposatul Petru Cristea din acest oraș, in urma jurământului ce am depus la trib, am observat averea imobilă, care dupe arătata d. avocat A. Sava procurator d-nei Sorana Turtureanu: din capele rele mari ale teatrului, cu locul și toate clădirele, hanul alăture cu teatrul estăși cu locul și toate atenansele și clădirele ce-l înconjoară, casele reposatului Cristea din strada Florilor, locul numit la vie, lângă via Buzdugan, și un loc sterp in acest oraș situat lăngă casele Cananău, asupra acelor imobile, chibzuind și având in videre avantajele și desavantajele fiecărui in parte, am convenit in unanimitate și avem convigere intimă, că ele nu se pot comod împărți intre moștenitori din causa nepotrivirei intre ele și a loturilor ce urmează a se face, urmează dar a d o vinde și apoi a se împărți prețul lor, drept care am și procedat la prețeluirea fie estrui imobil ia parte și prețurile sunt după cum se specifică mai jos: a) rasele sau palatul in care este și teatru, toate clădirele, locul dughenile sale și a nansele ce-l Inconjoară, valorează suma de 7000 galb., b) hanul de alăturea cu tess părăsi cu locul, clădirele, atenansele și baratcele dinprejur, valorează suma de 390 ga lb., c) casele din strada Florilor, cu clădirele și atenansele asemenea cu locul lor, fie suma de 2500 galb., d) locul numit via, valorează 100 galb., e) locul lărgi casele Cananău, face suma de 50 galb., osebit de această avere imobilă arătată și prețeluită, am mai observat și prețeluit și averea din casă, adecă mobilele, a căror valoră este de 100 galb., căci mobilierul teatrului au intrat in suma de 7000 galb., ca accesorii la principal“, in urmă la 9 Decemvrie trecut, trib. prmind lucrările de la d. Supleante, prin Jurnalul No. 4304, având in vedere cererea înregistrată la No. 10,308, a d. avocat A. Sava, procuratorele d-nei Soltana Turtureanu, de a se scoate in vânzare prin licitație publică, averea imobiliară remasă după def. P. Cristea, pentru a se putea face impărțită intre moștenitori, văzind jurnalul trib. No. 2511, prin care s’au admis cererea de diviziune intre succesori, văzind părerea expertilor din raportul cu data 29 Octomvrie trecut, că averea imobiliare nu se poate diviza in natură, văzind art. 695 și următorii din pr. civ., a dispus vânzarea prin licitațiune publică a imobilelor specificate in raportul de expertiză citat mai sus, remasă in urba Botoșani, după def. Petru Cristea, incepăndu-se strigările de la prețul ficsat prin raportul d-lor experți, așadar se publică vânzarea acelor imobile in terminul de 40 zile de la data fonei, și se anunță pa cei ce vor voi a le cumpăra, să se presinte ca garanții cerute de lege in sala de ședință a acestui trib., in cea dintâi zi după espirarea terminului de 40 zile, spre a concura, urmănd că atunci să se facă adjudecațiunea asupra persoanei ce va da prețul cel mai mare, totodată conform art. 506 pr. civilă, Be somează pe toți acei ce si pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori ce alt drept asupra imobielor puse in vânzare, ca mai nainte de adjudecațiune să s6 presinte la trib, spre a’și arăta pretențiunele lor, căci in urmă nu li se vor mai ține in samă. Trbunalul jud. Bacău. No. 17,724. D. Anton Murariu fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 22 Mai, vara 10 de dimineață, anul 1878, spre a fi interogat in procesul corecțional, intentat contra sa pentru banie, la ne urmare se va judeca in lipsă, conform art. 182 pr. p. No. 17,223. D. Toader Vezeteu fără semiciliu, este citata se presenta in cam acestei trib, in 12 Iunie vara 10 diminei anul 1878, spre a fi interogat in procesul recțional intentat contra Ba pentru banie, ne urmare se va judeca in absență, conicarte 182 pr. p. No. 17,177. D. Haim Leib fiul Bubi Buctărița Văduva, fără domiciliu, este tat a se present in camera acestui trib. ... ziua de 30 Mai, oara 10 dimineață, 1878, spre a se interoga in procesul corecțional intentat contra sa pentru furt, la neurmare se va judeca in absență, conform art 182 pr. p. No. 18,763. D. Ioan Banu, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 27 Iunie, oara 10 diminefiță, 1878, spre a fi interogat in procesul corecțional intentat contra sa pentru batie, la neurmare se va judeca in absență, conform art. 182 pr. p. No. 17,960. D. C. Chetrariu, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 14 Iunie, oara 10 dimineață, 1878, spre a fi interogat in procesul corecțional intentat contra sa pentru batie, la fearmare se va judeca in absență, conform art. 182 pr. p. No. 18,713. D. Todiriță Gh. Bostan, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 16 Iunie, oara 10 de dimineață, 1878, spre a fi interogat in procesul corecțional intentat contra sa pentru banie, la neirmare se va judecă in lipsă, conform art. 182 pr. p. No. 16,537. D. Anton Plop, fără domiciliu, este citat a se presenti in camera acestui trib, in ziua de 5 Mai, oara 10 dimineață, 1878, spre a fi interogat in procesul corecțional intentat contra sa pentru fir de popușoi, la neurmare se va judeca at sență, conform art. 183 pr. p. IM ., No. 23,761. D. Toader Tisa, im •Uliu. este «1st a sa present* ia JM