Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1878 (Anul 11, Nr. 73-141)

1878-12-03 / nr. 132

ANUL XI tel, Duminica 3 Dechemvrie 1878 No. 132. CURIERUL DE IASSI FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALI DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. _________________________________________________________C A L E N P A R U L_ SEPTAMANEI. ______ < PREȚUL ABONAMENTULUI: » Iași și districte. Pe un an 12 lei noi, plus portal 2 ft. 40 bani. — pe șase luni 6 lei noi, plus portal 1 ft. 20 bani. Pentru țerile din uniunea poștală, pe 6 luni 26 franci. Inserțiuni și reclame: Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc.. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Apare fie trei ori pe septembri& DUMINICA, MERCURI și VINERI, Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale. ANUNCIURI. R&ndul de 85 litere sau locul seu 15 bani. Constantinopole: Abonamentele «s anunciurile pentru“,Curierul de Iași" Ieșea oficiali, se fac la D-na Eugene Mirond, Constantinopol 3 run de la Banque Ottoman 8 In Germania la D. Adolf Steinner, Hamburg. Exemplara SO bani. PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura Districtului Botoșani. No. 8600. Pe teritorul comunei Satului Ștefănești, din plasa Ștefănești, acest județ, pripășindusă un vițel porumb, coarnele mici, cu retezetură la una ureche, precum d. Subprefect acelei plăși, prin raportul No. 2320 afirmă, se publică termenul de 6 luni, conform legei poliției rurale, spre ivirea păgubașului, care cu dovezi in regulă, să se prezinte la Primăria comunei respective, spre a’l primi. Prefectura Districtului Fălciu. No. 10592. Pe teritorul comunei Mălăești, din plasa Mijlocul, acest județ, pripășindupă unaeapă cu mănz, din vara anului curent, un păr murgă Închisă, coama in ambele părți, cu furculiță la urechea stângă, puțin țintată in frunte, cu o boltă la partea dreaptă, cu pete albe, roasă de șea pe partea dreaptă a spinarei, fără alte semne, și măntul ei in păr murg deschis, coama și coada mică, fără alte semne, se publică spre cunoștința proprietarului, care cu dovezi in regulă, să se presinte in termenul legiuit la Primăria menționatei comuni, spre ale primi. Prefectura județului Roman. No. 8772. Pe teritorul comunei Porceștii, s’au pripășit un cal murg deschis, coama, coada ideii, pete albe pe spinare și porcovit la toate picioarele, se publică spre cunoștința păgubașului ce ar fi, ca in termenul și cu probele cerute de legea poliției rurale, să se presinte la citata comună, spre a’l primi, căci contrar se va vinde licitativ in folosul comunei. No. 8773. Pe teritorul comunei Onișcanii, s’au pripășit un cal, la par negru, coama, coada negre, breaz in frunte, păntănog de piciorul stăng de dinapoi, o pată albă pe nas, pomincnind de piciorul drept de dinapoi, se publică spre cunoștința păgubașului ce ar fi, ca in termenul și cu probele cerute de legea poliției rurale, să se presinte la citata comună, spre a’l primi, căci contrariu se va vinde licitativ in folosul comunei. No. 8774. Pe teritorul comunei Hocingiu s’au pripășit 3 cai și anume: 1eapă la păr murgă inchisă, coama, coada asemenea, o pată albă pe grebăn, 1 măntoacă ca de 1 ’a ani, la păr murgă deschisă, coama, coada murge-negre, o rană din dreapta șs gât din sus lângă ureche și 1 mănz de an, la păr murg Închis, coama, coada idem, fără alte semne, se publică spre cunoștința păgubașului ce ar fi, ca in termenul și cu probele cerute de legea poliției rurale, să se prezinte la citata comună, spre a-și primi vitele, căci contrariu se vor vinde licitativ in folosul comunei. No. 9108. De cătră păndariul d-lui Dimitrie C. Sturza, proprietarul moșiei Șcheia, in ziua de 13 a curentei, s’au adus la Primăria comunei Șcheia un cal, la păr murg deschis, coama, coada negre, la piciorul drept dinapoi păntănog, pe care Primarele l’au declarat de pripas, se publică aceasta spre cunoștința păgubașului, care in termenul prevăzut și cu actele cerute de legea poliției rurale, să se presinte la citata comuă, pentru a’și primi vita, căci la din contra se va vinde licitativ in folosul comunei. No. 8870. La femeia Maranda soția lui Gavril Chirilă, din acest oraș, cu ocasiunea cercetărei făcută de poliția urbei Roman, la domiciliul său in ziua de 7 Noemvrie trecut, pentru prădăciunea ce i se cauzase de necunoscuți făcători de râie, s’au găsit intr’o poiată din ograda ei 2 boi, 1 la păr porumb și 1 plavan lupan porumb, cu coarnele țapoșe și amândoi văpsiți in frunte cu boe roșie și care boi s’au declarat de pripas, se publică aceasta spre cunoștința păgubașui, care in termenul prevăzut și cu actele cerute de legea poliției rurale, să se presinte la Poliția acestui oraș, pentru a’și primi boii, căci ia din contra se vor vinde licitativ la folosul comunei. No. 8838. Asupra individului loan a Măriei din Tărgu Neamțu, care venise in comuna Brăniștenii, acest județ, in luna Maiu, s’au găsit 2 boi și 1 cal, care neputănd adeveri proprietatea lor, s’au declarat de pripas de cătră Primarul numitei comuni, semnele boilor și a calului sunt: 1 bou porumb galben, 1 bou porumb lupan, cu coarnele la unul lapoșe și la unul latișe potrivite, inserați la cornul drept și pe șoldul stâng dinapoi cu fețe necunoscute, 1 cal, la păr murg deschis, coama și coada negre, beteag de ochiul drept, cu pete albe pe spinare și la coadă, se publică aceasta spre cunoștința păgubșului, ca in termenul prevăzut și cu actele cerute de legea poliției rurale, să se prezinte la citata comună pentru a-și priimi vitele, la din contra, se vor vinde licitativ in folosul comunei. Prefectura districtului Vaslui. No. 2024. Fiind necesitate a se cunoaște dacă d. Bocitan Eșanu, actualminte domiciliat in orașul Vaslui, ce voește a deschide un stabiliment de crășmă in acest oraș, nu este inplicat in vre o chestiune corecțională, tras înaintea vreunui tribunal, pentru acuzații de crime, pus sub privigherea polițieneasca, sau căzut in recidivă de delicte sau crimi, sunt rugate toate autoritățile, că cunoscând ps numitul căzut in asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu in termen de 40 zile de la data Ionei, ca in urmă să se poată admite autorizațiunea cuvenită, conform legei. No. 11309. Fiind necesitate a se cunoaște dacă d. lancu Calamaz, ce voește a deschide un stabiliment de crășmă in acest oraș, nu este implicat in vreo chestiune corecțională, tras înaintea vreunui tribunal pentru acuzații de crime, pus sub privigherea polițienească, sau căzut in recidiva de delicte și irimi, sunt rugate toate autoritățile, că cunoscând ps numitul căzut in asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fonei. Primarul Municipiului Iași. No. 16201. Contractul ce este inchiat cu birjarul Șapșa sin Șmil, pentru trăsura sa de birjă, cu care transpoartă pe șeful serviciului de eclavaj, la inspecțiele de noapte a fanarilor, espirănd la 1 Fevruarie anul viitor 1879, se publică din nou termen de concurență, pe ziua de 20 Dechemvrie curent, pentru reantreprisuirea acestui serviciu și se invită pe toți d-nii proprietari de birje din oraș, cu 2 rai, carii vor voi ași angaja birja in interesul espus, pe termen de un an, să se presinte in aratata zi, oarele 11 dimineață, in camera Primăriei, cu garanția de lei 300 numerari, cănd se va adjudeca asupra celui ce va lasa preț mai avantajor, condițiunele se vor putea vedea de amatori și mai înainte de ziua mezatului, la Biuroul I, din cancelaria acestei Primării. Biuroul I. No. 16233. Urmând a se ține din nou concurentă la 4 Ianuarie 1879, pentru a se da in intreprindere venitul comunal pe peștele proaspăt, sarat și icrele negre, pe timp de 3 ani, de la 1 Aprilie 1879, după condițiunele ce concurenții se pot vede in orice zi la Primărie, se publică spre cunoștința d-lor concurenți și se invită a se prezenta in camera acestui oficiu la ziua sus indicată, oarele 12 meridiane, cu garanțiere provizorie de căte 7500 lei in numerar, ear in bonuri de ale Statului sau de ale comunei Iași, socotite după cursul lor in piață, spre a se procede la concurență. Biuroul II. Primăria Urbei Botoșani. No. 4225. D. polițai de oraș cu adresa No. 5946, declărăndu de pripa« trei vite cai, adecă una capă, un păr neagră, coama, coada negre, puțin păr alb in frunte, un cal in păr murg deschis, coama, coada negre, și un cal murg închis, coada, coama negre, mic de trup, fără alte semne, se publică termenul de 6 luni, conform art. 48 din legea poliției rurale, ca păgubașul acelor vite cai să se presinte in lăuntrul termenului la Primărie cu probe legale, spre a i se elibera, căci după espirarea termenului caii nu vor vinde și banii se vor incasă in folosul casei comunale. Primăria comunei Bădeni. No. 2645. In ziua de 15 Dechemvrie curent, urmează a se vinde prin licitație in camera acestui oficiu un cai, ce se află pripășită in această comună, se publică spre cunoștința generală, cu deșteptare că vânzarea se va face asupra persoanei ce ar oferi un preț mai avantajos pentru comună. Primăria comunei Gropnița. No. 2092. In această comună picând de pripas 2 cai, unul la păr murg, coama, coada negre, pete albe pe spinare și stricat de șă la grebăn in spinare, și altul la păr murg închis, coama, coada negre, șoldit de piciorul drept de dinainte și mai gros acel picior, și chișcătură la urechea dreaptă, se publică in termenul prescris de legea poliției rurale aflarea păgubașilor. Primăria urbei Neamț. No. 3937. Pentru darea in antreprisă cu contract, a indestularei acestui oraș cu păne și semnă, regulând usă termen de licitație la 14 Dechemvrie curent, d-nii concurenți sunt poftiți ca in ararata zi, parele 10 antimeridiane, să se presinte in camera acestei Primării, cu garanții in regulă. Primăria com. Tungujei jud. Vaslui. No. 800. In virtutea cărții de judecată dată de judele plasei Fundurile la 30 Iunie trecut, anul 1878, si No. 114 a jurnalului de pe care sau semnificat copia ramase definitivă, investită cu formula eșecul orie, și după cerirea d-lui Iordachi Ianrulescu, domiciliat in comuna Tungajei, se somează pe d-nii Gheorghi Chiroiu, Stavarachi Tofan, și Ghiorghia Marie, foști cu domiciliu in comuna Tungajei, dar acum necunoscuți, de a plăti numitul Domn sau la acest oficiu suma de 365 fl. 25 bani, pentru căușele aratate in zisa carte prude judecată, la care sunt condamnați, plus contele cheltuelile de judecată și punerea in esecuțiune, cunoscând că dacă până un termin de 6 zile libere, de la publicarea acestei somațiuni nu vor fi următori, se va procede la urmărire și vinderea vitelor ce au la d nul Ianculescu din această comună, finit pentru care sau redactat acest act in duple esemplare conform art. 388 pr. civilă, din care unul au rămas la acest oficiu, iar altul sau nimănat pârâților prin organul de publicitate. No. 802. In virtutea cărții de judecată, dată de judele plasei Fundurile, la 30 iunie 1878, trecută la art. 113 a jurnalului, de pe care s’au semnificat copie remasă definitivă, investită cu formula esecutorie și după cererea d-lui Iordachi Ianculescu, domiciliat in comuna Tungujei, se somează pe d. Florea Tofan, foat cu domiciliul in comuna Tungujei, car acum necunoscut, de a plăti numitului domn sau la acest oficiu, suma de 78 franci, 62 bani, pentru căușele aratate in zisa carte de judecată la care este condamnat, plus procentele, cheltuelele de judecată și punere in esecuțiune, cunoscănd că până in 6 zile libere de la data Ioaei nu va fi următor, se va proceda la urmărirea și vinderea vitelor ce are la d. lancu Filipescu din această comună, finit pentru care s’au redactat acest act in duplu exemplare, conform art. 338 și următoarele din pr. civ., din carele unul au ramas la acest oficiu, iar altul s’au numănat d-lui Florea Tofan, prin organul de publicitate. Comisia disp. I-ia din Iași. No. 3543. La 7 a curentei, urmează a se vinde licitativ in piața Sf. Spiridon, la oara s1 din zi, obiectele sechestrate de la d. Herșcu Parizer, in pretenția d-lui Scarlat Pastia, pentru o sumă bani, conform cu comunicatul d-lui jude de pace ocol. I, No 4551, se publică spre cunoștința generală, de 10 zile, de la adjudecare, iar tribunalul prin jurnalul No. 4541 din anul curent, ordonând a se pune din nou invenza?6 arătatul imobil. Pe acest temeiu și in baza art' 555 al. 2 și următori din procedura civilă, tribunalul publică din nou vinderea indica*1a U11 imobile, conform art. 535 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de acumva!"a după lămurirele de mai sus, după cum ae aceste imobile s’au prevăzut și in pub*1 ®?“ țiunea inserată in foaea oficială No. 96, din 1 Septemvrie 1878, să se înfățoșeze in ca??era acestei secțiuni IlI-a, la 22 a lunei Dechemvrie, ziua Vineri 1878, oarele 11 dini zi, cănd ave a se face adjudecațiunea, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Tot" odată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca mintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Secția a IV-a, No. 8144. D. N. Văleanu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 16 Dechemvrie 1878, oarele 10 dimineață, să se prezinte înaintea acestui tribunal, spre infătoșare in procesul in care se inculpă pentru furt, in prejudiciul lui I. Neculescu și alții, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală, o atare citațiune s’a aflpt pe ușa trib. conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 8534. D. Iancu sin Nusem, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 13 Dechemvrie 1878, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru contrabandă de tutun, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un exemplar de citațiune s’au afipt pe ușa trib., conform art. 75 al. 6 proc. civilă. No. 8525. D. Gh. Mihailescu, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 20 Dechemvrie 1878, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui trib, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru inșălăciunea lui Șmil Moses, cunoscând că nefiind următor, se va pronunță sentința in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un al doilea exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui trib., conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 8525. D-na Elena Mihailescu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 20 Dechemvrie 1878, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru inșăpăciunea lui Șmil Moses, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă conform art. .182 proc. penală, un exemplar de citațiune s’a afipt pe ușa trib., conform art. 75 al. 6 pr. civilă. No. 9752. D-nul N. Hrișin, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 8 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui trib., spre infățoșare in procesul in care să inculpă pentru furt in prejudiciul lui Otto Herțer, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un al doilea exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui tribunal, conform art. 75 alin. 6 pr. civilă, No. 1092. Copie de pe sentința tribunalului corecțional Iași, din 31 Octomvrie 1878, complectul având in vedere acțiunea publică de furt, imputată lui Al. Pichiu, considerând că din instrucția scrisă aflată la dosar, procesul-verbal indest de d. Primar com. Cotnari, și din Instruția orală, făcută astăzi in audiență, depunerea sub jurământ a martorului Gh. Chelciuc, se constată pe deplin că inculpatul Pichin, in noaptea da la 29 Martie 1877, mergând la stâna lu Th. Ciubotariu, a furat căruța și hamurile lui N. Nechifor, care se afla la ace stână, și s’a făcut nevăzut, după care ln dimineața zilei de 31 Martie 1877, inculpatul ducând căruța plină de singe la oile lui Gh. Chel cine, a îasat’o acolo ciobanului M. Hușanu, spre a o restitui păgubașului Nechifor, văzind art. 308 codul penal, hotărăște, condamnă pe Alexandru Pichin la 8 luni și una zi închisoare corecțională, sentința cu drept de oposție și apel, o atare s’a alipit pe ușa tribunalului. No. 1091. Copie de pe sentința tribunalului corecțional Iași, din 30 Octomvrie 1878, complectat avâsd in videre requlsitorul d-lui Prim-Procuror No. 5452 din 4 Octomvrie a. c., avénd in videre că din procesul-verbal al agenților de urmărire, să constată pe deplin că Debrumtul Shjinsehi, dispărând n’a lasat nici o avere pe urma sa, din care să bb poată îndeplini amenda de 100 lei la care e condamnat pentru contrabandă de tutun, in baia art. 30 din legea monopolului tutunurilor, art. 122 din regulamentul de aplicațiune a acelei legi și art. 28 codul penal, hotărăște, condamnă pe Sirjinsehi la 20 zile închisoare corecțională, pentru contrabandă de tutun, sentința cu drept de oposiție și recurs, o atare s’a publicat. No. 1088. Copie de pe sentința tribunalului corecțional Iași, din 28 Octomvrie 1878, complectul având in videre acțiunea publică adusă contra lui Alecu Florea pentru furt, având in vedere că din instrucția urmată nn causă și in special, din depunerea martorului ascultat astăzi, să dovideșta că in ziua de 10 April 1877, a furat de pe cămp împreună cu altul necunoscuta scroafe a lui Alecu Teodor, având in videre că faptul să dovidește in contra sa și prin disparițiunea sa, in moment ce s’a văzut inculpat de d. jude instructor, având in videre art. 309 al. I codul penal, hotărăște, condamnă pe Alecu Florea la 6 luni și una zi închisoare corecțională, la 50 lei amendă conf. art. 28 codul penal și la 10 galbeni despăgubiri, sentința cu drept de oposiție și apel, o atare s’a alipit pe ușa tribunalulu. Tribunalul jud. Botoșani. No. 1265. Asupra acțiunei publice, intentată Anicăi Smacan și altor 2, pentru furt de la Iancu Botez, inculpatele Catinca Bolgrad și Tony Nemțoaica, fiind absente și procedată pentru ele complectă, cu publicarea citațiilor in Curierul de Iași No. 122 din 1878, g’a cetit lucrările: inculpata Anica Smacan, de 17 ani, servă, din Ionășeni născută, locuește in Botoșani, nejudecată, că era servă la lancu Botez, că din îndemnul Catincăi Bolgrad, care i-a dat o cheie de ușe și una de geamandin, au discuet ușa casei lui Botez, a luat un geamantan și in casa Tony Nemțoaica, l’au stricat și împărțit intre trustrele banii găsiți in el, Botez prin avocatul Severin ceru dispăgubire 41 galbeni și 8 franci. Procuroru ceru condemnarea inculpatelor, l’a ascultat pe inculpata Smacan in aparare, tribunalul deliberând, având in vedere că Anica Smacan, Catinca Bolgrad, sunt inculpate că cu cheie mincinoase a deschis ușa casei lui lancu Botez, la care cea iutăi era servă și luând un geamandan l’au stricat și furat banii, iar Tony Nemțoaica că au primit din banii furați, ca să ascundă faptul, având in videre că din instrucțiunea scrisă, efectuată de judele instructor și din însuși mărturisirea inculpatei Anica Smacan, făcută in audiență publică, azi să stabilește faptele astfel cum sunt descrise mai mai sus, având in videre că inculpatele Bolgrad și Nemțoaica, n’a venit să opue contrariul, care după comiterea aptului s’a făcut nevăzute, avénd in videre faptul numitelor Anica Smacan și Bolgrad ste prevazut și pedepsit de art. 310 al. 213, iar pentru Smacan în combinație cu art. 309 al. 3 codul penal, având in vedere insă că Anica Smacan fiind in etate numai de 17 ani, pedeapsa sa urmează a i se aplica conform art. 63 al. ultim codul penal, având in vedere că faptul Tonii Nemțoaica este prevăzut și pedepsit de art. 53 și 54 codul penal, având in videre indicatele articole, care cetite de d. Președinte in audiența publică cuprind: 1), art. 310, se va pedepsi cu închisoare de la 3 ani pănă la 5 ani, și cu interdicțiunea pe timp mărginit, acela care va sevărși ver un furt in coșurile următoare: 2) când furtul s’a comis prin efracțiune s’au escaladare intr’o casă locuită s’au servind spre locuință, s’au in dependențele ei s’au intr’o curte inschisă, 3) dacă spre a comite furtul culpabilul a întrebuințat chei mincinoase spre a intra intr’o casă, apartament, căne s’au bastiment, s’au intr’o curte închisă s’au spre a deschide ușele, mobilele, casele de fer, dulapurile, lăzile și orice alte lucruri destinate spre pastrarea banilor, a sculelor, sau a altor obiects care se află in intru, al. 3 de sub art 309, acela care fiind sevitor cu simbrie va fi comis un furt sau va fi cercat al comite de la stăpânul seu, sau chiar de la persoane străine care se aflau in caua stăpânului seu, sau in casa unde el va fi mers cu stăpânul seu, sau acela care fiind lucrător, calfă a&u ucenic va fi săvârșit furtul in casa, atelierul sau magazinul stăpânului seu, sau in locuința, atelierul ori magazin unde lucrează obicinuit, al. ultim al art. 63, in celelalte cazuri judecătorul este autorizat a aplica pedeapsa inchisorii pe un timp egal, cel puțin cu a tria parte sau cel mult ca jumatatea timpului pentru care ar fi putut fi condamnat, la una din pedepsile privitoare la acele cazuri, art. 53, acei care cu bună știință vor fi ascuns in totul, sau in parte, lucrurile sau banii ce provin din furt sau din sevărșirea veri carii alte crime sau delict, sunt tăinuitori, iar nu complici, tăinuitorii sunt acei care cu știință vor cumpără, vor primi Stil vechiu. Stil non. aIOA. PATRONUL MLBI. Re* Soar. Ap. Soar. Stil vestas SHI bob. e IOA. PATRONUL KILBI. Re*. Soar. Ap. Soar. Decemvrie. Decemvre. sore. m. ore. m. Decemvrie. Decemvrie. ore. m. ore. m. 3 15 Duminică. Păr. Sofroniu, m. Teodor c. p. Teodul. 7 46 4 5 7 19 Jot Cuv. p. Ambrosin, b. Folotin. 7 51 4 4 4 16 Luni, 1 Mar. Varvara. 7 47 4 5 8 20 Vineri. Cuv. p. Patipiu, Ap. Cesar Sofronie. 7 51 4 4 5 17 Marți. f Cuv. Sava, m. Anastasia și Diogeu. 7 47 4 5 9 21 Samb&tä. f Concep. s. Anne c. p. Ștefan nouJ. 7 51 4 6 6 _________18_______Mercori. (••) St. Ierarh N Necolae. __________ 7 48 4 5 10 22 Duminică, Mar. Mina, Ermogen și Bagrat. 7 51 4 6 PUBLICATE JUDECĂTOREȘTI. Tribunalul județului Iași Secția III. No. 7 31. Imobilul D-lui Gheorghe Gârbea, de profesiune agricultor, domiciliat in Broșteni, comuna Epurenii, ce se compune din un pamânt, in mărime de 5 stănjeni, din trupul moșiei Epurenii și Glodenii, situat in județul Iași, plasa Turia, comuna Epurenii, megieșindu-se cu pământul D-lui Costachi Gărbea, cu pământul D-lui loan Dănilă, cu moșia D-nei Ruxanda Zgraf și apa Jijia, fiind scos la vânzare silnică, spre îndestularea fiscului cu suma de lei 1412, bani 48, pentru că in calitate de perceptor delegat la comuna Vlădenii, n’sa esecutat achitarea rămășiților anului 1878, conform mijloșirei făcută de Casieria generală a județului Iași, prin adresa No. 2352 și acesta motivat de ordinul D-lui Ministru de Finance No. 9796. La 2 Octomvrie 1878, cănd a fost nesat terminal pentru vânzarea indicatului imobil, prin îndeplinirea formalităților s-au adjudecat definitiv citatul imobil, asupra D-lui Iacob Cerne, cu preț de 32 galbeni, că acest preț nedepunfindu-se de d-nu adjudecate? in termin