Cuvântul Libertății, august 2016 (Anul 28, nr. 8113-8138)

2016-08-01 / nr. 8113

.Rlaja.de la. Cetate..preferată și în această vară de mii de vizitatori Distracție din plin la una dintre cele mai frumoase plaje, cea de la Cetate. Dunărea de o limpezime rară, grătarele sfârâind în pădurea din apropiere și nisipiul fierbinte au fost tot atâtea motive ca oamenii să vină cu mic, cu mare la relaxare. Skijet-urile și mersul cu schiurile pe apă au fost o altă atracție, pe care cei tineri și-au permis-o spre deliciul multora. de GABRIEL BRATU-MIR - E bine, Popescule, că Guvernul încă nu ne-a pus să plătim căldura de-afară. Emblematicii Michelle sl Barack Onarna! Cu doar șase luni înainte de părăsirea Casei Albe, Michelle și Barack Obama au avut fiecare câte un discurs de referință la Convenția națională a democraților de învestitură de la Philadelphia, pentru susținerea deplină a ex-secretarului de stat Hillary Clinton. A fost un adevărat recital, vibrant, dar și dea dreptul elevat, fiindcă pledoaria primei doamne a SUA s-a îngemănat inspirat cu apelul lui Barack Obama, cald și articulat, nuanțat și persuasiv. Bun și Bernie Sanders, aclamat de suporterii săi. eveniment / 4 Controale în târguri pentru aats* de lemne \ 87 de doljeni au ajuns la Urgenți, în ultimul an, din cauza drogurilor In ultimii ani s-a constatat o creștere a cererii de droguri, îndeosebi în rândul copiilor, adolescenților și tinerilor. Numai în perioada iulie 2015 - iunie a.c., 87 de persoane au avut nevoie de asistență medicală în unitățile de primiri urgențe din județul Dolj, actualitate / 3 actualitate / 2 Atenționare ANM: Cod portocaliu de caniculă în sudul țării Temperaturile ating astăzi 39 de grade Celsius