Cuvântul Libertății, februarie 2017 (Anul 29, nr. 8262-8285)

2017-02-25 / nr. 8283

proiect.de.un milion.de euro.. »câștigat de Primăria Leul Când administrațiile locale se confruntă cu o lipsă a fondurile necesare continuării investițiilor, iată că, în comuna Leu, primarul Iulian Cristescu are toate motivele să fie bucuros. A accesat un proiect în valoare de 1.000.000 de euro, unul dintre cele mai valoroase la ora actuală din Dolj. Banii sunt destinați pentru asfaltarea drumurilor din satele Leu și Zănoaga. Gospodar dovedit ani de zile în slujba localnicilor, edilul din Leu a mai făcut o promisiune: să introducă rețeaua de gaze naturale existentă în comuna vecină, Coșoveni. Ar fi una dintre cele mai frumoase realizări ale mandatului său, apreciază Cristescu, deși este conștient că eforturile vor fi pe măsură. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - înainte, Popescule, apăreau 5 ziare și le citeai într-un ceas, acum îți trebuie cinci zile ca să citești un ziar. Și Marine Le Pen se prevalează de imunitatea parlamentară. Scandal teribil în afacerea „asistenților parlamentari”, după ce Caterine Griset, șefa de cabinet a eurodeputatului de extremă dreapta Marine Le Pen, a fost pusă sub acuzare, pentru tăinuire și abuz de încredere, iar sediul Frontului Național din Naterre, a fost percheziționat, după cum am mai spus. Convocată la sediul poliției judiciare din Nanterre, Marine Le Pen a refuzat să se prezinte și printr-un email a făcut precizarea că nu va răspunde la o astfel de solicitare, decât după alegerile legislative din luna iunie. Rețea de contrabandiști cu tutun destructurată de ametiștii doljeni începe competiția pentru „Școala europeană” Și în acest an, Ministerul Educației Naționale, prin Direcția Generală învățământ Preuniversitar (DGIP), continuă și în acest an școlar competiția pentru obținerea certificatului „Școală Europeană”. Este cea de-a XIV-a ediție, iar, dea lungul anilor, manifestarea s-a bucurat și de recunoaștere din partea instituțiilor europene. Inspectoratul Școlar Județean Dolj a trimis în teritoriu regulamentul de participare, cu atât mai mult cu cât, de-a lungul anilor, mai multe instituții de învățământ doljene au primit acest statut. educație / 7 Proiectul„Sclavie modernă”, la final