Cuvântul Libertății, februarie 2018 (Anul 30, nr. 8556-8579)

2018-02-23 / nr. 8575

Numai în ultima săptămână, în județul Dolj, au fost confirmate șase cazuri de gripă. La nivel național, bilanțul deceselor a ajuns la 47, însă autoritățile sanitare refuză să declare epidemie, întrucât numărul deceselor, deși mare, nu a depășit nivelul pe care specialiștii l-au prognozat. - Dacă tot importăm de toate, de ce, Popescule, nu importăm și un guvern și un președinte? Viorica Dăncilă la Bruxelles, ca premier! După 9 ani ca eurodeputat social-democrat, premierul Viorica Dăncilă cunoaște de bună seamă Bruxelles-ul. Știe pe unde se intră la Comisia Europeană, la Consiliul European, cunoaște numele comisarilor europeni ș.a.m.d. La prima sa descindere, ca premier al României, la sediul Comisiei Europene, a avut probabil inerentele emoții, surmontate nu ușor, In întâlnirea cu Jean Claude Juncker, surprins și acesta de faptul că se vede în situația insolită de ..a se întâlni cu al cincilea premier român” pe mandatul său.A actualitate 3 Primăria Craiova. Apartamentele de pe „Caracal” nu sunt locuințe sociale Șofer urmărite polițiști prin Craiova, prins după două zile Un craiovean de 33 de ani, care i-a pus „pe jar” pe polițiști, după ce a fost urmărit în trafic, apoi căutat două zile, a ajuns, miercuri seară, în arestul IPJ Dolj. Oamenii legii l-au observat, luni, pe bărbat, la volanul unui BMW X5, pe Calea București, au încercat să-l oprească, l-au urmărit pe mai multe străzi și chiar au tras două focuri de armă după el, însă acesta reușit să fugă pe jos, abandonându-și mașina. A fost găsit miercuri seara, fiind reținut pentru 24 de ore, iar ieri după-amiază a fost plasat sub control judiciar pentru 60 de zile. eveniment / 4 reportaj 5 Ghidici: Fonduri europene atrase pentru dezvoltarea comunei