Esti Budapest, 1956. április (5. évfolyam, 79-102. szám)

1956-04-02 / 79. szám

ÉJJELI MENEDÉKHELY Gorkij drámája a Madách Színházban Telismerés illeti a Madách Színházat, amiért a ma­gyar—szovjet barátság hónap­jában igényesen felújította Gorkij immár halhatatlan drá­máját, az Éjjeli menedékhe­lyet. A rendezés (Bozóky Ist­ván) kerüli a téma naturalista csábításait, és tisztán érvénye­síti Gorkij eszmei mondani­valójának realista, egyszers­mind romantikus megoldásait. A társadalmi létra legalján a még annál is mélyebben élő emberek, részegesek, hamis­­kártyások, utcalányok, tolva­jok és gyilkosok népesítik be a színpadot, amely a századeleji Oroszország egy éjjeli mene­dékhelyét ábrázolja. Kosztiljov éjjeli szállásának állandó lakói közül egyik örökölte a kita­szítottságot, másik ide züllött, a mélybe. Sokan vannak, és­­m­indannyian mások. Közös vonásuk annyi, hogy nyomo­rognak, és az a társadalom, amely a mélybe taszította, nem engedi őket felszínre kerülni. A rendező, a jelmez- és dísz­lettervező nem akarja a nézőt a vigasztalan nyomor kitere­getésével megrázni — meg­teszi ezt a szöveg, a sok min­dennapi tragédia és a rügyező vágyak, ébredező reménysé­gek szívbemarkoló, korai pusz­tulása. Az éjjeli menedékhely puszta létével leplez le és meg­indít anélkül, hogy az előadás­nak arra kelljen késztetnie a dráma hőseit: maguk vonjanak le olyan következtetéseket sorsukból, amilyenekre ők nem voltak képesek, s amilyeneket a szerző nekik nem is tulaj­donított, itt, a legfeneketlenebb A mélységben a kiáltó kont­raszt még csak aláhúzza a gorkiji gondolat magasrendű­ségét, Gorkijban csillogó esz­ménye élt az embernek: „Em­ber! Mintha nap kelne életre bennem, és annak ragyogó fé­nyében mérhetetlenül, hatal­masan, mint maga a világ, lép­del előre és mind magasabbra , tragikusan gyönyörű ember.” A Madách Színház előadásá­nak záró felvonásán elömlik a nap ragyogó fénye, amelyet az ember eszménye hívott életre Gorkijban. Déry Tibor és Csín Lili fordítása színes és költői. Megőrzi a dráma hőseinek rendkívül egyéni beszédmód­ját, jól mondható, jól játszható, talán csak — különösen a Bubnov szájába adott — né­hány pesties kifejezés kirívó. A­z előadás igényessége el­sősorban a szerepek gon­dos elemzésében mutatkozik meg. Az éjjeli szállás lakóival látszólag a Színész közössége a legkisebb. Alvajáróként su­han közöttük, s csak józanabb pillanataiban sugárzik valami felé a vodka gőzén át alakítá­sai egykori csillogásából. Ilyen­­kor eltompult agya régi tapso­kat visszhangoz , s a színész mosolyog... Tímár József ala­kításában döbbenetes a perc, amikor keresi emlékezetében a szavakat, amelyekkel egykor tapsokat aratott. A verset el­felejtette ... Megrázó és föl­emelő másik monológja, ami­kor a szavakra talál, és pil­lanatokig újra értelmét hiszi életének, hogy végül, hazug reményeiben csalatkozva, pusz­tulni legyen kénytelen. Az éj­jeli menedékhelyről mindenki elkívánkozik, de az előadás megmutatja, hogy a szállás re­ménytelen lakói ott berendez­kedtek, s reális életüket élik. Luka, a vándor, a dráma leg­problematikusabb figurája. Gorkij látszólag rokonszenves vonásokkal rajzolta meg a mindenkit vigasztaló vándort, akiben a menedékhely lakói bízni szeretnének, de végül is keserűen ellene fordulnak, s akinek álhumanizmusát Sla­­tyin, ez a művelt, nyilván „jobb társaságban” forgott hamis­kártyás leplezi le. Lev Tolsz­toj írói érzékenysége kellett ahhoz, hogy a gorkiji fogalma­zásban meglássa Luka ravasz­ságát, képmutatását. Pécsi Sándor ragyogó technikával, elmélyült humorral formált alakításának egyenetlensége onnan adódik, hogy valahol félúton a gorkiji szavak és a szerepre vonatkozó irodalmi utalások között keresi Luka jellemének lényegét. I'' reguss Zoltánnak a drá­­ma igazi tézisét, az em­ber nagyságát sugalló monológ­ja — Tímár monológjai mel­lett — az előadás fénypontját jelenti. Darvas Iván hatásos, de külsőséges eszközökkel mutat­ja meg a báró öröklött tulaj­donságainak és jelenlegi hely­zetének kiáltó ellentéteit. S csak akkor sugárzik belőle — rendkívüli erővel és igazul — a drámaiság, amikor teljességgel kifordítja önmagát, mint egy rongyos zsákot, hogy megmu­tassa: belül nincs semmi, de semmi... Méltán sorakozik Dayka Margit korábbi nagy alakításaihoz az Éjjeli mene­dékhely Vassilisszája. Megráz­za a nézőt a változásoknak az a hirtelensége, amellyel a ke­gyetlenségből átvált az érzéki­ségre, s színeivel elkápráztat, ahogyan a féltékenységnek megannyi változatában eljut odáig, hogy elveszejtse azt, akit szeret, hogy ez másé ne legyen. A színpad különböző ré­szein rövid egymásutánban szinte egymásnak felelő dia­lógusok ritmusa adja meg a játék sajátos dinamikáját, amelyben művészeink tehetsé­gük legjavát nyújtják, így Ba­­silides Zoltán Kieses, Kiss Ma­nyi Násztya, Újlaki László Vaszka, Psota Irén Anna, Soós Imre Aljoska szerepében. K­orkij 1902-ben győzött , mint drámaíró, de meg­bukott mint kritikus. A moszk­­vai Művész Színház előadásá­ról egy levelében ugyanis így írt: „A darab páratlan sikert aratott. Higgye el, ennek a darabnak sehol másutt nem lesz sikere, csak ebben a cso­dálatos színházban.” Az Éjjeli menedékhelynek a bemutató, azaz félévszázad óta világ­szerte közönségsikere van — ma is, Magyarországon is. Egyet lehet azonban érteni Gorkij levelének második fe­lével: „Nyemirovics Dancsenko olyan jól rendezte, annyira ki­dolgozta a darabot, hogy egyet­len szava sem vész el.” Az Éjjeli menedékhely előadásai sikerének egyik biztosítéka, ha a rendezés a felvetődött kérdé­sek döntő többségében vissza­tér a zseniális mű ugyancsak zseniális rendezői elképzelé­seihez. Elsősorban ennek kö­szönhető, a kiváló rendező, a nagyszerű művészek munkája mellett, a Madách Színház Bó­káig emlékezetes előadása. Gombos íjászló Jelenet a darabból. VITA A SZERKESZTŐSÉGI ANKÉTON ! ■■■—— i ■ ■■ ■ ■■■ .........■"" ....................... . • "H Mi foglalkoztatja ma a Szerkesztőségünk nemrég­ megbeszélést tartott a kerületi tanácsok népművelési osztályá­nak vezetőivel és néhány mun­katársával a kulturális élet­ben szerzett tapasztalatokról. A megbeszélésünk során kiala­kult kép arról tanúskodik, hogy lakosságunknak, dolgo­zóinknak kulturális ellátottsá­ga, ha nem is zökkenőmente­sen, de fokról fokra javul. A III. kerület lakossága már­ciusban avatta fel új kultúr­­otthonát — közölte örömmel Csaplár elvtárs, a kerületi ta­nács népművelési osztályának vezetője. Majd beszámolt arról, hogy a kerületi tanács népmű­velési osztályának különösen az utóbbi időben örvendetesen javult az önállósága, amely­­lyel bizony régen nem igen dicsekedhetett. Az V. kerület kultúrotthonaiban pezsgő élet folyik, egyre több és színvonalasabb ismeretterjesztő előadást tartanak, s tervezik, hogy a nyáron­­ szabadtéri filmvetíté­seket rendeznek. A legtöbb kerületben sikerrel bonyolítják a Kilián György kulturális se­regszemlét, az előadások szín­vonala tartalmilag is, szakmai­lag is állandóan javul. A XIII. kerületben április elejétől május elejéig a sereg­szemlének huszonegy bemuta­tója lesz — mondotta a többi között Szuromi Gáspárné elv­társnő. Többen örömmel­­közöl­ték, hogy sikerült jó kapcsola­tot teremteni a kerületi tanács és a tömegszervezeteik, első­sorban a DISZ-szervezetek kö­zött, s az együttműködés hat­ványozza az eredményeket. Nö­vekszik a lakosság aktivitása, részvétele a munkában. S így folytathatnék a felsorolást. Ám hadd közöljük az elv­társak által felvetett olyan problémákat is, amelyek véle­ményünk szerint több ügysze­retettel és buzgalommal arány­lag könnyen megoldhatók, s hadd közöljük azokat a hibá­kat, amelyeket mindenképpen el kell tüntetni, hogy a kiala­kuló és fejlődő kulturális élet elől ne vegyék el a levegőt. Többen szóltak a TTIT mun­­kájáról, amely igen fontos he­lyet tölt be a lakosság ismere­teinek bővítésében. Általában elismeréssel szóltak a TTIT javuló előadásairól, valamint arról, hogy tematikája egyre jobban megfelel a dolgo­zók igényeinek, s élő problé­máikra ad választ. Éppen ezért száros, hogy néhány előadó fe­gyelmezetlensége folytán el kell halasztani a már megszer­vezett ismeretterjesztő elő­adást. A IX. kerületben több ízben megismétlődött ez. A dol­gozók csalatkozva távoztak, s aki ismételten hiába akar meg­­hallgatni egy-egy előadást, meggondolja, vajon máskor is elmenjen-e. Igaz, a TTIT-nek elég a gondja azzal, hogy s mint bírja fegyelemre a fele­dékeny előadókat, hiszen a TTIT társadalmi szervezet. Mégis, meg kell keresni a meg­felelő módot, hogy ennek ele­jét vegye. S mert az ismeret­­terjesztő előadások, főképp a műszaki ismeretek bővítése igen fontos feladatunk, lelki­­ismeretlenség tehát az, amely­nek XIV. kerületi megnyilvá­nulásairól halla­attunk. Több üzemben az üzem vezetői nem segítik elő a dolgozók művelő­dését. Nem csinálnak elegen­dő propagandát, s ha az anya­giakra kerül sor, a kulturális kiadások rovására növelik pél­dául a sportkiadáso­kat. A IX. kerületben pedig azzal aka­dályozzák a kultúrmunkát, hogy indokolatlanul hatalmas terembéreket követelnek. Ez alól még akkor sem tesznek kivételt, ha a rendezvény egy­­egy ünnepünk fényének növe­lését szolgálja, vagy — mint legutóbb — az árvízkárosulta­kat segíti. Szóba került a kultúrm­unika színvonalának emelése is. S míg több kerületben ör­vendetesen számolhattak be az elvtársak a burzsoá kultúrsze­­mét kiszorításáról, az I. kerület nem dicsekedhetik ezzel. — Túlságosan jó — mondotta Majer elvtárs — a kerület el­látottsága mulatók tekinteté­ben. Ez még nem volna baj, ha műsoraik nem lennének elvi­selhetetlenül ízléstelenek, sok­szor botrányosak. S egyelőre hiába hadakozik a népműve­lési osztály, mert lépten-nyo­­mon arra hivatkozhatnak, hogy a műsort már engedé­lyezték. A felszólalók többsége fog­lalkozott az állandó bizottsá­gok munkájával. Elismerésü­ket fejezték ki áldozatkészsé­gükért, segítségükért. Ám töb­ben megemlítették, hogy az ál­landó bizottságok tagjai kö­zül sokan, akikre talán a leg­nagyobb szükség lenne — csak az ÁB-tag címét vállalták, a vele járó munkát nem. Ennek következménye azután, hogy ahol nem dolgoznak kellően az ÁB-tagok, a népművelési osztá­lyok közül nem sorakoznak fel a lakosság köréből a társadal­mi munkatársak sem. Keve­sebb szó esett az állandó bi­zottságoknak arról a feladatá­ról, hogyan ellenőrzik az osz­tályok munkáját. Feltételezhe­tő, hogy többhelyütt még nem látják ennek fontosságát, hi­szen az elvtársak szavaiból ki­derült: az önzetlen segítség gyakran olyan formában nyil­vánul meg, amelyet nem az ÁB-tagoknak kellene elvégez­niük. Gondolunk a plakát- és színfalfestésre, az előadók utáni szaladgálásra és így to­vább. Elmondták az­­ elvtársak, hogy a kulturális igények ki­elégítésére sokhelyütt még nem gondolnak eleget. Megállapít­hatjuk például, hogy miköz­ben soha nem látott lendület­tel folyik fővárosunkban a la­kásépítkezés, az új lakótömbök építői és tervezői ígéretek el­lenére sem gondoskodnak a kulturális célokat szolgáló he­lyiségekről. Ankétünkön ezenkívül szá­mos probléma­­hangzott el, amely a népművelés dolgozóit foglalkoztatja. Az itt közöltek, azt hisszük, olyanok, hogy megoldásukat könnyen előse­gíthetnék az illetékes szervek, népművelés dolgozóit... DÖNTŐ PILLANAT Megrázó, művészi jugoszláv film a második világháború napjaiból Branko Bélán ötlete alapján írta és rendezte: I­ HANTISEK CAP Főszerepben: STAKE SEVER Forgalmi korlátozások április 4-én Lezárt terület: Az ünnepség kezdete délelőtt 10 óra. Meghívóval rendelkező személyek bebocsátása a Sztálin térre 9.45 óráig. 5.00 órától előreláthatólag 11.30 óráig a Vágány utca—Dózsa György út—Rudas László ut­ca—Szív utca—Rottenbiller ut­ca—Thököly út—Hungária kör­út által határolt terület minden­nemű járműforgalom elől lezárt terület. A lezárt területre csak kocsicéduláv­al ellátott gépkocsik és szükség esetén a tűzoltók, men­tők és orvosok gépkocsijai hajt­hatnak be. Gyalogosok részére a fenti idő­pontban lezárt terület: Vágány utca —Dózsa György út—Rudas László utca—Bajza ut­ca— Bethlen Gábor utca—Thököly út—Hungária körút által határolt terület. A zárt területre csak meghívóval vagy­­ kordonátlépő­­vel léphetnek be. Az e területen lakók lakásukat, a dolgozók üze­müket, intézményüket a személyi igazolvány felmutatásával érhetik el. meghívóval rendelkező utasokat szállítják. E járat a fenti idő alatt csak a Bajcsy-Zsilinszky út és No­vember 7 téri megállóknál áll meg. 44-es és 67-es járatok üzemkez­dettől 11.30 óráig a Baross tér és Hungária körút között a Thö­köly úti megállóhelyeknél nem állnak meg. Villamos és trolibusz: A 15-ös járat üzemkezd. 11.30-ig: a Jászai Mari tér és Váci út kö­zött. A 25-ös járat üzemkezd. 11.30-ig: Nagyvárad tér és Baross tér kö­zött közlekedik. A 70-es járat üzemkezd. 11.30-ig: A 71-es járat üze­mkezd. 11.30-ig: nem közlekedik. A 72-es járat üzemkezd. 11.30-ig: A 75-ös helyett üzemkezd. 11.30-ig: csak a Népliget és Thököly út között a 75/A­ járat közlekedik. Váci úti járatok: 10—11.30 óráig részben Újpest és Sztálin­­híd között, részben pedig­ Sztálin­­híd és Élmunkás tér között közle­kednek. Lehel úti járatok 10.10—11.30 óráig, Újpest és Béke tér között közlekednek. A Földalatti Vasút kocsijai üzemkezdettől 11.30 óráig csak a „B”­ és „C’-tribünre érvényes Autóbusz­ 1-es járat üzemkezdettől 8.30 óráig a Köröndig, 8.30—11.00 óráig az Attila utcáig. 2-es járat 8.30—11.00 óráig az Attila utcáig. 4- es járat 8.30 — 11.00 óráig az Attila utcáig. 5- ös járat üzemkezdettől 8.30 óráig a Rózsa Ferenc utcáig, 8.30 — 11.30 óráig a Halász utcáig. 20-as járat 4.30 — 11.30 óráig a Mautner Sándor utcán, Hungária körúton, Thököly úton át a Baross térig. 25-ös járat 5.51 — 11.30 óráig Rákospalota és Bosnyák tér között. 56-os járat 8.30—11.30 óráig az Alagút utcáig közlekedik, 1­0-as járat 8.30 — 11.30 óráig a Halász utcáig közlekedik. 65-ös járat 5.20—11.30 óráig nem közlekedik. A 7-es és 20-­as járat üzemkez­dettől 11.30 óráig a Thököly úton a Hungária körút és Barcas tér közötti megállóknál nem áll me®. A 20-as és az 55-ös járatok a Hungária körúton a Hungária körúti kettős sorompó és Thököly út közötti megállónál nem állnak meg. (MTI) SZÍNHÁZAK műsora Operaház: Othello (az árvízkáro­sultakért 7). — Az Operaház Er­kel Színháza: A Moldvai SZSZK Népi Táncegyüttese (3). — Nem­zeti Színház: Othello (Gabányi- és Szentpétery-bérlet 8. sz., fél 7). — Katona József Színház: A tit­kárnő (7). — Madách Színház: Éj­jeli menedékhely (M. K. I-es, M. K. IX-es bérlet, 7). — Madách Színház Kamaraszínháza: Egy pohár víz (7). — A Magyar Nép­hadsereg Színháza: Kisbojtár, az Állami Népi Együttes előadása (7). — Petőfi Színház: Három szegény szabólegény (az árvízkárosultak megsegítésére, 7). — Jókai Szín­ház: Fenn az ernyő, nincsen kas (az árvízkárosultak megsegí­tésére, 6). — Bartók-terem: Bee­­thoven-bérlet 4. Mikrohanglemez­­előadás (fél 6). Verdi: Requiem. Mikrohanglemez-előadás (8). Ft Ft Férfi kuli 1. gyapjú 160,— Fiú viharkabát 75,60 Cordflanell gyermek­­pizsama 58,— Csipkenadrág 14,— Plesztik-szatyor 15,— Női zsebkendő, nagy­méretű 5,50 Plesztik-aktatáska 62,— 3 darab gyermekzseb­kendő 9,— és számos más áru. A MOZIK MŰSORA 1956. április 2—4. VÍZKERESZT. VAGY AMIT AKARTOK: VÖRÖS CSILLAG (Lenin krt. 45.) f5, h7, 9. ünn. f3. DUNA (Fürst Sán­dor u. 7.) 3. hétre prol. f5, h­7, 9. ünn. n3. MÁJUS 1. (Mártírok útja 55.) 3. hétre prol. 4, n7, f9. ünn. h2. PUS­­KIN (Kossuth Lajos u. 18.) 3. hétre prol. 9, 11, n2. f4, h6, 8. SZABADSÁG (Bartók Béla út 64.) 4. n7, f9. RÁ­KOSI MÁTYÁS KULTURHÁZ (József Attila tér 4.) n6, f4. ünn. 3. BEFEJEZETLEN ELBESZÉLÉS: URANIA (Rákóczi út 21.) 3. hétre pro­. 4. n7. f9. KOS­SUTH (Váci út 14.) f5, h7, 9. ünn. n3. DÓZSA (Róbert Károly krt. 59.) 4. n7, f9. AZ ÉLET TANULSÁGA: MŰ­VÉSZ (Lenin krt. 88.) 3. hét­re prol. f4, h6, 8, VÖRÖS­MARTY (Üllői út 4.) a hét­re prol. f4, h6, 8. AZ EMIRÁTUS BUKÁSA: SZIK­RA (Lenin krt. 120.) 4. h7, f9, ZUGLÓI (Angol u. 26.) f4, h6, 8. FELSZABADULÁS (Flórián tér 3.) f4, h6, 8. ALI BABA (16 éven felüliek­nek): CORVIN (Kisfaludy­­ köz) f2, h4, 6. f9. SZIKRA­I (Lenin krt. 120.) csak dél­­­­előtt fl0. fl2, h2. RÁKHALÁSZOK (16 éven felü­lieknek): TOLDI (Bajcsy-Zsilinszky út 36.) f4, h6, 8. FOLYÓN TÚL: MUNKÁS (Ká- I­polna u. 3/b.) f4, h6, 8. JANIKA: SZABADSÁG (Bartók­­ Béla út 64.) csak délelőtt : fl6. fl2, h2. HALHATATLAN MELÓDIÁK: VÖRÖSMARTY (Üllői út 4.)­­ csak délelőtt f10. 112, f2. EGYMILLIÓFONTOS BANK­JEGY (kísérőműsor: Ti- [­hány): UGOCSA (Ugocsa u. 10.) 4. n7. f9. nm­. 2. HŰTLEN ASSZONYOK (16 éven­­ felülieknek): MŰVÉSZ (Le­­­­nin krt. 88.) csak délelőtt 9. 11. n2. [ Magyar híradó: Világhíradó (prol), Jeges ár. Növény és környezete: HÍRADÓ (Lenin krt. 13.) Reggel 9-től esta­­ 11-ig folytatólag. I Szakadék (magyar filmdráma): BÁSTYA (Lenin krt. 8.) fő, h7, 9 ÉPÍTŐK RÓZSA FE­RENC KULTURHÁZA (Gór*­i kis fasor 50.) 3-án 7 óra, I MÓM KULTURHÁZ (Csörsz I u. 18.) 4-én 3, n6, f8. Körhinta: ADY (Tanács krt. I 3.) f4, h6, 8. SPORT (Thököly I út 56.) prof. 4, n7, f9. TA­­­­NÁCS (Szent István krt. 10.) I 10, 12, n3, f5, h7, 9. NYOM­­I­­AIPARI SZAKSZE­RVEZET KULTURHÁZA (Kölcsey u. I 2.) 4-én n6, f8.­­Budapesti tavasz: CSOKONAI I (Népszínház u. 13.) 4-én f 10, I f12 f2, f4, h6, 8. AKADÉ­­­MIA (Üllői út 101.) 4-én f4, h6, 8. Menekülés Franciaországba: (16 éven felülieknek): BÁS­TYA (Lenin krt. 8.) csak dél­előtt h16, 12, n3. BETHLEN (Bethlen Gábor tér 3.) 4, n7, f9. üa­. 2. MÓRICZ ZSIG­­MOND KULTURHÁZ (Jókai I­II. 2.) ,3-án, 4-én n6, f8. Két hektár föld: BEM (Mártí­rok útja 5/b.) 4, n7, f9. Fiam a tanár úr: BEM (Mártí­­­­rok útja 5/b.) csak délelőtt I 10, 12, 2. Vörös pipacs: GORKIJ (Akác­fa u. 4.) M. h6. ÓBUDA (Lel- I­meci u. 14.) 4, n7, f9. Vihar Itália felett: TATRA (Üllői út 6.3.) prof. 14, hb. 8. [Három start: HALADÁS (Bar- I­tók Béla u. 128.) f4. h6, 8. Zsongó melódiák: (kísérőmű­­sor: Mesél a Bükk): BA-­­ KVASZ (József krt. 63.) A-­­ terem fl0. fl2. h2, 4, n7, f9. Dandin György (kísérőműsor: Sopron): BÁNYÁSZ (József krt 63.) f4. h6, 8. HONVÉD (Rákóczi út 82.) fll. fl. f3. [ f6. f7, ünn. 9. MARX (Land­ler Jenő u. 39.) h4, 6. n9. Pilótaszerelem: MÁTRA (Le­­­­nin krt. 39.) prol. 10, 12, 2. Mexikói lány: CSOKONAI (Népszínház u. 13.) 3-ig f10. f12, f2. f4. h6, 8. Bajazzók: JÓZSEF ATTILA (Kálvária tér 7.) f4. h6, 8. Római lányok: HAZAM (Váci út 150.) 4. n7, f9, üm­. h2. Volt egyszer egy király: RÁ­KÓCZI (Rákóczi út 68.) fl6, fl2,, f2, f4, h6, 8. Fel a fejjel: ELŐRE (Delej u. 41.) f6, h8, ünn. n4. MErkel: ZRÍNYI (Lenin krt. 26.) flO. fl2, h2, 4. n7, f9. Mary hercegnő: ÉVA (Erzséb­­­bet kir­né útja 36/b.) f4, h6, 8. Tiltott játékok: VERSENY (Pa­taki István tér 14.) f6, h8, ünn. n4. Furfangos Nyeszterka: DIA­DAL (Krisztina körút 155.) 4. n7, f9. Szibériai rapszódia: OTTHON (Beniczky u. 3­5.) f4, ht 8, B. Légbőlkapott zenekar: AKA­DÉMIA (Üllői út 101.) f4, ht 8. VASVÁRI (Kerepesi út 44 h4, h6, 8. Apa lett a fiam (16 éven felü­lieknek): ÚJLAKI (Bécsi út. 69.) 3-ig f4. h6, 8. Az élet hídja (kísérőműsor: Cigánytánc):­ ÚJLAKI (Bé­csi út 69.) 4-éri f4, h6, 8. Atlanti történet: REGE (Rege u. 15.) 6. 8. üa­. 4. Gróf Monte Christo I. rész: ALKOTÁS (Alkotás u. 11.) f4, h6, 8. Kati és a vadmacska (kísérő­­műsor: Két bors ökröcske): IPOLY (Hegedűs Gyula u. 65.) 4, n7, f9. ÁRPÁD (Ke­repesi út 146.) n6, f8, üm­. n4. Argentinától Mexikóig (kísé­­rőműsor: Az ördög és a cséplő): KULTUR (Kinizsi u. 28.) 3-ig f4, h6, 8. Én és a nagyapám: KULTUR (Kinizsi u. 28.) 4-én f4, h6, 8. Telepesek: BÉKE (Mautner Sándor u. 48.) 4, 6, 8. Barátom, Fábián: NAP (Nép­színház u. 31.) 14, 1­6, 8. Kezdő fotoamatőr tanfo­lyam indul április 6-án. Jelentkezni lehet Szt. Ist­ván körút 3. OFOTÉRT.

Next