Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-09-27 / nr. 39

- 286 - deni, Teodor Godinoe, Vcaterina Godinsa, Vasili Stiți, Gheorghi Ciogole și Bănesa Maria Holpan, pentru împresurarii moșiei Trutești despre Vandin. Oct. 31. Stăpănitorii în arte de jos a mosau Vladnicu, și stupanitorii în parte de sus a acei moșii, pentru părți din ace moșie. 31. Vornicul Petrachi Roseti pogrii Corocard, Mian, Catinca soția Pahar, Ioan Ginncă stăpănitori în jumătate moșie Rușii numită parte Gorgoleacă, și între răzășeșiung răzăș și vechii răzășilor de Bucureși. Divanul Apelativ a țării de Sus. 1) Sent. 9, No. 4046. Dlui Maiorul Gavril Bacinschi, prin particulariică alcătuire au vândut de veci jidovilor Aupu Tiutiungiu și Herșcu Taractiu trei dughene din Ulița Sf. Vineri, pe loc cu vezmăn a agei viserici, în preț de 321 galvini plane. 2) Sint. 11. He. c010. Dlui Șard. Georgi Stamati, particulariic au vândut 47, stânjini loc, din locul numit a fraților Saigi, jilovului Meilih Ogaldariu, cu preț de 1577, galbini. 8) Sept. 12, Ne. 4112. Pasili Ianomi Moho reanu, au vândut de veci Dsale Agzi Iancu Fete, 19 stânjini, 6 palme și 17, palmac din moșiia Dolnicenii, în preț de 43 galvini blanc. Zapisele acestor vânzări s'au încredințat vremelnicește, potrivit cirerei numiților vânzători. iar totodată să publică spre înștințarea pretentatorilor, carii în termin de 6 luni să se furubidză la acest Divan. Sent. 12, No. 4113. Spre îndestulareasale Hatmanului Iordaci Costachi cu 100 galvini capete, ce are a lua de la clironomii sunusului Austriecesc medatic Cristov Moșangu, sunt siguranție de amanet inire casă cu locul lor din tărgul Frumos, s'a scos la mezat amapetarisitele case, a cărora loc marime estta 16 stănșini, palme fața (dezist, ce să pretenderic se șt de Dlui Pahar. Ioan Strag, supt cuvânt că ar fi cuprins de docu maiturini aecului slu) 87”% st. lungul pe de măndouă părțile, și 6 st. fundul, să pubnlică spre înștiințare doritorilor mușterei și acelor ce ar ave vreo pretenție, ca să se înfățoșeză la acst Divan în termin de 6 lun. Divanul Apelativa țării de Șos. Sipt. 6, No. 4280. Dlui Spat. Antohi Sion la 2 a următoarii luni au dat jalobă acestui Divan, pe lângă care alăturând un act din 15 a treutei luni Avgust, supt iszlitura Diale și a soției Diale Dei Spătareasa Magghioala Sion, adeverit și de Comitetul Sf. Mitropolit și a Monast. pământești supt No. 997, printre tentru doi fiice a Dlor sune anume Ileana și Zoi ce au ales a viețui în schima monarniceasca, spre înlespirea vieții lor, le mirăstrizz cu toate părțile ce au clor baștină și cumpărături pănă acum în moșiele Odobeștii și Săliveștii de la țânt. Bacăului, ca să se folosască cu venitul lor pe viața, i doă se lase țigani ca să le slujască iarăni pe viață, și pe lângă aceste să le facă și casă cu cheiurile de trebuință și cu îmbrăcămintea lor la Monast, unde vor viețui, i altă avere mișcătoare după osepit isvod, cu condiție cat casele și averi mișcătoare ce le vor da, să fie în a înzăstritelor deplină dispoziție, având loe și pentru țigani a le da slobozenie dacă vor voi, au cerut ca actul arătat sa se întălneeacă ne formă, și totodată să se publica uneasca, asemene au cerut a li se slobozi și doă copii legalizate spre iar Una să se păstreze în arhiva Sf. Mitropolii, înfățeșin; Dlui Ipat. și un isvod sunt a Dsale iscălitură, cuprinzător că părțile de moșie arătate tine antul înzăstrării santă 214 sf. A palmatie anume arătate prin cu documenturile lor. Drept achia Divanul pe temeiul jurnalunii ce au încheet, pe de au f actuul Pahr. Mecanul Bunul prin jlimna se 8 moșiile ce de seci dela Înjlțiitea Da Domnul stăpănitor al țarii Româneti Atecsanaru moșii să găsisc în aminst șiii Vacdeni ste, Banul areptățile șii și Ciuteri și anume? șii acei moșii stănănitori te numită Camn, Pavalachi HriManolachi Coroi, Grigori Morțun cu partea în celelaltă jumătate a dimănească, Slug gorgi cel act după publică spre dat Pătru Prințipot săl se a sta una la Lolov, acel isvod o parte formele ce Moldaviei să răzedți, slobozind de alta să Fantiului) Dsale Spat, și corțile șrute, iar obșteasca ștință. Sent, atest Divan, au vimbrărat al pe 10. Ne. 4332. Ghica (care au făcut la țunt. primii vanzarea de pen cerere ca din a moșiii Nordmiii,