Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-09-27 / nr. 39

ANUL IV. (GGG polii a Moldavțied,. J lă amnul Duă&mnie sec. Sent. 12. Nă. 22761. Pricinile ce au a să căuta la atet Dican,le la 16 și pănă la sfărșitul viitoarei luni Obstomvrie 1812 Oct. 16. Șilovul Auiu Păcurariu, cu casa mortului jidov Deiva Ancel, pentru o somă bani. 17. Spag. Aptohi Sion, cu Postelnicelul Ioan Cehani săn părtașii săi răzăși de moșia Tonoriștii țănut. Vasluiului, pentru o seamă vani. 19. Cliropodii răposaților Caminari Stagri și Costandin Radoviiești, cu Monast. Precista din Galați și Solița Șiioana, pentru niște locuri din Galați.. - --- răzăși 20. Snat. Iancu Greuzanu, cu Dii Păhărnictel Vasandra Sion, în care faie narte și Dlui Camn. Ioan Grezenu, pentru împrejurartear moșiei Oncanii despre Răspochi și Iniști. Costandin Stoica și ai săi de Cerișgi, cu răzășii de Mihiti țenut., 18 tovii, pentru pământ din moșii Mirceștii. 22. Camn. 6S Spiridon Salria Pavlu, cu Săranțesa Catinca Neculau, pentru o semă vani. 23. Costaci Costiș, cu Sărdăreaa Catinca Tacu, pentru o semă vani. 253. Frații Sioneștie Snat, Antohi, Banu Petii Ioniție, Șahar Costandin, Pohar, Costachi i Sard. Toader, ei în de ei, pentru avere părințască și altele. Oct. 27. Post. Iordachi Roset, cu Sard. Gheorgi. Goșiu, cliropomii Slug. Pavăl Tulburi, frații Bușuleștii Ioniță, Iancu, Miron, Dimitrie, Monahia Fevronia Gotu (afartoare la Monast. lui PAdam.) Monahia Ripsăniia Goșiu (aflătoare la Monast. Zapil, Cluer, Ioan Crcau, Ioan și Mihliță frați Stefanești, Fotavi Bașdeuș, Vasili Bușilă și alții, puintru împrisurartă moșiei Triculeștii despre Ponștii, în care face parte și Dlui Post. Iancu Costachi. 28. Proprietarii de moșia Buhonaț, cu Monastirile Precista și Răducanu din tărgul Ocoii proprietare a jumătate moșie Bunittii ce este Una din sălirile Prăjzirilor, pentru împresurare ce ar pătini moșia Buhociu despre Bunști, în care pricină este cemată și Vastronia Sf. Mormânt cu documenturine a junătate moșie Bunigii, ce este proprieta a Monast. Tazojitului. - 29. porn. Șefan Roset, cu cliroponii răni. boer Dogofăt Casili Goset, Post. Serdaui Goset, Vorniteasa Zoița Miclăsca și alte fițe, pentru vani. - 30. Agoaia Profira Catagiu, cu șitropia cacii rups. Pahr. Pasili Davilel, Gheorghi Iftoli, ghorgi Ciogolă, și aații ai lor răzeși de Plă lu 29. Premunerația se înce însoții la Relanție, în țânuteri ne la DL. Sameși. Prețil nentre particălari este în galuăn pe an. șeful ATELUĂIL MULTIA T81. A 33- -- ȘIȘII, DUMNICĂ 27 SEPTEMVRIE III. N N - - A întă Fome offițialu e să dată de saptămână, cu patru Suplementarii pe lună, în Tipografia Sf. Mitro ” ------.