Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-10-25 / nr. 43

ANUL IV. ------. - Departamentul flevilor din lăuntru. Oct. 13, No. 19,777. Filin Săcară vătavul ogrăzii Dsale Vornicului Iordachi Miclescu, prin înscrisul din 11 a curgătoarei luni, au făcut arătare că Duminică sara spre Anini, au fugit un țugan rob a Dsale Vornicului, anume Grigori sin Bujor, mijlocind a lui aflare, deci însămnândusă aice fisiognomiia și portul, să publică spre înștiințarea tuturor de oastie, pentru aflarte și prinderea furului. Fisiognomia. Grigori sin Bujor, în vârstă de 20 ani, la față cam smad, ottii pe gri, sprincenat, mustețile în fireană, îmbrăcat cu cojoșel scurt, pantaloni de postav albastru, ivernevici de sucman lab, căciulă albă și cibotnouz. Divanul Apelativ dare de dejmă, în preț de 45 galbini blanc;za- 10, No. 4630. Jidovul Iancu Poenariul particulariic au vândut de veci Dsale Colonelului Peculai Lungurel, 5 pogoane vie, cu pomi, casă, cramă și edicul ei, ce este pe moșiia Monast. Socola supt șsul vânză i s'au încredințat premelnicește, dar cpre a su știut pretentatorilor, să publică în termin de 6 luni. Oct. 12, No. 4691. Dlui Ciuc. Iancu Corjescu, prin particula mnică alcătuire, au vândut de veci Dsale Cristian Rainicer, 10 stânjini loc fața la uliță tip locul ce și Dlui au cumpărat prin mezat de la epitropiia casii răps. Dogofăt Răducanu Roset, în preț de 500 galbini blanc. și după cerire vânzătoriului încredințăndusă zapisul vremelnicește, să publică spre înșiințarea pretentatorilor în termin de 6 luni. Oct. 12, No. 4692. Din locul ce au cumpărat Dlui Cluc. Iancu Corjăscu, de la Dlui Aga Răducanu Roset epitropul casii părintelui Diale răposatul Regl. Răducanu Roset, aflător aice în Iași pe Ulița ce merge de la casele riposatului și înainte spre casele Teatrului, au vândut particularnic prin 6 zanise 19 stânjini , palme, însăts 2 st. 2 palme jidovului Copel Croitoriu, în preț de 1577/, ganpini blanc; 3 st. 6 palme lui Iohan Daniil Mangș, în preț de 2777/, galbini; 3 st. lui Hristipi Hacu, în preț de 2207/ galbini, Oct. Premnerația se face în Iași la Redacție, în ținuturi pe la DL. Sameși. Prețul pentru particulari este un sființișatuluii MOLDARIUI. 227--- IAȘII, DUMINICĂ 25 OCTOMVRIE 1842, a țării de Sus. A ceptă Foaie officială esă dlată pe săptămână, cu patru Sunle centuri pe lună, în Tipografia Sf. Mitopolit a Molldavien, galbăn pe an.