Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-08-01 / nr. 31

- Visterim Meldacviei. 1) Iulie 19, No. 5040. - L. Aga Grigoriesei, prin jalovă cătră Prea έnvițatul Iomn, și care cu înalta rezoluție s'au recomenduit Sfatului, au făcut știre ca să i se dee voe lovituriloi atât 4 iarmaroace pe an, și anume: cel giu la Duminica Fonii, al 2-le la Sfilee, „ 3-le la Schimbarea la Față și al A-le la Fori, precum și osebit zi de târg pe toată săptămâna Duminica, la moșiia Filipenii din țânt. Tecuciului. 2) Ilie 19, No. 5033. - țiui Dogr. Costachi Vavrotorlat, prin jalova cu care au întrit cătră Trea Antaratul Domn, recomenda- Furatunui Cărmuitor cu înalta rezoluție, și care în copie s'au priimit la Visterie pe lâăngă omoșeniia Secretariatului de Stat, supt No. 1925, face cerire ca să i se dee voea statoriri atât patru adunări de șimarene ne an precum ți osebit zile târg pe fiște care eratământ, la moșiia Țuțora din țânt. Iași, teci Visterița având în privcire încviere Sfatului care regularisăște cinul înființăre ulse așa iarmaroace, să publică spre obșteasca știință, ca ori care proprietar s'ar socoti obijduit că așa înființări de iarmaroace, să se arite la Visterie cu jalovă în termin de 3 luni, socotit de la data publicației, sarea să înainti guvenn, lucrare, pentru că în urmă ori ce reclamatie, vi rămâne făra temeiu. Divanul Apelativ a țării de Sus. 1) Iunie 18, No. 3368. - Rupu, au veniaut de vecinghițitorilor Peculai și Costachi Bela, nișe case ce le are aice în Iași la mahalaoa Geredinlor pe loc cu bezmăn a Mo 2) Danie 28, No. 3581. - Dei Comisoaia Zoița Hurmuzani,nascută Carii, au vândut de veci Dsale Vorn. Alecu Cantasuzin, o țagancă a sa anume Iliaca, în preț de 250 lei. 3) Vlie 3, No. 3695. - Dei Slugereasa fata Ciogole în unire cu soțul ei D. Spug. Cos- Omaranda Banș, 188 fălci 267, prăjini pămnt tachi Ciogole, au vândut de veni Dsale Vornicii din moșiia Băscăcenii de la țăut. Botoștinii, Și Dlui Comisul preț de 1130 ganuini blanc. Dsale Slug. Cos- Costandin Vlășeiu au vândut gabi Tiogole, 2 fălci și prujini, în anii de 1488 galvini vaane, 12 aei și 17 parale, cu că atât în partea cumpărată de Da Ciogole de la Dluions. Drăescu, precum și sele sale din Tmpi la mahalaoa Sf. Auari, sii siguripsit vânduta parte de zestre a soției sis. Zanisele acestor vânzari s'au încredințat prielnciște, dar totodată cfeă publică spre știr știuiților pretendatori, în termin de 6 luni. Iulie 7, No. 2807. Rorniciim de Aprozi supun Po. 729, ar revizuit acestui Divan, că pentru 1000 gaargini ce Dlui boieriul Hegafăt Costachi Sturza are ava de la supusul britanicesc Hristodor Ioan Igrban, după un compromens îmbunătățit cu demgările Dogofeției Dreptoții, la Vornicia întripuințând lucrări, n'a putut desvăli altă încinsre de plată, de cât din singură avere datorit uului pe nișcătoare, adecă niște binale din ulița”. Vineri, mijlocind a să vinde prin mezatacite vinite spre îndesptularea LDsale creditoriului, deci să publică spre anștiințarea legiuiților pretendatori și a doritorilor muperei, carii să se înfățoșeze la acest Digan în termin de 6 luni, de unde vor alua deplina pliroforie, atăt de îmbunătățirea pipălelor, precum și de măsurătoarea locului. 1) aci 8. No. 2898. - Spre îndestunari creditorilor păpi. Camu. Iftemi Scorțescul, e spus a să vinde de peci prin mezat o vie a rups. afonteare la Risan, pe moșiia Monast. Su-ți sunt plată de emvatic. 2) nlie 9. No. 3919. - Spre veluiii Safta Cusutoarică cu 400 lei caeara lua țte la Un Gheorghi Grigoraș, s'au scos a să sinMonast. Socola, supt plată de emvatic. Deci să publică spre înșriințarea legiuiților pritendatori și a doritorilor mușterei de a cumpara arătatele vii, carii să se înfățoșeze la acest Divan în termin de 6 luni, de unde pri larg vor lui plirororie de a lor îmbunătățiri. Divanul Apelativ a țării de Mios. Iunie 18, No. 2702. Dlui Doctorul Peculai Cafari, particuiștii u vândut de veci Monast. Sf. Siridon din rai, niște cate a sale din târgul Verladului, cu locul și cele ariztoare împreșturul lor, mici le 1000 gandini. Zapisul pânzării s'u înprisi țat vremelpiriște, dar totodată să puiască sp iil o ni.ștința pretendatorilor în termin de 6 luni nast. . Trei Pereghi. I Medeanie. Iancu în osebită parte , tot cere Slui Ciogole în moșia din țânut. Fotoșenii, i în ca