Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-11-21 / nr. 47

SS. - - -318 - la 1 și pănă la 253 a viitoarei luni Decemvrie unul curgător. Dechemvrie 1. Dlui Aga Dociachi Ion Hurmuzachi și alte fețe, cu Dii Cănipăriasa - Gavrin născută Mutencu, a tria parte din moșiia Miclăușenii. Casa răposatului Hatman Emanoil Manu, cu cialanți stăpânitori în moșiia Împotenii, pentru împresurari. 2. Dumnealor Cnemir Costachi și Dimitrie frați Cantacuzineștii Dlui Poni. Alecu Sturza proprietarii moșiei Sasca, cu Sfintele Monastiri Slatina și Russa, pentru împresurare de hotar. 3. Supusul Uoinesc Stere Guvara, cu Cedelcu Saca, pentru niște său. 4. Gheorghi Ioac, cu supusul Austriecesc Isaiia Ivanovici, pentru ciite lemne. 7. Valitropia casii răposatului Agă Iordachi Manul, cu Dlui Vorn. Dascar Bogdan pentru o țâgancă.. 8. Otomanul Mustafa cu nepotul său Ali, pentru mnire socotele de pani. 9. Dlui Sardariua Alecu Savastos, vre gnicul Anarii Topală, cu răzașii de moșiia Grumăzoaia și Plopenii, pentru partea bătrânii Dinitra. 10. Dalui Canciliul Iordachi udea cu L. Gheorghi Oatu, Paraschiva Porceaca și alții ai lor răzăși de moșiia Porceștii, pentru partea pătrupului Udre din Munteni. 11. Clironomii răposatului Zamfir Ioan, cu epitropii lor, Zaciu Ioan, Ioniță Dascar și canta dughenii Ștefan Dimitriu, i Catinca născută Stamatin, pentru avere. 13. Supușii Austriecești Franțiec Fretici și Juvanii Ovilovici, cu jidovii Despa Zarafu, și Avram Herș, pentru cumpărari a o somă oase. 11. CANjunpitanii Iordani și Matei Măncășăștii alții ai lor curgători din Catrina fata lui Ștefan Cocriș curgător din Ioniță sin Ștefan Cocriș, pentru părți din moșiile Dolheștii, Doprenii și altele. 15. Rlalița fiica răps. psalt Iacon, cuDecemvrie 16. Jidovul Herșcu Izarail cu Stolmnicul Mihalachi Mavrodin, pentru o somă veche spirt. - 77. Daui Spat. Alecu Dogadi, cu Dimitrie Ecsard, pentru o țăgancă. 18. Dalui Paharnicul Costachi Cozie, cu D. Peculai Ioan, pentru un țugan. - 20. Rezășii de Mărășaști, cu foștii lor vechili Toader Herțanu, Petrea Bugaii alții, pentru bani. 21. Șmil Focșăneanu, cu Dlui Paharnicul Costandin Hermeziu, pentru posesiia părții din moșiia Pleșăști. 22. Dei Paharniceasa Magrghioala Chirul, cu fostul ei soțu Paharnicul Gheorghi Cernat și socrul spu Sgolnicul Ștefan Cernat, pentru zăstre. 22. Dlui Sardariul Filin Tăutu, cu clrononii mortului Sava Popa, pentru un loc din târgul Botoșenii. 24. Supusul Austriecesc Dlui Opatariul Peculai Fara, cu casa răps. Spatar Costachi Pomir, pentru o somă bani. Divanul Apelativ a țării de Sus. Poemvrie 4, No. 5746. De cutră acest Divan încredințândusu vremelși ciște zapisul cu care Dlui Stolnicul Dimitrie Călimănescu, prin particula mică alcătuire au trecut în de veci vânzare cătră Dumnialui Vorn. Dimitrie Mavrocordat, o vie a sa aflătoare pe moșiia Buciumii a Monastirii Dancu din țăut. L Iașii, să publică spre înștiințarea legiuiților pretendatori, carii să se înfățoșeze la acest Divan în termin de 6 luni. șjudecătoriia ținutului Iașii. Secția I. Poemvrie 10, No. 2713. Dlui Polcovnicul Ioan Muhureanul, prin jalonă cutre această Muldecătorie au cerut a i să îmiredința zapisul cu care prin particula mică alcătuire au trecut în deveni vânzare catrnului peguțitoriul Gheorghi Peculau și soții sa Rasilca, o casă cu o cdie în dos și alăturea cu altă dugheniță cu odai ei din dos și cu peciu -- --3 Vlctropia Sfr. Mormânt, pentru o casă din sa supt dinsa tot supt un acoperemânt cu casele lui Probota, șeguțitoriului Hriste Rapoltițanu, aflătoari în