Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-08-01 / nr. 31

ANuALCTAJ MD 71. Prepuierația se face în Iași la Re- PRINȚIPATULUI MOLDAVIEI îșși rumamică i Avgust ăuuu. - -- - funartanentul trevilor din lăuntru. Iulie 18, No. 14,4131. Isprăvniciia țânt. Romanu ric cu No. JA72, în Urmarie jalovii ce au primit de la D. Vat. terarh re misloitește aflarta a 4 țărani rovi ai svi ce au fugit din ograda caselor D sale, deci însămnnduli se aice numele și fisionomia, să publică spre obșteaca știință, pentru aflari și prinlerii lor. Fisionomiia. 1. Ioan Molaii, în vârstă ca de 23 ani, la stat de mijloc, supțire, la față smolit, mustețile în fireză, fugit la Avgust 1841. 2. Toader Surugiu, în vârstă ca de 35 ani, la stat nalt și plin la trup, barba rade, mus tețile negri. Fugit la 1840. 3. Lacncu Brier, în vârstă de 26 ani, la stat de mijloc, gras, mustețile și părul capului negru, fugit la 1822. 4. Peculai Voroc? în vuretăi ca de 20 ani, la stat de miiloc, plin, la față balan, mustețile luifirtzr. Iulie 21, No. 14,420. Din cuscl miliției pământești, lezertui, 4 redavoi, au luat cu ei și amoniție de a hazaelii, câte 1 cămeșă, 1 purech pantaloni pânză și câte o păreche civote; deci însămnânduli se dice numele și fisionomiia, să publică spre obștsca șiință, pentru aflarea și prindere lor. Fisionomiș. 1. Ioan Ungureanu, dat de satele Armășolia cu altele de la vânt. Vasluiului, la față emed, părul capului castaniu, sprincenile negri, ochii căprii, nasul potrivit, mustețile mfireză, gura rotreită, dinții de mijloc, barba rade. 2. Dumitru Belioae, dat de satul Dolhasca din vânt, Sucevii, la față smad, părul capului castaniu. Fruntea mică, sprincenile negri, ochii căprii, nasul lungăreț și supțire, mustețile înfirează, gura potrivită, dinții Mărunții deși, barba nu vale. 8. ghorgi Știulete, dat de satul Lăzuceștii cu altele de la vânt. Bacăului, la față balan, părul capului castaniu. D fruntea mare, springerile castanii, ochii căprii, nasul de Mijloc, mustețile înfirează, gura mare, dinții de mijloc, barba nu rade. 4. Neculai Manul, dat de satul Sloboziia cu altele, la față smad, părul capului negru, fruntea rotundă, sprincenile negri, ochi căprii, nasul mic, mustețile negri, gura mare, dinții de mijloc, barva rade. Balotă Folaie offițială esă dlată săptămână, cu patru Suplenenturii lună, în Tipografia Sf. Mitropolii a Moldavieii,dacție, în ținuturi pe la DD. Sameși. Prețul pentru particulari este un galbăn pe ap.