Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-03-26 / nr. 13

Consulat din Iași, de subt No. 201, din Galați: Vlinescul Vițe-Consulat din Ganati. Așa precum pentru D. Daspiiei Comis Iordaci Roset, pe temeiul 101, după care să fie puternic spre obșteasca unții epitropi. 4 de șriință următoarea Ulinescului Vite Consulat rea Fiind că ceasuri de masă răus. lunt ameatată supusul No. singur de luni 66, zi. să publică averii răzeset firul legiuirilor cuvenit subt a să ocărmui înșiințare la 26 a trecutei anii Fevruarie 1 Martie, 1814. Comisiia Epitropicească. No. 105. Voinesc D. Duca Dutrariul, sa subt No. și slovpozit de la asuna aia s'au săvârșit din viia orândui actul și fiindcă Viie Consunatul acesta au pășit prin hotăriepitropi pe Dlor N. Cozonova și St. Rodocanachi, să poftescu pe acii ce vor ave drituri asupra uitatei averi, ca să înfățeșșeze în cide astăzi titaurine lor, la pomestatornicite, s'au încurșiințat de cătră această anitropicitecă Gomisie, a fi cunoscut pi visterie ca sosit în diștina și mșnuita vârstă, căruia s'au sine în toate interesurile sale, să publică spre obșteasca știință. Isprăvniciia ținutului Dorohoru. No. 2458. În trimeterea la această Isprăvnicie de cătri Comandirul Zastavii Mamornița”in larigul supt No. 25, pe un țăran anume Gheorghi Ferariul, (ân vârstă de 23 ani, la stat de mijloc, la sapă rătund, părul capului negru, ochii căprui, nesul potrivit) prine din Bucovina făr de basaport, s'au scapat de cătră slujitorul convoierisitori deci să publică spre oaștea ca știință pentru aflarea și prinderea lui. Isprăvniciia țăânutului Neamțu. No. 26406. Privighitorul ocolului Mijlocul prin raportul său, face cunoscut acestei Isprăvnicii că la 8 spre 9 a următoarei luni, s'au furat doi cai de la lăcuitorii din satul Băloșăștii acest țânut, anume Costantin și Iordachi Hâncu, deci înstămneândusă lice părul și semnele acelor cai, să punlică spre opșteasca știință pentru a lor aflare. Semnele cailor. I. un cia la păr lurg, la urech leasta are vișcăture, păntănog de amăndoi piioarile de Conisie nipoi, în frunte preaz, la pmul ari șt geana dedesupt striță puțin, la mers umblător. 2. un cal la per panan-înspicat, puiioarile, coama și coada sure, țintat în frunte. Viornța orașului Focșenii. Mo. 253 și 256. Stiind că pronozmia contracturilor sratului stărostiei de lăutari din aceste orașe in tot țăputul Iumii, precum și a iratului sotului de măsurat vasele cu bin și liciu în acest oraș și poldgoriia Odobiștii, să împlinește lo 1a viitoarei luni Iulie rulă, și de la aceșși vreme urmează a să în contractului pe un alt an, tot cu condițiile de mai înainte, să publică spre obșteasca știință, ca acii ce varia doritori mușterii, de a lua asupreae și arătatele hauri să se înfățoșeze în prebudiotrca acptei Eforii spre târgurelata 20 și 70 a viitoarei luni Mai. No. 259. Fiind că provehinia contrastului hfatului cantarului din acest oraș, că împlinește la 1 a viitoarii luni Iunie 1818, și le la aciiști preme urmează a să în contract urni pe un alt an, tot cu condițiile de mai înainte, să priaștă spre obșteaja știință, ca acii ce vor fi doritori mășterei de a lua asupră leși arătatul hat, să se înfețoșeze în prejudetria acestei eforii spre târgure, la lo, 20 și 30 a viitoarii luni Aștinua, nie, partă judecător dacă. Divanul Doannesol No. v33. Procesul următor după pretenții a Lsale Agăi Racsandru Miclescu, asupra Cloriale Pornicicor L Ipan și Iordachi frați Costăciști, și asupra casii riposatului Todirașc Costachi, pentru sare de clironomie, ce cere de pe pria Dsale Băntea Sorta soțiia Banului Sandu Miclescu, din averea părștelui său Pah. Iordacii Postachi, s'au adass a să soroii spre căutare la la viitoarii luni 15 leci se purlică spre îștiințare, tuturor oștilor le fac parte în acest proces, ca la artiatul termin negreșit să se înfățoșeze la acest Divan cu toate dovezile ce vor fi apend, ori însuși su prin legiuiți pechini, cu ci la din înmorativă, potrivit art. 371 din Reigiement, ce ia hotări prima numai în fața cărui stăruitori.