Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-03-26 / nr. 13

Afute Folie oficială esă odată pe Ar lAȚi. jcf săptămînă, mai Divind încă Pe lună și fică Suplementuri, împreună și cu doă Po a Foiei de învățături folositoare. A PRINȚIPATULUI MOLDAVICEI IAȘI, DUMINICĂ 26 MARTIE 1844 e Leza: Premierația se face în Iași la Redacție, în ținuturi pe la DL. Sameși. Prețul pentru particulari este un galbăn pe an, partă AUMȘISTRATIVĂ. Departamentul trevilor din lzuntru. No. 4630. Din slujba Miliviei pamântești, dezertând redavoii Gheorgi Vasili și Stoian Corăbieriu, au luat cu ei și amoniție de a haznelii, deci însămnânduli se alte fisionomii, precum și amonițiia ce au luat, să publică spre obșteasca știință, pentru aflarea și prinderea lor. Fisionomiș. 1. Reciavorul gheorghi Vasili, dat de satul Avereștii din ținutul Romanului, la față smald, părul capului castaniu, fruntea mare, sprincenile negre, ochii căprii, nasul de mijloc, mustețile înfirează, gura mare, barba rade, amoniție de a haznelii au luate o șancă, un haistuc, o manta, o cămeșă, o păreche pantaloni postav, și o părece cipote. 2. Redacorul Stoșn Corăvbieriu, dat de satul Mărginenii din țânt., Tutovii, la față balan, părul capului castaniu, fruntea de mijloc, sprintenile castanii, ochii căprii, nasul de mijloc, mustețile înfirează, gura de mijloc, varba rade; amoniție de a haznelii au luate o șapcă, un haistuc, o manta, doă cămeși, doi pantaloni, una de postav și alta de pânză, și o părece cibote. isteriia Moldavieii. No. 2111. Secretariatul de Stat prin oboșeniia subt No. 439, face cunoscut Visteriei, că Dlui Vorn. Alecu Sturza de la Barlado prin jalova cu care au întrat catră Pre Înszlțatul Domn, și care cu înalta rezoluție s'au recomenduit Sfatului, au făcut ecerire ai să legiui la moșiia D. Murgenii de pe Elan, înființare de târg, cu ui de târg Duminica, și? iarmaroace mai mari pe an, și anume a întăi la 14 Septemvrie și al doile la 21 Mai, care ar fi de folos lăcuitorilor săteni de pe Prut, treptatiia Visterița având în privire închiere Sfatului care rigularisește chinul înființării unor așa iarmaroace, să publică spre obșteasca știință, ca oricare proprietar s'ar socoti asuprit cu așa înființare, în termin de 3 luni de la data publicației să se arăte cu jalobă la Vistere, spre a să înainti cuvenita lucrare, căci în Urma orice reclamații vor rămâne fără temeiu. Secretariatul de Stat. No. 500. Potrivit cererii cuprinsă prin nota VUlinescului