Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-05-28 / nr. 22

ANUL Fi. căstă Folie oficinală esă odată pe lumeăuănă, mai dand încă pe lupă și bă Saplenenturi, înpreună și cu doă Po. a Foiei de învățături folositoare. Dlui Hat. oa2 22. Prevunerația se face în Iași la Redacție, în țănuturi pe la DD. Sameși. Prețul pentru particulari este ar galbăn pe ap. PRINȚIPATULUI MOLDAVIEI. iașii, pummnbă cu indi lula. F N Jerepizijt.2 - partă a ADLMINISTRATIVĂ. Departamentul trevilor din lăuntru. No. 9131. D. Camn. Teodor Moiszi, prin jalobă cătră deci însămnânduli se aice fisie- l Dmartament au făcut arătare, că un vezetiu anume Ioan ce are păriți în satul Cozhmeștii ținutul Tecușului, în unire cu o femee Maria, rm. din casă de câteva luvruri s'au făcut nevăzuți, pomiia și portul, să publică spre obșteasca știință pentru aflarea , prindere și trimeterea lor prin competenta Iprăvnicie la acea de Tecuri, unde Dlui Camn, să găsăște cu lăcouința. Fisionomiia. Ioan Vezeteu, la stat de mijloc, în vârstă de 25 ani, la față balan, roșcovan, mustețile mici vălui, îmbrăcat cu spențăr și pantaloni de postav, i cășuță albă în cap. Femeia Marița în vârstă de 20 ani, la față roșcovană, îmbrăcată cu rochie de oit și cațaveică neagră. No. 9497, tepreciicia țânutului Tutovii prin raportul No. A798, înștiințază că la 30 a trepumi luni April, Un vezeteu anume Iancu sin Dumitru Sluion, trimes fiind de stăpâna lui Smaranda ce țin rupt. Vorrnic de poartă Visul din satul Sălimăneștii acel ținut, pănă la Cărăzeani cu trăsura cu trei cai, (însă, o iapă chioară de un pntiu,și doi cai la păr negri, unul cântat în frunte, la vot și buza deasupra, iar trăsura legată în fer, în care era, o oigă și o manta negră de sucman), s'au făcut nevăzut împreună cu caii și trăsura, deci însămnândui să alce fisionomiia și portul, să publică spre obșteasca știință pentru aflarea , prindere și trimetere lui la urmașii. Fisionomiia. Iancu Pereteul țâgan, în vărstă de 35 ani, la stat de mijloc, părul capului tuns cam creț și sur, varba râde, ochii galbeni, la față rătund, nasul scurt, împrăcat cu cămeșă și izmene de cânepă, cu chelie ruptă, manta neagră, căciulă negră veche și cibote moldovenești căputate. spia Moldaviei. No. 3829. Potrivit cererii Dsale Hat. Alecsandru Mavrocordat, să publică spre înștiințarea tuturor de oastie, ca în toată marța când să vor aduni la moșiia Moineștii din țânt. Bacăului, unde să Vistere spre vânzare ori cine ar voi, găsăște statornicită zi de târg, să ducă și viîncredințând că așa precum acea moșie să află apropietă de granița Austriei, apoi în toată vreme s'ar găsi mușterii de a cumpăra vite