Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-04-22 / nr. 16

6 înaltîn 1476. „ D Năoscă Fole ofipțială esă odată pe săptămnănă, mai dînd încă pe lupă și bă Suplementuri, împreună și cu boă No. a foiei de învățături folositoare- Prevumerația se face în Iași la Relacție, în ținuturi pe la AD. Sameși. Prețul pentru particulari este de galvăn pe ap. PRINCIPATULUI IAȘII, DUMINIĂ MOLDAVIEI. 72 APRIL 1843. PARGD ADMINISTGRATIVĂD. Departamentul trevilor din lăuntru. No. 6623. Însămnânduse aice metonemia fugitului Vasili Gusti, ala a căruia casă o au găsit de cătră Isprăvniciia ținut. Romanu, 4 boi de furat a lăcuitorilor din satul Hoisăștii ținut. Neamțu, și încă mai stau ofevite reclamații pentru vite i alte prădăciuni, se publică spre șiința Dregătorilor și a tuturor de obște, ca oriunde s'arivi asemine om, sa se prindă pe gretțit și în bună pază să se trimită prin locul competent la Isprăvniciia ținut. Romanu, împreună cu toate cele ce s'ar găsi la dânsul, știind că obloșitorul ce va cuteza ar mistui și în urma acestei publicații, va fi tras în cercetarea criminală, sunt învinovățire ce după Pravili privește pe găzduitorii făcătorilor de răleisionomiia. vasili Rusu, la stat de micloc, în vârstă de 30 ani, la față balan cam sarbăd, ochii albaștri, mustețile galbine, părul capului castaniu, îmbrăcat cu contăș de chinbrică blănit cu blană de pantaloni de postav albastru, cibote și căciula mel albă, No. 665. Dlui Vorn. Alecu Cantacuzin, prin înscris către Departament au făcut arătare că o țiganecă a Dsale (în vârstă ca de 16 ani, lastat mică, la facă busnată, ochii negri, părul capului castaniu, și îmbrăcată cu rochie de cit roșu închis cu pui), în gurluinduse cu un țigan a Dsale Vama. Flore, s'au făcut nevăzută, deci se publică spre obșteasca știință pentru aflare și trimeteră cu ei la jăcuitor. Comitetul Sănătății. No. 376. Stare sănătății lăcuitorilor din amăndoi Printinatele, după științele adunate de pe la locurile cuvenite este buna, precum asemine și în a dreapta parte a Dunării de la Balcanuri încoace, se găsește ferită despre molipsitoare boală, deci se publică spre obștisca știință. Departamentul averilor bisericești. No. 590. Pe lângă moșiile publicate ale împosestii prin mezatul ce are a se face la Mitropolie, în 25, 27 și 29, a curgătoarei luni, urmând, a se da tot atunce în posesie cu aceleși condiții ce s'au publicat, câte pe 5 ani potrivit Pravilii, și moșiile: Costulenii i Prisăcani „ Sf. Mitropolii din ținut. Iașii, Rușii a Episcopiei Romane, din acelaș ținut; Buneștii, Brăliceștii, părțile din Roșiori, Nvereștii, Dolheștii și fundul Crasniții a Vniscopiei Humii, din ținut Fălciiu, se publică spre înștiințar lori-