Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-09-16 / nr. 37

PRINCIPATULUI MOLDAVIIEI IAȘI, DUMINIĂ 16 SEPTEMVRIE 1845. ANUL VII. Acestă Foleorițilaăesă odată pe săptămănă, mai dând încă și patre Supleșcenturi pe lună Jenerația se înce în Iași la Redacție, în ținuturi pe la DD. Samneși. Prețil pentru partivelari este și calvăn pe an. M PARATĂR ADUMNISTRATIVĂ. Departamentul trevilor din lăuntru. No. 17,496 și 18,052. Din slujba Miliției pămăntești, dezertănd redaroii Ioan a lui Simion Ivan, dat de birnicii târgului Botoșenii, și Sava Petcu, dat de satele Jorăștii și Milceștii de la ținutul Putnii, au luat cu ei și am opniție de a haznelii, deci însămnănduli se aice fisionomiia și amoniția ce au luat, se publică spre știința lăcuitorilor de prin cate și cuvenita din partele urmare, pentru po greșit aflarea prindere și trimeterea lor la urmăre. Fisiopomiia. Reciavorul Ioan a lui Simion Ivan din orașul Botoșenii, o predelit la 13 Iulie 1840, și la 13 August 1845, au dezertat cu amoniție: un haistuc, 30 bani; o manta, 37 lei 75 bani; o cămeșă, 6 lei 12 bani; o pereche pantaloni pănză, 7 lei 14 bani, și o pereche cibote 9 și. Purul capului castaniu, ocii verzi, mustețile și sprincenile castanii, la față cam smad. 2. Rerivoiul Seva Petitu, dat de satele Mirceștii și Jorăștii de la ținutul Putnii, o pre delit la 26 Octomvrie 1814 și la 20 Avgust 1845, au rezertat cu amoniție: un haistuc, 30 vani; o manta, 37 lei 75 vani; o cămeșă, 6 lei 12 bani; o năreche pantaloni vănză; 7 lei 14 vani și o nărece cibote 9 lei. Părul canului, sprincenile, ochii și mustețile negre, nasul cam mare, gura mică, barba rade, dinții mărunți deși, la față lungă rep, omolit și stricat de vărsat. No. 17.703. Dlui Legi, Costachi Conaci, prin înscrie cătră temăvniciia ținutului Tecuciu au făcut cerire a se cerceta pentru aflarean unui flecău anume Vasili Chirilu, carele slujind la un vatav a D sale, Ioan Bage din satul Sloboziia Ungurenii, au fugit împreună cu mlică-sa Ileana, luănd cu el și 1200 lei din lada numitului vatav, portul, se publică spre obșteaca știință pentru negreșit aflarea , prinderea și rimetere lor la Isprăvniciia ținutului Tecuciu, deci însămnănduli se anie fisionomiia și Fisionomisia. Femeia Ileana, un stat de mijloc, la față smadă șii uscățivă, ochii galurii, oprul capului negru cam galbăn, nasul supțirea, îmbrăcată cu rochie păpră de materie și încinsă cu prâu alb, fiind și îngrecată. - Rosili fiiul ei, în vârstă de 22 ani, la stat de mijloc, cam grevănos, la față smad, ochii galbeni, sprintenile negre, părul capului negru, rătezat împregiur, nasul potrivit, mustețile mnfirează, barbarale; împrăcnat cu antereu scurt de rațămură