Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-06-30 / nr. 26

zot April anul viitor 1847, după condițiile ce la strigările mezatului se vor arăta, din îndemnul căriia cereri, se puiască spre obșteasca știință, ca acii ce vor fi doritori mușterei de a înmpoiesui arătata moșie, să se înfățoșeze la acea Vpitronie, A și 11 Pulie viitor. Comitetul Sănătății. No. 7600. Starea sănătății lăcuitorilor din amănduă Printinaturile, după științele adunte de pe la locurile cuvenite este bună, precum asemine și în adreapta parte a Dunării de la Balcanuri încoace, să găszile ferită despre molipsitoare boală; deci se publică spre obșteasca știință. partă JUDLARCĂTORĂECĂ. Divanul Domnesc. 1) No. 1520, 1524 și 1528. Prizina atingătoare de hotăritura moșiei Pănătorii a Monast. Bisericanii: 1-18 despre plasa moșiei Mărăștii a Dlale Hătmănesti Anica Costachi născută Balș, al 2-le, despre moșiia Dumnrzvița a Monast. Bistrița, închinstă Sf. Mormânt, și 3ile, despre moșiile Silineștii i Calu, tot a Monast. bistrița, e s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan, pentru plasa despre 1-a Roșie, la 1 August, pentru a 2.a, la 2 Sept. și pentru a 3-a, la 3 viitoarii luni Septemvrie. 2) No. 1549. - Pricina următoare între Dlui Camn. Dimitrie Pastiia, cu caironomii răposații caterina Găitan, pentru 14 coți loc din Galați, s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan, la 27 a vuiitoarei luni Avgust. 3) No. 1559. - Pricina următoare între Inina fata Țații, cu lupu Ochincă, Simion Cojocarul i soțiia lui Pastasiia și tații ai lor, pentru un răzor și giumătate moșie din hotarul Bătineștii, s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan, la 28 a viitoarei luni Avgust. 4) No. 1536 și 1540. Pricinile următoare între Monast. Bârnova închinată 6f.” Mormânt, atât cu răzășii de moșiia Sărbii sau filosofii, numită și Grojadiurile i alții, pentru împresurarte moșiei Valea Satului, precum și cu D. Vorn. Ioan Costachi, pentru împresurare de hotar, s'au terminat spre cautare de cătră acest Divan, asea cu răzășii la 5 Sent, iar acea cu Dlui Vornicul, la 6 Sent. viitor. Deci se publică spre înștiințare tuturor acelor ce facu parte în arătatele procesuri, în însămnatele zile negreșit să se vând, însuși sau prin legiuiți vechili, în ființa stăruitorilor, potrivit legilor. Divanul Apelativ. 1) No. 5180. - După cererea Deale Iorgu Țigara, s'au scos a se vinde de veci prin mezat niște case a sale cu locul lor veninic, aflătoare arte în capitalia Iașii la cișmeaua Panafial. 2) No. 5583. - După cererea Dsale Costachi lazu, vecil Dsale Mariei Ion Pruncul fosta soție a răps. Clucer Ariste Lohan din Botoșeni, s'au scos a se vinde de venit prin mezat un loc vecinic ce încredințetoare sa îl are lice în capitalia Cașii la ulița Sf. Vineri. Desi se publică spre înștiințare legiuiților pretendatori și a doritorilor mușterei, ca în termin de 40 zile, socotite de la data publicației, (osebit de zilele vacante), să se înfățoșeze la acest Divan, spre a se înainti cuvenita lucrare. Judecătoriia ținutului Iașii. Secția I- Nou 3385. Jidovul Valman sin Hlim Preib, au vândut de veii jidovului Iosif Herșcovici, o dugeană d sa aflătoare în acest oraș la mahalaoa Broșenii ulița iarmorocului, pe loc cu behmăn a Monast:. Sf. Ioa vini SA în preț de 37 gal- Zapisul vânzări s'au încredințat vremeldar spre înștiincește de cătră utt aziai annlarea legiumților pretendatori, se publică termin de 6 luni. Secția P. No. 3053 Pricina următoare între jidobul Iacim Blummingal, cu Dei Comisolia Curea Carp, pentru bani, s'au mai terminat și recratare de cătră acest Tribunal în cea mai de pe urmă dată la 16 a viitoarei luni Avgust,în privire că după lucrările amintite, pe numitul jidov nu s'au putut găsi spre a i se înmăna chiemările); deci se publică spre înștiințarea numitului jidov, ca în arătati să se înfățoșeze alta din împroură i se va fi negreșit acest Tribunal, căci închide pretenția. Judecătoriia ținutul No. 1899. Dlui Aga Dimitrie Cantacuzin, proprietarul șede la acest Divan cu dovezile din împrotivă, pricinile înfățace vor se vor hotări și căci al numai ai Sucevii, aum UL..