Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-02-23 / nr. 8

- 51 - mic, mustețile galbine, gura și dinții potriviți, la față . smad. Costini Cindopeanul, părul cap și sprincenile galbine, fruntea mică, ochii căprii, nasul scurt și groi, fața, gura și dinții notrivini. 8. Ioana Domnicăi, părul capului și sprincenile castanii, fruntea mare, sul de mijloc, la față smad, gura și dinții potriviți, părul capului castaniu, 9. loan Munteanul, închis, sprincenile și mustețile castanii. Fruptea, nasul și gura potrivite, ochii albastri, dinții de mjloc, ne gri, la față smad cam stricat de vărsat, și la pent are un semn de friptură. 10. Casili creud părul capului, sprintenile și mustețile negre. Frunte mică, ochii caprii, nasul lungăreț, gura potrivită, dinții mari lați, la față lungăreț. No. 3138. Secretariatul de Stat, prin adresul cu No. 280, împărtășăire că după Înalta Apostelie din 7 a curgătoarei luni, însămnată pe jalopa Dsale Vanului Iordachi Mălinescu, din 5 aeceaași luni, slovozind subt No. 75, nașaport pe numele fiiului său Vasili Mălinescu, de lesverart diu Austria, și de la Departamentul în staturile Americii prin s'au primit îndeosebi Derent zui subt No. 234, lămuritoare, că Prea Înalțatul Domn stăpănitor, prin rezoluția însămnată la 29 a trecutei luni Ianuarie, asupra pnaforalii Domnescului Lipan, pentru urmările numitului Paciu Mălinescu, cu milostivire înpuținănd osănda lui, hotărăște urmari de mai sus, cu aceasta ca să nu se mai întoarcă în acest Princinat, căci la din împrotiră se va aplica hotărire Divanului, fără a mai fi judecat; pentru aceș dar, însămnănduse aite fisionomii a desperatului Mălinescu, se publică spre știpța Drigătorilor și a tuturor de obște, ca oricând s'ar ivi pumitul în acest Principat, să se prindă și prin comnpitent la Isprăvnicie, să se trimită lice la Departament, spre a se aplica înalta hotărire. Sisionomia. Vasili Mălinescu, în vârstă de 29 ani, la stat de mijloc, părul capului distaniu, ochii albaștri, nasul mare, fața ploalae, osevite sămne are, unul la mâna dreaptă, și altul la fața stăngă. No. 4177. Polițica capitaliei, cu raportul subt No. 1853, au făcut cunoscut că din comanda pojarniceană de lice, au dezertat Estasi sin Vasili Vatră, luând cu sine și amoviție o mantanoă, o cămeșă, o păreche pantaloni de postav, un cojocel, o șapcă, un haiduci însămnănduise aice fisionomia, spre obștesca știință entru a lui aflare, sin Basili Vatră, în vârstă de 33 ani, la stat de mijloc, la facă valan, puțin stricat de vărsat, părul canului, sprincenile și mustețile castanii, ovii albastri, nasul lupgăreț, gura potrivicită, barba rade. No. 26739. Potiviia cap taliei lașii, prin revertul cu No. 1658, arată că Dlui Ilie Păduri, prin Il-i s'au rugat ep că ața veni din lucrurile ce ară, i s'au sfitarisit o roliță de 250 galbini, subt iscălitura Dlor sale spiperilor Angon Zbrahamfi și Penumin Șlinder, subt nume deschis, că gră ori cine s'ar înfățoșa, apoi să se obștească ca ori unde se va arăta cineva cu asemine poliță, nu numai să nu se ție în samă, liție, spre ași pute prini panii ce știu la Dlor saiierii, știință o asemine cerire a jnluitorului. No. 2853. Deșțe rănduse peste hotarul Dunării pe zaporojanul Ioan Simionov, așevanul Anidrii Vasiliu, Gheorghi Iacob, Grigorie Stăvilă, și fostul monah Gudiil, li se însamnă alte fisionomiia, și totodată se publică spre știința Dregătorilor i a tuturor de obște, ca ori cănd s'ar ivi muniții în acest Princinat și să se trimită la Departament. Fisionomia. c.i se prindă 1. Zaporojanul lIvan Simionov, în vârstă ca de 30 ani, la față valap, ochii albastri, sprincenile, parba și mustenile galbine. 2. linovanul Aparii Voasiliu, capului, barba și mustețile castanii, ochii căprii, sprintenile negre, nasul și gura potrivite, la față smad,a cu un sămn la piciorul stâng. 3. Gheorghi Iacob, în vârstă ca de 32 ani, la stat de mijloc, părul canului, sprintenile, ocii, sarbl și mustețile negre, nasul corpetic ochii cărnii, nasluc și o păreche cibete; Pasta și Fisionomia. Cel mai ales să o aducă la Vodeci se publică spre obșteasca 4 D