Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-02-23 / nr. 8

. - mușții,  prinși satului MOLDAVIEI dumșică zo Făvruleie lul. Aletă fene orițilă esă odată pe săptămamnă, mai la mi locă și patru Suple șieneuri pe lună, cua. A.. Prenumerația se face în Iași - Redacție în țineuturi pe la DD. Sameși, precul pentru particulari este ca șe anp. și 2 - 2. Azani, lez I § livalimimn poetu adhnsuioteativă. Acaiezii cul leneeț, lăuntru No.zuli. 2972 și zied. Din slujna miliției pămăntești, dezertănd Redavoii: Ioan Morarul, dat de satele Răcătău și Răcărăunii, de la ținut. Bacăului,carele -au fost regularisit mai înainte a se depărta de le îndatorie centru levredniiie, și în urmă fug'nd au lult cu cine și amanta), Gușaă, dat de satele crainicenii, Neculiații, ii Hatccuții Diviiiunui de la ținutul deruhoșuti; Iordaci Borcanu dat de satele Băaștii, Conțăștii i Piscanii cu cotunurile, le alginut, Sucevi, Costachi sin Simion Cheprii, dat de satele Sohodolu, iadul pou din ținut, Bacăului. .. Sapenii, Comănești, Grăpeni, brăvștii, Simon Ivanovici, dat de Chcliștei, i din țuncani dela ținut. Covurluuului, Vasili Olteanul, dat de satul Veleață, costaci Pindeleanul, dat de satele Butucaria, Boșioni, Dracuănii și bertea din ținutul Vasluiului; Ioapa Domnicul, dat de satele Voiceni, cui dini și vorlești, din ținutul Iașii; Ioan Munthînul, a dat de satele SFagha i Băra de la ținutul Romanului, și Vasi Ldi 30 ile, 14i Crețul dat de satele Budeștii, din curtini, și Tălhareștii de la ținut. Fălciului, di se însamnă aice fisionomia, și totodată se publică spre știința ge provniuiiior a lucuitorilor de prin sate și cuvenita din partele regulamienre, pentru aflarea acelor fugari la urmă le. Fisionomia. 1. Ioan Morarul, capului, oamenile imu-gețile galbine, ochii căprii, frunte. 3. gura și dinții potriviți, barba rade, la față albinei. . gești Gușă, vărul capului, sprincenile și ochii negri, frunza mică, capul mare, mustețile Castanii, gura și dinții potriviți, la față smolit. 3. Lordul Borului, vărul canului și coșrincenile castanii, frunte mică, ochii verzi, nasul de mijloc, mustețile înfirează, gura dinții potriviți, la față smal, și un sămn la umerul stâng. â. Coeturi. smn Simion Cetrarul, părul capului și sprincenile castanii, frunte mică, ochii verzi, nasul mari, mustețile galvine, gura și dinții netriviți, la față albinei. 5. Simion Ivanovici, ciurua canului, sprincenile și mustețile galvine, frunte mică, ocii ăprii, nasul de mijloc, gura mică, dinții mărunți, deși,„ la față Uscăcios. 6. Vasili Oateanul, părul capului și sprincenile castanii, frunte mică, ochii căprii, nasul naN