Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-05-30 / nr. 22

.. 7 L. 1  . p Pravilă pentru desființarea em- tăncian, pentru reorganizația macaticurilor” de Fiereseie, . 2. 227. I. Toate înscrisurile de emne tucri ferestre și asupra -A-rde ve Vufciua Această Pravilă cercetăndusă Monsetiriaor încredințază păminteșri, poeleduită celuri, 2. pu ev vor. țute ome „ii'tor de întocmai cu tecstul Post. C. Carn Post. Nonia stelet a încuviințat cătru Antuii Vurn. Ecaralt Crupeneci , bran pentru întocmir. Pecălit Meletie Mitropolit. preșmețirii lor, căte 8 suri mai deci sau mai pouz, pe veciiie pe viaprăjini de fiecare L.7 a cărora proță sau numai pe cel puțin de vetă; minute deofiiețate de una terță runca, și cu totimea „77 prăpini să lucului și ne de rezărec, irosirea uzinei osebită țarină de vveri,de czjtacncutuiri vreezțeruz și ez se întregesecă un loc nentrumelnice D- fierevete, cu hotărăt număr de cu C.- uon va fi încuns din parcheturile rrănduite pe fiecare an .4.. - scriințarea coșerilor spre tvere, după punere în lucrare a Pravehti trarea lor în bună stare, sămbnăturile pentru morceluiri de asemine măsurile se facă la un loc votrijit l acestui product, loc de moină tolencă agricuță 3. Aseminea rămân desființate înscrisuri- tură, ar acolo unde va fi fel de pădure le care supt pume de embatic.. 1„de cuiva ci mai ales la moșiile din gos și de cămp ez aritul ce pe vecinicie, ce viai sau se samene mămii aceeș căzime de pământ, și nunmai npe vreme hotărătă asupra vreunei pruductul câte în secare an uu seliză. elu,părți de loc în acre unei pueni gropi. nea moșii de a Monletirilor pămintești. tri 1lmuri. al ce înțălege că în aiecetie Praviul npu înpreună această țarină și mai minte de ori sânt . alcătuirine de embiticuri pensge lat 1lerul nor sunt muncirer itru locuril de casă, de acareturile prin târgului sau loco uiitoriului seu, și supt aseguri, de vii, de vaduri de nori cu utumu minea 8 să denie cu mesuru în comorilor de poduri, a cărora rapite ar fi așezași ,„ gropi rodul cât ca eși din acest loc, te pe malul a vreunei moșii, de a Monastirilor mărintegi, care înscrisuri” de embatichie , sau vecinice, rămân după vechiul ovicei țurei ce strănutate în folosul acelor ce le au, deceaiu Meletie Jebilu Vel Post. Mie Vogăanitenn Vomn. Mihăica. Post. ori locoțiitorii lor vor întrebuința cu atâta mai multă stăruiște la păzirea tuturor orănduelilor sptingătoare de magazalile cu cât prin asemine înditășauire a Junei de cutru Opștrasca Ovicinuitu Alunare și „furit de preesercitul Horin să încredințază, le va lipsi îngrijire de ai înlespi la creme 1818 April 23, lipsă.u 5. Azcuitorii sânt aptori ași lucra ca pe teatru și găsindusă cu criticaaul la 131, gaziilor le fiecare moșie cu locuitori grin a a preprietarului sau a recititoreului său, să se tragă din locurile de diepozițiile Organi3. proprietarul va ave gringur a se deosebi țarina de rezervă la loc potrivit ziselor produceri pentru a oz feri de zădărnicie munca lăcuitorilor și a să schimba acel loc vreme duiurobirii, plată de la bănii șesluindusu între ei, sau din cutia sătească pre căt va fi juuimire, pr la locuri, unde ea fi citi cum închipuirele nelure și nemidenvinaticăe cărătura la prea ne stăruința ducere în popușoi moșiile de arătură hotărăte de fie acele biscuritescului Reglement pentru hram o vreme hotărătu, să răm ve, vine la căgime se alcătuiască zile de rezerez, gruitere lucrărei A locuitorilor închinuinduși materialul eu