Graiul Sălajului, septembrie 2010 (Anul 21, nr. 4666-4687)

2010-09-16 / nr. 4677

Joi, 16 septembrie 2010 12 pagini 1 leu ► ► [UNK] ANUL XXII, Nr. 4677 Sălajul consumă mai mult decât produce Forța de muncă activă nu poate acoperi cheltuielile sociale, deși plătim cel mai mare impozit pe muncă din UE. pagina 4 Supraviețuitorul masacrului de la Ip s-a dus la ai săi pagina 12 Corina Bejinariu ■ director interimar la Muzeu pagina 12 Centura nu ne scapă de traficul greu & Paul Gorgan Pentru că nu sunt speranțe ca tronsonul doi al șoselei de centură să fie gata prea curând, cititorii noștri șiau pus problema "ce stradă din Zalău va substitui tronsonul doi al centurii pentru traficul greu? Strada 22 decembrie 1989 via Strada Decebal până în centru?". Răspunsul primit din partea Primăriei Zalău este că "până la finalizarea tronsonului doi al șoselei de centură, vor fi supuse traficului greu aceleași străzi, care au fost și până acum". Traficul greu este deviat în momentul de față de pe Bulevardul Mihai Viteazul pe strada Tudor Vladimirescu - Kossuth - Corneliu Coposu (vechea centură). în consecință, primul tronson se va deschide degeaba. Va fi util doar celor care vor să meargă dinspre Aghireș înspre Hereclean. Mașinile de mare tonaj care merg către Cluj vor folosi ori actuala centură, ori vor intra în Zalău pe strada Crasnei și vor continua pe Gheorghe Doja. Dar și aici este o problemă. Momentam, pe Crasnei se lucrează la acoperirea Văii Zalăului, iar traficul este deviat pe străzile Decebal și Mihai Eminescu. Poți intra cu un camion pe o străduță îngustă? Concluzia este că nu am rezolvat nimic, traficul greu va mai persista în municipiu. Soluția pare să vină tot de la Primăria Zalău. "Finalizarea autostrăzii ar putea, eventual, degreva municipiul de traficul greu", în ritmul în care se lucrează la autostrada din Sălaj, unde abia că s-au pus câțiva piloni în zona Ip, iar terenul este descărcat arheologic doar pentru câteva porțiuni mici, nu mai avem vreo speranță că vom scăpa prea curând de camioane și tiruri. Sau Primăria ne sugerează că autostrada se va termina mai repede decât tronsonul doi al centurii? mmmmn 11k [UNK]wwmmwmmmmmmmmmmmmmmm Lucrările la al doilea tronson al centurii nu au demarat, iar Primăria își pune speranțe în autostradă.