Inainte, ianuarie 1970 (Anul 27, nr. 7725-7748)

1970-01-14 / nr. 7733

Iarna nu a fost și nici nu poate fi concepută ca fiind pentru agricultură un anotimp al repaosului. Dimpotrivă, in acest anotimp sunt multe lucrări de executat, lucrări care, prin natura lor, pun bazele viitoarelor recolte. Ce anume lucrări trebuie să executăm o perioada de la 15 —31 ianuarie ? UN CÎMP Specialiștii nu trebuie să neglijeze controlul semănăturilor de toamnă, pentru a-și da seama care este starea de vegetație a acestor culturi. Pentru a ajuta pornirea în vegetație a plantelor, cit mai de timpuriu, se va trece neîntârziat la administrarea îngrășămintelor chimice pe aceste culturi, asigurîndu-se, în acest scop, cel puțin 100 kg azotat de amoniu pentru fiecare hectar. In această perioadă sînt create toate condițiile necesare pentru a se folosi intens atelajele la transportul gunoiului de grajd în cîmp. Nu trebuie să pierdem din vedere nici faptul că, în primăvară, în timpul topirii zăpezilor, vom avea neplăcuta surpriză a băltirii apelor pe semănături. Cunoscind de pe acum locurile unde vor stagna apele, e necesar să mobilizăm masa de țărani cooperatori pentru a deschide șanțuri de scurgere pe direcția pantelor, astfel ca, în primăvară, apele să nu mai băltească, iar plantele să-și urmeze cursul normal de dezvoltare. Acum e momentul cel mai potrivit de a lua toate măsurile și a pregăti cum se cuvine campania lucrărilor agricole de primăvară. Astfel, se vor repara toate utilajele ce vor concura la lucrările agricole, se va procura întreaga cantitate de sămînță și se va verifica calitatea acesteia. IN GRADINA DE LEGUME Intrucît actualul cadru organizatoric oferă noi condiții pentru dezvoltarea producției legumicole, se va trece la crearea fermelor legumicole cu gestiune internă. Se va stabili suprafața de teren și se vor definitiva schițele de organizare a teritoriului și de amplasare a culturilor. Răsadnițele vechi vor fi reparate și dezinfectate pentru noua recoltă și se vor construi noi tocuri și rame, pînă la acoperirea necesarului producerii răsadurilor pentru toate culturile timpurii și extratimpurii. Tot în această perioadă, se va începe și insămînțarea legumelor în răsadnițe calde pentru producerea răsadului. Dat fiind faptul că pentru acest an a fost extinsă suprafața de solarii cu încă 120 hectare prevăzute cu sere înmulțitor, se va accelera ritmul construcțiilor, astfel încît, în primăvară, să se poată asigura plantatul tomatelor la data stabilită. IN LIVEZI ȘI VII Nu mai încape îndoială că pentru a obține fructe de calitate este absolut necesar să se continue stropitul de iarnă al pomilor fructiferi. Stropitul se va efectua, de la caz la caz, cu ulei horticol și dibotox, lucrarea cerîndu-se a fi făcută pe vreme senină, caldă, fără ger. Dacă pămîntul nu este înghețat și cu zăpadă, se pot face gropi pentru completarea golurilor atît în livezile de pomi, cit și în plantațiile viticole. In cramă, trebuie făcută pritocirea vinurilor. ÎN SECTORUL ZOOTEHNIC Se vor lua măsuri pentru o cea mai rațională hrănire a animalelor prin echilibrarea rațiilor și completarea acestora cu vitamine și săruri minerale. Este absolut obligatoriu ca furajele grosiere — cocenii îndeosebi — să fie administrate sub formă tocată, după ce în prealabil au suferit un tratament de mplasare sau saramurare, iar hrana porcilor să fie administrată sub formă de lături, pregătită și încălzită în bucătăriile furajere. Toate animalele și păsările vor fi vaccinate preventiv împotriva epidemiilor specifice anotimpului rece, cât și celui de primăvară. Către sfîrșitul lunii se pregătesc incubatoarele, se controlează producția de ouă pentru a se putea pune prima serie de ouă la incubat. Pentru a avea o producție mare de ouă se vor hrăni bine păsările matcă, astfel încît, fiecare unitate să-și asigure, din producție proprie, numărul de pui planificați pe întregul an. Apicultorii vor cotrola săptămînal familiile de albine procedînd la alimentarea artificială a stupilor a căror rezervă de hrană se apropie de sfîrșit. In această perioadă încep fătările timpurii la ovine. Ca urmare, trebuie să li se asigure o hrănire corespunzătoare, adăposturi călduroase și asistență veterinară calificată. E necesar sa amintim că, în această perioadă, începe desfășurarea adunărilor generale în cooperativele agricole, în care se discută și se aprobă planurile de producție. Potrivit recentei hotărîri a plenarei Consiliului Uniunii Naționale a Cooperativelor Agricole de Producție cu privire la perfecționarea organizării, normării și retribuirii muncii, țăranii cooperatori trebuie să stabilească, ei înșiși, căile cele mai adecvate pentru ridicarea producției agricole în toate sectoarele de activitate. Tot în această perioadă, consiliile de conducere din C.A.P. trebuie să insiste cu energie în traducerea în viață a măsurilor adoptate de plenara lărgită a Comitetului județean Dolj al P.C.R. din 14 noiembrie 1969, in legătură cu realizarea sarcinilor planului de stat în agricultură pe anul 1970. Ing. dr. ALEXANDRU TOMA lector, Universitatea Craiova CALENDAR AGRICOL Mecanicul Ion Florescu, de la I. M. A. Plopșor, explicind modul de funcționare a dispozitivelor de la bancul pentru Incercarea pompelor hidraulice Un dialog continuu: CONSILIUL POPULARCETĂȚEAN (Urmare din pag. 1) poate reduce prețul de cost al construcțiilor solicitate. Ne-am dat seama, cu acest prilej, de existența unor însemnate rezerve interne mai ales la confecționarea cărămizii cu mijloace proprii, și a unor materiale din resurse locale. Am mai constatat, de asemenea, faptul că toți cetățenii sunt dispuși să presteze un însemnat număr de dre muncă voluntară. Cunoscind concret posibilitățile din comună, am luat legătura cu A.J.C.C. pentru a vedea ce sume de bani ne poate acorda pentru construcția magazinelor. Bine documentat, comitetul executiv a pus cu succes în discuția adunărilor populare din satele Padea, Foișor, Drănic problema construcției acestor magazine. Astfel, cetățenii au aprobat să acopere 40 la sută din valoarea bănească a viitoarelor obiective, participînd, bineînțeles, și la muncă patriotică, fiecare cite două zile. Participarea masivă la lucru a cetățenilor, precum și achitarea contribuției bănești au făcut ca magazinele din Foișor și Padea să fie date în folosință în lunile octombrie și respectiv noiembrie din anul trecut, cel din Drănic urmînd a fi terminat in luna mai a.c. Contactul strîns al comitetului executiv al consiliului popular comunal cu comitetele de cetățeni a făcut ca locuitorii, cunoscind din timp acțiunile ce se vor întreprinde, să aducă la cunoștința organului local cerințele lor. Astfel, ca urmare a măsurilor luate, locuitorii au participat cu elan la muncă, realizind numai în 1969, prin muncă patriotică, lucrări a căror valoare se ridică la suma de 470 000 lei constînd în : datarea trotuarelor pe o suprafață de 3000 mp în satele Drănic și Padea, împrejmuirea cu gard de ciment a școlilor din Foișor, Boureni și Padea, construcția unei baze sportive, a unei magazii pentru combustibil etc. Intîlnirile dintre deputați și cetățeni în circumscripțiile electorale, precum și consfătuirea cu deputații organizată, la sfârșitul anului, sub egida consiliului comunal al Frontului Unității Socialiste, au prilejuit comitetului executiv colectarea de noi propuneri pentru înfrumusețarea și gospodărirea comunei. Toate acestea au fost selectate cu grijă și incluse in proiectul planului de munca pe anul în curs. In cadrul acestui complex de cunoaștere a vieții comunei sunt antrenate și comisiile permanente, care sunt informate lunar asupra noilor propuneri ale cetățenilor, solicitindu-li-se un sprijin concret in soluționarea lor. •Așa s-a ajuns la elaborarea unor studii privind canalizarea pîrîului Aranic și pietruirea șanțului din satul propuneri care au și foișor, fost înaintate comitetului executiv al Consiliului popular județean spre aprobare, întrucit sînt necesare investiții mai mari. In perspectivă, ne strădui să promovăm vom un stil de muncă cit mai dinamic, intrucît sarcinile ce ne stau în față nu pot fi rezolvate fără un contact direct și continuu cu cetățenii. Viața a confirmat că atunci cînd te străduiești s-o cunoști, ea îți oferă și căile cele mai adecvate de a soluționa cu competență problemele pe care le ridică. Mecanizarea și automatizarea lucrărilor de evidență (Urmare din pag. I) M.C.I. (I.C.R.T.I. și I.C.R.M Craiova) efectuează mecanizat calculul facturilor, iar contabilitatea circulației mărfurilor se efectuează mecanizat, cu mașini mecanografice, în cadrul stației de mașini a Direcției județene de statistică Dolj. La Grupul de uzine pentru aparataj și mașini electrice Craiova este organizată o stație de mașini mecanografice dotate și cu un calculator electronic la care se execută lucrări de contabilitatea materialelor, evidența muncii și salariilor etc. Acțiunea de mecanizare și automatizare a lucrărilor de contabilitate este în curs de desfășurare și la alte unități economice din Craiova și județul Dolj. Volumul mare, în continuă creștere, al lucrărilor contabile, complexitatea și varietatea acestora impune mecanizarea, intr-un viitor apropiat, a tuturor lucrărilor de contabilitate, pentru a face astfel față necesităților perfecționării sistemului informațional economic. întreprinderile vor beneficia de dotare corespunzătoare cu mașini moderne de calcul și de evidență în cadrul programului anunțat. In orașul Craiova va lua ființă în anul 1971 un centru de calcul dotat cu un calculator electronic „I.R.I.S.-50“, de capacitate medie, care va in cadrul Grupului de funcționa uzine pentru aparataj și mașini electrice, avînd posibilități de executare a lucrărilor de contabilitate și pentru alte întreprinderi. Se va organiza o stație de mașini mecanografice care va asigura efectuarea lucrărilor de contabilitate la toate unitățile comerțului de stat din Craiova, în noile condiții de organizare a conducerii și planificării activității economice — avînd ca forme dle bază centrala industrială, combinatul, grupul de întreprinderi — se pune problema asigurării unui sistem informațional operativ între întreprinderi și veriga superioară, pentru crearea condițiilor de realizare a sarcinilor de plan, obținerea unor randamente sporite, a unei eficiențe economice superioare în toate sectoarele de producție. Perfecționarea sistemului informațional in aceste condiții este determinată și de necesitatea creșterii nivelului de conlucrare , dintre întreprinderi, între acestea și centrală sau combinat, intre activitatea de concepție și cea de execuție și creșterea rigurozității controlului sistematic de către conducere asupra îndeplinirii sarcinilor planificate. Dotarea unităților economice cu mijloace moderne de calcul și de evidență ridică probleme noi privind găsirea metodelor și procedeelor de utilizare a acestora pentru efectuarea lucrărilor de contabilitate. Printre acestea se numără : adaptarea metodologiei contabile la posibilitățile de utilizare a mașinilor, înțelegînd prin aceasta adaptarea formularelor pentru documentele primare, formulare corespunzătoare de evidență sintetică și analitică, stabilirea nomenclatoarelor și codificarea nomenclatorilor de evidență, a formelor de contabilitate etc. , găsirea unor soluții pentru conectarea, în cadrul centrelor și stațiilor de mașini, a mașinilor de contabilizat, mecanografice și electronice ; organizarea rațională a circulației documentelor pentru asigurarea unui flux continuu de informații, evitarea paralelismelor și întîrzierilor în furnizarea informațiilor. Sarcini deosebite se impun pentru pregătirea cadrelor de operatori, analiști și programatori care să asigure mecanizarea cu maximum de randament a lucrărilor. Prin aplicarea susținută măsurilor complexe de către a fiecare unitate economică se vor crea posibilități largi pentru folosirea mijloacelor moderne de mecanizare și automatizare și asigurarea utilizării lor raționale și eficiente, în scopul creșterii productivității muncii în sectorul financiar-contabil și ieftinirii muncii de administrație. S. Marin, Craiova. Potrivit Legii 59/1968, puteți con*testa hotărârea comisiei de judecată la judecătorie, fiind vorba de drepturi bănești pe perioada 16. X. — 31. XII. 1969. Cu privire la cea de a doua întrebare — dacă ați lucrat efectiv așa cum relatați — aveți dreptul la salariul funcției superioare îndeplinite. Și în acest caz este indicat să vă adresați la comisia de judecată, avînd posibilitatea să ajungeți în fața instanței, așa cum doriți, însă numai după parcurgerea primului grad de jurisdicție. Simion Dumitrescu, Cioroiași. Problema ce o sesizați poate fi rezolvată numai de către C.A.P. din comună. Dacă nu sînteți mulțumit de rezolvarea dată, aveți posibilitatea să vă adresați Uniunii județene și chiar Uniunii Naționale a C.A.P. Ciobanu Grigore, Craiova. In baza prevederilor art. 16 din Hotărîrea 880/1965 a Consiliului de Miniștri și a C.C. al U.G.S.R., contractele de muncă ale angajatelor care se găsesc în concediul de maternitate nu pot fi desfăcute din inițiativa celui care angajea Iordache Viorica, Craiova. Potrivit prevederilor art. 63 din Codul muncii și a Legii 26/67, în situația că au lucrat efectiv — neîntrerupt perioada de 11 luni de zile, aveți dreptul la concediul de odihnă chiar ca nou angajat, la Catanea C. Ilie, Filiași. Dacă schimbarea locului de muncă vi s-a acordat transferul, aveți dreptul la alocația de stat. Dacă plecarea nu a fost, însă, aprobată (nu ați obținut transferul) nu vi se consideră vechimea și continuitatea necesară acordării alocației de stat. Grindeanu Ion, Almăj. Amenzile la care vă referiți nu au fost grațiate sau amnistiate. Caval M. Ștefan, Podari. Insistați la conducerea întreprinderii pentru a vi se acorda drepturile legale, cei trei copii recunoscuți și înregistrați pe numele dv. fiind membri ai familiei dv. In ceea ce privește taxa de divorț, aceasta nu poate fi redusă. Zacijevschi Alexandra, Ișalnița. Potrivit prevederilor art. 33 din Codul muncii și următoarele, aveți dreptul la salariul funcției superioare îndeplinite, cu data de cînd lucrați efectiv în funcția superioară, chiar dacă vi $•i dat o decizie provizorie. Unui grup de salariați de la Uzina „Electroputere** Craiova, absolvenți ai Școlii tehnice de personal tehnic, cu durată de trei ani. Urmare discuțiilor purtate cu conducerea întreprinderii, problema sersizată de dv. urmează să fie soluționată definitiv cu ocazia aplicării noului sistem îmbunătățit de salarizare. Fulga Dumitru, Sanatoriul T.B.C. Poiana Mare. Perioada de trei ani la care vă referiți în scrisoare nu se încadrează în prevederile art. 29 din H.C.M. 252/1967, pentru aplicarea Legii 27/66. ION D ENE consilier juridic Corespondență deplină între modernitatea utilajului și grija pentru calitatea produselor (la noua fabrică de biscuiți din Craiova) Retrospectivi la anul patru Petroliștii Schelei de extracție Craiova au încheiat cel de-al patrulea an al cincinalului cu bogate lapte și împliniri. Măsurile întreprinse la nivelul comitetului de direcție în ceea ce privește îmbunătățirea procesului de organizare a producției și a muncii autoare în fost hotărîcreșterea productivității cu planificate muncii 3,28 la sută și în sporirea eficienței economice. Ca urmare a unei activități atît de însuflețite, colectivul schelei și-a depășit prevederile anuale de producție cu 4 154 000 lei la valoarea producției globale și 4 864 000 lei la producția marfă vîndută și încasată. Aplicarea cu bune rezultate în producție a măsurilor tehnico-organizatorice ca și îmbunătățirile aduse tehnologice proceselor serie de locuri într-o de muncă au determinat, în mod substanțial, continuă a creșterea realizărilor obținute. Astfel, crearea unui regim optim de lucru brigăzilor de intervenții și reparații capitale sonidre, asistența tehnică asigurată pe schimburi și folosirea integrală a timpului de lucru au permis realizarea planului anual la producția marfă înainte de termen. Totodată, prin studiilor valorificarea în procesul elaborate organizării științifice producției și a muncii, s-au obținut economii de peste în valoare 2 milioane lei. Această bogată retrospectivă în activitatea petroliștilor se datorește și întrecerii socialiste tot mai avantate, în care, la nivelul celui de-al patrulea an al cincinalului, au fost declarate fruntașe în producție colectivele secțiilor a treia extracție și gaze-compresoare, cele din parcurile de extracție nr. 1, nr. 2 și nr. 5, brigăzile de la activitatea de probe producție și reparații sonde. T. ROȘIANU coresp. ÎNAINTE ACTUALITĂȚI DIN AGRICULTURA • SERA ÎNMULȚITOR LA C.A.P. IȘALNIȚA Pentru a produce răsaduri viguroase și cit mai timpurii, țăranii cooperatori din Ișalnița au hotărît să construiască o seră înmulțitor. Sera va fi încălzită cu abur furnizat de centrala de termoficare a combinatului chimic și se va întinde pe 1000 de m.p. Prin acest mod de producere a răsadului, cooperativa agricolă își va asigura materialul de plantat pentru cinci hectare roșii timpurii în cîmp și un hectar cu roșii extratimpurii în solarii, precum și pentru cinci hectare de varză timpurie și 6 hectare ardei. • ÎNGRĂȘĂMINTE chimice pentru OGOARELE JUDEȚULUI In acest an, cooperativele agricole de producte din județul Dolj vor primi cantități de îngrășăminte chimice sporite față de anul precedent. Cantitatea totală de îngrășăminte repartizată unităților agricole cooperatiste se va cifra la aproape 15.000 de tone, ceea ce asigură fertilizarea soiului pentru întreaga suprafață de 9000 hectare ce se vor cultiva cu legume și pentru alte 300 000 cultivate cu grîu, porumb, floareasoarelui și sfeclă de zahăr. Numai pentru cultura griului au fost repartizate unităților agricole 8400 tone azotat de amoniu ce se va administra Printre obiectivele ce se vor realiza în acest an de către Oficiul fond funciar, gospodărirea apelor și îmbunătățiri funciare se numără și regularizarea pîrîului Balasan. Pe o distanță de circa 20 de kilometri, începînd de la Băilești și pînă la vărsarea acestui pîrîu în balta Bistreț, se vor executa lucrări de îndreptare a meandrelor și de adîncire a albiei. Prin execuția acestei lucrări se va crea posibilitatea evitării inundațiilor în timpul viiturilor mari din primăvară și toamnă. • CURSURI DE ȘCOLARIZARE CU MOTOPOMPIȘTII Către sfirșitul acestei luni, în cadrul întreprinderilor pentru mecanizarea agriculturii din județul nostru vor fi organizate cursuri pentru pregătirea profesională a motopompiștilor ce participă la mînuirea agregatelor de aspersiune. Cursurile vor fi frecventate de 500 de țărani cooperatori și vor avea menirea de a instrui pe cursanți cu cunoașterea normelor de udare, a timpului de udare și de exploatare a agregatelor. culturilor păioase de toamnă chiar in această iarnă. • REGULARIZAREA BALASAN PIRIULUI tea Sa frumusețea și atractivita Parcului poporului din Craiova se va adăuga, intr-un viitor apropiat, un deosebit de interesant și instructiv muzeu de arhitectură peisageră. Ideea amenajării și primul proiect de organizare a acestei instituții au apărut încă din luna ianuarie a anului 1966. Pentru informarea cititorilor, tovarășul inginer Nicolae Șuster, lector universitar la Universitatea craioveană, a avut amabilitatea să ne ofere cîteva amănunte în legătură cu organizarea acestui muzeu. Din convorbirea cu interlocutorul nostru am aflat că viitorul muzeu va fi amenajat în imobilul din incinta parcului, situat în partea stingă a aleii de acces (localul unde a funcționat casa de cultură). Ce se urmărește prin înființarea unui asemenea unic în genul său ? Două muzeu, sunt obiectivele pe care și le-au propus organizatorii : în primul rînd, studierea mediului ecologic și a relațiilor acestuia cu organismul uman, iar în al doilea rînd, influențele pe care le exercită acest mediu transformator asupra omului, punct de vedere biologic din și psihologic și care sunt urmările asupra potențialului de muncă al omului, asupra evoluției sale in perspectivă. Vor fi urmărite, de asemenea, urmările acestor influențe asupra generațiilor actuale și viitoare. Se preconizează ca studiul acestui mediu să se facă pe mai multe planuri, din care să se desprindă rolul pe care-l au plantele decorative, în general, și arhitectura peisageră, in special, în acțiunea de ameliorare, de estetizare a mediului de viață al omului. Aceasta, pentru că arhitectura peisageră are un caracter mai general, operează cu valori, cu criterii care sunt valabile pe plan mondial, dar , și cu valori ce sînt legate de tradițiile artistice ale țării, de problemele specifice impuse de microclimat și de concepțiile urbanistice proprii. al Avînd în vedere acest criteriu originalității peisagere, tocmai in arhitecturii această privință este chemat să acționeze viitorul și mult așteptatul muzeu din Parcul poporului. ST. ARDELEANU UN PROIECT ORIGINAL Muzeul de arhitectură peisageră cinema „Patria (telefut U-60), filmul : OPERAȚIUNEA LADY CHAPLIN, orele 9 ; 11 ; 15 ; 17 ; 19 ; 21. „Central“ (telefon 14029), filmul TRINA LEULUI, orele 9 ; 11 ; 15 17 ; 19 ; 21. „30 Decembrie“ (telefon 21080), filmul HOMBRE, orele : 15 ; 17 ; 19 ; 21. Matineu orele : 9 ; 11. „23 August“ (telefon 14448), filmul : A TRAI PENTRU A TRAI, orele : 10,45 ; 15,30 ; 18 ; 20;30. „Tineretului” (telefon 12228), filmul : IUBIREA STRICT OPRITA, orele 10 ; 14 ; 16 ; 18 ; 20. „8 Mai“ (telefon 14285), filmul: IADUL SFARIMAT, orele 10 ; 16—20 în continuare. „Arta“ — Calafat , filmul : JURNALUL UNEI FEMEI IN ALB „30 Decembrie“ — Băilești, filmul : ATENTATUL DE LA SARAJEVO „8 Mai“ — Filiași, filmul : FAMILIA NOASTRA TRAZNITA „Victoria“ — Segarcea, filmul: SA TRĂIM PINA LUNI TV MIERCURI 14 IANUARIE 18.00 Deschiderea emisiunii. Ex Terra '70 — emisiune concurs pentru școlari. 18.30 Datini românești. Nuntă în Valea Bîrgăului (II). 10.00 Telejurnalul de seară. 19.20 Felicitări. 19.40 Ancheta TV. Corso al doilea „8“ . 20.15 Telecinemateca : „Nibelunga“. Prima parte — „Siegfried“. 21.40 Anunțuri — publicitate. 21.45 Muzică ușoara cu formația Ion Cristinoiu. 21.55 Intilnire cu muzica. Transmisiune de la Sofia (Interviziune). 22.40 Salonul literar al televiziunii. A fi scriitor tînăr. 23.45 Telejurnalul de noapte, închiderea emisiunii. MinnE CRAIOVA Pe lungimile de undă de 206 și 228 metri MIERCURI 14 IANUARIE 17.00 Radiojurnal, buletin meteoritier. 17.10 Carnet de reporter. 17.15 Soliști de muzică populară 17.30 Preocupări cotidiene. 17.40 • 14 I — 1970 Muzică de cameră. 18.00 Tezaur. 18.10 Estrada muzicii ușoare. 18.20 Familie, educație, răspundere. 18.30—19.00 Pentru fiecare melodia preferată. JOI 15 IANUARIE 6.00 Buletin de știri. 6.05 Muzică populară 6.20 Cronică industrială. 6.30—7.00 Varietăți matinale. BUCUREȘTI JOI 15 IANUARIE DIN PROGRAMUL I 14.00 Caleidoscop muzical. 14.40 Radio publicitate. 14.50 Jocui din bătrîni lăsat. 15.00 Ateneu. 15.15 Compozitorul săptăminii —Beethoven. 16.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 16.20 Cântece populare. 16.30 Ce e nou în județul nostru. Olt — ianuarie 1970. 16.50 Tineret, mândria țării — cântece. 17.05 Antena tineretului. 17.30 Album de muzică populară. 18.03 Muzică ușoară 18.10 Orizont științific. 18.30 O melodie pe adresa dv. 19.00 Gazeta radio. 19.30 Săptămâna unui meloman. 20.05 Tableta de seară de George Macovescu. 20.10 — „365 de cîntece“. 20.20 Argheziană. Urare la nuntași. 20.25 Zece melodii preferate. 21.00 Convorbirile de joi. 21.20 Program de tangouri. 21.30 Moment poetic. 21.35 Solistul serii — Ana Gherman. 22.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. 22.20 Sport. 22.30 Romanțe. 22.50 Succese... la zi. 23.10 întâlnire cu Gică Petrescu. 23.40 Muzică ușoară. 0.03— 5.00 Estrada nocturnă. ra»it>rcrai v 4.uui .meteorologic Craiova transmite timpul , probabil pentru următoarele 24 de ore, umedă, cu cerul acoperit. Vreme izolat vor cădea precipitații sub formă de ploaie. Ceață cu caracter general. Vânt slab, pînă la potrivit, din sectorul sud-vestic. Temperaturile maxime vor oscila între 3 și 0 grade, iar minimele între 1 grad și minus 2 grade. Mica publicitate VÎNZARI-CUMPARARI Cumpăr apartament cu trei camere, etajul I, gata sau in construcție. Telefon 20875. Loco. (24) Vînd garaj auto demontabil și chioșc răcoritoare-gogoși din P.F.L. situat in Valea Vlăicii. Adresați str. Ștefan cel Mare 11, scara A, apartamentul 9. Loco. OFERTE SERVICIU (26) să Persoană singură caută femeie conducă menajul. Ofer salariu onorabil. Str. Victoriei nr. 8. Loco. (25) CERERI SERVICIU Caut post permanent sau temporar, dactilografă, steno-dactilografă — telefon 13681, după orele 15. Loco. (28) PIERDERI Pierdut carnet calificare mecanic agricol nr. 42528/1964 pe numele PADEANU NICOLAE. Se declară nul. (22) i j