Informaţia Harghitei, iulie-septembrie 2016 (Anul 28, nr. 6076-6114)

2016-07-15 / nr. 6082

www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVIII. Nr. 6082 VINERI, 15 IULIE 2016» Miercurea-Ciuc: Ambulanţă SMURD aflată în misiune, implicată într-un accident rutier în pagina a 5-a - Caldă atmosferă la aniversarea poetului Ionel Simota Atmosferă de autentică şi caldă sărbătoare, miercuri, la Cercul Militar din Miercurea-Ciuc, prilejul fiind sărbătorirea împlinirii vârstei de 45 de ani de către atât de tânărul în spirit şi atât de maturul în creaţie Ionel Simota, preşedintele şi animatorul Cenaclului „Buna Vestire”. Programul Festivalului de Muzică Veche - în pagina a 4-a - Voşlăbeniul este primul sat românesc care va fi promovat în Brazilia . *2* O Tfiff'Photography IV - în pagina a 5-a Forumul Civic al Românilor din judeţele Covasna, Harghita şi Mureş condamnă segregarea etnică de la Colegiul „Unirea" din Târgu-Mureş Forumul Civic al Românilor din judeţele Covasna, Harghita şi Mureş află cu surprindere şi ia act cu îngrijorare de o nouă escaladare a acţiunilor antiromâneşti pornite de UDMR şi Biserica romano-catolică prin aşa-zisul Statusul Romano-Catolic la Colegiul Naţional „Unirea” din Târgu-Mureş, cu complicitatea trădătoare a autorităţilor locale, mai precis primarul municipiului Târgu-Mureş, inspectorul general Ştefan Someşan şi conducerile celor două partide politice PNL şi PSD, continuare în pag. a 2-a Deţinuţii Penitenciarului la Miercurea-Ciuc au renunţat la refuzul de hrană Nici un deţinut de la Penitenciarul Miercurea-Ciuc nu s-a mai aflat, miercuri seara, în refuz de hrană, în incinta unităţii fiind prezenţi jandarmi care asistă la efectuarea apelului sau la alte activităţi. Purtătorul de cuvânt al Penitenciarului Miercurea- Ciuc, Ionela Alexandra Chiţan, a declarat că „lucrurile s-au mai liniştit” şi că la masa de seară nu a mai existat nici un deţinut care să fi refuzat hrana. în plus, la ora 23:00, când s-a întrerupt cablul tv, nu au mai existat nemulţumiri, la faţa locului fiind prezenţi jandarmi de la Brigada Mobilă Târgu-Mureş, continuare în pag. a 3-a Proxenet la 66 de ani Un pensionar de 66 de ani din municipiul Odorheiu-Secuiesc este cercetat sub control judiciar pentru comiterea infracţiunii de proxenetism, după ce a racolat trei tinere din Harghita şi o minoră din judeţul Covasna şi le-a convins să presteze favoruri sexuale contra cost. Ancheta se află în lucru la Serviciul de Investigaţii Criminale din cadrul IPJ Harghita. Potrivit Biroului de presă din cadrul IPJ Harghita, „din cercetările şi investigaţiile desfăşurate de poliţişti până la acest moment rezultă că, din anul 2015 şi până în prezent, cel în cauză a racolat patru tinere, dintre care una minoră din judeţul Covasna şi 3 majore din judeţul Harghita, pe care le exploata procurând clienţi ce plăteau diferite sume de bani în schimbul unor favoruri de natură sexuală, prestate de bună voie de cele patru tinere, bani din care intermediarul își însușea un procent prestabilit”. continuare în pag. a 3-a Preţ: 1 leu