Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2017 (Anul 29, nr. 6262-6297)

2017-10-18 / nr. 6269

HANDBAL La doi paşi de vedetele Europei Poliţia are acces la datele înregistrate de sistemul de supraveghere montat pe raza municipiului Miercurea-Ciuc în pagina a 2-a întâlnire tematică pe linia avizării autorizării securităţii la incendiu în pagina a 8-a în pagina a 2-a Sărmaş „Festivalul Toamnei" Duminică, 15 octombrie, la Sărmaş a fost o adevărată zi de toamnă autentică în pagina a 5-a în primele 9 luni ale acestui an, cantitatea de material lemnos tăiat ilegal a scăzut substanţial, cu aproape 600 metri cubi Tendinţa de scădere a tăierilor ilegale de material lemnos de pe suprafeţele forestiere administrate de Direcţia Silvică (DS) Harghita s-a menţinut şi în trimestrul III al acestui an, astfel că, de la începutul anului, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016, cantitatea de lemn exploatată ilicit a scăzut de aproape trei ori. Datele rezultă din analiza activităţii de pază a pădurilor pe semestrul I 2017, realizată de DS Harghita, continuare în pag. a 3-a Din analiza activităţii de pază a pădurilor efectuată de Direcţia Silvică Harghita: 1G/61z www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXIX. Nr. 6269 MIERCURI, 18 OCTOMBRIE 2017 Preţ: 1 leu Despre recuperarea taxei auto □ Prin abrogarea taxei de mediu şi a dispoziţiilor referitoare la restituirea taxei, nu s-au mai putut restitui nici tranşele anuale, deşi existau hotărâri judecătoreşti definitive în pag. a 3-a „Să vorbim despre bani şi bănci" cu elevii harghiteni în această săptămână, experţi din cadrul Băncii Naţionale a României s-au aflat în judeţul Harghita unde au avut întâlniri cu liceeni, ocazie cu care le-au transmis noţiuni economice de bază, în colaborare cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Harghita, activităţile de la Odorheiu Secuiesc, şi de ieri, de la Miercurea-Ciuc, s-au desfăşurat în cadrul proiectului „Să vorbim despre bani şi bănci” al BNR, iar la aceste întâlniri, din partea Băncii Centrale au participat Mircea Mureşan, director Departament Muzeu şi Educaţie Financiară,conf. univ. dr. Agnes Nagy, membră în Consiliul de Administraţie şi Maria Domean, directoarea Agenţiei BNR Mureş. Proiectul, desfăşurat în colaborare cu Ministerul Educaţiei, a fost a fost lansat în 2011 şi are ca obiectiv însuşirea de către elevi a unor noţiuni economice de bază şi a unui vocabular financiar-bancar, continuare în pag. a 4-a