Magazin Sălăjean, septembrie 2010 (Anul 15, nr. 168-189)

2010-09-16 / nr. 179

Taxa auto, făcută praf și pulbere de autorități Pe masa autorităților se află proiectul de modificare a taxei auto, iar, în variantele propuse, apar majorări tarifare pe toate clasele de poluare, inclusiv pentru motorizările care îndeplinesc normele Euro 5. Modificările sunt argumentate de către autorități prin faptul că Uniunea Europeană impune reducerea drastică a nivelului de poluare în orașe, iar nerespectarea acestor directive duce la plata unor amenzi chiar și de 100.000 de euro pe zi. pagina 3 Lucian Bode și Andrei Todea la „Rotisorul politic”. „ România nu își putea permite o criză politică" Emisiunea „Rotisorul politic" de la Radio Transilvania Zalău a repornit la drum, în parteneriat cu ziarul „Magazin Sălăjean". Am început „noul sezon" cu reprezentanți ai puterii: deputatul Lucian Bode, președintele PD-L Sălaj și secretarul de stat la Secretariatul General al Guvernului, Andrei Todea, pagina 4 Polițiștii sălăjeni intră în grevă Proteste fără precedent în poliție: nemulțumiți de reducerile salariale, polițiștii au decis ca, de săptămâna viitoare, mai precis din 20 septembrie, să nu mai aplice amenzi, să nu mai patruleze pe străzi, să nu mai dirijeze circulația și să blocheze anchetele penale. pagina 2 Peste o mie de sălăjeni somați să-și achite CAS-ul Aproximativ 1.300 de sălăjeni care obțin venituri salariale ca persoane fizice autorizate, din profesii liberale sau venituri din drepturi de proprietate intelectuală au fost notificați de Casa Județeană de Asigurări de Sănătate (CJAS) Sălaj, în ultimele patru luni, pentru a-și plăti contribuțiile la fondul de sănătate. pagina 2 Ultimul supraviețuitor al masacrului de la Ip a murit în ziua comemorării Gavril Butcovan, ultimul supraviețuitor al masacrului de la Ip, a trecut la cele veșnice tocmai în ziua comemorării a 70 de ani de la tragicele evenimente. pagina 2 Corina Bejinariu, director interimar la Muzeul Județean de Istorie și Artă Zalău Cu 21 de voturi primite din partea consilierilor județeni ai PSD, UDMR și PNL, în ședința extraordinară a Consiliului Județean Sălaj care a avut loc ieri în sala de ședințe de la Grădina Botanică din Jibou, Corina Bejinariu a fost numită director interimar la Muzeul Județean de Istorie și Artă Zalău. pagina 3 Câștigătorii tombolei organizate cu prilejul începerii noului an școlar sunt: • Rus Maria Daniela, Zalău, str. Dumbrava nr. 14, Bl. P12, ap. 23 - un ghiozdan • Elena Opriș, Bocșa nr. 14-0 mapă • Pop Vasile, Zalău, str. T. Moldoveanu nr. 14, Bl. S29, ap. 7 - un penar