Magazin Sălăjean, ianuarie 2011 (Anul 16, nr. 1-19)

2011-01-13 / nr. 7

Cotidian de informație, opinie și publicitate Nr. 7(3.407) Joi, 13 ianuarie 2011 www.magazinsalajean.ro 12 pagini - 1,5 lei Doi sălăjeni și-au vândut copilul cu 5.100 de euro pagina . Doi concubini de etnie romă din orașul Jibou au fost arestați preventiv, marți seara, pentru o perioadă de 29 de zile, după ce procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism Timișoara i-au prins în flagrant în timp ce încasau, la o bancă din Jibou, ultima tranșă de bani pentru copilul lor vândut unor francezi, contra sumei de 5.100 de euro. Cei doi sălăjeni sunt acuzați de trafic de minori, fals și uz de fals și riscă ani buni de închisoare. pagina 3 La Dej, Demolarea turnurilor gigant de la Combinatul de celuloză - un eșec Un sălăjean acuzat că i-a dat foc unui patron din Cluj Curtea de Apel Cluj a respins propunerea de arestare preventivă formulată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Sălaj în cazul sălăjeanului Teodor Tar, cercetat penal pentru că i-ar fi dat foc unui patron din Cluj, în vârstă de 43 de ani, care îi datora o sumă de bani. pagina 12 n ța Unirii (în spatele Prefecturii) CAS Sălaj, paralizată din cauza defectării unui server Activitatea Caselor Județene de Asigurări de Sănătate (CJAS) din întreaga țară a fost suspendată până luni, măsura fiind dispusă, ieri, de președintele CNAS, Lucian Duță, pentru remedierea problemelor apărute la sistemul SIUI. In Sălaj, suspendarea a privit strict programul cu publicul, care nu s-a putut desfășura normal din cauza deficiențelor informatice. pagina 2 Se întâmplă în România! Tronsonul II al "centurii" Zalăului, scos la licitație fără știința CNADNR Dacă în urmă cu câteva zile făceam cunoscut faptul potrivit căruia Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a scos la licitație, la finalul săptămânii trecute pe e-licitatie.ro, contractele de construcție a opt variante ocolitoare pentru mai multe orașe, printre care se numără și municipiul Zalău, iată că lucrurile nu stau întocmai. pagina 2 În Sălaj, jumătate din microbuzele școlare circulă ilegal Comoditate și inconștiență sunt cele două ingrediente care caracterizează o situație cețoasă, ce privește direct sute de copii din Sălaj. Este vorba de 28 de microbuze școlare care circulă pe drumurile publice zilnic, transportând copii, dar care nu au licență de transport persoane. Pentru aceste mașini, nici primarii și nici directorii școlilor nu s-au sinchisit să obțină actele necesare. pagina 2 Tot mai mulți medici și asistenți sălăjeni țintesc angajarea în străinătate pagina 3 4