Progresul, iulie-decembrie 1865 (Anul 3, nr. 72-140)

1865-10-09 / nr. 113

No. 113. ROMANIA. ANUL III. FOAEA PUBLICAŢIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTELOR DE APELU»T3K jcaîs:«. fsx »©cS Aiiri. IN IAS8I pienmneraţiunea se face la Tipografia H. Goldner, uliţa Chiriatigiel. piarul se publicâ de la 3—6 coaie pe septâmânâ. Abonamentul pe an 111 lei, pe patru luni 37 lei. Iaşii Sâmbâtă 9 Octomv. 1865. In districtele României, prenumoraţiunea se face la biarourile postale. Inserarea anul rând de 35 litere costa an leu, cursul fiscului Iaşii 9 Octomvrie. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Prefectura district. Iaşii. No. 16,751. Se publică clipa de 15 a curentei, când are a se ţinea licitaţie în Camera acestei Prefecturi, pentru închirierea dughenei No. 9, a Sf. Nicolai DomnesCU din strada Sf. Vineri, ca doritorii sâ se prezinte însoţiţi de garanţiile necesare, spre concurare. Prefectura district. Botoşani, No. 11,590. în priivire câ la terminal de 28 a trecutei, când au fost punu în licitaţie vânzarea productelor de pe moşie a Popâuţiî, nu s’au arâtat îndestul concurenţi spre a cumpâra un No. stânjinî pae de grâu, orêlu şi ovâşu, ce vor eşi dupâ trierarea productelor vândute de pe arătata moşie, de acela se publica un alt termin de 20 zile, cu deşteptare, ca amatorii ce vor fi a cumpăra asemenea pae, să se prezinte în Camera Prefecture!, în cea întâi şi după espirarea arătatului termin socotit de la data Foael, întovărăşiţi de garanţiile cuvenite, spre a se efectua mezatul. Prefectura district. Dorohoia. No. 12,196. La terminul de 20 a trecutei publicat prin Foaea No. 91, neînfâţoşinduse concurenţi pentru cumpărarea a 3 girezi sacară tahmenuit în 360 merţâ, 4 girezi grâu socotite în 480 merţâ, 2 girezi cvâşu 400 merţâ, şi 3 stoguri fân aecvestrate de pe moşiea Hreaţca a conto câştiurilor, se publică un alt termin de 40 elile, ca concurenţii ce vor fi, la espirarea lui să se prezinte aicea, unde urmeazile a se desevârşi mezatul. Prefectura district. Neamţu. No. 12406. Din causa neînfâţoşerei de concurenţi, neputănduse efectua la împlinirea terminului de 40 elile vânzarea vitelor arătate prin Foaea No. 88, împlinite de la locuitorii din comuna Ingureştii, spre satisfarea C. arendaşu al moşiei Graşu cu banii reclamaţi, se publică terminul de 15 clile numerat de la data Foaei, cu avansare, ca concurenţii sâ se prezinte la T. Neamţului în Camera sub Prefecture de susi, de câtră care are a se executa văndarea, la împlinirea terminului. Prefectura district. Putna No. 9268. Conform mijlocire! Domnului Preşedinte a Tribunalului districtual, prin adresa No. 7510, urmată mijlocire! Tribunalului Bacău, prin adresa sub No. 4863, se publica terminul de 40 elile, pentru aflarea concurenţilor amatori de a cumpâra 120 stânjini lemne de la moşiea Conţăşti la D. Ghiţa Mantii, sechestrate prin D. sub-Prefect de Râcâciuni, dupâ cererea Tribunalului prin adresa No..., în pretenţia D. Iordachi Nicolau, pentru suma de lei 1252 cu a lor procent de la 1 Dechemvrie 1864, pânâ la răfuire, precum şi tresa de 4 galbeni, iar la împlinirea terminului să se prezinte la casa sub Prefectură, spre a concura. Prefectura district. Tecuciu. No. 7592. La espirarea terminului de 40 zile publicat în Foaea No. 60, neputănduse vinde licitativ 12 epe, 16 boi de giuga, 4 vaci a fată, 3 epe cu mâneui, 3 cal, 1 naltiaancâ, 1 droşca şi 1 pâreche hamuri a D. Nicolai Creţu, posesorul moşiei Bogheştil a casei râpos. Costachi Creţu, care n’au plătitu întreg câştiul acel moşii pe anul 1864, se publica din nou vinderea lor licitativ în termin de 40 olile socotit de la data Foael» ca maşterei ce ar fi, în clipa terminului să se prezinte în Camera acestei Prefecturi, unde are a se ţinea licitaţia şi unde au a vedea vitele şi obiectele arâtate. No. 8158. Pentru câştrul pământului casei râpos. Alecu Riga, conform ordinului Tribunalului local No. 3834, asigurănduse de la D. Iancu Riga posesorul acelui pământ, 1 vaca cu viţel şi 1eapa cu mânela, se publica vinderea lor licitativ în termina de 40 zile, ca muştereii ce vor vroi a cumpăra nişte asemenea vite, să se prezinte în clipa terminului, în Camera acestei Prefecturi, unde are a se ţinea licitaţiea şi unde au a fi faţâ vitele. No. 9928. La pretoriul sub-Prefecturel de Bârlad urmând a se vinde licitativ o pereche ciubote de lupta noue, şi un chepeneag scurt de postavi blân cu meia negru, asigurate de la individul Vasilie Creţu din comuna Barcea, spre îndestularea D. Gheorghie Raducânescu cu 111 lei, se publică terminul de 40 olile, spre cunoştinţa muştereilor. Prefectura district. Tutova. No. 16,784. A conta banilor ce D. Hristea Vaca are a lua de la unica din locuitorii comunei Dragomireştii, pentru neurmarea obligaţiei lor, a transporta o suma chile pane la schelea Galaţii, asigurânduse de la debitori vitele şi productele, şi anume : 4 boi mari de glugii de la D. Gheorghie Silion, 1 gluncan porumb de la Gheorghie Tanasa Vărnacea, 1 bou de la Constantin Dieaconu, 1 bou de la Ştefan Biciogîunca ţapoşe şi o căruţă de 2 boi de la Constantin Vărlan, se publica aflarea concurenţilor, ca doritorii ce vor vroi a le cumpăra, sâ se înfăţoşeze la Camera sub Prefecture de plasa Tutova, dupa împlinirea terminului de 40 $i la socotit de la data Foael, când are a se fini mezatul cu forma cuvenită. No. 16,786. A conta banilor ce individul Gheorghie Vasiliu datorește D. Ioan Bujoranu, asigurănduse de la debitorii vitele şi obiectele, şi anume : 2 cal la păr murgi, unul mânerit şi unul batrân stricat la spinare de şe, 14 roate de cotlugari, 9 scânduri, 4 hărleţe, 2 cotluga cu 4 roate, 4 gluguri de lemn şi cu nişte curâle, se publicâ ca concurenţii ce vor vroi a se cumpăra, sâ se prezinte la Camera sub- Prefecturul plasei Semila, dupâ împlinirea terminului de 40 glile socotit de la data Foael, când are a se fini mezatul cu forma cuvenitâ. No. 16,789. La neurmarea 1). loan Scânteie cu răspunderea banilor 14 galbeni costul calului ce l’au vândut lui Nicolai Ficiorul, și în urmă ar fi eștiu de furat, asigurănduse de la Dlul Scânteie 2 bol, se publică terminul de 400 zile socotit de la data Foael, ca concurenţii ce vor fi, sâ se prezinte la Camera Prefecture!, unde are a se efectua mezatul. No. 16,959. A conta banilor cu care D. Gheorghie Nicolau datoreşte D. Costandachi loan, pentru câştlul Sf. Gheorghie trecut, a posesiei pârţei sale din moşiea Cârja, asigurânduse de la debitoru vitele şi productele şi anume : 12 chile amâut trierat, 21 idem sacarâ trierată, 1 şuricâ pae de grâu cu sacară, 200 vedre vinu nou, 1 şuricioâ de cositurâ de fânâ şi mohorâ, 2 pluguri cu fetăle lor vechi, 2 cara de lemn vechîu, 2 cal de trâsurâ, 20 căpiţe masculi, 83 gium. vaci la imaşfi a locuitorilor de Hrăniceni, care sunt neplătite la proprietate, care’i câte 24 lei de vacă, de la imaşfi a 5 ca! câte 25 lei unul, de la imaşu a 321 oi, câte 2 lei paralel, se publică ca concurenţii ce vor voi a le cumpâra, sâ se prezinte la Camera Prefecture!, dupâ împlinirea terminului de 40 zlle socotit de la data Foael, când are a sfini mezatul cu forma cuvenitâ, sâ se înfăţoşeze la sub-Prefectura de Crasna, unde urmeaze a se vinde licitativ. No. 9570. La neurmarea D. Agachi Luca din comuna Borâştil, cu plata banilor 102 lei ce debitează Doamnei Mariea Zama, şi 45 lei D. Constantin Savastru, asigurănduse o capâ cu mânZa, ne publicâ terminul de 40 Ze ft pentru vânZarea la Camera sub Prefecture! Fondurile. No. 9686. De la D. Iacovachi Racoviţa asigurânduse 2 stoguri fân, în pretenţia D. Costachi Menciu, se publicâ vârsarea lor în termin de 40 Z de la Camera acestei Prefecturi. , No. 9687. Di la D. Capitan Costachi Sava asigurânduse un tretin şi un mânZa, în pretenţia casei defunctului N. Ivanova, se publicâ vânZarea lor în termin legiuit de 40 Zde, la Camera acestei Prefecturi. No. 9688. La neurmarea arătatâ de unica râZ®şî din satul Tâcmâneștil, de a plâti banii cu care datoresc D. L.Zâr Teodorovici, împlininduse un No. vite, se publicâ vânZarea lor în termin de 40 Z*10 de la data Foael, la Camera acestei Prefecturi. Prefectura district Vasluiu. No. 9569. Pentru neurmarea locuitorului Gheorghie Ungureanu din Muntenii de sus, pentru a plâti o ispașâ de 3 chile popusole ce au mâncat cu vitele, când au fost pastoriți D. Polidor Ventura, s’au sechestrat de la debitorii 7 oi şi 5 cârlani, se publica terminul de 40 dile, la espirarea cărora concurenţii Primâriei de Neamţu. No. 1589. Fiind că terminele înserate prin Foaea No. 100, pentru antreprizuirea îndestularei obştiei acestei urbe, cu carne, grăsime şi luminări de seu, s’au nedornicit din cauza neînfâţoşerei concurenţilor, se publica din nou 7000 de 12, 13 şi 14 a curentei luni octomvrie, cu periodca de 24 oare, cănd urmează a se face aljudecaţia asupra persoanei ce ar lasa preţul cel mai avantajos pentru obştie. PUBLICAŢII JUDECĂTOREŞTI. Trib. Civil de Iaşi Secţia l-a. No. 903. Se publica în termen de 1000 de moartea evreului Leîba Cantor, spre constatarea moştenitorilor şi a pretenţiilor ce ar fi asupra numitului. No. 1859. Prin lucrările acestui Tribunal, urmând a se închirie cu forma de mezat, pe timpu de 6 luni începâtoriu de la 26 Octomvrie curent, casele evreului Molae Şvarţi ce sunt hipotecate la acest Tribunal, pentru banii orfaniceşti ce au luat cu împrumutare, se publică această închiriere pentru a 3-ea Vinere de la data Foael, spre deşteptarea concurenţilor şi înfâţoşarea lor la acest Tribunal în toate Vineriie şi mai cu osebire în cea de pe urma Vinere, când are a se face adjudecaţia asupra acelui ce ar da mai folositor preţu. No. 1830. Testamentul repos. Fotachi Gheţu, se publica în toatâ a lui cuprindere, împreună cu moartea repos, cu termin de 100 700, spre ivirea pretenţiilor ce vor fi asupra avere!. TESTAMENT. Pentru întâmplarea la care omul este espus, fiind în întregimea simţirilor, făcu disposiţiunele următoare în priivirea urmaşilor şi a averei mele. Art. 1. Copiii mei legiuiţi sunt 6: a) Iancu născut din întâia căsătorie cu răposata Maria nâscută Sfirdifschi, b) Sofia, Alecsandru, Elena, Maria şi Grigorie născuţi din câsâtorie cu prea Iubita mea soţie Ecaterina născută Platon. Art. 2. Cu cea întâi soţie Maria nâscutâ Sfirdifschi ni’am luat nici o Zestre, cu Dnel Ecaterina născuta Platon am priimit Zestrea prevânită în isvodul cu data din 15 Fevruarie 1842. Art. 3. Averea mea nemişcătoare consistă în una casă cu locul ei în Iaşi mahalaua Curâlarii, vie din podgoria Şorogari, districtul Iaşi, şi casele cu locul lor din uliţa numită Cizmăria, tot în Iaşi, în care locuescu, averea mea mişcatoare consistă în mobile, instrumente de geometrie, trăsură, cai, și alte lucruri gospodărești aflate în casâ.