Progresul, ianuarie-iunie 1866 (Anul 4, nr. 1-44)

1866-02-23 / nr. 14

turor speselor şi atunci ambele state îşî vor împărți cheltuelele. Art. 5. Contractanții se îndatoresc a invita pe toate celelalte state ale Americei de sudit la o alianție cu dănsele. Art. 6. Tractatul presente să se ratifice cât se poate mai curând de ambele guvernul a le republice cel mult pănă în patru-ţlec! de ciile, şi ratificaţiunele de la Lima sâ se preschimbe, în timpul cărora representanţi! ambelor state sâ subsemneze şi sâ sub-sigileze tractatul presente. /.luni 5 Decemvrie 1865. însemnat Domingo Santa Maria; însemnat Terribio Pacheto. PROGRESUL. plasei Ştefâneştii, prin raportul No. 1133 încredinţată, se publică terminul de 3 luni pentru ivirea păgubaşului, care cu dovedile cuvenite sâ se înfăţoşeze aicea de a o priimi, căci dupâ espirarea acestui termin, în cea întăi Mercure se va vinde licitativă, servindă aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a o cumpăra. No. 1948. Pe moşiea Orăşenii picând de pripasă un cal în pâr negru, asemenea şi pe moşiea Curteştii un mănzat în păr murgă porumbă, cu coarnele butace, precum sub Prefectura de Târgă prin raportul No. 495 încredinţate, se publică terminul de 3 luni pentru ivirea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite să se înfâţoşezee aicea de a’l priimi, câc! dupâ espirarea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativă, servindă aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a’I cumpâra. juncani, 1 juncă, 4 boi, 1 topor şi un ceaun, împlinite de la unua din locuitorii cotunei lugareşti, spre satisfarea arendaşului de Graşi cu banii ce o parte debitează numitului, se publică terminul de 40 zle, cu avansarea concurenţilor, ca la împlinirea lui, să se presinte în Camera Prefecturei, unde are a se ţine şi efectua licitaţia. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Prefectura judeţ, Iaşii. No. 1945. Dupâ înţălegerea avuta cu Primăriul de Iaşi s’aă otârâtă, ca carmarocul de Mezul-Pâreţiî sâ nu fie împedecat, însă oamenii ce vor aduce vite albe, trebue să aiba bilet prin care sâ constate că sunt de la locuri sănătoase, altfel vor fi opriţi a introduce vitele în carmarocă, se publica aceasta spre generala cunoştinţă. No. 1745. Spre îndestularea D. Iancu Poroineanu cu suma de 10 galbeni ce are a lua de la D-nul Manolachi Grosu şi fiul seu Costachi, pentru căştlul anului 1865 a prendei de pe moşiea Broştenii, împlinindu-se de la debitori 1 cal murg, 1 trăsură de un cal, 1 gonitori porumb, cu coarnele ţapoşe, 1 gonitoare porumba, coarnele ţapoşe, care urmândă a se vinde licitativă, se publică terminul legiuit de 40 cile de la data Foael, cu deşteptare, ca concurenţii ce ar fi, să se întâfoşede în Camera acestei Prefecturi, în clipa împlinire! terminului spre aterdisire, dar vroind a se informa despre cualitatea lor, în timpul publicaţiei se pot adresa la D. sub-Prefect a plasei Tulcea, de câtra care s’au fâcut acea asigurare. No. 1680. D. sub-Prefect a plasei Braniştea, prin raportul No. 3371 din 1865 încunoştiinţa de, că în comuna Stănca au picat de pripăşit un cal la trupu mic, bisat de spinare, la pâr murgii, coama şi coada, păntănog de piciorul drept denapol, cu pete albe pe spinare de şe, şi la gât cu pete de hainii, pe bot puţin suriu, din acest motivă se publică aflarea păgubaşului şi înfâţoşarea lui la acest Oficiu cu dovedile cuvenite, spre a l lua. No. 1687. I). sub-Prefect a plasei Tulcea, prin raportul No. 3351 din anul încetat 1865 încredinţare, că individul Gheorghie Cornohalu, servitoru la jidovul Moisă sin Idei din satul Câvreştil, întru una din clilele trecute s’au făcut ne vârluta, rămăindu’i la numitul jidovu un cal la pârsură închis şi la trupă de mijloc, pe care cal priimindu-se la acea sub-Prefectură l’au şi asigurat în păstrarea Cilimnul Roşcanul, din aşa motivă regulăndu-se a se înregistra acest cal între vitele de pripas, se publică aceasta, cu deşteptare, că numitul individ este invitat a se înfăţoşa în terminul legiuit de 3 luni de la data Foael, spre a-şi priimi asemenea cal, căci la neurmare, după împlinirea acelui termin se va vinde ca de pripas. No. 1795. In comuna Copoii au picat de pripas cal negru sură, strâjbă, o capă tretina, brează de la frunte pănă pe botă, precum D. sub Prefect a plasei Copoii, prin raporturile No. 264 și 266 încredintade, se publică aflarea păgubaşilor şi înfâţoşarea lor la acest Oficiu în termin legiuit, cu dovedile cuvenite spre a şi le lua. No. 1053. In temeiul mijlocire priimită de la generala epitropie a ospitalelor şi ospiţiilor casei Sf. Spiridon, sub No. 165, mezatul văndării vitelor împlinite de la locuitorii moşiei Cotnari, cunoscute din Foaea No. 2 anul curent, amânându-se pentru unu termin de 200,file socotit de la data Foaei, se publică aceasta spre ştiinţa concurenţilor ce ar fi. Prefectura judeţ. Cahul. No. 982. Din motivul referatului D. sub-Prefect a plasei Tighedl. No. 196, se publică terminul legiuit pentru ivirea păgubaşului unui cal la pârsură închis, coada lungă, coama în amăndoue părţile, picat de pripas pe moşiea Cârpeşti, care cu dovezî legale să se presinte la Prefectura spre a l i se da în îndestulare. Prefectura judeţ. Dorohoi. No. 1237. La terminul de 7 a curentei, din lipsa de concurenţi neputăndu-se efectua vinderea acelor 17 stoguri fân asigurate pe moşiea Sinihou, de la D. Grigorie Heiban, a conta rămăşiţei din căsiță, ce datoreşte pentru posesiea moşiei Buhalu, se publică un altă termină de 40 Zde, ca concurenţii ce vor fi, în Zioa espirarei lui sâ se presinte aicea, unde s’aă decisă a se efectua licitaţiea. No. 1363. Pentru plata sumei de 3324 lei 2smar, ce figurea de rămăşiţă din impositul fondată, asupra D. Iorgu Hoiban pentru moşiea Dertca, asigurănduse de la D-lui productele, şi anume: 50 merţâ orZă din anul 1865, şi 36 merţâ în o bucată gireadâ orZă în lungime de 12 st., se publică terminul de 40 Zile? ca concurenţii ce vor fi, sâ se presinte aicea spre aterdisire. A No. 1364. In consideraţie că terminul de 40 Zi e înserat prin Foaea No. 140, pentru vinderea a 4 stoguri fău asigurate de la D. Nicolai Milu, a conto plâţei impositului fonciar a moşiei Avramenii, s’au zedărnicit din cauza ne înfâţoşereî concurenţilor, de acela se publică un alt termin de 40 clile, spre deşteptarea amatorilor, carii sâ se presinte aicea, unde urmează a se efectua mezatul. Prefectura judeţ. Vasluiu. No. 1502. De la Gheorghie Ventilă din Trohan, asigurându-se o eapă cu mânză, în pretenţia D. Dimitrie Dabija, se publică vânzarea lor în termen de 40 Z de la Camera sub-Prefecturei Racova. No. 1659. Din partea D. Mihai Ciurea, sub posesorul moşiei Brodocu, proprietar D. Manolachi Paladi, văzindu-se în greuere în plata banilor 1176 galb. parte din câştiurile anului 1864 şi întreg un asemene pe anul 1865, asigurându-se 160 chile grâă ghircă, 15 chile popuşoî nebătuţî, 30 boi, 10 vaci, 2 cai, 6 epe, 7 gonitoare, 30 masculi, 7 mânzaţi, 5 bivoliţi, 2 bivoli şi 3 harabale, se publică vânzarea lor în termen de 40 Zile la Camera acestei Prefecturi. No. 1660. De la unii din locuitori din valea Caselor, împlinindu-se 4 vaci, 1 juncă, 1 mânzată, 2 viţel şi o scroafă, în pretenţia D. Ioan Bogza, pentru bani, se publică vânZarea lor în termin de 40 Zile la sub- Prefectura de Racova. No. 1661. De la unii locuitori din Floreşti, asigurându-se 2 vaci şi 1 juncă în pretenţia D. Petrachi Stavarachi, pentru fană, se publica vânZarea lor în termin de 40 Zile la sub-Prefectura de Racova. Prefectura judeţ. Botoşani. No. 1860. Pe moşiea Stânca picând de pripasă o capă în pâr şargă, precum sub-Prefectura de Ştefăneşti prin raportul No. 1132 încredinţare, se publică terminul de 3 luni pentru ivirea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aicea de a o priimi, căci dupâ espirarea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativă, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a o cumpăra. No. 1872. Pe moşiea Movila Ruptă picândă de pripas o vacă în păr hulubă, precum sub Prefectura I are treiura judeţ. FAIeiii. No. 1407. în oraşul Huşii s’aă gâsit de pripasă Ceapă mare la trupă, la pâr murgă, coama în dreapta şi roasa de şe în spinare, se publică terminal legiuit pentru deşteptarea păgubaşului şi înfâţoşarea aicea cu argumentele cuvenite, spre a ’i se elibera. No. 1409. In târgul Huşii s’au pripăşit un gonitură la pâr porumb, coarnele drepte, fără alte semne, se publica terminul legiuit pentru deşteptarea proprietarului şi înfâţoşarea aicea cu argumentele cuvenite, spre a ’i se elibera. A No. 1561. In clipa de 23 Ianuarie espirată, lină individă necunoscut, îmbrăcat cu cojocă scurt, sucman negru, în cap căciula albă, cu tasma neagră împregiur, şi în picioare ciubote, trecând pe şesul Prutului moşiea Berezenii, aulasat 5 oi, 4 negre şi 1 albe, tăete toate la ureche de curăndă, în alte oi a individului Iordachi Burlacul, ce se păzea de imă bâetă, şi s’aă făcut ne văzutu, considerăndu-se dec oile acestea ca de pripasă, se publica terminul legiuit pentru deşteptarea proprietarului lor şi înfâţoşarea aicea cu argumentele cuvenite, spre a ’i se elibera. No. 1674. le moşiea Rosieştii plasa Crasna, s’au pripăşit mă cal la păr negru, cu pete albe pe spinare, coama în stânga, fără alte semne, se publică terminul legiuit pentru deşteptarea proprietarului lui şi înlâtorarea aicea cu argumentele cuvenite, spre a i se elibera. Prefectum judeţ. Xenunţii. No. 1636. Fiind că la terminul de 10 a curentei, regulat pentru darea in antrepriză a emasului trebuitor cailor dorobanţilor de la acest judeţă, nu s’au înfăţoşat nici un concurent, se publică din noă darea în antrepriză a acestui emasii, cu deşteptare, ca musteren ce se vor ivi, să se înfăţoşeze in Camera Prefecture! negreşit la 5 a viitoarei luni Martie. No. 1679. Urmând a se vinde licitativă 5 vaci, 3 B’riuaricu de ISărlâni. No. 110. In virtutea art. 127 din legea comunală, se publică aicea mai jos Budgetul format de câtre onorabilul Consiliu urban, pentru eserciţiul anului 1866, spre cunoştinţa generală. EudLgeta De veniturile şi cheltuelele pe anul 1866, a comunei urbei Hărlău din judeţul Botoşani. HRCAPITVLATIE. LeL Far. 79,816 i 18 venituri. 68,561 I 21 se scadă cheltuelele. 11,254 37 escidentă câtrâ anul viitoriu. I’rim Arira T. BVntra. No. 405. lift Z'hde de 14 si 15 a viitoarei luni Martie, urmând a fi strigările a 2-a si a 3-ca, cu adjudecaţia după 24 oare, pentru intreprizuirea îmbrăcămintei pompierilor si a altor obiecte de la Comanda de aice, după cum s’au publicat prin Foile No. . . . A No. art. V E X I TUR I. Sume generale. Totală: 79,816 18 5 u ui Specials. Lei. 1* No.1 art. C N E L TELE. CAPIT. 1.