Sălăjeanul, decembrie 2005 (Anul 2, nr. 385-410)

2005-12-01 / nr. 385

1 Decembrie Ziua Națională  a României Cu ocazia Zilei de 1 Decembrie, Sărbătoarea Națională a României, în calitate de președinte al Organizației Municipale a Partidului Național Liberal, doresc tuturor membrilor PNL, colaboratorilor și tuturor românilor, sănătate și prosperitate. La mulți ani! Radu NISTORESCU Președintele Biroului Permanent Municipal al PNL PSD La împlinirea a 87 de ani de la Marea Unire din 1918 și la aniversarea Zilei Naționale a României, urăm tuturor sălăjenilor Multă Sănătate și cât mai multe bucurii! Organizația Județeană PSD Sălaj 1 Decembrie, sărbătoarea națională a poporului român, îmi oferă deosebitul prilej de a adresa tuturor sălăjenilor cele mai alese gânduri de prosperitate în unitate. dr. Andrei Barbu TODEA Prefectul Județului Sălaj Cu prilejul Zilei Naționale a României, orez tuturor sălăjenilor, oriunde s-ar afla ei, sănătate, fericire și puterea de a rămâne mereu uniți în slujba interesului național. La Mulți Ani! , Deputat Iuliu NOSA Cu ocazia zilei de 1 Decembrie, Ziua Națională a României, transmitem tuturor sălăjenilor urări de sănătate, fericire și prosperitate. Fie ca Marea Unire, la a cărei împlinire au avut o contribuție decisivă și înaintași ai partidului nostru, să reprezinte și în acest an cel puțin un moment în care să medităm la istoria neamului românesc și la punctele luminoase care i-au marcat destinul. Idealurile Marii Uniri rămân actuale, iar noi suntem obligați să le ducem mai departe, cu speranța și certitudinea într-un viitor mai bun, mai ales prin respectarea valorilor democratice. Conducerea PPCD/PNȚCD Sălaj Mesajul primarului Radu CĂPÎLNAȘIU de Ziua Națională 9 . Alăturarea României la familia europeană ne determină să acordăm o mai mare atenție identității naționale. Uniunea Europeană este construită pe principiul unității în diversitate, iar România va întregi această unitate prin manifestarea identității sale care o definește ca națiune. Ziua Națională a României este un moment de cinstire a Marii Uniri și a înaintașilor noștri, care au întregit națiunea noastră, dar și un prilej pentru noi de a ne manifesta spiritul național care a clădit acest popor. Cu ocazia Zilei Naționale a României, transmit salutul meu tuturor celor care muncesc și trăiesc pentru acest popor. La Mulți Ani! După 1 Decembrie 1989, printr-o orientare politică democratică, sălăjenii au ajuns să se cunoască mai bine, să-și respecte tradițiile culturale, să-și serbeze împreună diferite evenimente din viața și istoria proprie, indiferent de limba pe care o vorbesc. S-a concretizat și mai mult că numai împreună printr-un efort comun vom reuși să ne asigurăm un trai mai bun, prosperitate tuturor locuitorilor acestor meleaguri. Prin voința aproape unanimă dorim să ne alăturăm familiei europene, exprimându-ne în acest fel dorința de a ne apropia pe valori umane și democratice superioare. Dorim să întărim și noi acel principu european al unității prin diversitate. Cu aceste gânduri, cu ocazia sărbătoririi Zilei Naționale a României vă doresc tuturor să aveți multă sănătate, împliniri și cât mai multe bucurii. Deputat SERES Dénes, Președintele U.D.M.R. Sălaj