Viața Nouă, octombrie-decembrie 1969 (Anul 26, nr. 7714-7792)

1969-11-08 / nr. 7747

Pag. a 2-a O sarcină a laminatorilor, in ultimele două luni, PRODUCȚII LA NIVELUL CAPACITĂȚILOR MAXIME ALE INSTALAȚIILOR (prinare din pag. 1) , pășire, astfel încît la sfirșitul anului să raportăm, conform indicațiilor primite din partea conducerii Centralei industriale siderurgice, peste angajamentul nostru, 1 700 tone laminate. Am ținut să accentuez însă asupra necesității stocului permanent de cel puțin 15 000 tone sloburi, deoarece de existența lui se leagă în mod nemijlocit cîteva probleme care determină utilizarea cu maximum de randament a capacităților agregatelor, acolo unde trebuie să ajungem în aceste două luni. Este vorba de întocmirea unui program rațional de lucru, de încărcarea echilibrată a celor două fluxuri principale : de laminare și de normalizare, ca și a liniilor de tăiere, respectarea tehnologiei și ritmicitatea procesului tehnologic. Nu ne îndoim că problemele care țin de sprijinul ce trebuie primit de laminatori din partea sectoarelor primare se află în atenția Comitetului de direcție al C.S.G. Sunt însă ele singurele care determină obținerea unor producții sporite de laminare în lunile noiembrie și decembrie ? — Nu. Am solicitat sprijinul conducerii C.S.G. în punerea neîntîrziată în funcțiune a unor lucrări de investiții tărăgănate pînă acum : calea cu roIe de la cuptoarele cu propulsie și prelungirea spre sud a semiportalului din hala E, pentru mărirea spațiului de sortare și predare a tablei. La prima lucrare avem promisiunea că într-o săptămână proiectantul — I.P.G. — va da soluția optimă, la cea de a doua este necesar să ne ajute I.C.M.S.G.-ul. Iată deci două lucrări, încă în faza unor intenții de finalizare. Cum de existența lor se leagă, pe de o parte, reușita îndeplinirii sarcinilor pe acest an, iar pe de alta ele intră în categoria condițiilor obligatorii ce trebuie create pentru anul următor, aducerea în stare de îndeplinire nu suferă amînare. Continuăm investigația noastră aducînd în discuție un alt fapt. O singură oră de întrerupere în funcționarea laminorului echivalează cu pierderea unei producții de cca. 100 tone laminate.N.A. Tovarășii din conducerea laminorului ne aduc un alt argument mai meticulos calculat: „un minut de întrerupere înseamnă pierderea unei producții de 7 000 lei"). Care sunt condițiile de treținere asigurate pentru î aevita astfel de întreruperi accidentale sau, în ultimă instanță, pentru a interveni cu operativitate în vederea înlăturării lor ? Din acest punct de vedere, cu tot saltul calitativ efectuat în activitatea direcției mecanice, întreținerile și reviziile continuă fie să nu se execute la timp, din cauza lipsei pieselor de schimb, fie să sufere din punct de vedere calitativ. Am aduce drept argument faptul că deși în luna octombrie laminorul a fost oprit 110 ore pentru reparații și revizii planificate au apărut totuși deranjamente electrice (23 ore), mecanice (31 de ore), defecțiuni la macarale etc. Concluzia este clară: atît exploatarea corectă a agregatelor, cit și întreținerea și revizuirea lor la timp, în bune condițiuni, sunt aspecte ce nu trebuie să scape din vederea celor răspunzători: direcția mecanică C.L.G. și conducerea laminorului. Apreciem faptul că sarcinile mobilizatoare care colectivului laminatorilor revin în acest sfîrșit de an au fost dezbătute de conducerea secției cu toți factorii de răspundere, cu șefii de schimburi și maiștrii, ele fiind defalcate pe zi și schimburi, și că s-a trecut la o întărire a asistenței tehnice (pe fiecare schimb, alături de personalul tehnic existent, au fost repartizați specialiști tehnologi, mecanici și energetici). Ceea ce se cere însă acum, este ca această asistență tehnică să se reflecte și în rezultatele ce se obțin pe linia calității produselor. Circa 60 la sută din laminatele ce se vor realiza în noiembrie și decembrie sunt destinate exportului. Pe de altă parte, laminorul a continuat să se înregistreze pe tot parcursul anului cu un procent ridicat de tablă colaterală, realizată în afara comenzilor. Iată de ce ținem să atenționăm în mod deosebit acest aspect al calității: Trebuie avut în vedere că un singur procent de tablă colaterală sau rebut din producția ce se realizează în ultimele două luni lipsește Combinatul siderurgic de la Galați de posibilitatea de a onora beneficiarii cu peste 1500 tone laminate. Primele zile de din această lună au activitate marcat prin rezultatele lor și primele certitudini că ceea ce și-au propus laminatorii va deveni fapt împlinit. Perseverînd pe această linie, înfăptuind cu strictețe măsurile stabilite, există posibilitatea ca la sfîrșitul acestui an atît planul cit și angajamentele să poată fi realizate și depășite. ÎNSEMNELE toamnei FOTO: P. POPA VÎÄ'ȚÄ NÖÜA Interior la stația de repompare a apei Șerbești vă mulțumesc, tovarășe profesor...“ Urmare din pag. I| sat. Anii au trecut și acum mă aflu în fața acestei birta și nu știu ce să vă scriu, cum să vă mulțumesc pentru tot ceea ce ați făcut pentru noi. Veți rămîne în inima noastră ca un trandafir roșu înflorit. Aș mai avea multe de scris, dar ora s-a sfîrșit și clopoțelul sună pentru noi ultima oară , sună intrarea noastră în viață...“. Contactul cu alți profesori, intrarea in alte colective de elevi, au făcut ca impresiile să fie filtrate cu luciditate și exprimarea lor să capete forma unor scrisori, fiind in același timp mai matură, sentimentele reieșind mai clar, mai precis, fără a le lipsi totuși aerul juvenil: „Ah, tu, dascăl neuitat ! Cu capul descoperit în fața acestei hîrtii încerc să-ți mulțumesc. Pentru ce ? Pentru că o dată pătruns în viața mea, ca o călăuză dreaptă, am devenit un elev serios și sincer datorită dumneavoastră”. Trecind mai mulți de la despărțirea mea ani de prima generație, un elev, făcîndu-se exponentul tuturor, îmi scrie : „Același sentiment de recunoștință pe care-l nutresc față de părinți îl îndrept și către dumneavoastră. Ei mi-au dăruit frumusețea tinereții lor, dumneavoastră pe cea a spiritului. In amintirea mea, ca și a tuturor colegilor de generație, niciodată nu voi da uitării chipul dv.“. Stima și recunoștința unor asemenea elevi sădesc încrederea în munca de educator, întregesc și mai mult noțiunea de „misiune nobilă" cum e definită deseori meseria noastră. Este neîndoios că satisfacțiile sînt tonifiante, stimulatoare, dar drumul pică aici pornește de undeva, cînd, cu ani în urmă, semnatarul acestor rînduri vorbea elevilor săi, pentru prima oară, despre amintirile inimitabilului Nică al lui Ștefan al Petrei, despre universul gingaș al liricii bardului de la Mircești ori despre dîrzenia luptătorului pentru obcinile strămoșești în epopeea sadoveniană etc. Toate acestea, completate cu noțiuni de etică, estetică au dus la formarea viitoarelor trăsături de caracter cu care vor fi înnobilați niște demni cetățeni ai meleagurilor nămoloșene. in conducerea organelor de specialitate ale consiliului popular municipal SI OPERATIVITATE COMPETENTĂ (Urmare din pag. 1) publice, comisia permanentă de specialitate a făcut un studiu cu privire la dezvoltarea rețelei de alimentație publică prezentind propuneri pentru reprofilarea unor unități în scopul rentabilizării lor. Comitetul executiv al Consiliului popular municipal Tecuci are în permanență în atenție îmbunătățirea activității organizatorice, a raporturilor sale cu masele de cetățeni, ceea ce are drept rezultat crearea unui climat de receptivitate și solicitudine față de cerințele acestora. De asemenea, o atenție deosebită acordăm consultării maselor, urmăririi și aplicării propunerilor cetățenilor, antrenînd în acest scop factorii de răspundere ai comitetului executiv, organele de specialitate și deputații. De exemplu, în municipiul nostru, cu prilejul campaniei electorale de la începutul anului, oamenii muncii au făcut diferite propuneri pentru îmbunătățirea activității în diferite domenii de activitate, care, urmărite cu răspundere și avînd și sprijinul substanțial al Consiliului popular județean, în mare măsură au fost aplicate. Fiindu-ne alocate fonduri peste prevederile planului de stat pe 1969, s-au realizat sau sunt în curs de executare numeroase lucrări, printre care îndiguirea rîului Bîrlad, construirea stației și liniei de 110 kw, pista de biciclete, încălzirea centrală a spitalului, reparația capitală a căminului cultural Munteni, reparații și modernizări de străzi etc. Periodic, la nivelul comitetului executiv s-a organizat antaliza modului cum se realizează aceste propuneri ale cetățenilor, aceștia fiind informați asupra stadiului îndeplinirii lor, iar ceea ce considerăm deosebit de tari este faptul că pe importante șantierele cetățenii au participat in masă la acțiuni de muncă patriotică, realizîndu-se însemnate economii. Nu de mult, comitetul executiv a analizat modul cum lucrează circumscripția financiară ca organ de specialitate cu dublă subordonare, deoarece în activitatea acesteia se semnalase unele deficiențe, îndeosebi pe linia descoperirii și atragerii buget de noi surse de venitaturi. Analiza efectuată, decizia elaborată și măsurile luate au dus la îmbunătățirea simțitoare a activității și în acest domeniu, ca urmare atrăgîndu-se la buget însemnate sume peste prevederile planificate, reducîndu-se astfel dotațiile de la bugetul județului. Realizări substanțiale s-au obținut și în domeniul gospodăriei comunale. Datorită conducerii directe de către comitetul executiv a acestei activități, întreprinderea de gospodărie comunală își realizează planul la Tecuci indicatorii, iar activitatea toți în domeniul salubrizării orașului, transportul în comun și amenajarea zonelor verzi s-a îmbunătățit considerabil, mai ales dacă avem în vedere că odinioară orașul avea străzi insalubre, o palidă viață economică, care cuprinde doar cîteva ateliere cu utilaj rudimentar și cîteva mori țărănești. Tecuciul de azi cunoaște o dezvoltare economică și social-culturală înfloritoare, expresie elocventă a partidului și statului politicii pentru ridicarea la un nostru nivel tot mai înalt a tuturor localităților țării. Comitetul executiv s-a ocupat cu multă răspundere de înnoirea edilitară a orașului. Receptivi la frumos, cu un spirit gospodăresc, edilii și locuitorii orașului au pus în valoare multiplele surse pentru a schimba înfățișarea Tecuciului. Cetățenii orașului nostru au reparat și modernizat zeci de străzi, au îmbrăcat orașul cu o frumoasă vegetație, străzile și bulevardele spațioase sunt bine întreținute, străjuite de copaci și împodobite de straturi cu flori și trandafiri. In baza Legii de organizare și funcționare a consiliilor populare, municipiilor li se creează o largă autonomie in conducerea și îndrumarea celorlalte organe de specialitate, în domeniul învățămîntului, culturii și sănătății. De mai multe ori, comitetul executiv a luat în discuție activitatea din aceste sectoare, a elaborat decizii și a urmărit aplicarea lor în viață. Printre acestea amintim măsurile pentru crearea condițiilor materiale bunei funcționări a școlilor (aprovizionarea cu combustibil, efectuarea reparațiilor curente și capitale, asigurarea manualelor școlare, încadrarea tuturor școlilor cu cadre corespunzătoare și pregătirea condițiilor pentru trecerea la generalizarea învățămîntului de zece ani), organizarea unor acțiuni culturaleducative de masă (festivalul folcloric „Cîntă de răsună lunca“, „Iarmarocul moldovenesc“ etc) la care au participat numeroase formații artistice din județul nostru și chiar din alte județe ale țării. Preocupat continuu de rezolvarea în cele mai bune condițiuni a sarcinilor ce revin organelor de specialitate, comitetul executiv al fiului popular municipal constprevăzut ca și în viitor principalele activități să fie analizate în mod temeinic și să se urmărească cu operativitate îndeplinirea obiectivelor stabilite, fiind preocupați continuu de perfecționarea formelor noastre de activitate în vederea conducerii și îndrumării competente a tuturor organelor de specialitate. TEATful Teatrul de stat — Florin și Florica (orele 16,00) — Un loc rămas liber (orele 19,30) CUINII VNIA GALAȚI * „Central“ - filmul Mai periculoase decit bărbații - orele 9,45, 12, 14,45, 17, 19,15, 21,15 ; »Republica- - filmul Atentatul de la Sarajevo - orele 10, 12, 15, 17, 19, 21 ; „Țiglina“ - filmul Un glonte pentru general - orele 10, 14,45, 17, 19,15, 21,15 ; „Doina" - filmul O chestiune de onoare - orele 15, 17, 19, 21 ; »Popular" - filmul Piramida zeului Soare - orele 15, 17, 19, 21 ; „Dunărea“ - filmul Dragoste la Las Vegas - orele 15, 17, 19, 21; „Constructorului“ - filmul In umbra coltului - orele 18, 20. TECUCI : »Arta* - filmul Angelica si sultanul - orele 15, 17, 19, 21. TG. BUJOR : .Doina- - filmul Becke: - orele 19. BEREȘTI - filmul Cavalerii aerului - orele 19. TUDOR VLADIMIRESCU : ,Flacăra" - filmul Adio, Gringo * orele 19,30. uâpa ® SIMBATA 8 NOIEMBRIE 1969 * PROGRAMUL I 5,05-6,00 Program muzical de dimineață. 6,05-9,30 Muzică 5» actualități. 9,30 Miorița. 10,30 Din țările socialiste. 11,05 Ciclul ,,Să înțelegem muzica“. 11,30 Orchestra de muzică populară a Filarmonicii din Arad. 11,50 Cotele apelor Dunării. 12,00 Din creația compozitorului Radu Șerban. 12,30 Intîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13,00 Radiojurnal. 13,10 Mic magazin muzical. știu. 14,35 Din pîlnia 14,10 Vreau să gramofonului. 15, 00 Radio-club turistic. 15,20 Muzică ușoară. 16,00 Radiojurnal. 16,20 Formația Ion Calistrache. 16,30 Ce e nou în județul nostru. Buzău - noiembrie 1969. 16,50 Cîntece. 17,05 Antena tineretului. 17,20 Călătorie muzicală. 18,05 Știință, tehnică, fantezie. 18,30 O melodie pe adresa dv. 19,00 Gazeta radio. 19,30 Săptămîna unui meloman. 20,05 Tableta de seară de Paul Everac. 20,10 Cîntă Angela Moldovan. 20,20 Eminesciana. 20,25 Zece melodii preferate. 21,00 Poșta radio. 21,10 Revista șlagărelor. 21,30 Moment poetic. 21,35 Revista șlagărelor. 22,00 Radiojurnal. 22,20 Sport. 22,30 Ritmuri de ieri . . . ritmuri de azi. 23,00 Expres melodii. 0,03-6,00 Estrada noctur- PROGRAMUL N 6,30 Din programul zilei. 6,10 Varietăți matinale. 7,00 Radiojurnal. 7,10 Varietăți matinale continuare. 8,10 Tot înainte. 8,25 Studii pentru orchestră de Liviu Glodeanu. 9,00 Fragmente din opera ,,Gioconda“ de 10,10 Radio publicitate. 10,30 Ponchielli. Cavalcada ritmurilor. 11,30 Bibliotecă de poezie românească. 11,50 Cîntece pentru cei mici. 12,03 Avanpremieră cotidiană. 12,15 Caleidoscop muzical. 13,00 „De la 1 la 5“ - emisiune de divertisment muzical. 17,00 Viața muzicală a orașelor patriei. 17,30 Mîine, în emisiunile muzicale. 17,35 Cîntec, joc și voie bună. 18,00 Varietăți muzicale. 19,30 Revista literară radio. 20,00 Concert simfonic. 20,54 Buletin de știri. 20,50 Scriitori la microfon. 21,05 Continuarea concertului simfonic. 22,05 Muzică ușoară. 22,20 Teatru serial Doina Alba de Gib Mihăescu. 22,44 Romanțe îndrăgite. 23,05 Concert Schumann. 0,27-1,00 Simfonia Paul Constantinescu. Buletine de Programul I : 5,00 ; 6,00 ; 9,00 ; 11,00 ; 17,00 ; 18,00 ; 20,00 ; 2,00 ; 4,00. Programul II : 12.00 ; 14,00 ; 23,00 ; 0,55. T ¥ SIMBATA 8 NOIEMBRIE PROGRAMUL I 18,00 Cheia orașului — emisiune — concurs Transmisiune de la Galați 19,00 Telejurnalul de seară 19,30 Reflector Pe urmele emisiunilor din această săptămînă 19,45 Tele* enciclopedia 20,45 Film serial „Răzbunătorii“ Episodul intitulat : „Ora H" 21,40 Serenadă... pentru voce și ghitare (concert de muzică ușoară) 22,20 Telejurnalul de noapte. Telesport: 22,50 Un act și... ctteva tablouri Cîntece de petrecere: 23,10 închiderea emisiunii. I de știri : 10,00 ! 24,00 ; 6,05 ; LOTO Rezultatele tragerii din 7 noiembrie 1989 : 79 Extragerea I 88 52 82 68 19 73 42 54 80 1 11 Fond de premii Lei 486 053 Extragerea a II-a 53 37 21 13 Fond de premii Lei 254 703 flr. 7747 în atenția studenților Universității serale de marxism-leninism Cursurile anului III, la toate secțiile au loc luni 10 noiembrie a.c. orele 17,30 la Institutul pedagogic Galați. Program competițional BASCHET. Mîine, campionatul național al juniorilor și școlarilor programează în sala „Constructorul" din Galați două jocuri interesante. La ora 9 formația feminină a Liceului nr. 4 va întîlni echipa Liceului nr. 2 din Pitești, iar la 12 formația masculină a aceluiași liceu primește replica Școlii sportive din Constanța. VOLEI. Mîine se dispută o nouă etapă în cadrul diviziei naționale B feminin. La Galați (sala „Constructorul“ ora 10,30), Politehnica întîlnește echipa Voința din Constanța. In perspectivă o partidă atractivă în care gazdele au prima șansă. SCRIMA. Astăzi de la ora 15,30 și mîine de la ora 8,30 sala C.S.M. Dunărea găzduiește etapa de zonă a tradiționalei competiții dotată cu „Cupa speranțelor“. La întreceri vor lua parte reprezentanții unor cluburi puternice din Iași, Craiova, orașul Gheorghe Gheorghiu-Dej, Ploiești, Constanța, Brașov și Galați. RUGBI. In cadrul diviziei naționale B, mîine se dispută pe terenul „Metalosport“, începînd de la ora 10,30, o partidă atractivă avînd ca protagoniste formațiile Galați și Constructorul Ancora Suceava. FOTBAL, Sotele B Mîine în campionii de fotbal se consumă o nouă etapă. Divizia B programează la Galați (stadion „Dunărea", ora 11) jocul formațiilor Oțelul și Metrom Brașov. Partida prezintă importanță pentru ambele echipe. Beneficiind însă de avantajul terenului propriu gazdele au prima șansă. In divizia C, terenul „Gloria" găzduiește un cuplaj interesant . La ora 10 Gloria C.F.R. va primi replica formației Metalul Buzău, iar la ora 11,45 un joc de tradiție : S.U.T. — Ancora. In campionatul județean sa dispută jocurile din etapa a XI-a după cum urmează : Victoria I.G.L. — Unirea I.T.O. (se dispută astăzi pe terenul „Portul roșu“ la ora 13.30) , Metalorsport Galați Tractorul Galați (teren „Metalosport“, ora 8,45), Viitorul Berești — Trefilerul Galați (ora 13,30), Avîntul Matca — Tehnometal (ora 12,30), Mecanizatorul Bujor — Recolta T. Vladimirescu (ora 13,30), Gloria Tecuci — Comerțul Galați (teren „Gloria“, ora 12,30), Campionatul național al juniorilor și școlarilor programează următoarele jocuri : Politehnica Galați — Progresul Brăila (teren „Portul roșu“, ora 13), S.U.T. Galați — Ancora Galați (stadion „Dunărea" — zgură — ora 13) și Gloria C.F.R. — Metalul Buzău (teren „Gloria“, 13.30) , ora Pronosticul nostru 1. Polonia — Bulgaria 1 2. Bologna — Florentina 3. Cagliari — Roma 1 4. Lazio — Lanerossi 1 5. Napoli — Juventus 1 6. Sampdoria — Brescia 1 7. Torino — Bari 1 8. Verona — Palermo 1 9. Gloria Bîrlad — Știința Bacău 1 10. Portul Constanța — Politehnica Galați x 11. Metalurgistul Cugir — Vagonul Arad x 12. Metalul Tr. Severin — C.F.R. Timișoara 1 13. Electroputere Craiova — C.S.M. Sibiu 1 FILME PENTRU COPII ȘI TINERET Micilor cinefili din municipiile Galați și Tecuci le sunt programate și în acest sfîrșit de săptămînă filme artistice și documentare spre vizionare, după următorul program: Cinematograful „Țiglina“, prezintă în ziua de 9 noiembrie (orele 12) filmele: „Jenia, Jenicika și Katiușa“ și „Flori și insecte“. Cinematograful „Popular" prezintă în zilele de 8 și 9 noiembrie (orele 10) filmele „Iolantha“ și documentarul „Lucian Grigorescu". Cinematograful „Arta“ din Tecuci prezintă în ziua de 9 noiembrie (orele 10) filmele s „Publicul", „Pipa păcii", „Portretul“, „Profesioniștii“, „Patru pitici“, „Poveste pentru cei mari și cei mici“ și „Peti la concursul de frumusețe“. Spectacole de muzică ușoară Astăzi și mîine au loc la Galați spectacole de muzică ușoară. Ele vor fi susținute de cîntăreți prestigioși dintre care amintim pe Dan Spătaru, Anda Călugăreanu, Cristian Popescu, Doina Spătaru. Prezentarea și momentele vesele — Radu Zaharescu și Petrică Dumitrescu. Spectacolele sunt programate în sala cinematografului „Central”, la orele 18,30 și 20,30 (în ambele zile). Restaurantul Pescarul" TELEVIZIUNE DUMINICA 9 NOIEMBRIE 1969 8,45 Deschiderea emisiunii. Matineu duminical pentru copii și tineretul școlar. La șase pași de o excursie. Filmul serial Fiul mării. 10,15 Ora satului 11,20 Concert simfonic 12,00 De strajă patriei. 12,30 închiderea emisiunii de dimineață. 13,00 Fotbal : Polonia Bulgaria preliminariile campionatului mondial 15,00 Rugbi România B - Franța B 16,30 Meciul de fotbal România - Grecia cu 7 zile înainte de disputarea lui. 17,00 Realitatea ilustrată 19,00 Telejurnalul de seară 19,30 Rapsodia română Pe unde merge dorul - montaj folcloric 19,50 Desene animate 20,00 Film cu trei stele Societatea Anonimă Crookes 21,25 Telesport 21,40 Profil pe 625 de linii Serial muzical 22,25 Telejurnalul de noapte 22,40 A șaptea artă 23,00 închiderea emisiunii. LUNI 10 NOIEMBRIE 1969 18,00 Consultații tehnice 18,20 Laboratorul audio-viziual din Recea Făgărașului 18,50 Doi interpreți ai jocului popular : Marioara Tănase cînși Radu Neguț. 19,00 Telejurnalul de seară 19,20 Agenda politică 19,30 Ancheta economică a televiziunii Utilaje în concediu... Plătit 20,00 Roman foileton La răscruce de vînturi (episodul I) Sfîrșitul copilăriei 20,50 Mîndruliță de la Iași Cîntece și jocuri moldovenești 21,15 Publicitate Desene animate 21,30 Reflector Telefoileton cotidian 21,40 Intre Metronom și cronometru 22,30 Telejurnalul de noapte 22,45 Scena - emisiune de actualitate critică teatrală 23,10 închiderea 5«emi- MARTI 11 NOIEMBRIE 1969 18,00 Lumea copiilor Intre cuburi si creioane 18,30 Alma Mater - emisiune pentru studenți 19,00 Telejurnalul de seară 19,20 Pauză muzicală 19,30 Ce Știm și ce nu știm despre om ? Prima emisiune dintr-un ciclu de cultură științifică se intitulează (I) Memoria a două treimi de secol 20,00 Film artistic. Caut o nevastă 21,30 Reflector Telefoileton cotidian 21,40 Telegrop Imagini din Suedia 22,00 Toamna muzicală clujeană 22,35 Telejurnalul de noapte 22,50 Antologie lirică 23,10 închiderea emisiunii. MIERCURI 12 NOIEMBRIE 1969 18,00 Urmașilor mei Emisiune pentru tineretul școlar. 18,30 Bun e vinul ghiurghiuliu 19,00 Telejurnalul de seară 19,20 Pauză muzicală 19,30 Transfocator Stejarii nu cresc în seră 20,00 Telecinemateca Dr. Tekyll și DL Flyde 21,50 Reflector Telefoileton cotidian 22,00 Salonul literar al TV Amfitrion Marin Preda 22,30 Interpreți îndrăgiți de muzică ușoară : Margareta Pîslaru 22,55 Telejurnalul de noapte 23,10 închiderea emisiunii, JOI 13 NOIEMBRIE 1969 18.00 Mult e dulce și frumoasa 18,30 Misterul din peșteră (VI) Film serial 19,00 Telejurnalul de seară 19,20 Pauză muzicală 19,30 Prim plan Iuliu Paramedic emerit 20,00 Seară de teatru TV Malițioasa mea fericire de Maliughin 22,00 Reflector Telefoileton cotidian 22,10 Avanpremiera 22,35 Telejurnalul de noapte 22,50 Cronica ideilor Omul în realitate și în gîndirea contemporană 23,20 închiderea emisiunii. VINERI 14 NOIEMBRIE 1969 17,00 Consultații pentru elevi Matematică - clasa a XII-a Tema : Istoricul noțiunii de probabilitate 17,30 Fizică - clasa a VII-a Tema : Efectul termic al curentului electric Aplicații. 18,00 Lumea copiilor Daniela și la fotograf 18,30 Ogoare fără Așchiuță 19,00 Telejurnalul de seară 19,20 recoltă La volan - emisiune pentru automobiliști 19,30 Emisiune de știință Culisele Houstonului 20,15 Film artistic Aventurile lui Tom Sawyer 21,45 Reflector Telefoileton cotidian 21,55 Cadran Emisiune de actualitate internațională 22,25 Glorii ale scenei lirice românești 22,55 Telejurnalul de noapte 23,10 închiderea emisiunii. SIMBATA 15 NOIEMBRIE 1969 18,00 Bună seara fete, bună seara băieți ! 19,00 Telejurnalul de seară 19,30 Reflector Pe urmele emisiunilor din această săptămînă 19,45 Tele-enciclopedia 20,45 Film serial Răzbunătorii Cine e Remak ? 21,35 Muzicarani TV 22,20 Telejurnalul de noapte Telesport 22,45 Crizantema de aur Selecțiuni din spectacolul final al celui de-al II-lea Concurs național de romanțe - Tîrgoviște 1969. 23.10 închiderea emisiunii, între 9—15 noiembrie a.c. -v